Changeset 5193 for 2014/27/JouniP_esimerkki
- Timestamp:
- 2014-07-01 09:33:51 (9 years ago)
- Location:
- 2014/27/JouniP_esimerkki/Pongpeli/Pongpeli
- Files:
-
- 1 added
- 13 edited
Legend:
- Unmodified
- Added
- Removed
-
2014/27/JouniP_esimerkki/Pongpeli/Pongpeli/Pongpeli/Pongpeli.cs
r5192 r5193 9 9 public class Pongpeli : PhysicsGame 10 10 { 11 PhysicsObject pallo; 12 11 13 public override void Begin() 12 14 { 13 PhysicsObject pallo = new PhysicsObject(40.0, 40.0); 14 pallo.Shape = Shape.Circle; 15 pallo.X = -200.0; 15 LuoKentta(); 16 17 Camera.ZoomToLevel(); // zoomataan kamera niin, että koko kenttä näkyy 18 19 // lyödään pallo liikkeelle: 20 Vector impulssi = new Vector(500.0, 0.0); 21 pallo.Hit(impulssi); 22 23 24 LisaaOhjaimet(); 25 26 27 } 28 29 void LuoMaila(double x, double y) 30 { 31 PhysicsObject maila = PhysicsObject.CreateStaticObject(20.0, 100.0); 32 maila.Shape = Shape.Rectangle; 33 maila.X = x; 34 maila.Y = y; 35 maila.Restitution = 1.0; 36 Add(maila); 37 } 38 39 void LuoKentta() 40 { 41 // luodaan peliin pallo: 42 pallo = new PhysicsObject(40.0, 40.0); 43 pallo.Shape = Shape.Circle; 44 pallo.X = -200.0; 16 45 pallo.Y = 0.0; 17 46 pallo.Restitution = 1.0; 18 47 Add(pallo); 19 48 20 PhysicsObject maila = PhysicsObject.CreateStaticObject(20.0, 100.0); 21 maila.Shape = Shape.Rectangle; 22 maila.X = Level.Left + 20.0; 23 maila.Y = 0.0; 24 maila.Restitution = 1.0; 25 Add(maila); 49 // luodaan peliin mailat: 50 LuoMaila(Level.Left + 20.0, 0.0); 51 LuoMaila(Level.Right - 20.0, 0.0); 26 52 53 // luodaan peliin reunat: 27 54 Level.CreateBorders(1.0, false); 28 55 Level.Background.Color = Color.Black; 29 56 30 Camera.ZoomToLevel();57 } 31 58 32 Vector impulssi = new Vector(500.0, 0.0);33 pallo.Hit(impulssi);34 59 void LisaaOhjaimet() 60 { 61 // lisätään peliin ohjaimet: 35 62 Keyboard.Listen(Key.Escape, ButtonState.Pressed, ConfirmExit, "Lopeta peli"); 36 63 } -
2014/27/JouniP_esimerkki/Pongpeli/Pongpeli/Pongpeli/bin/x86/Debug/Jypeli.xml
r5192 r5193 418 418 </summary> 419 419 </member> 420 <member name="P:Jypeli.GameObjects.GameObjectBase.UnitX"> 421 <summary> 422 Suhteellinen x-suuntavektori lapsiolioille. 423 Varoitus: suhteessa vanhempi-olioon! 424 Jos haluat kÀyttÀÀ suoraan kentÀssÀ, kÀytÀ AbsoluteUnitX. 425 </summary> 426 </member> 427 <member name="P:Jypeli.GameObjects.GameObjectBase.UnitY"> 428 <summary> 429 Suhteellinen y-suuntavektori lapsiolioille. 430 Varoitus: suhteessa vanhempi-olioon! 431 Jos haluat kÀyttÀÀ suoraan kentÀssÀ, kÀytÀ AbsoluteUnitY. 432 </summary> 433 </member> 434 <member name="P:Jypeli.GameObjects.GameObjectBase.AbsoluteUnitX"> 435 <summary> 436 Suhteellinen x-suuntavektori lapsiolioille. 437 Suhteessa suoraan kentÀn koordinaatteihin. 438 </summary> 439 </member> 440 <member name="P:Jypeli.GameObjects.GameObjectBase.AbsoluteUnitY"> 441 <summary> 442 Suhteellinen y-suuntavektori lapsiolioille. 443 Suhteessa suoraan kentÀn koordinaatteihin. 444 </summary> 445 </member> 420 446 <member name="P:Jypeli.GameObjects.GameObjectBase.Animation"> 421 447 <summary> … … 3211 3237 MÀÀrÀÀ, mihin aliohjelmaan siirrytÀÀn kun olio <code>obj</code> törmÀÀ johonkin toiseen olioon. 3212 3238 </summary> 3239 <typeparam name="O">TörmÀÀvÀn olion tyyppi.</typeparam> 3213 3240 <typeparam name="T">Kohdeolion tyyppi.</typeparam> 3214 3241 <param name="obj">TörmÀÀvÀ olio</param> … … 3220 3247 Jypelin sisÀiseen kÀyttöön! 3221 3248 </summary> 3249 <typeparam name="O">TörmÀÀvÀn olion tyyppi.</typeparam> 3222 3250 <typeparam name="T">Kohdeolion tyyppi.</typeparam> 3223 3251 <param name="obj">TörmÀÀvÀ olio</param> … … 3260 3288 <param name="handler">TörmÀyksen kÀsittelevÀ aliohjelma.</param> 3261 3289 </member> 3262 <member name="M:Jypeli.PhysicsGameBase.AddCollisionHandler ``2(``0,``1,Jypeli.CollisionHandler{Jypeli.PhysicsObject,``1})">3290 <member name="M:Jypeli.PhysicsGameBase.AddCollisionHandlerByRef``2(``0,``1,Jypeli.CollisionHandler{``0,``1})"> 3263 3291 <summary> 3264 3292 MÀÀrÀÀ, mihin aliohjelmaan siirrytÀÀn kun … … 3269 3297 <param name="handler">Metodi, joka kÀsittelee törmÀyksen (ei parametreja).</param> 3270 3298 </member> 3271 <member name="M:Jypeli.PhysicsGameBase.AddCollisionHandler ``2(``0,System.Object,Jypeli.CollisionHandler{``0,``1})">3299 <member name="M:Jypeli.PhysicsGameBase.AddCollisionHandlerByTag``2(``0,System.Object,Jypeli.CollisionHandler{``0,``1})"> 3272 3300 <summary> 3273 3301 MÀÀrÀÀ, mihin aliohjelmaan siirrytÀÀn kun … … 3276 3304 <param name="obj">TörmÀÀvÀ olio.</param> 3277 3305 <param name="tag">TörmÀttÀvÀn olion tagi.</param> 3306 <param name="handler">Metodi, joka kÀsittelee törmÀyksen (ei parametreja).</param> 3307 </member> 3308 <member name="M:Jypeli.PhysicsGameBase.AddCollisionHandler``2(``0,System.Object,Jypeli.CollisionHandler{``0,``1})"> 3309 <summary> 3310 MÀÀrÀÀ, mihin aliohjelmaan siirrytÀÀn kun 3311 olio <code>obj</code> törmÀÀ toiseen olioon. 3312 </summary> 3313 <param name="obj">TörmÀÀvÀ olio.</param> 3314 <param name="target">TörmÀttÀvÀn olion viite tai tagi.</param> 3278 3315 <param name="handler">Metodi, joka kÀsittelee törmÀyksen (ei parametreja).</param> 3279 3316 </member> … … 5044 5081 <param name="repeatCount">Kuinka monta kertaa animaatio suoritetaan.</param> 5045 5082 </member> 5083 <member name="M:Jypeli.Animation.Pause"> 5084 <summary> 5085 KeskeyttÀÀ animaation toiston. 5086 </summary> 5087 </member> 5046 5088 <member name="M:Jypeli.Animation.Resume"> 5047 5089 <summary> … … 6343 6385 <summary> 6344 6386 ÃÀnenvoimakkuus vÀlillÀ 0.0 - 1.0. 6387 </summary> 6388 </member> 6389 <member name="P:Jypeli.MediaPlayer.CanPlay"> 6390 <summary> 6391 Voiko musiikkia soittaa. 6392 Windows Phonella rajoituksena on ettÀ kÀyttÀjÀn musiikkia ei saa keskeyttÀÀ. 6393 Ei tarvitse tarkistaa itse ennen Play-kutsua, Jypeli tekee sen puolesta. 6345 6394 </summary> 6346 6395 </member> … … 6901 6950 <param name="newScore"></param> 6902 6951 </member> 6903 <member name="P:Jypeli.Widgets.HighScoreWindow.Message">6904 <summary>6905 Viesti.6906 </summary>6907 </member>6908 6952 <member name="P:Jypeli.Widgets.HighScoreWindow.NameInputWindow"> 6909 6953 <summary> … … 7437 7481 <summary> 7438 7482 Tapahtuu kun nappia on painettu. 7483 </summary> 7484 </member> 7485 <member name="E:Jypeli.Widgets.PushButton.Pressed"> 7486 <summary> 7487 Tapahtuu kun nappi painetaan pohjaan. 7488 </summary> 7489 </member> 7490 <member name="E:Jypeli.Widgets.PushButton.Released"> 7491 <summary> 7492 Tapahtuu kun nappi pÀÀstetÀÀn irti. 7493 </summary> 7494 </member> 7495 <member name="E:Jypeli.Widgets.PushButton.Down"> 7496 <summary> 7497 Tapahtuu kun nappi on pohjassa. 7439 7498 </summary> 7440 7499 </member> -
2014/27/JouniP_esimerkki/Pongpeli/Pongpeli/Pongpeli/obj/x86/Debug/Pongpeli.csproj.FileListAbsolute.txt
r5192 r5193 8 8 c:\users\cornix\documents\visual studio 2010\Projects\Pongpeli\Pongpeli\Pongpeli\obj\x86\Debug\Pongpeli.exe 9 9 c:\users\cornix\documents\visual studio 2010\Projects\Pongpeli\Pongpeli\Pongpeli\obj\x86\Debug\Pongpeli.pdb 10 C:\MyTemp\JouniP_esimerkki\Pongpeli\Pongpeli\Pongpeli\bin\x86\Debug\Pongpeli.exe 11 C:\MyTemp\JouniP_esimerkki\Pongpeli\Pongpeli\Pongpeli\bin\x86\Debug\Pongpeli.pdb 12 C:\MyTemp\JouniP_esimerkki\Pongpeli\Pongpeli\Pongpeli\bin\x86\Debug\Jypeli.dll 13 C:\MyTemp\JouniP_esimerkki\Pongpeli\Pongpeli\Pongpeli\bin\x86\Debug\Jypeli.xml 14 C:\MyTemp\JouniP_esimerkki\Pongpeli\Pongpeli\Pongpeli\obj\x86\Debug\Pongpeli.csprojResolveAssemblyReference.cache 15 C:\MyTemp\JouniP_esimerkki\Pongpeli\Pongpeli\Pongpeli\obj\x86\Debug\Microsoft.Xna.Framework.RuntimeProfile.txt 16 C:\MyTemp\JouniP_esimerkki\Pongpeli\Pongpeli\Pongpeli\obj\x86\Debug\Pongpeli.exe 17 C:\MyTemp\JouniP_esimerkki\Pongpeli\Pongpeli\Pongpeli\obj\x86\Debug\Pongpeli.pdb -
2014/27/JouniP_esimerkki/Pongpeli/Pongpeli/PongpeliContent/obj/x86/Debug/PongpeliContent.contentproj.FileListAbsolute.txt
r5192 r5193 1 1 c:\users\cornix\documents\visual studio 2010\Projects\Pongpeli\Pongpeli\PongpeliContent\obj\x86\Debug\PongpeliContent.contentprojResolveAssemblyReference.cache 2 C:\MyTemp\JouniP_esimerkki\Pongpeli\Pongpeli\PongpeliContent\obj\x86\Debug\PongpeliContent.contentprojResolveAssemblyReference.cache
Note: See TracChangeset
for help on using the changeset viewer.