Ignore:
Timestamp:
2014-06-27 11:51:07 (5 years ago)
Author:
pypelli
Message:
 
File:
1 edited

Legend:

Unmodified
Added
Removed
  • 2014/26/Pyry-PetteriP/Motopeli/Motopeli/Motopeli/Motopeli.cs

    r5120 r5150  
    99public class Motopeli : PhysicsGame 
    1010{ 
     11 
    1112    Image autoKuva = LoadImage("auto2"); 
    1213    Auto auto1; 
     
    7172    { 
    7273        ClearAll(); 
     74 
     75        //Level.BackgroundColor = Color.Snow; 
     76       // Level.Background.CreateStars(); 
     77 
    7378        autot.Clear(); 
    7479        MultiSelectWindow alkuValikko = new MultiSelectWindow("Pelin alkuvalikko", "Aloita peli", "Multplayer", "Parhaat pisteet", "Lopeta"); 
     
    133138        tie.Insert(); 
    134139 
     140       // Level.Background.CreateStars(); 
    135141        Level.Background.Color = Color.Green; 
    136142        Level.Size = Screen.Size; 
     
    146152        auto.Image = autoKuva; 
    147153        auto.AngularDamping = 0.95; 
    148         //moottoripyora.MomentOfInertia = 400; 
     154        //auto.MomentOfInertia = 400; 
    149155        auto.TopSpeed = 10; 
    150156        auto.Acceleration = 200; 
     157        auto.BrakeDeceleration = 600; 
    151158 
    152159        AddCollisionHandler<Auto, PhysicsObject>(auto, "maali", TuliMaaliin); 
     
    168175        Keyboard.Listen(Key.R, ButtonState.Pressed, AloitaAlusta, "Aloittaa Pelin Alusta", pelaajienMaara); 
    169176 
     177        ControllerOne.ListenAnalog(AnalogControl.LeftStick, 0.1, LiikutaPelaajaa, null); 
     178        //ControllerOne.ListenAnalog(AnalogControl.RightTrigger, 0.1, KaasutaAutolla, "Käytä oikeaa liipasinta kaasupolkimen tavoin."); 
     179 
     180        ControllerOne.Listen(Button.DPadLeft, ButtonState.Down, KaannaPelaajaa, null, auto1, 2000.0); 
     181        ControllerOne.Listen(Button.DPadRight, ButtonState.Down, KaannaPelaajaa, null, auto1, -2000.0); 
     182        ControllerOne.Listen(Button.A, ButtonState.Down, KaasutaPelaajaa, null, auto1); 
     183        ControllerOne.Listen(Button.X, ButtonState.Down, TaaksepainPelaajaa, null, auto1); 
     184 
     185 
     186 
    170187        if (pelaajienMaara == 1) return; 
    171188 
     
    196213    { 
    197214        auto.Brake(); 
    198     } 
     215        
     216    } 
     217 
    199218 
    200219    void LuoMerkki(Vector paikka) 
     
    306325        Alkuvalikko(); 
    307326    } 
     327     
     328     
     329    void LiikutaPelaajaa(AnalogState tatinTila) 
     330    { 
     331        Vector tatinAsento = tatinTila.StateVector; 
     332        if (tatinAsento.X < 0) auto1.ApplyTorque(1500); 
     333        else auto1.ApplyTorque(-1500); 
     334     
     335    } 
     336 
     337    //void KaasutaAutolla(AnalogState liipasimenTila) 
     338    //{ 
     339    //    double liipasimenAsento = liipasimenTila.State; 
     340 
     341    //} 
     342 
     343    void LiikutaPelaajaa(Vector vektori, PhysicsObject pelaaja) 
     344    { 
     345        pelaaja.Push(vektori); 
     346    } 
     347 
     348 
     349 
    308350} 
Note: See TracChangeset for help on using the changeset viewer.