Changeset 5064
- Timestamp:
- 2014-06-24 11:06:00 (9 years ago)
- Location:
- 2014/26/JimiR/RunAway/RunAway
- Files:
-
- 3 added
- 13 edited
Legend:
- Unmodified
- Added
- Removed
-
2014/26/JimiR/RunAway/RunAway/RunAway/RunAway/RunAway.cs
r5062 r5064 12 12 PhysicsObject pelaaja; 13 13 14 Image pelaajan2Kuva = LoadImage("slenderman"); 15 PhysicsObject pelaaja2; 16 14 17 15 18 public override void Begin() 16 19 { 17 20 LuoAlkuValikko(); 21 18 22 } 19 23 … … 34 38 LuoKentta(); 35 39 LisaaOhjaimet(); 36 LuoPelaaja(); 40 Camera.FollowedObject = pelaaja; 41 Camera.StayInLevel = true; 37 42 } 38 43 … … 44 49 TileMap ruudut = TileMap.FromLevelAsset("Map"); 45 50 ruudut.SetTileMethod('#', LuoPalikka); 51 ruudut.SetTileMethod('P', LuoPelaaja); 52 ruudut.Execute(40,40); 46 53 } 47 54 … … 50 57 Keyboard.Listen(Key.A, ButtonState.Down, 51 58 LiikutaPelaajaa, null, new Vector(-1000, 0)); 59 Keyboard.Listen(Key.A, ButtonState.Up, 60 LiikutaPelaajaa, null, Vector.Zero); 52 61 Keyboard.Listen(Key.D, ButtonState.Down, 53 62 LiikutaPelaajaa, null, new Vector(1000, 0)); 63 Keyboard.Listen(Key.D, ButtonState.Up, 64 LiikutaPelaajaa, null, Vector.Zero); 54 65 Keyboard.Listen(Key.W, ButtonState.Down, 55 66 LiikutaPelaajaa, null, new Vector(0, 1000)); 67 Keyboard.Listen(Key.W, ButtonState.Down, 68 LiikutaPelaajaa, null, Vector.Zero); 56 69 Keyboard.Listen(Key.S, ButtonState.Down, 57 70 LiikutaPelaajaa, null, new Vector(0, -1000)); 71 Keyboard.Listen(Key.S, ButtonState.Up, 72 LiikutaPelaajaa, null, Vector.Zero); 58 73 PhoneBackButton.Listen(ConfirmExit, "Lopeta peli"); 59 74 Keyboard.Listen(Key.Escape, ButtonState.Pressed, ConfirmExit, "Lopeta peli"); … … 65 80 } 66 81 82 83 84 void LuoPelaaja(Vector paikka, double leveys, double korkeus) 85 { 86 pelaaja = new PhysicsObject(30, 30); 87 pelaaja.Image = pelaajanKuva; 88 pelaaja.Position = paikka; 89 pelaaja.Restitution = 0; 90 pelaaja.CanRotate = false; 91 Add(pelaaja); 92 93 pelaaja2 = new PhysicsObject(30, 30); 94 pelaaja2.Image = pelaajanKuva; 95 pelaaja2.Position = paikka; 96 pelaaja2.Restitution = 0; 97 pelaaja2.CanRotate = false; 98 Add(pelaaja); 99 100 101 } 102 67 103 void LuoPalikka(Vector paikka, double leveys, double korkeus) 68 104 { 105 PhysicsObject palikka = PhysicsObject.CreateStaticObject(leveys, korkeus); 106 palikka.Position = paikka; 107 palikka.Color = Color.BrownGreen; 108 Add(palikka); 109 69 110 } 70 111 71 void LuoPelaaja()72 {73 pelaaja = new PhysicsObject(40.0, 40.0);74 pelaaja.Image = pelaajanKuva;75 Add(pelaaja);76 }77 112 } 78 113 -
2014/26/JimiR/RunAway/RunAway/RunAway/RunAway/RunAway.csproj.Debug.cachefile
r5058 r5064 1 1 Content\ukkeli.xnb 2 2 Content\Map.xnb 3 Content\slenderman.xnb 4 Content\slenderman.jpg -
2014/26/JimiR/RunAway/RunAway/RunAway/RunAway/obj/x86/Debug/ContentPipeline-{EC75DD54-C661-46C6-A447-6B6188808C6C}.xml
r5058 r5064 18 18 <Options>None</Options> 19 19 <Output>C:\MyTemp\JimiR\RunAway\RunAway\RunAway\RunAway\bin\x86\Debug\Content\Map.xnb</Output> 20 <Time>2014-06-23T14:54:59.4732006+03:00</Time> 20 <Time>2014-06-24T10:59:40.6766496+03:00</Time> 21 </Item> 22 <Item> 23 <Source>slenderman.jpg</Source> 24 <Name>slenderman</Name> 25 <Importer>TextureImporter</Importer> 26 <Processor>TextureProcessor</Processor> 27 <Options>None</Options> 28 <Output>C:\MyTemp\JimiR\RunAway\RunAway\RunAway\RunAway\bin\x86\Debug\Content\slenderman.xnb</Output> 29 <Time>2014-06-24T10:58:03.1068936+03:00</Time> 21 30 </Item> 22 31 <BuildSuccessful>true</BuildSuccessful> -
2014/26/JimiR/RunAway/RunAway/RunAway/RunAway/obj/x86/Debug/RunAway.csproj.FileListAbsolute.txt
r5062 r5064 9 9 C:\MyTemp\JimiR\RunAway\RunAway\RunAway\RunAway\bin\x86\Debug\Content\Map.xnb 10 10 C:\MyTemp\JimiR\RunAway\RunAway\RunAway\RunAway\obj\x86\Debug\RunAway.csprojResolveAssemblyReference.cache 11 C:\MyTemp\JimiR\RunAway\RunAway\RunAway\RunAway\bin\x86\Debug\Content\slenderman.xnb 12 C:\MyTemp\JimiR\RunAway\RunAway\RunAway\RunAway\bin\x86\Debug\Content\slenderman.jpg -
2014/26/JimiR/RunAway/RunAway/RunAway/RunAway/obj/x86/Debug/cachefile-{EC75DD54-C661-46C6-A447-6B6188808C6C}-targetpath.txt
r5058 r5064 1 1 Content\ukkeli.xnb 2 2 Content\Map.xnb 3 Content\slenderman.xnb 4 Content\slenderman.jpg -
2014/26/JimiR/RunAway/RunAway/RunAway/RunAwayContent/Map.txt
r5058 r5064 1 1 i###################################################################################################### 2 #iiii# 2 #iiii# S #iiiiiii# # # # E # 3 3 ###### ######### # # # # # # 4 4 # # # # … … 7 7 # #iiiiiiiiii# #iiiiiiiiii# # # # # # 8 8 # ############ ############ # # # 9 # 9 # ## # # # # 10 10 # ########## ####### # # 11 11 # P #iiiiiiii# # # # # -
2014/26/JimiR/RunAway/RunAway/RunAway/RunAwayContent/RunAwayContent.contentproj
r5058 r5064 59 59 </Compile> 60 60 </ItemGroup> 61 <ItemGroup> 62 <Compile Include="slenderman.jpg"> 63 <Name>slenderman</Name> 64 <Importer>TextureImporter</Importer> 65 <Processor>TextureProcessor</Processor> 66 <CopyToOutputDirectory>PreserveNewest</CopyToOutputDirectory> 67 </Compile> 68 </ItemGroup> 61 69 <Import Project="$(MSBuildExtensionsPath)\Microsoft\XNA Game Studio\$(XnaFrameworkVersion)\Microsoft.Xna.GameStudio.ContentPipeline.targets" /> 62 70 <!-- To modify your build process, add your task inside one of the targets below and uncomment it.
Note: See TracChangeset
for help on using the changeset viewer.