Changeset 5016
- Timestamp:
- 2014-06-13 11:05:55 (9 years ago)
- Location:
- 2014/24/ArtturiN/UltimateStickmanWar
- Files:
-
- 13 edited
Legend:
- Unmodified
- Added
- Removed
-
2014/24/ArtturiN/UltimateStickmanWar/UltimateStickmanWar/UltimateStickmanWar/UltimateStickmanWar.cs
r4986 r5016 13 13 Image ruohoKuva = LoadImage("ruoho"); 14 14 Image reunat = LoadImage("Reunat"); 15 Image pelaaja2 = LoadImage("Pelaaja2"); 16 Image pelaaja1 = LoadImage("Pelaaja1"); 15 Image pelaaja2kuva = LoadImage("Pelaaja2"); 16 Image pelaaja1kuva = LoadImage("Pelaaja1"); 17 18 PlatformCharacter pelaaja1; 19 PlatformCharacter pelaaja2; 20 const double liikkumisNopeus = 400.0; 21 const double Hyppynopeus = 500; 17 22 18 23 … … 23 28 SetWindowSize(1000, 1000); 24 29 Level.Size = new Vector(1000, 1000); 30 31 Gravity = new Vector(0, -800); 25 32 26 33 … … 50 57 void LuoPelaaja(Vector paikka, double leveys, double korkeus) 51 58 { 52 PlatformCharacter pelaaja = new PlatformCharacter(25, 50); 53 pelaaja.Position = paikka; 54 pelaaja.Image = pelaaja2; 55 Add(pelaaja); 59 pelaaja1 = new PlatformCharacter(25, 50); 60 pelaaja1.Position = paikka; 61 pelaaja1.Image = pelaaja1kuva; 62 pelaaja1.Tag = "pelaaja"; 63 Add(pelaaja1); 64 65 Keyboard.Listen(Key.A, ButtonState.Down, LiikutaPelaajaa, "Pelaaja liikkuu vasemmalle", -liikkumisNopeus, pelaaja1); 66 Keyboard.Listen(Key.W, ButtonState.Down, Hyppaa, "Pelaaja liikkuu ylös", pelaaja1, Hyppynopeus); 67 Keyboard.Listen(Key.D, ButtonState.Down, LiikutaPelaajaa, "Pelaaja liikkuu oikealle", liikkumisNopeus, pelaaja1); 68 Keyboard.Listen(Key.G, ButtonState.Pressed, HeitaKranaatti, "Pelaaja heittää kranaatin", pelaaja1); 69 //Keyboard.Listen(Key.A , ButtonState.Down, LiikutaPelaajaa, "Pelaaja liikkuu vasemmalle",new Vector(-400, 0),1); 70 } 71 void LuoPelaaja2(Vector paikka, double leveys, double korkeus) 72 { 73 pelaaja2 = new PlatformCharacter(25, 50); 74 pelaaja2.Position = paikka; 75 pelaaja2.Image = pelaaja2kuva; 76 pelaaja2.Tag = "pelaaja"; 77 Add(pelaaja2); 78 79 Keyboard.Listen(Key.Left, ButtonState.Down, LiikutaPelaajaa, "Pelaaja liikkuu vasemmalle", -liikkumisNopeus, pelaaja2); 80 Keyboard.Listen(Key.Up, ButtonState.Down, Hyppaa, "Pelaaja liikkuu ylös", pelaaja2, Hyppynopeus); 81 Keyboard.Listen(Key.Right, ButtonState.Down, LiikutaPelaajaa, "Pelaaja liikkuu oikealle", liikkumisNopeus, pelaaja2); 82 Keyboard.Listen(Key.L, ButtonState.Pressed, HeitaKranaatti, "Pelaaja heittää kranaatin", pelaaja2); 56 83 } 57 84 void LuoKentta() … … 62 89 //2. Kerrotaan mitä aliohjelmaa kutsutaan, kun tietyn värinen pikseli tulee vastaan kuvatiedostossa. 63 90 ruudut.SetTileMethod(Color.Black, LuoPelaaja); 91 ruudut.SetTileMethod(Color.FromHexCode("0077FF"), LuoPelaaja2); 64 92 ruudut.SetTileMethod(Color.FromHexCode("00FF50"), LuoSeinat); 65 93 ruudut.SetTileMethod(Color.FromHexCode("FF00A5"), LuoRajat); … … 73 101 taso.Position = paikka; 74 102 taso.CollisionIgnoreGroup = 1; 103 taso.IgnoresExplosions = true; 75 104 taso.Image = ruohoKuva; 76 105 Add(taso); … … 82 111 taso.CollisionIgnoreGroup = 1; 83 112 taso.Image = reunat; 113 taso.IgnoresExplosions = true; 84 114 Add(taso); 85 115 116 } 117 118 void LiikutaPelaajaa(double liiku, PlatformCharacter pelaaja) 119 { 120 pelaaja.Walk(liiku); 121 } 122 void Liikuta(PlatformCharacter hahmo, double nopeus) 123 { 124 hahmo.Walk(nopeus); 125 } 126 127 void Hyppaa(PlatformCharacter hahmo, double nopeus) 128 { 129 hahmo.Jump(nopeus); 130 } 131 132 void HeitaKranaatti(PlatformCharacter pelaaja) 133 { 134 Grenade kranu = new Grenade(4.0); 135 Add(kranu); 136 kranu.Explosion.MaxRadius = 50; 137 pelaaja.Throw(kranu, Angle.FromDegrees(30), 10000); 138 //kranu.Explosion.ShockwaveReachesObject += KranaattiOsui; 139 kranu.Explosion.AddShockwaveHandler("pelaaja", delegate(IPhysicsObject rajahdyksenKohde, Vector v) { KranaattiOsui(rajahdyksenKohde,v,pelaaja); }); 140 } 141 142 143 void KranaattiOsui(IPhysicsObject rajahdyksenKohde, Vector v, PlatformCharacter ampuja) 144 { 145 if(rajahdyksenKohde != ampuja) 146 rajahdyksenKohde.Destroy(); 86 147 } 87 148 -
2014/24/ArtturiN/UltimateStickmanWar/UltimateStickmanWar/UltimateStickmanWar/obj/x86/Debug/ContentPipeline-{78DE09DD-5CAD-4721-8B8B-D76A1B997EEA}.xml
r4986 r5016 18 18 <Options>None</Options> 19 19 <Output>C:\MyTemp\ArtturiN\UltimateStickmanWar\UltimateStickmanWar\UltimateStickmanWar\bin\x86\Debug\Content\POMPUT.xnb</Output> 20 <Time>2014-06-1 2T10:26:02.7084655+03:00</Time>20 <Time>2014-06-13T09:26:25.9672988+03:00</Time> 21 21 </Item> 22 22 <Item> … … 54 54 <Options>None</Options> 55 55 <Output>C:\MyTemp\ArtturiN\UltimateStickmanWar\UltimateStickmanWar\UltimateStickmanWar\bin\x86\Debug\Content\Pelaaja1.xnb</Output> 56 <Time>2014-06-1 2T10:07:27.5962012+03:00</Time>56 <Time>2014-06-13T09:12:31.8162581+03:00</Time> 57 57 </Item> 58 58 <Item> … … 63 63 <Options>None</Options> 64 64 <Output>C:\MyTemp\ArtturiN\UltimateStickmanWar\UltimateStickmanWar\UltimateStickmanWar\bin\x86\Debug\Content\Pelaaja2.xnb</Output> 65 <Time>2014-06-1 2T10:07:36.3099436+03:00</Time>65 <Time>2014-06-13T09:13:22.2653159+03:00</Time> 66 66 </Item> 67 67 <Item>
Note: See TracChangeset
for help on using the changeset viewer.