Ignore:
Timestamp:
2014-06-12 14:58:19 (6 years ago)
Author:
jotapoti
Message:
 
File:
1 edited

Legend:

Unmodified
Added
Removed
  • 2014/24/ArtturiN/UltimateStickmanWar/UltimateStickmanWar/UltimateStickmanWar/UltimateStickmanWar.cs

    r4961 r4986  
    99public class UltimateStickmanWar : PhysicsGame 
    1010{ 
    11     Image taustaKuva = LoadImage("Untitled"); 
     11    Image taustaKuva = LoadImage("Tausta1"); 
    1212    Image Taso1 = LoadImage("POMPUT"); 
    1313    Image ruohoKuva = LoadImage("ruoho"); 
     14    Image reunat = LoadImage("Reunat"); 
     15    Image pelaaja2 = LoadImage("Pelaaja2"); 
     16    Image pelaaja1 = LoadImage("Pelaaja1"); 
     17 
    1418 
    1519    public override void Begin() 
    1620    { 
    1721        // TODO: Kirjoita ohjelmakoodisi tähän 
     22 
     23        SetWindowSize(1000, 1000); 
     24        Level.Size = new Vector(1000, 1000); 
     25 
    1826 
    1927        PhoneBackButton.Listen(ConfirmExit, "Lopeta peli"); 
     
    4250    void LuoPelaaja(Vector paikka, double leveys, double korkeus) 
    4351    { 
    44         PlatformCharacter pelaaja = new PlatformCharacter(10, 10); 
     52        PlatformCharacter pelaaja = new PlatformCharacter(25, 50); 
    4553        pelaaja.Position = paikka; 
     54        pelaaja.Image = pelaaja2; 
    4655        Add(pelaaja); 
    4756    } 
     
    7281        taso.Position = paikka; 
    7382        taso.CollisionIgnoreGroup = 1; 
     83        taso.Image = reunat; 
    7484        Add(taso); 
    7585 
Note: See TracChangeset for help on using the changeset viewer.