Changeset 4963 for 2014/24/EelisK


Ignore:
Timestamp:
2014-06-11 15:05:22 (5 years ago)
Author:
eetakoiv
Message:
 
Location:
2014/24/EelisK/War_in_the_sky
Files:
16 added
13 edited

Legend:

Unmodified
Added
Removed
  • 2014/24/EelisK/War_in_the_sky/War_in_the_sky/War_in_the_sky/Lentokone.cs

    r4927 r4963  
    55using Jypeli; 
    66using Jypeli.Assets; 
     7using Jypeli.Effects; 
     8using Jypeli.Widgets; 
    79 
    810 
    911public class Lentokone : PhysicsObject 
    1012{ 
    11     public Weapon ase { get; private set; } 
    12     public Lentokone(double leveys, double korkeus, Weapon ase) 
     13    public Weapon ase { get; set; } 
     14 
     15    public IntMeter Elamat { get; set; } 
     16 
     17    public Lentokone(double leveys, double korkeus, Weapon ase, int elamat) 
    1318        : base(leveys, korkeus) 
    1419    { 
    1520        this.ase = ase; 
     21        this.Elamat = new IntMeter(elamat, 0, elamat); 
     22        this.Elamat.LowerLimit += Tuhoutui; 
     23 
     24        ProgressBar elamaPalkki = new ProgressBar(300, 70); 
     25        elamaPalkki.X = War_in_the_sky.Screen.Right - 150; 
     26        elamaPalkki.Y = War_in_the_sky.Screen.Bottom + 35; 
     27        elamaPalkki.BindTo(Elamat); 
     28        elamaPalkki.Image = War_in_the_sky.LoadImage("helttipalkki_tyhja"); 
     29        elamaPalkki.BarImage = War_in_the_sky.LoadImage("helttipalkki_taysi"); 
     30        War_in_the_sky.Peli.Add(elamaPalkki); 
     31 
     32 
     33    } 
     34 
     35    public void Tuhoutui() 
     36    { 
     37        War_in_the_sky.Peli.ClearControls(); 
     38        War_in_the_sky.Peli.AddCollisionHandler(this, delegate(PhysicsObject tormaaja, PhysicsObject kohde) { tormaaja.Destroy(); }); 
     39 
     40        War_in_the_sky.Peli.KirkastaRuutua(0.3, 2.5); 
     41 
     42        Timer.SingleShot(0.5, delegate { War_in_the_sky.Peli.PimennaRuutua(0.04); }); 
    1643    } 
    1744} 
    18  
  • 2014/24/EelisK/War_in_the_sky/War_in_the_sky/War_in_the_sky/War_in_the_sky.cs

    r4927 r4963  
    99public class War_in_the_sky : PhysicsGame 
    1010{ 
    11     Lentokone lentokone; 
     11    public static War_in_the_sky Peli; 
     12    public Lentokone lentokone; 
     13    public Image pahiskoneenKuva; 
     14    public Image pahiskoneenKuvaPeilattu; 
     15    public Image pahiskoneenKuvaKaannettyPystysuunnassa; 
     16    public Image pahiskoneenKuvaPeilattuKaannettyPystysuunnassa; 
     17 
     18    public List<Pahiskone> pahiksetKentalla = new List<Pahiskone>(); 
     19    int round = 1; 
     20 
    1221    Image lentokoneenKuva; 
    1322    Image lentokoneenKuvaKäännetty; 
    1423    Image[] pilviKuvat = LoadImages("03", "13", "cloud", "fluffy_cloud", "footer-clouds"); 
    15     const double lentokoneenMaxNopeus = 250; 
     24    const double lentokoneenMaxNopeus = 300; 
    1625    const double lentokoneenKiihdytysNopeus = 250; 
     26    const double lentokoneenKaantymisNopeus = 3.0; 
     27    ExplosionSystem ammusSavu = new ExplosionSystem(LoadImage("smoke"), 500); 
     28    //private Animation ukkelinKavely; 
     29 
     30    //alkuvalikko 
     31    //vastustajien ampuminen ja level up 
     32    //roundit 
     33    //oman aluksen kehittäminen 
     34    //HUD 
    1735 
    1836    public override void Begin() 
    1937    { 
     38 
     39 
     40 
     41 
     42 
     43 
     44        Level.Size = Screen.Size; 
     45        GameObject taustakuva = new GameObject(Level.Width, Level.Height); 
     46        taustakuva.Image = LoadImage("Taustakuva alkuun"); 
     47        Add(taustakuva); 
     48        Level.AmbientLight = 0.0; 
     49        KirkastaRuutua(0.1, 1.0); 
     50        //ukkelinKavely = LoadAnimation("Lentsikka"); 
     51        Timer.SingleShot(4, delegate { PimennaRuutua(0.1); }); 
     52        Timer.SingleShot(5.5, delegate 
     53        { 
     54            PaaValikko(taustakuva); 
     55        }); 
     56 
     57    } 
     58 
     59    /// <summary> 
     60    /// Pimennetään ruutua pikku hiljaa. 
     61    /// Oletusnopeus 0.01. 
     62    /// </summary> 
     63    public void PimennaRuutua(double nopeus) 
     64    { 
     65        Timer ajastin = new Timer(); 
     66        ajastin.Interval = 0.1; 
     67        ajastin.Timeout += delegate 
     68        { 
     69            Level.AmbientLight -= nopeus; 
     70            if (Level.AmbientLight <= 0.0) 
     71            { 
     72                ajastin.Stop(); 
     73                ajastin.Reset(); 
     74            } 
     75        }; 
     76        ajastin.Start(); 
     77    } 
     78 
     79    /// <summary> 
     80    /// Kirkastetaan ruutua pikku hiljaa. 
     81    /// </summary> 
     82    public void KirkastaRuutua(double nopeus, double tavoite) 
     83    { 
     84        Timer ajastin = new Timer(); 
     85        ajastin.Interval = 0.1; 
     86        ajastin.Timeout += delegate 
     87        { 
     88            //if (Level.AmbientLight > 0.1) return; 
     89            Level.AmbientLight += nopeus; 
     90            if (Level.AmbientLight > tavoite) 
     91            { 
     92                ajastin.Stop(); 
     93                ajastin.Reset(); 
     94            } 
     95        }; 
     96        ajastin.Start(); 
     97    } 
     98 
     99    void PaaValikko(GameObject taustakuva) 
     100    { 
     101        taustakuva.Destroy(); 
     102        Level.Background.Color = Color.Black; 
     103        KirkastaRuutua(0.2, 1.0); 
     104        MultiSelectWindow alkuValikko = new MultiSelectWindow("War In The Sky", 
     105        "Start Game", "Info", "End Game"); 
     106        Add(alkuValikko); 
     107        alkuValikko.ActiveColor = Color.Transparent; 
     108        alkuValikko.SetButtonColor(Color.Transparent); 
     109        alkuValikko.SelectionColor = Color.Brown; 
     110        alkuValikko.DefaultCancel = 2; 
     111 
     112        GameObject valikkoTausta = new GameObject(340, 400); 
     113        valikkoTausta.Image = LoadImage("Alku valikko"); 
     114        Add(valikkoTausta); 
     115        Mouse.IsCursorVisible = false; 
     116        alkuValikko.AddItemHandler(0, delegate { AlustaPeli(); valikkoTausta.Destroy(); }); 
     117        //alkuValikko.AddItemHandler(1, d); 
     118        alkuValikko.AddItemHandler(1, Exit); 
     119 
     120 
     121    } 
     122 
     123    void AlustaPeli() 
     124    { 
     125        Peli = this; 
    20126        // TODO: Kirjoita ohjelmakoodisi tähän 
    21  
    22127        AssaultRifle lentokone1Ase; 
    23128        lentokone1Ase = new AssaultRifle(30, 30); 
    24129        lentokone1Ase.Ammo.Value = 200; 
    25130        lentokone1Ase.ProjectileCollision = AmmusOsui; 
    26  
    27         lentokone = new Lentokone(70 * 2, 22.4 * 2, lentokone1Ase); 
    28         Add (lentokone); 
     131        lentokone1Ase.Power.DefaultValue = 300; 
     132        lentokone1Ase.FireRate = 5; 
     133 
     134        lentokone = new Lentokone(70 * 2, 22.4 * 2, lentokone1Ase, 200); 
     135        //lentokone.CollisionIgnoreGroup = 1; 
     136        Add(lentokone); 
    29137        lentokone.Mass = 0.5; 
    30138        lentokone.LinearDamping = 0.99; 
     
    32140        lentokoneenKuva = LoadImage("sotakone hyvis"); 
    33141        lentokoneenKuvaKäännetty = Image.Mirror(lentokoneenKuva); 
    34         lentokone.Image = lentokoneenKuva; 
     142        lentokone.Image = lentokoneenKuvaKäännetty; 
    35143        //lentokone.Size = new Vector(150.0, 150.0); 
    36144        Camera.Follow(lentokone); 
     
    40148        lentokone1Ase.IsVisible = false; 
    41149 
    42  
    43  
     150        AloitaRound(); 
     151 
     152        Add(ammusSavu); 
     153        ammusSavu.MaxVelocity = 7; 
     154        ammusSavu.MaxScale = 10; 
     155        ammusSavu.BlendMode = BlendMode.Alpha; 
    44156 
    45157        Level.Size = new Vector(4096, 4096); 
    46         Level.CreateBorders(false); 
    47         Image taustakuva = LoadImage("Clear-sky-1363594685_18"); 
    48         Level.Background.Image = taustakuva; 
     158        Surface vasenReuna = Surface.CreateLeft(Level); 
     159        Surface alaReuna = Surface.CreateBottom(Level, 30, 80, 40, 10); 
     160        alaReuna.Position = new Vector(alaReuna.X, alaReuna.Y + alaReuna.Height); 
     161        Add(alaReuna, 3); 
     162        alaReuna.Tag = "reuna"; 
     163        Surface oikeaReuna = Surface.CreateRight(Level); 
     164        Surface ylaReuna = Surface.CreateTop(Level); 
     165        Add(vasenReuna); 
     166        Add(oikeaReuna); 
     167        Add(ylaReuna); 
     168        // Level.CreateBorders(false); 
     169        GameObject taustakuva = new GameObject(Level.Width, Level.Height); 
     170        taustakuva.Image = LoadImage("Clear-sky-1363594685_18"); 
     171        Add(taustakuva, -3); 
    49172        Gravity = new Vector(0, -400); 
    50         Level.Background.FitToLevel(); 
    51  
    52173 
    53174        Timer ajastin = new Timer(); 
    54         ajastin.Interval = 30.5; 
     175        ajastin.Interval = 5.5; 
    55176        ajastin.Timeout += delegate { LuoPilvi(RandomGen.NextVector(Level.Left, Level.Bottom, Level.Right, Level.Top)); }; 
    56177        ajastin.Start(); 
    57178 
    58         Surface alaReuna = Surface.CreateBottom(Level, 30, 80, 40, 10); 
    59         alaReuna.Position = new Vector(alaReuna.X, alaReuna.Y + alaReuna.Height); 
    60         Add(alaReuna); 
    61179        AsetaOhjaimet(); 
    62180        for (int i = 0; i < 10; i++) 
     
    64182            LuoPilvi(RandomGen.NextVector(Level.Left, Level.Bottom, Level.Right, Level.Top)); 
    65183        } 
     184 
    66185    } 
    67186 
    68187    void AsetaOhjaimet() 
    69188    { 
    70         Keyboard.Listen(Key.Right, ButtonState.Down, delegate { 
     189        Keyboard.Listen(Key.Right, ButtonState.Down, delegate 
     190        { 
    71191            MuutaNopeutta(new Vector(1, 1)); 
    72192            lentokone.Image = lentokoneenKuvaKäännetty; 
     193            lentokone.ase.Angle = Angle.FromDegrees(0); ; 
    73194        }, null); 
    74         Keyboard.Listen(Key.Left, ButtonState.Down, delegate { 
     195        Keyboard.Listen(Key.Left, ButtonState.Down, delegate 
     196        { 
    75197            MuutaNopeutta(new Vector(-1, -1)); 
    76198            lentokone.Image = lentokoneenKuva; 
     199            lentokone.ase.Angle = Angle.FromDegrees(180); 
    77200        }, null); 
    78201        Keyboard.Listen(Key.Left, ButtonState.Released, PalautaPainovoima, null); 
    79202        Keyboard.Listen(Key.Right, ButtonState.Released, PalautaPainovoima, null); 
    80         Keyboard.Listen(Key.Up, ButtonState.Down, MuutaKulmaa, null, new Vector(100.0, 5.0)); 
    81         Keyboard.Listen(Key.Down, ButtonState.Down, MuutaKulmaa, null, new Vector(100.0, -5.0)); 
     203        Keyboard.Listen(Key.Up, ButtonState.Down, MuutaKulmaa, null, new Vector(100.0, lentokoneenKaantymisNopeus)); 
     204        Keyboard.Listen(Key.Down, ButtonState.Down, MuutaKulmaa, null, new Vector(100.0, -lentokoneenKaantymisNopeus)); 
    82205        Keyboard.Listen(Key.Space, ButtonState.Down, AmmuAseella, "ammu", lentokone); 
    83206        PhoneBackButton.Listen(ConfirmExit, "Lopeta peli"); 
    84207        Keyboard.Listen(Key.Escape, ButtonState.Pressed, ConfirmExit, "Lopeta peli"); 
     208        Keyboard.Listen(Key.K, ButtonState.Pressed, delegate { MessageDisplay.Add(lentokone.Angle.Degrees.ToString()); }, null); 
     209        Keyboard.Listen(Key.Delete, ButtonState.Pressed, lentokone.Tuhoutui, null); 
    85210    } 
    86211 
     
    97222    void MuutaKulmaa(Vector suunta) 
    98223    { 
    99        lentokone.Angle += suunta.Angle; 
     224        lentokone.Angle += suunta.Angle; 
    100225    } 
    101226 
     
    111236        taustaPilvet.Size = new Vector(600.0, 400.0); 
    112237        taustaPilvet.Position = paikka; 
    113         Add(taustaPilvet, -3); 
     238        Add(taustaPilvet, 2); 
    114239        Layers[-3].RelativeTransition = new Vector(0.3, 0.3); 
    115240 
    116241        taustaPilvet.MoveTo(new Vector(Level.Right + 400, taustaPilvet.Y), RandomGen.NextDouble(20, 50), delegate { taustaPilvet.Destroy(); }); 
    117242    } 
     243 
    118244    void AmmusOsui(PhysicsObject ammus, PhysicsObject kohde) 
    119245    { 
    120         ammus.Destroy(); 
    121     } 
     246        if (kohde is Pahiskone) 
     247        { 
     248            Pahiskone kone = kohde as Pahiskone; 
     249            kone.ElamaLaskuri.Value -= 10; 
     250        } 
     251        else 
     252        { 
     253            ammus.Destroy(); 
     254        } 
     255    } 
     256 
    122257    void AmmuAseella(Lentokone lentokone) 
    123258    { 
    124         PhysicsObject ammus = lentokone.ase.Shoot (); 
    125         if (ammus != null) { } 
    126  
    127     } 
    128  
    129      
     259        PhysicsObject ammus = lentokone.ase.Shoot(); 
     260        if (ammus == null) return; 
     261 
     262        ammus.Size = new Vector(25.0, 5.0); 
     263        ammus.Image = null; 
     264        ammus.Color = Color.DarkOrange; 
     265 
     266        ammus.MaximumLifetime = TimeSpan.FromSeconds(0.7); 
     267        ammus.Destroying += delegate 
     268        { 
     269            ammusSavu.AddEffect(ammus.Position, 50); 
     270            Explosion es = new Explosion(100); 
     271            es.IsVisible = false; 
     272            es.Position = ammus.Position; 
     273            es.Sound = null; 
     274            es.Force = 0; 
     275            es.ShockwaveReachesObject += delegate(IPhysicsObject kohde, Vector shokki) 
     276            { 
     277                Pahiskone p = kohde as Pahiskone; 
     278                if (p != null) 
     279                    p.ElamaLaskuri.Value -= 30; 
     280 
     281            }; 
     282            Add(es); 
     283        }; 
     284 
     285    } 
     286 
     287    public void RoundPaattyi() 
     288    { 
     289        Timer.SingleShot(5, AloitaRound); 
     290    } 
     291 
     292    public void AloitaRound() 
     293    { 
     294        pahiksetKentalla.Clear(); 
     295 
     296        round++; 
     297        const int KONEITA_ALUSSA = 2; 
     298 
     299        int koneitaRoundilla = KONEITA_ALUSSA + round / 5; 
     300        int ampumisProsentti = round * 2; 
     301        if (ampumisProsentti > 100) ampumisProsentti = 100; 
     302 
     303        for (int i = 0; i < koneitaRoundilla; i++) 
     304        { 
     305            LuoPahis(RandomGen.NextDouble(Level.Left, Level.Right), RandomGen.NextDouble(Level.Bottom, Level.Top), ampumisProsentti); 
     306        } 
     307 
     308        lentokone.Elamat.Value += lentokone.Elamat.MaxValue / 2; 
     309    } 
     310 
     311    void LuoPahis(double X, double Y, int ampumisProsentti) 
     312    { 
     313        Pahiskone pahiskone = new Pahiskone(79 * 2, 35.4 * 2, 100); 
     314        AddCollisionHandler<Pahiskone, PhysicsObject>(pahiskone, "reuna", delegate(Pahiskone tormaaja, PhysicsObject kohde) { tormaaja.OsuuAlareunaan(); }); 
     315        pahiskone.Shape = Shape.Rectangle; 
     316        pahiskone.Position = new Vector(X, Y); 
     317        Add(pahiskone); 
     318        pahiksetKentalla.Add(pahiskone); 
     319        pahiskoneenKuva = LoadImage("PAHIS KONE 2"); 
     320        pahiskoneenKuvaPeilattu = Image.Mirror(pahiskoneenKuva); 
     321        pahiskoneenKuvaKaannettyPystysuunnassa = Image.Flip(pahiskoneenKuva); 
     322        pahiskoneenKuvaPeilattuKaannettyPystysuunnassa = Image.Flip(pahiskoneenKuvaPeilattu); 
     323 
     324        FollowerBrain seuraajanAivot = new FollowerBrain(lentokone); 
     325        seuraajanAivot.Speed = 200; 
     326        seuraajanAivot.DistanceClose = 600; 
     327        seuraajanAivot.TurnWhileMoving = true; 
     328        seuraajanAivot.TargetClose += delegate() { VihuAmpuuLentokonetta(pahiskone, lentokone); }; 
     329        pahiskone.Brain = seuraajanAivot; 
     330        pahiskone.Aivot = seuraajanAivot; 
     331        pahiskone.IgnoresCollisionResponse = true; 
     332        pahiskone.AmpumisProsentti = ampumisProsentti; 
     333    } 
     334 
     335    public void VihuAmpuuLentokonetta(Pahiskone pahis, Lentokone pelaaja) 
     336    { 
     337        const int AMPUMIS_RAJA = 99; 
     338 
     339        int ammutaanko = RandomGen.NextInt(pahis.AmpumisProsentti, 101); 
     340 
     341        if (ammutaanko > AMPUMIS_RAJA) 
     342        { 
     343            PhysicsObject p = pahis.Ase.Shoot(); 
     344            if (p != null) 
     345                p.IgnoresCollisionResponse = true; 
     346        } 
     347    } 
     348 
     349    public void VihunAmmusOsuu(PhysicsObject ammus, PhysicsObject kohde) 
     350    { 
     351        Lentokone kone = kohde as Lentokone; 
     352 
     353        if (kone != null) 
     354            kone.Elamat.Value -= 5; 
     355    } 
    130356} 
    131  
  • 2014/24/EelisK/War_in_the_sky/War_in_the_sky/War_in_the_sky/War_in_the_sky.csproj

    r4927 r4963  
    6262  </PropertyGroup> 
    6363  <ItemGroup> 
    64     <Reference Include="Jypeli"> 
     64    <Reference Include="Jypeli, Version=5.0.0.0, Culture=neutral, processorArchitecture=x86"> 
     65      <SpecificVersion>False</SpecificVersion> 
     66      <HintPath>..\..\Jypeli.dll</HintPath> 
    6567    </Reference> 
    6668    <Reference Include="Microsoft.Xna.Framework, Version=4.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=842cf8be1de50553, processorArchitecture=x86"> 
     
    113115    <Compile Include="Lentokone.cs" /> 
    114116    <Compile Include="Ohjelma.cs" /> 
     117    <Compile Include="Pahiskone.cs" /> 
    115118    <Compile Include="War_in_the_sky.cs" /> 
    116119    <Compile Include="Properties\AssemblyInfo.cs" /> 
  • 2014/24/EelisK/War_in_the_sky/War_in_the_sky/War_in_the_sky/War_in_the_sky.csproj.Debug.cachefile

    r4927 r4963  
    66Content\13.xnb 
    77Content\03.xnb 
     8Content\PAHIS KONE 2.xnb 
     9Content\smoke.xnb 
     10Content\Taustakuva alkuun.xnb 
     11Content\Alku valikko.xnb 
     12Content\Lentsikka.xnb 
     13Content\Lentsikka\PAHIS KONE 2 anim_0.xnb 
     14Content\Lentsikka\PAHIS KONE 2 anim2_0.xnb 
     15Content\Lentsikka\PAHIS KONE 2 anim3_0.xnb 
     16Content\Lentsikka\PAHIS KONE 2_0.xnb 
     17Content\rajahdys.xnb 
     18Content\PAHIS KONE 2 anim.xnb 
     19Content\PAHIS KONE 2 anim2.xnb 
     20Content\PAHIS KONE 2 anim3.xnb 
     21Content\helttipalkki_taysi.xnb 
     22Content\helttipalkki_tyhja.xnb 
  • 2014/24/EelisK/War_in_the_sky/War_in_the_sky/War_in_the_sky/obj/x86/Debug/ContentPipeline-{513E9BF6-92B1-4B3B-AD5A-0D180EA61427}.xml

    r4927 r4963  
    6464      <Output>C:\MyTemp\EelisK\War_in_the_sky\War_in_the_sky\War_in_the_sky\bin\x86\Debug\Content\03.xnb</Output> 
    6565      <Time>2014-06-09T14:39:28.7004031+03:00</Time> 
     66    </Item> 
     67    <Item> 
     68      <Source>PAHIS KONE 2.png</Source> 
     69      <Name>PAHIS KONE 2</Name> 
     70      <Importer>TextureImporter</Importer> 
     71      <Processor>TextureProcessor</Processor> 
     72      <Options>None</Options> 
     73      <Output>C:\MyTemp\EelisK\War_in_the_sky\War_in_the_sky\War_in_the_sky\bin\x86\Debug\Content\PAHIS KONE 2.xnb</Output> 
     74      <Time>2014-06-11T10:11:25.9292174+03:00</Time> 
     75    </Item> 
     76    <Item> 
     77      <Source>smoke.png</Source> 
     78      <Name>smoke</Name> 
     79      <Importer>TextureImporter</Importer> 
     80      <Processor>TextureProcessor</Processor> 
     81      <Options>None</Options> 
     82      <Output>C:\MyTemp\EelisK\War_in_the_sky\War_in_the_sky\War_in_the_sky\bin\x86\Debug\Content\smoke.xnb</Output> 
     83      <Time>2014-06-10T13:40:40.8094241+03:00</Time> 
     84    </Item> 
     85    <Item> 
     86      <Source>Taustakuva alkuun.jpg</Source> 
     87      <Name>Taustakuva alkuun</Name> 
     88      <Importer>TextureImporter</Importer> 
     89      <Processor>TextureProcessor</Processor> 
     90      <Options>None</Options> 
     91      <Output>C:\MyTemp\EelisK\War_in_the_sky\War_in_the_sky\War_in_the_sky\bin\x86\Debug\Content\Taustakuva alkuun.xnb</Output> 
     92      <Time>2014-06-10T14:41:33.6346983+03:00</Time> 
     93    </Item> 
     94    <Item> 
     95      <Source>Alku valikko.jpg</Source> 
     96      <Name>Alku valikko</Name> 
     97      <Importer>TextureImporter</Importer> 
     98      <Processor>TextureProcessor</Processor> 
     99      <Options>None</Options> 
     100      <Output>C:\MyTemp\EelisK\War_in_the_sky\War_in_the_sky\War_in_the_sky\bin\x86\Debug\Content\Alku valikko.xnb</Output> 
     101      <Time>2014-06-10T14:41:59.8973243+03:00</Time> 
     102    </Item> 
     103    <Item> 
     104      <Source>Lentsikka.anim</Source> 
     105      <Name>Lentsikka</Name> 
     106      <Importer>AnimationImporter</Importer> 
     107      <Processor>AnimationContentProcessor</Processor> 
     108      <Options>None</Options> 
     109      <Output>C:\MyTemp\EelisK\War_in_the_sky\War_in_the_sky\War_in_the_sky\bin\x86\Debug\Content\Lentsikka.xnb</Output> 
     110      <Time>2014-06-11T09:56:25.105144+03:00</Time> 
     111      <Request>C:\MyTemp\EelisK\War_in_the_sky\War_in_the_sky\War_in_the_sky\bin\x86\Debug\Content\Lentsikka\PAHIS KONE 2 anim_0.xnb</Request> 
     112      <Request>C:\MyTemp\EelisK\War_in_the_sky\War_in_the_sky\War_in_the_sky\bin\x86\Debug\Content\Lentsikka\PAHIS KONE 2 anim2_0.xnb</Request> 
     113      <Request>C:\MyTemp\EelisK\War_in_the_sky\War_in_the_sky\War_in_the_sky\bin\x86\Debug\Content\Lentsikka\PAHIS KONE 2 anim3_0.xnb</Request> 
     114      <Request>C:\MyTemp\EelisK\War_in_the_sky\War_in_the_sky\War_in_the_sky\bin\x86\Debug\Content\Lentsikka\PAHIS KONE 2_0.xnb</Request> 
     115    </Item> 
     116    <Item> 
     117      <Source>Lentsikka\PAHIS KONE 2 anim.png</Source> 
     118      <Importer>TextureImporter</Importer> 
     119      <Processor>TextureProcessor</Processor> 
     120      <Options>None</Options> 
     121      <Output>C:\MyTemp\EelisK\War_in_the_sky\War_in_the_sky\War_in_the_sky\bin\x86\Debug\Content\Lentsikka\PAHIS KONE 2 anim_0.xnb</Output> 
     122      <Time>2014-06-11T09:44:55.4031807+03:00</Time> 
     123    </Item> 
     124    <Item> 
     125      <Source>Lentsikka\PAHIS KONE 2 anim2.png</Source> 
     126      <Importer>TextureImporter</Importer> 
     127      <Processor>TextureProcessor</Processor> 
     128      <Options>None</Options> 
     129      <Output>C:\MyTemp\EelisK\War_in_the_sky\War_in_the_sky\War_in_the_sky\bin\x86\Debug\Content\Lentsikka\PAHIS KONE 2 anim2_0.xnb</Output> 
     130      <Time>2014-06-11T09:46:21.3517747+03:00</Time> 
     131    </Item> 
     132    <Item> 
     133      <Source>Lentsikka\PAHIS KONE 2 anim3.png</Source> 
     134      <Importer>TextureImporter</Importer> 
     135      <Processor>TextureProcessor</Processor> 
     136      <Options>None</Options> 
     137      <Output>C:\MyTemp\EelisK\War_in_the_sky\War_in_the_sky\War_in_the_sky\bin\x86\Debug\Content\Lentsikka\PAHIS KONE 2 anim3_0.xnb</Output> 
     138      <Time>2014-06-11T09:52:39.882624+03:00</Time> 
     139    </Item> 
     140    <Item> 
     141      <Source>Lentsikka\PAHIS KONE 2.png</Source> 
     142      <Importer>TextureImporter</Importer> 
     143      <Processor>TextureProcessor</Processor> 
     144      <Options>None</Options> 
     145      <Output>C:\MyTemp\EelisK\War_in_the_sky\War_in_the_sky\War_in_the_sky\bin\x86\Debug\Content\Lentsikka\PAHIS KONE 2_0.xnb</Output> 
     146      <Time>2014-06-10T10:37:00.4734814+03:00</Time> 
     147    </Item> 
     148    <Item> 
     149      <Source>rajahdys.png</Source> 
     150      <Name>rajahdys</Name> 
     151      <Importer>TextureImporter</Importer> 
     152      <Processor>TextureProcessor</Processor> 
     153      <Options>None</Options> 
     154      <Output>C:\MyTemp\EelisK\War_in_the_sky\War_in_the_sky\War_in_the_sky\bin\x86\Debug\Content\rajahdys.xnb</Output> 
     155      <Time>2014-06-11T10:06:32.8179092+03:00</Time> 
     156    </Item> 
     157    <Item> 
     158      <Source>PAHIS KONE 2 anim.png</Source> 
     159      <Name>PAHIS KONE 2 anim</Name> 
     160      <Importer>TextureImporter</Importer> 
     161      <Processor>TextureProcessor</Processor> 
     162      <Options>None</Options> 
     163      <Output>C:\MyTemp\EelisK\War_in_the_sky\War_in_the_sky\War_in_the_sky\bin\x86\Debug\Content\PAHIS KONE 2 anim.xnb</Output> 
     164      <Time>2014-06-11T10:11:25.9312176+03:00</Time> 
     165    </Item> 
     166    <Item> 
     167      <Source>PAHIS KONE 2 anim2.png</Source> 
     168      <Name>PAHIS KONE 2 anim2</Name> 
     169      <Importer>TextureImporter</Importer> 
     170      <Processor>TextureProcessor</Processor> 
     171      <Options>None</Options> 
     172      <Output>C:\MyTemp\EelisK\War_in_the_sky\War_in_the_sky\War_in_the_sky\bin\x86\Debug\Content\PAHIS KONE 2 anim2.xnb</Output> 
     173      <Time>2014-06-11T10:11:25.9322177+03:00</Time> 
     174    </Item> 
     175    <Item> 
     176      <Source>PAHIS KONE 2 anim3.png</Source> 
     177      <Name>PAHIS KONE 2 anim3</Name> 
     178      <Importer>TextureImporter</Importer> 
     179      <Processor>TextureProcessor</Processor> 
     180      <Options>None</Options> 
     181      <Output>C:\MyTemp\EelisK\War_in_the_sky\War_in_the_sky\War_in_the_sky\bin\x86\Debug\Content\PAHIS KONE 2 anim3.xnb</Output> 
     182      <Time>2014-06-11T10:11:24.2260471+03:00</Time> 
     183    </Item> 
     184    <Item> 
     185      <Source>helttipalkki_taysi.png</Source> 
     186      <Name>helttipalkki_taysi</Name> 
     187      <Importer>TextureImporter</Importer> 
     188      <Processor>TextureProcessor</Processor> 
     189      <Options>None</Options> 
     190      <Output>C:\MyTemp\EelisK\War_in_the_sky\War_in_the_sky\War_in_the_sky\bin\x86\Debug\Content\helttipalkki_taysi.xnb</Output> 
     191      <Time>2014-06-11T13:22:29.6921089+03:00</Time> 
     192    </Item> 
     193    <Item> 
     194      <Source>helttipalkki_tyhja.png</Source> 
     195      <Name>helttipalkki_tyhja</Name> 
     196      <Importer>TextureImporter</Importer> 
     197      <Processor>TextureProcessor</Processor> 
     198      <Options>None</Options> 
     199      <Output>C:\MyTemp\EelisK\War_in_the_sky\War_in_the_sky\War_in_the_sky\bin\x86\Debug\Content\helttipalkki_tyhja.xnb</Output> 
     200      <Time>2014-06-11T13:22:29.6891086+03:00</Time> 
    66201    </Item> 
    67202    <BuildSuccessful>true</BuildSuccessful> 
  • 2014/24/EelisK/War_in_the_sky/War_in_the_sky/War_in_the_sky/obj/x86/Debug/War_in_the_sky.csproj.FileListAbsolute.txt

    r4927 r4963  
    1414C:\MyTemp\EelisK\War_in_the_sky\War_in_the_sky\War_in_the_sky\bin\x86\Debug\Content\13.xnb 
    1515C:\MyTemp\EelisK\War_in_the_sky\War_in_the_sky\War_in_the_sky\bin\x86\Debug\Content\03.xnb 
     16C:\MyTemp\EelisK\War_in_the_sky\War_in_the_sky\War_in_the_sky\bin\x86\Debug\Content\PAHIS KONE 2.xnb 
     17C:\MyTemp\EelisK\War_in_the_sky\War_in_the_sky\War_in_the_sky\bin\x86\Debug\Content\smoke.xnb 
     18C:\MyTemp\EelisK\War_in_the_sky\War_in_the_sky\War_in_the_sky\bin\x86\Debug\Content\Taustakuva alkuun.xnb 
     19C:\MyTemp\EelisK\War_in_the_sky\War_in_the_sky\War_in_the_sky\bin\x86\Debug\Content\Alku valikko.xnb 
     20C:\MyTemp\EelisK\War_in_the_sky\War_in_the_sky\War_in_the_sky\bin\x86\Debug\Content\Lentsikka.xnb 
     21C:\MyTemp\EelisK\War_in_the_sky\War_in_the_sky\War_in_the_sky\bin\x86\Debug\Content\Lentsikka\PAHIS KONE 2 anim_0.xnb 
     22C:\MyTemp\EelisK\War_in_the_sky\War_in_the_sky\War_in_the_sky\bin\x86\Debug\Content\Lentsikka\PAHIS KONE 2 anim2_0.xnb 
     23C:\MyTemp\EelisK\War_in_the_sky\War_in_the_sky\War_in_the_sky\bin\x86\Debug\Content\Lentsikka\PAHIS KONE 2 anim3_0.xnb 
     24C:\MyTemp\EelisK\War_in_the_sky\War_in_the_sky\War_in_the_sky\bin\x86\Debug\Content\Lentsikka\PAHIS KONE 2_0.xnb 
     25C:\MyTemp\EelisK\War_in_the_sky\War_in_the_sky\War_in_the_sky\bin\x86\Debug\Content\rajahdys.xnb 
     26C:\MyTemp\EelisK\War_in_the_sky\War_in_the_sky\War_in_the_sky\bin\x86\Debug\Content\PAHIS KONE 2 anim.xnb 
     27C:\MyTemp\EelisK\War_in_the_sky\War_in_the_sky\War_in_the_sky\bin\x86\Debug\Content\PAHIS KONE 2 anim2.xnb 
     28C:\MyTemp\EelisK\War_in_the_sky\War_in_the_sky\War_in_the_sky\bin\x86\Debug\Content\PAHIS KONE 2 anim3.xnb 
     29C:\MyTemp\EelisK\War_in_the_sky\War_in_the_sky\War_in_the_sky\bin\x86\Debug\Content\helttipalkki_taysi.xnb 
     30C:\MyTemp\EelisK\War_in_the_sky\War_in_the_sky\War_in_the_sky\bin\x86\Debug\Content\helttipalkki_tyhja.xnb 
  • 2014/24/EelisK/War_in_the_sky/War_in_the_sky/War_in_the_sky/obj/x86/Debug/cachefile-{513E9BF6-92B1-4B3B-AD5A-0D180EA61427}-targetpath.txt

    r4927 r4963  
    66Content\13.xnb 
    77Content\03.xnb 
     8Content\PAHIS KONE 2.xnb 
     9Content\smoke.xnb 
     10Content\Taustakuva alkuun.xnb 
     11Content\Alku valikko.xnb 
     12Content\Lentsikka.xnb 
     13Content\Lentsikka\PAHIS KONE 2 anim_0.xnb 
     14Content\Lentsikka\PAHIS KONE 2 anim2_0.xnb 
     15Content\Lentsikka\PAHIS KONE 2 anim3_0.xnb 
     16Content\Lentsikka\PAHIS KONE 2_0.xnb 
     17Content\rajahdys.xnb 
     18Content\PAHIS KONE 2 anim.xnb 
     19Content\PAHIS KONE 2 anim2.xnb 
     20Content\PAHIS KONE 2 anim3.xnb 
     21Content\helttipalkki_taysi.xnb 
     22Content\helttipalkki_tyhja.xnb 
  • 2014/24/EelisK/War_in_the_sky/War_in_the_sky/War_in_the_skyContent/War_in_the_skyContent.contentproj

    r4927 r4963  
    9494    </Compile> 
    9595  </ItemGroup> 
     96  <ItemGroup> 
     97    <Compile Include="smoke.png"> 
     98      <Name>smoke</Name> 
     99      <Importer>TextureImporter</Importer> 
     100      <Processor>TextureProcessor</Processor> 
     101    </Compile> 
     102  </ItemGroup> 
     103  <ItemGroup> 
     104    <Compile Include="Taustakuva alkuun.jpg"> 
     105      <Name>Taustakuva alkuun</Name> 
     106      <Importer>TextureImporter</Importer> 
     107      <Processor>TextureProcessor</Processor> 
     108    </Compile> 
     109  </ItemGroup> 
     110  <ItemGroup> 
     111    <Compile Include="Alku valikko.jpg"> 
     112      <Name>Alku valikko</Name> 
     113      <Importer>TextureImporter</Importer> 
     114      <Processor>TextureProcessor</Processor> 
     115    </Compile> 
     116  </ItemGroup> 
     117  <ItemGroup> 
     118    <Compile Include="Lentsikka.anim"> 
     119      <Name>Lentsikka</Name> 
     120      <Importer>AnimationImporter</Importer> 
     121      <Processor>AnimationContentProcessor</Processor> 
     122    </Compile> 
     123  </ItemGroup> 
     124  <ItemGroup> 
     125    <Compile Include="PAHIS KONE 2.png"> 
     126      <Name>PAHIS KONE 2</Name> 
     127      <Importer>TextureImporter</Importer> 
     128      <Processor>TextureProcessor</Processor> 
     129    </Compile> 
     130  </ItemGroup> 
     131  <ItemGroup> 
     132    <Compile Include="rajahdys.png"> 
     133      <Name>rajahdys</Name> 
     134      <Importer>TextureImporter</Importer> 
     135      <Processor>TextureProcessor</Processor> 
     136    </Compile> 
     137  </ItemGroup> 
     138  <ItemGroup> 
     139    <Compile Include="PAHIS KONE 2 anim.png"> 
     140      <Name>PAHIS KONE 2 anim</Name> 
     141      <Importer>TextureImporter</Importer> 
     142      <Processor>TextureProcessor</Processor> 
     143    </Compile> 
     144    <Compile Include="PAHIS KONE 2 anim2.png"> 
     145      <Name>PAHIS KONE 2 anim2</Name> 
     146      <Importer>TextureImporter</Importer> 
     147      <Processor>TextureProcessor</Processor> 
     148    </Compile> 
     149    <Compile Include="PAHIS KONE 2 anim3.png"> 
     150      <Name>PAHIS KONE 2 anim3</Name> 
     151      <Importer>TextureImporter</Importer> 
     152      <Processor>TextureProcessor</Processor> 
     153    </Compile> 
     154  </ItemGroup> 
     155  <ItemGroup> 
     156    <Compile Include="helttipalkki_taysi.png"> 
     157      <Name>helttipalkki_taysi</Name> 
     158      <Importer>TextureImporter</Importer> 
     159      <Processor>TextureProcessor</Processor> 
     160    </Compile> 
     161    <Compile Include="helttipalkki_tyhja.png"> 
     162      <Name>helttipalkki_tyhja</Name> 
     163      <Importer>TextureImporter</Importer> 
     164      <Processor>TextureProcessor</Processor> 
     165    </Compile> 
     166  </ItemGroup> 
    96167  <Import Project="$(MSBuildExtensionsPath)\Microsoft\XNA Game Studio\$(XnaFrameworkVersion)\Microsoft.Xna.GameStudio.ContentPipeline.targets" /> 
    97168  <!--  To modify your build process, add your task inside one of the targets below and uncomment it.  
Note: See TracChangeset for help on using the changeset viewer.