Changeset 4958
- Timestamp:
- 2014-06-11 14:58:58 (9 years ago)
- Location:
- 2014/24/IlariR/FysiikkaPeli1
- Files:
-
- 11 added
- 11 edited
Legend:
- Unmodified
- Added
- Removed
-
2014/24/IlariR/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1.cs
r4936 r4958 11 11 Image olionKuva = LoadImage("akukuva"); 12 12 PhysicsObject hirviniemi; 13 13 AssaultRifle hirviniemiase; 14 Image munamieskuva = LoadImage("munamieskuva"); 15 Image gigakuva= LoadImage("gigapudding"); 16 Image ammuksenkuva = LoadImage("nakki"); 14 17 Image tahtaimenkuva = LoadImage("tahtain"); 15 18 public override void Begin() 16 19 { 20 MediaPlayer.Play("taustamusiikki"); 17 21 SmoothTextures = false; 18 22 Image taustaKuva = LoadImage("planeettataustakuva"); … … 24 28 Camera.Follow(hirviniemi); 25 29 Camera.Zoom(2.9); 26 GameObject tahtain = new GameObject(20, 20);30 GameObject tahtain = new GameObject(20, 20); 27 31 tahtain.Image = tahtaimenkuva; 28 32 Add(tahtain); 33 29 34 Timer tahtaimenLiikutus = new Timer(); 30 35 tahtaimenLiikutus.Interval = 0.01; … … 38 43 Keyboard.Listen(Key.S, ButtonState.Down, AsetaNopeus, null, hirviniemi, new Vector(0, -500)); 39 44 Keyboard.Listen(Key.Escape, ButtonState.Pressed, ConfirmExit, "Lopeta peli"); 40 41 45 Mouse.Listen(MouseButton.Left, ButtonState.Down, AmmuAseella, "Ammu", hirviniemi); 46 Mouse.ListenMovement(0.1, Tahtaa, "Tähtää aseella"); 42 47 } 43 48 49 void AmmusOsui(PhysicsObject ammus, PhysicsObject kohde) 50 { 51 ammus.Destroy(); 52 } 53 void Tahtaa(AnalogState hiirenLiike) 54 { 55 Vector suunta = (Mouse.PositionOnWorld - hirviniemiase.AbsolutePosition).Normalize(); 56 hirviniemiase.Angle = suunta.Angle; 57 } 58 59 void AmmuAseella(PhysicsObject hirviniemi) 60 { 61 PhysicsObject ammus = hirviniemiase.Shoot(); 62 if (ammus != null) 63 ammus.Image = ammuksenkuva; 64 } 44 65 45 66 void AsetaNopeus(PhysicsObject hirviniemi, Vector nopeus) … … 56 77 { 57 78 //1. Luetaan kuva uuteen ColorTileMappiin, kuvan nimen perässä ei .png-päätettä. 79 58 80 ColorTileMap ruudut = ColorTileMap.FromLevelAsset("kentta"); 59 81 … … 66 88 // Parametreina leveys ja korkeus 67 89 ruudut.Execute(20, 20); 90 LuoVihollinen(); LuoVihollinen(); LuoVihollinen(); LuoVihollinen(); LuoVihollinen(); LuoVihollinen(); 68 91 } 69 92 70 93 void LuoPelaaja(Vector paikka, double leveys, double korkeus) 71 94 { 72 hirviniemi = new PhysicsObject( leveys, korkeus);95 hirviniemi = new PhysicsObject(30, 30); 73 96 hirviniemi.Position = paikka; 97 hirviniemi.CanRotate = false; 74 98 //AddCollisionHandler(hirviniemi, "tahti", TormaaTahteen); 75 99 76 100 hirviniemi.Image = olionKuva; 77 101 hirviniemi.LinearDamping = 0.90; 78 102 hirviniemiase = new AssaultRifle(30, 10); 103 hirviniemiase.Ammo.Value = 1000; 104 //hirviniemiase.ProjectileCollision = AmmusOsui; 105 hirviniemiase.IsVisible = false; 106 hirviniemiase.ProjectileCollision = AmmusOsui; 107 hirviniemi.Add(hirviniemiase); 79 108 Add(hirviniemi); 80 109 } … … 89 118 Add(taso); 90 119 } 120 void LuoVihollinen() 121 { 122 PhysicsObject vihollinen = new PhysicsObject(30, 30); 123 vihollinen.Position = new Vector( RandomGen.NextDouble(Level.Left, Level.Right), RandomGen.NextDouble(Level.Bottom, Level.Top)); 124 Add(vihollinen); 125 126 } 127 128 91 129 } -
2014/24/IlariR/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1.csproj.Debug.cachefile
r4936 r4958 4 4 Content\kentta.xnb 5 5 Content\tahtain.xnb 6 Content\gigapudding.xnb 7 Content\taustamusiikki.xnb 8 Content\ampumisaani.xnb 9 Content\nakki.xnb 10 Content\taustamusiikki.wma -
2014/24/IlariR/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/obj/x86/Debug/ContentPipeline-{C618A7D1-36D3-466A-BAC2-441289EA436D}.xml
r4936 r4958 46 46 <Output>C:\MyTemp\IlariR\FysiikkaPeli1\FysiikkaPeli1\FysiikkaPeli1\bin\x86\Debug\Content\tahtain.xnb</Output> 47 47 <Time>2014-06-10T14:39:18.6303943+03:00</Time> 48 </Item> 49 <Item> 50 <Source>gigapudding.jpg</Source> 51 <Name>gigapudding</Name> 52 <Importer>TextureImporter</Importer> 53 <Processor>TextureProcessor</Processor> 54 <Options>None</Options> 55 <Output>C:\MyTemp\IlariR\FysiikkaPeli1\FysiikkaPeli1\FysiikkaPeli1\bin\x86\Debug\Content\gigapudding.xnb</Output> 56 <Time>2014-06-11T10:13:37.7969746+03:00</Time> 57 </Item> 58 <Item> 59 <Source>taustamusiikki.mp3</Source> 60 <Name>taustamusiikki</Name> 61 <Importer>Mp3Importer</Importer> 62 <Processor>SongProcessor</Processor> 63 <Options>None</Options> 64 <Output>C:\MyTemp\IlariR\FysiikkaPeli1\FysiikkaPeli1\FysiikkaPeli1\bin\x86\Debug\Content\taustamusiikki.xnb</Output> 65 <Extra>C:\MyTemp\IlariR\FysiikkaPeli1\FysiikkaPeli1\FysiikkaPeli1\bin\x86\Debug\Content\taustamusiikki.wma</Extra> 66 <Time>2014-06-11T09:54:25.1582237+03:00</Time> 67 </Item> 68 <Item> 69 <Source>ampumisaani.wav</Source> 70 <Name>ampumisaani</Name> 71 <Importer>WavImporter</Importer> 72 <Processor>SoundEffectProcessor</Processor> 73 <Options>None</Options> 74 <Output>C:\MyTemp\IlariR\FysiikkaPeli1\FysiikkaPeli1\FysiikkaPeli1\bin\x86\Debug\Content\ampumisaani.xnb</Output> 75 <Time>2014-06-11T10:39:10.8561999+03:00</Time> 76 </Item> 77 <Item> 78 <Source>nakki.png</Source> 79 <Name>nakki</Name> 80 <Importer>TextureImporter</Importer> 81 <Processor>TextureProcessor</Processor> 82 <Options>None</Options> 83 <Output>C:\MyTemp\IlariR\FysiikkaPeli1\FysiikkaPeli1\FysiikkaPeli1\bin\x86\Debug\Content\nakki.xnb</Output> 84 <Time>2014-06-11T13:39:04.5399999+03:00</Time> 48 85 </Item> 49 86 <BuildSuccessful>true</BuildSuccessful> -
2014/24/IlariR/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/obj/x86/Debug/FysiikkaPeli1.csproj.FileListAbsolute.txt
r4936 r4958 20 20 C:\MyTemp\IlariR\FysiikkaPeli1\FysiikkaPeli1\FysiikkaPeli1\bin\x86\Debug\Content\kentta.xnb 21 21 C:\MyTemp\IlariR\FysiikkaPeli1\FysiikkaPeli1\FysiikkaPeli1\bin\x86\Debug\Content\tahtain.xnb 22 C:\MyTemp\IlariR\FysiikkaPeli1\FysiikkaPeli1\FysiikkaPeli1\bin\x86\Debug\Content\gigapudding.xnb 23 C:\MyTemp\IlariR\FysiikkaPeli1\FysiikkaPeli1\FysiikkaPeli1\bin\x86\Debug\Content\nakki.xnb 24 C:\MyTemp\IlariR\FysiikkaPeli1\FysiikkaPeli1\FysiikkaPeli1\bin\x86\Debug\Content\taustamusiikki.xnb 25 C:\MyTemp\IlariR\FysiikkaPeli1\FysiikkaPeli1\FysiikkaPeli1\bin\x86\Debug\Content\ampumisaani.xnb 26 C:\MyTemp\IlariR\FysiikkaPeli1\FysiikkaPeli1\FysiikkaPeli1\bin\x86\Debug\Content\taustamusiikki.wma -
2014/24/IlariR/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/obj/x86/Debug/cachefile-{C618A7D1-36D3-466A-BAC2-441289EA436D}-targetpath.txt
r4936 r4958 4 4 Content\kentta.xnb 5 5 Content\tahtain.xnb 6 Content\gigapudding.xnb 7 Content\taustamusiikki.xnb 8 Content\taustamusiikki.wma 9 Content\ampumisaani.xnb 10 Content\nakki.xnb -
2014/24/IlariR/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1Content/FysiikkaPeli1Content.contentproj
r4936 r4958 80 80 </Compile> 81 81 </ItemGroup> 82 <ItemGroup> 83 <Compile Include="taustamusiikki.mp3"> 84 <Name>taustamusiikki</Name> 85 <Importer>Mp3Importer</Importer> 86 <Processor>SongProcessor</Processor> 87 </Compile> 88 </ItemGroup> 89 <ItemGroup> 90 <Compile Include="gigapudding.jpg"> 91 <Name>gigapudding</Name> 92 <Importer>TextureImporter</Importer> 93 <Processor>TextureProcessor</Processor> 94 </Compile> 95 </ItemGroup> 96 <ItemGroup> 97 <Compile Include="ampumisaani.wav"> 98 <Name>ampumisaani</Name> 99 <Importer>WavImporter</Importer> 100 <Processor>SoundEffectProcessor</Processor> 101 </Compile> 102 </ItemGroup> 103 <ItemGroup> 104 <Compile Include="nakki.png"> 105 <Name>nakki</Name> 106 <Importer>TextureImporter</Importer> 107 <Processor>TextureProcessor</Processor> 108 </Compile> 109 </ItemGroup> 82 110 <Import Project="$(MSBuildExtensionsPath)\Microsoft\XNA Game Studio\$(XnaFrameworkVersion)\Microsoft.Xna.GameStudio.ContentPipeline.targets" /> 83 111 <!-- To modify your build process, add your task inside one of the targets below and uncomment it.
Note: See TracChangeset
for help on using the changeset viewer.