Changeset 4900
- Timestamp:
- 2014-06-06 12:35:02 (7 years ago)
- Location:
- 2014/23/TuukkaJ/ManaaniPage/ManaaniPage
- Files:
-
- 2 edited
Legend:
- Unmodified
- Added
- Removed
-
2014/23/TuukkaJ/ManaaniPage/ManaaniPage/ManaaniPage/ManaaniPage.cs
r4877 r4900 25 25 public override void Begin() 26 26 { 27 // TODO Kuolemisen jälkeen alkaa uudestaan28 27 // TODO Kaikki viholliset pitää tappaa jotta voittaa ja sen jälkeen pääsee toiselle tasolle 29 28 // TODO Uusia kenttiä … … 35 34 // TODO Kun tiput laavaan niin ottaa sekunnissa 3hp 36 35 // TODO Kun otat vahainkoa vihollisesta 1hp 37 38 Gravity = new Vector(0, -2000); 36 LuoAlkuvalikko(); 37 38 } 39 void LuoAlkuvalikko() 40 { 41 MultiSelectWindow alkuValikko = new MultiSelectWindow("ManaaniPage", "Start game", "High Score", "Exit"); 42 Add(alkuValikko); 43 alkuValikko.AddItemHandler(0, AloitaAlusta); 44 alkuValikko.AddItemHandler(2, Exit); 45 } 46 void AloitaAlusta() 47 { 48 ClearAll(); 39 49 LuoKentta(); 40 50 LisaaNappaimet(); 51 Gravity = new Vector(0, -2000); 41 52 Mouse.IsCursorVisible = true; 42 MultiSelectWindow alkuValikko = new MultiSelectWindow("Pelin alkuvalikko","Start game", "High Score", "Exit");43 Add(alkuValikko);44 53 Camera.Follow(pelaaja); 45 54 Camera.Zoom(3); … … 71 80 pelaaja.Image = kuvapelaaja; 72 81 AddCollisionHandler(pelaaja, "lava", TormaaLavaan); 82 AddCollisionHandler(pelaaja, "hemmo", TormaaHemmoon); 73 83 Add(pelaaja); 74 84 pelaajan1Ase = new AssaultRifle(30, 10); … … 80 90 pelaajan1Ase.ProjectileCollision = AmmusOsui; 81 91 82 pelaaja. Add(pelaajan1Ase);83 92 pelaaja.Weapon = pelaajan1Ase; 93 pelaaja.Destroyed += delegate { pelaaja.Weapon = null; }; 84 94 } 85 95 … … 126 136 hemmo.Tag = "hemmo"; 127 137 Add(hemmo); 128 } 138 PlatformWandererBrain tasoAivot = new PlatformWandererBrain(); 139 tasoAivot.Speed = 100; 140 tasoAivot.TriesToJump = true; 141 tasoAivot.FallsOffPlatforms = true; 142 143 hemmo.Brain = tasoAivot; 144 hemmo.Destroyed += PeliPaattyy; 145 } 146 147 void PeliPaattyy() 148 { 149 ClearAll(); 150 Label l = new Label("Voitit pelin."); 151 Add(l); 152 } 153 129 154 void LisaaNappaimet() 130 155 { … … 134 159 Keyboard.Listen(Key.D, ButtonState.Down, Liikuta, "Liikkuu vasemmalle", pelaaja, nopeus); 135 160 Keyboard.Listen(Key.Space, ButtonState.Pressed, Hyppaa, "Pelaaja hyppää", pelaaja, hyppyNopeus); 136 Keyboard.Listen(Key.LeftShift, ButtonState.Down, AmmuAseella, "Ammu", pelaaja n1Ase);161 Keyboard.Listen(Key.LeftShift, ButtonState.Down, AmmuAseella, "Ammu", pelaaja); 137 162 Mouse.ListenMovement(0.1, Tahtaa, "Tähtää aseella"); 138 163 … … 162 187 ammus.Destroy(); 163 188 } 164 void TormaaLavaan(PhysicsObject pelaaja,PhysicsObject lava) 165 { 166 pelaaja.Destroy(); 167 } 168 void AmmuAseella(AssaultRifle ase) 169 { 170 PhysicsObject ammus = ase.Shoot(); 189 void TormaaLavaan(PhysicsObject pelaaja, PhysicsObject lava) 190 { 191 pelaaja.Destroy(); 192 PeliLoppui(); 193 } 194 void TormaaHemmoon(PhysicsObject pelaaja, PhysicsObject hemmo) 195 { 196 pelaaja.Destroy(); 197 PeliLoppui(); 198 } 199 void AmmuAseella(PeliHahmo pelaaja) 200 { 201 if (pelaaja.Weapon == null) return; 202 203 PhysicsObject ammus = pelaaja.Weapon.Shoot(); 171 204 172 205 if (ammus != null) … … 182 215 pelaajan1Ase.Angle = suunta.Angle; 183 216 } 217 218 void PeliLoppui() 219 { 220 LuoAlkuvalikko(); 221 } 222 184 223 } 224 185 225 class Vihu : PlatformCharacter 186 226 {
Note: See TracChangeset
for help on using the changeset viewer.