Changeset 4763 for 2012/09-22/SanteriH/Kynari/Kynari/Kynari/Kynari.cs
- Timestamp:
- 2013-10-04 14:24:32 (10 years ago)
- File:
-
- 1 edited
Legend:
- Unmodified
- Added
- Removed
-
2012/09-22/SanteriH/Kynari/Kynari/Kynari/Kynari.cs
r4761 r4763 1335 1335 GameObject kilpi = new GameObject(60, 60, Shape.Circle); 1336 1336 kilpi.Color = new Color(Color.Blue, 50); 1337 //if (pelaaja.DamageVulnerability) { pelaaja.Clear(); }1338 1337 pelaaja.Add(kilpi); 1339 1338 pelaaja.DamageResistance = true; … … 1795 1794 } 1796 1795 1797 void RakettiOsui(PhysicsObject ammus, PhysicsObject kohde)1798 {1799 if (ammus.IsDestroying) return;1800 if (kohde.Tag.ToString() != "")1801 {1802 Explosion rajahdys = new Explosion(75);1803 rajahdys.Position = ammus.Position;1804 rajahdys.ShockwaveReachesObject += delegate(IPhysicsObject p, Vector shokki) { PaineaaltoOsuu(p, shokki, rajahdys, 40.0); };1805 Add(rajahdys);1806 rajahdys.Force = 25;1807 rajahdys.Speed = 1000;1808 1809 ammus.Destroy(); // ei voi taata tapahtuuko tämä "heti". Siksi tarvitaan alkuun tarkistus, että onko ammus tuhoutumassa.1810 if (!(kohde is Pelaaja)) return;1811 Pelaaja pelaaja = (Pelaaja)kohde;1812 if (pelaaja.DamageResistance == true)1813 {1814 pelaaja.HPLaskuri.Value -= 10;1815 }1816 else if (pelaaja.DamageVulnerability == true)1817 {1818 pelaaja.HPLaskuri.Value -= 30;1819 }1820 else1821 {1822 pelaaja.HPLaskuri.Value -= 20;1823 }1824 }1825 }1826 void RakettiOsui2(PhysicsObject ammus, PhysicsObject kohde)1827 {1828 if (ammus.IsDestroying) return;1829 if (kohde.Tag.ToString() != "")1830 {1831 Explosion rajahdys = new Explosion(75);1832 rajahdys.Position = ammus.Position;1833 rajahdys.ShockwaveReachesObject += delegate(IPhysicsObject p, Vector shokki) { PaineaaltoOsuu(p, shokki, rajahdys, 50.0); };1834 Add(rajahdys);1835 rajahdys.Force = 25;1836 rajahdys.Speed = 1000;1837 1838 ammus.Destroy(); // ei voi taata tapahtuuko tämä "heti". Siksi tarvitaan alkuun tarkistus, että onko ammus tuhoutumassa.1839 if (!(kohde is Pelaaja)) return;1840 Pelaaja pelaaja = (Pelaaja)kohde;1841 if (pelaaja.DamageResistance == true)1842 {1843 pelaaja.HPLaskuri.Value -= 17;1844 }1845 else if (pelaaja.DamageVulnerability == true)1846 {1847 pelaaja.HPLaskuri.Value -= 52;1848 }1849 else1850 {1851 pelaaja.HPLaskuri.Value -= 35;1852 }1853 }1854 }1855 void RakettiOsui3(PhysicsObject ammus, PhysicsObject kohde)1856 {1857 if (ammus.IsDestroying) return;1858 if (kohde.Tag.ToString() != "")1859 {1860 Explosion rajahdys = new Explosion(75);1861 rajahdys.Position = ammus.Position;1862 rajahdys.ShockwaveReachesObject += delegate(IPhysicsObject p, Vector shokki) { PaineaaltoOsuu(p, shokki, rajahdys, 25.0); };1863 Add(rajahdys);1864 rajahdys.Force = 25;1865 rajahdys.Speed = 1000;1866 1867 ammus.Destroy(); // ei voi taata tapahtuuko tämä "heti". Siksi tarvitaan alkuun tarkistus, että onko ammus tuhoutumassa.1868 if (!(kohde is Pelaaja)) return;1869 Pelaaja pelaaja = (Pelaaja)kohde;1870 if (pelaaja.DamageResistance == true)1871 {1872 pelaaja.HPLaskuri.Value -= 7;1873 }1874 else if (pelaaja.DamageVulnerability == true)1875 {1876 pelaaja.HPLaskuri.Value -= 22;1877 }1878 else1879 {1880 pelaaja.HPLaskuri.Value -= 15;1881 }1882 }1883 }1884 1885 1796 void PaineaaltoOsuu(IPhysicsObject kohde, Vector shokki, Explosion e, double damagenMaara) 1886 1797 { … … 1891 1802 if (p.DamageResistance == true) 1892 1803 { 1893 p.HPLaskuri.Value -= damagenMaara / 2;1804 p.HPLaskuri.Value -= damagenMaara * 0.5; 1894 1805 } 1895 1806 else if (p.DamageVulnerability == true) … … 1987 1898 if (ammus.IsDestroying) return false; 1988 1899 if (kohde.Tag.ToString() != "ammus" && kohde.Tag.ToString() != "") ammus.Destroy(); 1900 return true; 1901 } 1902 1903 bool AmmusOsuuPelaajaan(PhysicsObject ammus, PhysicsObject kohde) 1904 { 1989 1905 if (kohde is Pelaaja) 1990 1906 { … … 1997 1913 } 1998 1914 1999 void LisaaDamage(PhysicsObject ammus, PhysicsObject kohde, int dmg, string ase)1915 void AmmusOsui(PhysicsObject ammus, PhysicsObject kohde, double dmg, string aseenTag) 2000 1916 { 2001 1917 if (AmmusVoiOsua(ammus, kohde)) 2002 1918 { 2003 Pelaaja p = (Pelaaja)kohde; 2004 if (p.DamageResistance == true) 2005 { 2006 if (ase == "magnum") { p.HPLaskuri.Value -= dmg * 0.75; } 2007 else { p.HPLaskuri.Value -= dmg * 0.5; } 2008 } 2009 else if (p.DamageVulnerability == true) 2010 { 2011 if (ase == "magnum") { p.HPLaskuri.Value -= dmg * 2; } 2012 else { p.HPLaskuri.Value -= dmg * 1.5; } 2013 } 2014 else 2015 { 2016 p.HPLaskuri.Value -= dmg; 2017 } 2018 } 2019 } 2020 2021 void FlareOsui(PhysicsObject ammus, PhysicsObject kohde) 2022 { 2023 if (AmmusVoiOsua(ammus, kohde)) 2024 { 2025 Pelaaja p = (Pelaaja)kohde; 2026 2027 GameObject liekki = new GameObject(40, 40); 2028 liekki.Color = new Color(Color.Orange, 100); 2029 liekki.Shape = Shape.FromImage(norsu); 2030 2031 p.Add(liekki); 2032 Timer.SingleShot(1.0, delegate { p.Remove(liekki); }); 2033 2034 if (p.DamageResistance == true) { p.HPLaskuri.Value -= 7; } else if (p.DamageVulnerability == true) { p.HPLaskuri.Value -= 22; } else { p.HPLaskuri.Value -= 15; } 2035 Timer.SingleShot(0.5, delegate { if (p.DamageResistance == true) { p.HPLaskuri.Value -= 2; } else if (p.DamageVulnerability == true) { p.HPLaskuri.Value -= 7; } else { p.HPLaskuri.Value -= 5; } 2036 Timer.SingleShot(0.5, delegate { if (p.DamageResistance == true) { p.HPLaskuri.Value -= 2; } else if (p.DamageVulnerability == true) { p.HPLaskuri.Value -= 7; } else { p.HPLaskuri.Value -= 5; } }); 2037 }); 2038 2039 } 2040 } 2041 2042 void FlareOsui2(PhysicsObject ammus, PhysicsObject kohde) 2043 { 2044 if (AmmusVoiOsua(ammus, kohde)) 2045 { 2046 Pelaaja p = (Pelaaja)kohde; 2047 2048 GameObject liekki = new GameObject(40, 40); 2049 liekki.Color = new Color(Color.Orange, 100); 2050 liekki.Shape = Shape.FromImage(norsu); 2051 2052 p.Add(liekki); 2053 Timer.SingleShot(2.0, delegate { p.Remove(liekki); }); 2054 2055 if (p.DamageResistance == true) { p.HPLaskuri.Value -= 10; } else if (p.DamageVulnerability == true) { p.HPLaskuri.Value -= 30; } else { p.HPLaskuri.Value -= 20; } 2056 Timer.SingleShot(0.5, delegate 2057 { 2058 if (p.DamageResistance == true) { p.HPLaskuri.Value -= 2; } else if (p.DamageVulnerability == true) { p.HPLaskuri.Value -= 7; } else { p.HPLaskuri.Value -= 5; } 2059 Timer.SingleShot(0.5, delegate 2060 { 2061 if (p.DamageResistance == true) { p.HPLaskuri.Value -= 2; } else if (p.DamageVulnerability == true) { p.HPLaskuri.Value -= 7; } else { p.HPLaskuri.Value -= 5; } 2062 Timer.SingleShot(0.5, delegate 2063 { 2064 if (p.DamageResistance == true) { p.HPLaskuri.Value -= 2; } else if (p.DamageVulnerability == true) { p.HPLaskuri.Value -= 7; } else { p.HPLaskuri.Value -= 5; } 2065 Timer.SingleShot(0.5, delegate 2066 { 2067 if (p.DamageResistance == true) { p.HPLaskuri.Value -= 2; } else if (p.DamageVulnerability == true) { p.HPLaskuri.Value -= 7; } else { p.HPLaskuri.Value -= 5; } 2068 }); 2069 }); 2070 }); 2071 }); 2072 2073 } 2074 } 2075 void FlareOsui3(PhysicsObject ammus, PhysicsObject kohde) 2076 { 2077 if (AmmusVoiOsua(ammus, kohde)) 2078 { 2079 Pelaaja p = (Pelaaja)kohde; 2080 2081 GameObject liekki = new GameObject(40, 40); 2082 liekki.Color = new Color(Color.Orange, 100); 2083 liekki.Shape = Shape.FromImage(norsu); 2084 2085 p.Add(liekki); 2086 Timer.SingleShot(2.5, delegate { p.Remove(liekki); }); 2087 2088 if (p.DamageResistance == true) { p.HPLaskuri.Value -= 15; } else if (p.DamageVulnerability == true) { p.HPLaskuri.Value -= 45; } else { p.HPLaskuri.Value -= 30; } 2089 2090 Timer.SingleShot(0.5, delegate 2091 { 2092 if (p.DamageResistance == true) { p.HPLaskuri.Value -= 3; } else if (p.DamageVulnerability == true) { p.HPLaskuri.Value -= 10; } else { p.HPLaskuri.Value -= 7; } 2093 Timer.SingleShot(0.5, delegate 2094 { 2095 if (p.DamageResistance == true) { p.HPLaskuri.Value -= 3; } else if (p.DamageVulnerability == true) { p.HPLaskuri.Value -= 10; } else { p.HPLaskuri.Value -= 7; } 2096 Timer.SingleShot(0.5, delegate 2097 { 2098 if (p.DamageResistance == true) { p.HPLaskuri.Value -= 3; } else if (p.DamageVulnerability == true) { p.HPLaskuri.Value -= 10; } else { p.HPLaskuri.Value -= 7; } 2099 Timer.SingleShot(0.5, delegate 2100 { 2101 if (p.DamageResistance == true) { p.HPLaskuri.Value -= 3; } else if (p.DamageVulnerability == true) { p.HPLaskuri.Value -= 10; } else { p.HPLaskuri.Value -= 7; } 2102 Timer.SingleShot(0.5, delegate 2103 { 2104 if (p.DamageResistance == true) { p.HPLaskuri.Value -= 3; } else if (p.DamageVulnerability == true) { p.HPLaskuri.Value -= 10; } else { p.HPLaskuri.Value -= 7; } 2105 }); 2106 }); 2107 }); 2108 }); 2109 }); 2110 2111 } 2112 } 2113 2114 void FlareOsui4(PhysicsObject ammus, PhysicsObject kohde) 2115 { 2116 if (AmmusVoiOsua(ammus, kohde)) 2117 { 2118 Pelaaja p = (Pelaaja)kohde; 2119 2120 GameObject liekki = new GameObject(40, 40); 2121 liekki.Color = new Color(Color.Red, 100); 2122 liekki.Shape = Shape.FromImage(norsu); 2123 2124 p.Add(liekki); 2125 Timer.SingleShot(5.0, delegate { p.Remove(liekki); }); 2126 2127 if (p.DamageResistance == true) { p.HPLaskuri.Value -= 17; } else if (p.DamageVulnerability == true) { p.HPLaskuri.Value -= 52; } else { p.HPLaskuri.Value -= 35; } 2128 2129 Timer.SingleShot(0.5, delegate 2130 { 2131 if (p.DamageResistance == true) { p.HPLaskuri.Value -= 5; } else if (p.DamageVulnerability == true) { p.HPLaskuri.Value -= 15; } else { p.HPLaskuri.Value -= 10; } 2132 Timer.SingleShot(0.5, delegate 2133 { 2134 if (p.DamageResistance == true) { p.HPLaskuri.Value -= 5; } else if (p.DamageVulnerability == true) { p.HPLaskuri.Value -= 15; } else { p.HPLaskuri.Value -= 10; } 2135 Timer.SingleShot(0.5, delegate 2136 { 2137 if (p.DamageResistance == true) { p.HPLaskuri.Value -= 5; } else if (p.DamageVulnerability == true) { p.HPLaskuri.Value -= 15; } else { p.HPLaskuri.Value -= 10; } 2138 Timer.SingleShot(0.5, delegate 2139 { 2140 if (p.DamageResistance == true) { p.HPLaskuri.Value -= 5; } else if (p.DamageVulnerability == true) { p.HPLaskuri.Value -= 15; } else { p.HPLaskuri.Value -= 10; } 2141 Timer.SingleShot(0.5, delegate 2142 { 2143 if (p.DamageResistance == true) { p.HPLaskuri.Value -= 5; } else if (p.DamageVulnerability == true) { p.HPLaskuri.Value -= 15; } else { p.HPLaskuri.Value -= 10; } 2144 Timer.SingleShot(0.5, delegate 2145 { 2146 if (p.DamageResistance == true) { p.HPLaskuri.Value -= 5; } else if (p.DamageVulnerability == true) { p.HPLaskuri.Value -= 15; } else { p.HPLaskuri.Value -= 10; } 2147 Timer.SingleShot(0.5, delegate 2148 { 2149 if (p.DamageResistance == true) { p.HPLaskuri.Value -= 5; } else if (p.DamageVulnerability == true) { p.HPLaskuri.Value -= 15; } else { p.HPLaskuri.Value -= 10; } 2150 Timer.SingleShot(0.5, delegate 2151 { 2152 if (p.DamageResistance == true) { p.HPLaskuri.Value -= 5; } else if (p.DamageVulnerability == true) { p.HPLaskuri.Value -= 15; } else { p.HPLaskuri.Value -= 10; } 2153 Timer.SingleShot(0.5, delegate 2154 { 2155 if (p.DamageResistance == true) { p.HPLaskuri.Value -= 5; } else if (p.DamageVulnerability == true) { p.HPLaskuri.Value -= 15; } else { p.HPLaskuri.Value -= 10; } 2156 Timer.SingleShot(0.5, delegate 2157 { 2158 if (p.DamageResistance == true) { p.HPLaskuri.Value -= 5; } else if (p.DamageVulnerability == true) { p.HPLaskuri.Value -= 15; } else { p.HPLaskuri.Value -= 10; } 2159 }); 2160 }); 2161 }); 2162 }); 2163 }); 2164 }); 2165 }); 2166 }); 2167 }); 2168 }); 2169 2170 } 1919 if (aseenTag == "Raketinheitin") 1920 { 1921 LuoRajahdys(ammus, 40, 75, aseenTag); 1922 } 1923 else if (aseenTag == "Raketinheitin Lv. 2") 1924 { 1925 LuoRajahdys(ammus, 50, 75, aseenTag); 1926 } 1927 else if (aseenTag == "Raketinheitin Lv. 3") 1928 { 1929 LuoRajahdys(ammus, 25, 75, aseenTag); 1930 } 1931 else if (aseenTag == "Raketinheitin Lv. 4") 1932 { 1933 LuoRajahdys(ammus, 25, 75, aseenTag); 1934 } 1935 else if (aseenTag == "Sinko") 1936 { 1937 LuoRajahdys(ammus, 75, 100, aseenTag); 1938 } 1939 else if (aseenTag == "Sinko Lv. X") 1940 { 1941 LuoRajahdys(ammus, 90, 125, aseenTag); 1942 } 1943 1944 if (AmmusOsuuPelaajaan(ammus, kohde)) 1945 { 1946 Pelaaja p = (Pelaaja)kohde; 1947 LisaaDamage(p, dmg, aseenTag); 1948 1949 // Yksinpeli aseet 1950 if (aseenTag == "Valopistooli") 1951 { 1952 LuoLiekki(p, 5, 2, 0.5, aseenTag, Color.Orange); 1953 } 1954 else if (aseenTag == "Valopistooli Lv. 2") 1955 { 1956 LuoLiekki(p, 5, 4, 0.5, aseenTag, Color.Orange); 1957 } 1958 else if (aseenTag == "Valopistooli Lv. 3") 1959 { 1960 LuoLiekki(p, 7, 5, 0.5, aseenTag, Color.Orange); 1961 } 1962 else if (aseenTag == "Valopistooli Lv. 4") 1963 { 1964 LuoLiekki(p, 10, 10, 0.5, aseenTag, Color.Red); 1965 } 1966 else if (aseenTag == "Räjähtävä valopistooli") 1967 { 1968 1969 } 1970 else if (aseenTag == "Räjähtävä valopistooli Lv. X") 1971 { 1972 1973 } 1974 } 1975 } 1976 } 1977 1978 void LisaaDamage(Pelaaja p, double dmg, string aseenTag) 1979 { 1980 if (p.DamageResistance == true) 1981 { 1982 if (aseenTag.Length >= 6 && aseenTag.Substring(0, 6) == "Magnum" || aseenTag.Length >= 9 && aseenTag.Substring(0, 9) == "Revolveri") { p.HPLaskuri.Value -= dmg * 0.75; } 1983 else { p.HPLaskuri.Value -= dmg * 0.5; } 1984 } 1985 else if (p.DamageVulnerability == true) 1986 { 1987 if (aseenTag.Length >= 6 && aseenTag.Substring(0, 6) == "Magnum" || aseenTag.Length >= 9 && aseenTag.Substring(0, 9) == "Revolveri") { p.HPLaskuri.Value -= dmg * 2; } 1988 else { p.HPLaskuri.Value -= dmg * 1.5; } 1989 } 1990 else 1991 { 1992 p.HPLaskuri.Value -= dmg; 1993 } 1994 } 1995 1996 void LuoRajahdys(PhysicsObject ammus, double dmg, double radius, string aseenTag) 1997 { 1998 Explosion rajahdys = new Explosion(radius); 1999 rajahdys.Position = ammus.Position; 2000 rajahdys.ShockwaveReachesObject += delegate(IPhysicsObject p, Vector shokki) { PaineaaltoOsui(p, shokki, rajahdys, dmg, aseenTag); }; 2001 Add(rajahdys); 2002 rajahdys.Force = 25; 2003 rajahdys.Speed = 1000; 2004 } 2005 2006 void PaineaaltoOsui(IPhysicsObject kohde, Vector shokki, Explosion e, double dmg, string aseenTag) 2007 { 2008 if (!(kohde is Pelaaja)) return; 2009 Pelaaja p = (Pelaaja)kohde; 2010 if (p.ViimeisinRajahdys == e) return; 2011 p.ViimeisinRajahdys = e; 2012 LisaaDamage(p, dmg, aseenTag); 2013 } 2014 2015 void LuoLiekki(Pelaaja pelaaja, double dmg, int dmgticks, double tickinterval, string aseenTag, Color vari) 2016 { 2017 Timer ajastin = new Timer(); 2018 ajastin.Interval = tickinterval; 2019 ajastin.Timeout += delegate { LisaaDamage(pelaaja, dmg, aseenTag); }; 2020 ajastin.Start(dmgticks); 2021 2022 GameObject liekki = new GameObject(40, 40); 2023 liekki.Color = new Color(vari, 100); 2024 liekki.Shape = Shape.FromImage(norsu); 2025 pelaaja.Add(liekki); 2026 Timer.SingleShot(tickinterval * dmgticks, delegate { pelaaja.Remove(liekki); }); 2171 2027 } 2172 2028 … … 2199 2055 { 2200 2056 pelaaja.HPLaskuri.Value -= 40; 2201 }2202 }2203 }2204 2205 void SinkoOsui(PhysicsObject ammus, PhysicsObject kohde)2206 {2207 if (ammus.IsDestroying) return;2208 if (kohde.Tag.ToString() != "")2209 {2210 Explosion rajahdys = new Explosion(100);2211 rajahdys.Position = ammus.Position;2212 rajahdys.ShockwaveReachesObject += delegate(IPhysicsObject p, Vector shokki) { PaineaaltoOsuu(p, shokki, rajahdys, 75.0); };2213 Add(rajahdys);2214 rajahdys.Force = 25;2215 rajahdys.Speed = 1000;2216 2217 ammus.Destroy(); // ei voi taata tapahtuuko tämä "heti". Siksi tarvitaan alkuun tarkistus, että onko ammus tuhoutumassa.2218 if (!(kohde is Pelaaja)) return;2219 Pelaaja pelaaja = (Pelaaja)kohde;2220 if (pelaaja.DamageResistance == true)2221 {2222 pelaaja.HPLaskuri.Value -= 25;2223 }2224 else if (pelaaja.DamageVulnerability == true)2225 {2226 pelaaja.HPLaskuri.Value -= 75;2227 }2228 else2229 {2230 pelaaja.HPLaskuri.Value -= 50;2231 2057 } 2232 2058 } … … 2294 2120 } 2295 2121 2296 void SinkoXOsui(PhysicsObject ammus, PhysicsObject kohde)2297 {2298 if (ammus.IsDestroying) return;2299 if (kohde.Tag.ToString() != "")2300 {2301 Explosion rajahdys = new Explosion(125);2302 rajahdys.Position = ammus.Position;2303 rajahdys.ShockwaveReachesObject += delegate(IPhysicsObject p, Vector shokki) { PaineaaltoOsuu(p, shokki, rajahdys, 90.0); };2304 Add(rajahdys);2305 rajahdys.Force = 25;2306 rajahdys.Speed = 1000;2307 2308 ammus.Destroy(); // ei voi taata tapahtuuko tämä "heti". Siksi tarvitaan alkuun tarkistus, että onko ammus tuhoutumassa.2309 if (!(kohde is Pelaaja)) return;2310 Pelaaja pelaaja = (Pelaaja)kohde;2311 if (pelaaja.DamageResistance == true)2312 {2313 pelaaja.HPLaskuri.Value -= 35;2314 }2315 else if (pelaaja.DamageVulnerability == true)2316 {2317 pelaaja.HPLaskuri.Value -= 105;2318 }2319 else2320 {2321 pelaaja.HPLaskuri.Value -= 70;2322 }2323 }2324 }2325 2326 2122 void ExpFlareXOsui(PhysicsObject ammus, PhysicsObject kohde) 2327 2123 { … … 2467 2263 ase = new AssaultRifle(39, 13); 2468 2264 ase.FireRate = 7; 2469 ase.ProjectileCollision = delegate(PhysicsObject ammus, PhysicsObject kohde) { LisaaDamage(ammus, kohde, 10, "kivaari"); };2265 ase.ProjectileCollision = delegate(PhysicsObject ammus, PhysicsObject kohde) { AmmusOsui(ammus, kohde, 10, aseenTag); }; 2470 2266 ase.MaxAmmoLifetime = TimeSpan.FromSeconds(10); 2471 2267 ase.Tag = "Kivääri"; … … 2477 2273 ase = new AssaultRifle(17, 12); 2478 2274 ase.FireRate = 1.2; 2479 ase.ProjectileCollision = delegate(PhysicsObject ammus, PhysicsObject kohde) { LisaaDamage(ammus, kohde, 35, "magnum"); };2275 ase.ProjectileCollision = delegate(PhysicsObject ammus, PhysicsObject kohde) { AmmusOsui(ammus, kohde, 35, aseenTag); }; 2480 2276 ase.MaxAmmoLifetime = TimeSpan.FromSeconds(10); 2481 2277 ase.Tag = "Magnum"; … … 2489 2285 ase = new AssaultRifle(42, 10); 2490 2286 ase.FireRate = 0.75; 2491 ase.ProjectileCollision = delegate(PhysicsObject ammus, PhysicsObject kohde) { LisaaDamage(ammus, kohde, 13, "haulikko"); };2287 ase.ProjectileCollision = delegate(PhysicsObject ammus, PhysicsObject kohde) { AmmusOsui(ammus, kohde, 13, aseenTag); }; 2492 2288 ase.MaxAmmoLifetime = TimeSpan.FromSeconds(0.4); 2493 2289 ase.Tag = "Haulikko"; … … 2499 2295 ase = new AssaultRifle(42, 11); 2500 2296 ase.FireRate = 0.4; 2501 ase.ProjectileCollision = delegate(PhysicsObject ammus, PhysicsObject kohde) { LisaaDamage(ammus, kohde, 80, "sniper"); };2297 ase.ProjectileCollision = delegate(PhysicsObject ammus, PhysicsObject kohde) { AmmusOsui(ammus, kohde, 80, aseenTag); }; 2502 2298 ase.Power.Value = 400; 2503 2299 ase.Power.DefaultValue = 400; … … 2516 2312 ase.Image = kranaatinheittimenkuva; 2517 2313 } 2314 2518 2315 if (aseenTag == "Raketinheitin") 2519 2316 { 2520 2317 ase = new AssaultRifle(48, 15); 2521 2318 ase.FireRate = 0.5; 2522 ase.ProjectileCollision = delegate(PhysicsObject ammus, PhysicsObject kohde) { RakettiOsui(ammus, kohde); };2319 ase.ProjectileCollision = delegate(PhysicsObject ammus, PhysicsObject kohde) { AmmusOsui(ammus, kohde, 20, aseenTag); }; 2523 2320 ase.Power.Value = 125; 2524 2321 ase.Power.DefaultValue = 125; … … 2532 2329 ase = new AssaultRifle(16, 11); 2533 2330 ase.FireRate = 2; 2534 ase.ProjectileCollision = delegate(PhysicsObject ammus, PhysicsObject kohde) { LisaaDamage(ammus, kohde, 15, "pistooli"); };2331 ase.ProjectileCollision = delegate(PhysicsObject ammus, PhysicsObject kohde) { AmmusOsui(ammus, kohde, 15, aseenTag); }; 2535 2332 ase.MaxAmmoLifetime = TimeSpan.FromSeconds(10); 2536 2333 ase.Tag = "Pistooli"; … … 2544 2341 ase = new AssaultRifle(39, 16); 2545 2342 ase.FireRate = 9; 2546 ase.ProjectileCollision = delegate(PhysicsObject ammus, PhysicsObject kohde) { LisaaDamage(ammus, kohde, 15, "kivaari"); };2343 ase.ProjectileCollision = delegate(PhysicsObject ammus, PhysicsObject kohde) { AmmusOsui(ammus, kohde, 15, aseenTag); }; 2547 2344 ase.MaxAmmoLifetime = TimeSpan.FromSeconds(10); 2548 2345 ase.Tag = "Kivääri Lv. 2"; … … 2553 2350 ase = new AssaultRifle(17, 12); 2554 2351 ase.FireRate = 1.5; 2555 ase.ProjectileCollision = delegate(PhysicsObject ammus, PhysicsObject kohde) { LisaaDamage(ammus, kohde, 40, "magnum"); };2352 ase.ProjectileCollision = delegate(PhysicsObject ammus, PhysicsObject kohde) { AmmusOsui(ammus, kohde, 40, aseenTag); }; 2556 2353 ase.MaxAmmoLifetime = TimeSpan.FromSeconds(10); 2557 2354 ase.Tag = "Magnum Lv. 2"; … … 2565 2362 ase = new AssaultRifle(42, 12); 2566 2363 ase.FireRate = 1.0; 2567 ase.ProjectileCollision = delegate(PhysicsObject ammus, PhysicsObject kohde) { LisaaDamage(ammus, kohde, 15, "haulikko"); };2364 ase.ProjectileCollision = delegate(PhysicsObject ammus, PhysicsObject kohde) { AmmusOsui(ammus, kohde, 15, aseenTag); }; 2568 2365 ase.MaxAmmoLifetime = TimeSpan.FromSeconds(0.5); 2569 2366 ase.Tag = "Haulikko Lv. 2"; … … 2575 2372 ase = new AssaultRifle(42, 11); 2576 2373 ase.FireRate = 0.75; 2577 ase.ProjectileCollision = delegate(PhysicsObject ammus, PhysicsObject kohde) { LisaaDamage(ammus, kohde, 90, "sniper"); };2374 ase.ProjectileCollision = delegate(PhysicsObject ammus, PhysicsObject kohde) { AmmusOsui(ammus, kohde, 90, aseenTag); }; 2578 2375 ase.Power.Value = 400; 2579 2376 ase.Power.DefaultValue = 400; … … 2596 2393 ase = new AssaultRifle(48, 15); 2597 2394 ase.FireRate = 0.75; 2598 ase.ProjectileCollision = delegate(PhysicsObject ammus, PhysicsObject kohde) { RakettiOsui2(ammus, kohde); };2395 ase.ProjectileCollision = delegate(PhysicsObject ammus, PhysicsObject kohde) { AmmusOsui(ammus, kohde, 35, aseenTag); }; ; 2599 2396 ase.Power.Value = 165; 2600 2397 ase.Power.DefaultValue = 165; … … 2608 2405 ase = new AssaultRifle(17, 11); 2609 2406 ase.FireRate = 2; 2610 ase.ProjectileCollision = delegate(PhysicsObject ammus, PhysicsObject kohde) { LisaaDamage(ammus, kohde, 25, "pistooli"); }; ;2407 ase.ProjectileCollision = delegate(PhysicsObject ammus, PhysicsObject kohde) { AmmusOsui(ammus, kohde, 25, aseenTag); }; ; 2611 2408 ase.MaxAmmoLifetime = TimeSpan.FromSeconds(10); 2612 2409 ase.Tag = "Pistooli Lv. 2"; … … 2619 2416 ase = new AssaultRifle(39, 16); 2620 2417 ase.FireRate = 10; 2621 ase.ProjectileCollision = delegate(PhysicsObject ammus, PhysicsObject kohde) { LisaaDamage(ammus, kohde, 20, "kivaari"); };2418 ase.ProjectileCollision = delegate(PhysicsObject ammus, PhysicsObject kohde) { AmmusOsui(ammus, kohde, 20, aseenTag); }; 2622 2419 ase.MaxAmmoLifetime = TimeSpan.FromSeconds(10); 2623 2420 ase.Tag = "Kivääri Lv. 3"; … … 2628 2425 ase = new AssaultRifle(17, 12); 2629 2426 ase.FireRate = 2.0; 2630 ase.ProjectileCollision = delegate(PhysicsObject ammus, PhysicsObject kohde) { LisaaDamage(ammus, kohde, 50, "magnum"); };2427 ase.ProjectileCollision = delegate(PhysicsObject ammus, PhysicsObject kohde) { AmmusOsui(ammus, kohde, 50, aseenTag); }; 2631 2428 ase.MaxAmmoLifetime = TimeSpan.FromSeconds(10); 2632 2429 ase.Tag = "Magnum Lv. 3"; … … 2640 2437 ase = new AssaultRifle(38, 12); 2641 2438 ase.FireRate = 2.0; 2642 ase.ProjectileCollision = delegate(PhysicsObject ammus, PhysicsObject kohde) { LisaaDamage(ammus, kohde, 15, "haulikko"); };2439 ase.ProjectileCollision = delegate(PhysicsObject ammus, PhysicsObject kohde) { AmmusOsui(ammus, kohde, 15, aseenTag); }; 2643 2440 ase.MaxAmmoLifetime = TimeSpan.FromSeconds(0.75); 2644 2441 ase.Tag = "Haulikko Lv. 3"; … … 2650 2447 ase = new AssaultRifle(45, 12); 2651 2448 ase.FireRate = 4.0; 2652 ase.ProjectileCollision = delegate(PhysicsObject ammus, PhysicsObject kohde) { LisaaDamage(ammus, kohde, 40, "sniper"); };2449 ase.ProjectileCollision = delegate(PhysicsObject ammus, PhysicsObject kohde) { AmmusOsui(ammus, kohde, 40, aseenTag); }; 2653 2450 ase.Power.Value = 400; 2654 2451 ase.Power.DefaultValue = 400; … … 2672 2469 ase = new AssaultRifle(48, 22.5); 2673 2470 ase.FireRate = 4.0; 2674 ase.ProjectileCollision = delegate(PhysicsObject ammus, PhysicsObject kohde) { RakettiOsui3(ammus, kohde); };2471 ase.ProjectileCollision = delegate(PhysicsObject ammus, PhysicsObject kohde) { AmmusOsui(ammus, kohde, 15, aseenTag); }; ; 2675 2472 ase.Power.Value = 125; 2676 2473 ase.Power.DefaultValue = 125; … … 2684 2481 ase = new AssaultRifle(20, 13); 2685 2482 ase.FireRate = 2; 2686 ase.ProjectileCollision = delegate(PhysicsObject ammus, PhysicsObject kohde) { LisaaDamage(ammus, kohde, 25, "pistooli"); }; ;2483 ase.ProjectileCollision = delegate(PhysicsObject ammus, PhysicsObject kohde) { AmmusOsui(ammus, kohde, 25, aseenTag); }; ; 2687 2484 ase.MaxAmmoLifetime = TimeSpan.FromSeconds(10); 2688 2485 ase.Tag = "Pistooli Lv. 3"; … … 2697 2494 ase = new AssaultRifle(39, 16); 2698 2495 ase.FireRate = 20; 2699 ase.ProjectileCollision = delegate(PhysicsObject ammus, PhysicsObject kohde) { LisaaDamage(ammus, kohde, 20, "kivaari"); };2496 ase.ProjectileCollision = delegate(PhysicsObject ammus, PhysicsObject kohde) { AmmusOsui(ammus, kohde, 20, aseenTag); }; 2700 2497 ase.MaxAmmoLifetime = TimeSpan.FromSeconds(10); 2701 2498 ase.Tag = "Kivääri Lv. 4"; … … 2707 2504 ase = new AssaultRifle(17, 12); 2708 2505 ase.FireRate = 2.5; 2709 ase.ProjectileCollision = delegate(PhysicsObject ammus, PhysicsObject kohde) { LisaaDamage(ammus, kohde, 100, "magnum"); };2506 ase.ProjectileCollision = delegate(PhysicsObject ammus, PhysicsObject kohde) { AmmusOsui(ammus, kohde, 100, aseenTag); }; 2710 2507 ase.MaxAmmoLifetime = TimeSpan.FromSeconds(10); 2711 2508 ase.Tag = "Magnum Lv. 4"; … … 2719 2516 ase = new AssaultRifle(38, 12); 2720 2517 ase.FireRate = 4.0; 2721 ase.ProjectileCollision = delegate(PhysicsObject ammus, PhysicsObject kohde) { LisaaDamage(ammus, kohde, 15, "haulikko"); };2518 ase.ProjectileCollision = delegate(PhysicsObject ammus, PhysicsObject kohde) { AmmusOsui(ammus, kohde, 15, aseenTag); }; 2722 2519 ase.MaxAmmoLifetime = TimeSpan.FromSeconds(2.0); 2723 2520 ase.Tag = "Haulikko Lv. 4"; … … 2729 2526 ase = new AssaultRifle(45, 12); 2730 2527 ase.FireRate = 5.0; 2731 ase.ProjectileCollision = delegate(PhysicsObject ammus, PhysicsObject kohde) { LisaaDamage(ammus, kohde, 75, "sniper"); };2528 ase.ProjectileCollision = delegate(PhysicsObject ammus, PhysicsObject kohde) { AmmusOsui(ammus, kohde, 75, aseenTag); }; 2732 2529 ase.Power.Value = 400; 2733 2530 ase.Power.DefaultValue = 400; … … 2750 2547 ase = new AssaultRifle(48, 22.5); 2751 2548 ase.FireRate = 8.0; 2752 ase.ProjectileCollision = delegate(PhysicsObject ammus, PhysicsObject kohde) { RakettiOsui3(ammus, kohde); };2549 ase.ProjectileCollision = delegate(PhysicsObject ammus, PhysicsObject kohde) { AmmusOsui(ammus, kohde, 15, aseenTag); }; ; 2753 2550 ase.Power.Value = 125; 2754 2551 ase.Power.DefaultValue = 125; … … 2762 2559 ase = new AssaultRifle(20, 13); 2763 2560 ase.FireRate = 4; 2764 ase.ProjectileCollision = delegate(PhysicsObject ammus, PhysicsObject kohde) { LisaaDamage(ammus, kohde, 25, "pistooli"); }; ;2561 ase.ProjectileCollision = delegate(PhysicsObject ammus, PhysicsObject kohde) { AmmusOsui(ammus, kohde, 25, aseenTag); }; ; 2765 2562 ase.MaxAmmoLifetime = TimeSpan.FromSeconds(10); 2766 2563 ase.Tag = "Pistooli Lv. 4"; … … 2775 2572 ase = new AssaultRifle(24, 24); 2776 2573 ase.FireRate = 2; 2777 ase.ProjectileCollision = delegate(PhysicsObject ammus, PhysicsObject kohde) { LisaaDamage(ammus, kohde, 10, "miekka"); };2574 ase.ProjectileCollision = delegate(PhysicsObject ammus, PhysicsObject kohde) { AmmusOsui(ammus, kohde, 10, aseenTag); }; 2778 2575 ase.MaxAmmoLifetime = TimeSpan.FromSeconds(0.05); 2779 2576 ase.Tag = "Miekka"; … … 2787 2584 ase = new AssaultRifle(24, 24); 2788 2585 ase.FireRate = 2.5; 2789 ase.ProjectileCollision = delegate(PhysicsObject ammus, PhysicsObject kohde) { LisaaDamage(ammus, kohde, 20, "miekka"); };2586 ase.ProjectileCollision = delegate(PhysicsObject ammus, PhysicsObject kohde) { AmmusOsui(ammus, kohde, 20, aseenTag); }; 2790 2587 ase.MaxAmmoLifetime = TimeSpan.FromSeconds(0.05); 2791 2588 ase.Tag = "Miekka Lv. 2"; … … 2799 2596 ase = new AssaultRifle(24, 24); 2800 2597 ase.FireRate = 3; 2801 ase.ProjectileCollision = delegate(PhysicsObject ammus, PhysicsObject kohde) { LisaaDamage(ammus, kohde, 40, "miekka"); };2598 ase.ProjectileCollision = delegate(PhysicsObject ammus, PhysicsObject kohde) { AmmusOsui(ammus, kohde, 40, aseenTag); }; 2802 2599 ase.MaxAmmoLifetime = TimeSpan.FromSeconds(0.05); 2803 2600 ase.Tag = "Miekka Lv. 3"; … … 2811 2608 ase = new AssaultRifle(24, 24); 2812 2609 ase.FireRate = 5; 2813 ase.ProjectileCollision = delegate(PhysicsObject ammus, PhysicsObject kohde) { LisaaDamage(ammus, kohde, 100, "miekka"); };2610 ase.ProjectileCollision = delegate(PhysicsObject ammus, PhysicsObject kohde) { AmmusOsui(ammus, kohde, 100, aseenTag); }; 2814 2611 ase.MaxAmmoLifetime = TimeSpan.FromSeconds(0.05); 2815 2612 ase.Tag = "Miekka Lv. 4"; … … 2823 2620 ase = new AssaultRifle(18, 10); 2824 2621 ase.FireRate = 0.75; 2825 ase.ProjectileCollision = FlareOsui;2622 ase.ProjectileCollision = delegate(PhysicsObject ammus, PhysicsObject kohde) { AmmusOsui(ammus, kohde, 15, aseenTag); }; 2826 2623 ase.Power.Value = 300; 2827 2624 ase.Power.DefaultValue = 300; … … 2837 2634 ase = new AssaultRifle(18, 10); 2838 2635 ase.FireRate = 1; 2839 ase.ProjectileCollision = FlareOsui2;2636 ase.ProjectileCollision = delegate(PhysicsObject ammus, PhysicsObject kohde) { AmmusOsui(ammus, kohde, 20, aseenTag); }; 2840 2637 ase.Power.Value = 300; 2841 2638 ase.Power.DefaultValue = 300; … … 2851 2648 ase = new AssaultRifle(18, 10); 2852 2649 ase.FireRate = 1.2; 2853 ase.ProjectileCollision = FlareOsui3;2650 ase.ProjectileCollision = delegate(PhysicsObject ammus, PhysicsObject kohde) { AmmusOsui(ammus, kohde, 30, aseenTag); }; 2854 2651 ase.Power.Value = 300; 2855 2652 ase.Power.DefaultValue = 300; … … 2865 2662 ase = new AssaultRifle(18, 10); 2866 2663 ase.FireRate = 1.5; 2867 ase.ProjectileCollision = FlareOsui4;2664 ase.ProjectileCollision = delegate(PhysicsObject ammus, PhysicsObject kohde) { AmmusOsui(ammus, kohde, 35, aseenTag); }; 2868 2665 ase.Power.Value = 300; 2869 2666 ase.Power.DefaultValue = 300; … … 2881 2678 ase = new AssaultRifle(39, 13); 2882 2679 ase.FireRate = 4; 2883 ase.ProjectileCollision = delegate(PhysicsObject ammus, PhysicsObject kohde) { LisaaDamage(ammus, kohde, 15, "kivaari"); };2680 ase.ProjectileCollision = delegate(PhysicsObject ammus, PhysicsObject kohde) { AmmusOsui(ammus, kohde, 15, aseenTag); }; 2884 2681 ase.MaxAmmoLifetime = TimeSpan.FromSeconds(10); 2885 2682 ase.Tag = "Sarjatulikivääri"; … … 2891 2688 ase = new AssaultRifle(17, 12); 2892 2689 ase.FireRate = 3.0; 2893 ase.ProjectileCollision = delegate(PhysicsObject ammus, PhysicsObject kohde) { LisaaDamage(ammus, kohde, 40, "magnum"); };2690 ase.ProjectileCollision = delegate(PhysicsObject ammus, PhysicsObject kohde) { AmmusOsui(ammus, kohde, 40, aseenTag); }; 2894 2691 ase.MaxAmmoLifetime = TimeSpan.FromSeconds(10); 2895 2692 ase.Tag = "Revolveri"; … … 2903 2700 ase = new AssaultRifle(42, 10); 2904 2701 ase.FireRate = 1.5; 2905 ase.ProjectileCollision = delegate(PhysicsObject ammus, PhysicsObject kohde) { LisaaDamage(ammus, kohde, 13, "haulikko"); };2702 ase.ProjectileCollision = delegate(PhysicsObject ammus, PhysicsObject kohde) { AmmusOsui(ammus, kohde, 13, aseenTag); }; 2906 2703 ase.MaxAmmoLifetime = TimeSpan.FromSeconds(0.4); 2907 2704 ase.Tag = "Katkaistu haulikko"; … … 2913 2710 ase = new AssaultRifle(42, 11); 2914 2711 ase.FireRate = 0.5; 2915 ase.ProjectileCollision = delegate(PhysicsObject ammus, PhysicsObject kohde) { LisaaDamage(ammus, kohde, 200, "sniper"); };2712 ase.ProjectileCollision = delegate(PhysicsObject ammus, PhysicsObject kohde) { AmmusOsui(ammus, kohde, 200, aseenTag); }; 2916 2713 ase.Power.Value = 400; 2917 2714 ase.Power.DefaultValue = 400; … … 2937 2734 ase = new AssaultRifle(48, 15); 2938 2735 ase.FireRate = 0.75; 2939 ase.ProjectileCollision = delegate(PhysicsObject ammus, PhysicsObject kohde) { SinkoOsui(ammus, kohde); };2736 ase.ProjectileCollision = delegate(PhysicsObject ammus, PhysicsObject kohde) { AmmusOsui(ammus, kohde, 50, aseenTag); }; 2940 2737 ase.Power.Value = 165; 2941 2738 ase.Power.DefaultValue = 165; … … 2949 2746 ase = new AssaultRifle(16, 11); 2950 2747 ase.FireRate = 17; 2951 ase.ProjectileCollision = delegate(PhysicsObject ammus, PhysicsObject kohde) { LisaaDamage(ammus, kohde, 15, "pistooli"); };2748 ase.ProjectileCollision = delegate(PhysicsObject ammus, PhysicsObject kohde) { AmmusOsui(ammus, kohde, 15, aseenTag); }; 2952 2749 ase.MaxAmmoLifetime = TimeSpan.FromSeconds(10); 2953 2750 ase.Tag = "Konepistooli"; … … 2975 2772 ase = new AssaultRifle(39, 13); 2976 2773 ase.FireRate = 6; 2977 ase.ProjectileCollision = delegate(PhysicsObject ammus, PhysicsObject kohde) { LisaaDamage(ammus, kohde, 30, "kivaari"); };2774 ase.ProjectileCollision = delegate(PhysicsObject ammus, PhysicsObject kohde) { AmmusOsui(ammus, kohde, 30, aseenTag); }; 2978 2775 ase.MaxAmmoLifetime = TimeSpan.FromSeconds(10); 2979 2776 ase.Tag = "Sarjatulikivääri Lv. X"; … … 2985 2782 ase = new AssaultRifle(17, 12); 2986 2783 ase.FireRate = 6; 2987 ase.ProjectileCollision = delegate(PhysicsObject ammus, PhysicsObject kohde) { LisaaDamage(ammus, kohde, 60, "magnum"); };2784 ase.ProjectileCollision = delegate(PhysicsObject ammus, PhysicsObject kohde) { AmmusOsui(ammus, kohde, 60, aseenTag); }; 2988 2785 ase.MaxAmmoLifetime = TimeSpan.FromSeconds(10); 2989 2786 ase.Tag = "Revolveri Lv. X"; … … 2997 2794 ase = new AssaultRifle(42, 10); 2998 2795 ase.FireRate = 2; 2999 ase.ProjectileCollision = delegate(PhysicsObject ammus, PhysicsObject kohde) { LisaaDamage(ammus, kohde, 15, "haulikko"); };2796 ase.ProjectileCollision = delegate(PhysicsObject ammus, PhysicsObject kohde) { AmmusOsui(ammus, kohde, 15, aseenTag); }; 3000 2797 ase.MaxAmmoLifetime = TimeSpan.FromSeconds(0.4); 3001 2798 ase.Tag = "Katkaistu haulikko Lv. X"; … … 3007 2804 ase = new AssaultRifle(42, 11); 3008 2805 ase.FireRate = 0.8; 3009 ase.ProjectileCollision = delegate(PhysicsObject ammus, PhysicsObject kohde) { LisaaDamage(ammus, kohde, 1000, "sniper"); };2806 ase.ProjectileCollision = delegate(PhysicsObject ammus, PhysicsObject kohde) { AmmusOsui(ammus, kohde, 1000, aseenTag); }; 3010 2807 ase.Power.Value = 400; 3011 2808 ase.Power.DefaultValue = 400; … … 3031 2828 ase = new AssaultRifle(48, 15); 3032 2829 ase.FireRate = 1.5; 3033 ase.ProjectileCollision = delegate(PhysicsObject ammus, PhysicsObject kohde) { SinkoXOsui(ammus, kohde); };2830 ase.ProjectileCollision = delegate(PhysicsObject ammus, PhysicsObject kohde) { AmmusOsui(ammus, kohde, 70, aseenTag); }; 3034 2831 ase.Power.Value = 165; 3035 2832 ase.Power.DefaultValue = 165; … … 3043 2840 ase = new AssaultRifle(16, 11); 3044 2841 ase.FireRate = 34; 3045 ase.ProjectileCollision = delegate(PhysicsObject ammus, PhysicsObject kohde) { LisaaDamage(ammus, kohde, 17, "pistooli"); };2842 ase.ProjectileCollision = delegate(PhysicsObject ammus, PhysicsObject kohde) { AmmusOsui(ammus, kohde, 17, aseenTag); }; 3046 2843 ase.MaxAmmoLifetime = TimeSpan.FromSeconds(10); 3047 2844 ase.Tag = "Konepistooli Lv. X"; … … 3668 3465 pelaaja.Add(kilpi); 3669 3466 pelaaja.DamageVulnerability = true; 3670 if (pelaaja.DamageResistance == true)3671 {3672 kilpi.IsVisible = false;3673 }3674 3467 Timer.SingleShot(5.0, delegate { pelaaja.DamageVulnerability = false; pelaaja.Remove(kilpi); }); 3675 3468 } … … 5336 5129 } 5337 5130 5338 if ( hahmo.Weapon.Tag.ToString()== "Kranaatinheitin")5131 if (aseenTag == "Kranaatinheitin") 5339 5132 { 5340 5133 ammus.Shape = Shape.Circle; … … 5350 5143 Timer.SingleShot(0.2, delegate { ammus.CollisionIgnorer = null; }); 5351 5144 } 5352 if ( hahmo.Weapon.Tag.ToString()== "Kranaatinheitin Lv. 2")5145 if (aseenTag == "Kranaatinheitin Lv. 2") 5353 5146 { 5354 5147 ammus.Shape = Shape.Circle; … … 5364 5157 Timer.SingleShot(0.2, delegate { ammus.CollisionIgnorer = null; }); 5365 5158 } 5366 if ( hahmo.Weapon.Tag.ToString()== "Kranaatinheitin Lv. 3")5159 if (aseenTag == "Kranaatinheitin Lv. 3") 5367 5160 { 5368 5161 ammus.Shape = Shape.Circle; … … 5399 5192 Add(ammus2); 5400 5193 } 5401 if ( hahmo.Weapon.Tag.ToString()== "Kranaatinheitin Lv. 4")5194 if (aseenTag == "Kranaatinheitin Lv. 4") 5402 5195 { 5403 5196 ammus.Shape = Shape.Circle; … … 5435 5228 } 5436 5229 5437 if ( (string)hahmo.Weapon.Tag == "Raketinheitin")5230 if (aseenTag == "Raketinheitin") 5438 5231 { 5439 5232 ammus.Image = raketinkuva; … … 5442 5235 Timer.SingleShot(0.1, delegate { ammus.CollisionIgnorer = null; }); 5443 5236 } 5444 if ( (string)hahmo.Weapon.Tag == "Raketinheitin Lv. 2")5237 if (aseenTag == "Raketinheitin Lv. 2") 5445 5238 { 5446 5239 ammus.Image = raketinkuva2; … … 5449 5242 Timer.SingleShot(0.1, delegate { ammus.CollisionIgnorer = null; }); 5450 5243 } 5451 if ( (string)hahmo.Weapon.Tag == "Raketinheitin Lv. 3")5244 if (aseenTag == "Raketinheitin Lv. 3") 5452 5245 { 5453 5246 ammus.Image = raketinkuva3; … … 5456 5249 Timer.SingleShot(0.1, delegate { ammus.CollisionIgnorer = null; }); 5457 5250 } 5458 if ( (string)hahmo.Weapon.Tag == "Raketinheitin Lv. 4")5251 if (aseenTag == "Raketinheitin Lv. 4") 5459 5252 { 5460 5253 ammus.Image = raketinkuva4; … … 5464 5257 } 5465 5258 5466 if ( (string)hahmo.Weapon.Tag == "Kivääri Lv. 3")5259 if (aseenTag == "Kivääri Lv. 3") 5467 5260 { 5468 5261 ammus.Hit(new Vector(0, RandomGen.NextDouble(-10, 10))); 5469 5262 } 5470 5263 5471 if ( (string)hahmo.Weapon.Tag == "Kivääri Lv. 4")5264 if (aseenTag == "Kivääri Lv. 4") 5472 5265 { 5473 5266 ammus.Hit(new Vector(0, RandomGen.NextDouble(-20, 20))); 5474 5267 } 5475 5268 5476 if ( (string)hahmo.Weapon.Tag == "Haulikko")5269 if (aseenTag == "Haulikko") 5477 5270 { 5478 5271 for (int i = 0; i < 5; i++) … … 5490 5283 ammus2.IgnoresCollisionResponse = true; 5491 5284 ammus2.IgnoresExplosions = true; 5492 AddCollisionHandler<PhysicsObject, PhysicsObject>(ammus2, delegate(PhysicsObject t, PhysicsObject p) { LisaaDamage(t, p, 13, "haulikko"); });5285 AddCollisionHandler<PhysicsObject, PhysicsObject>(ammus2, delegate(PhysicsObject t, PhysicsObject p) { AmmusOsui(t, p, 13, aseenTag); }); 5493 5286 Add(ammus2); 5494 5287 } 5495 5288 } 5496 if ( (string)hahmo.Weapon.Tag == "Haulikko Lv. 2")5289 if (aseenTag == "Haulikko Lv. 2") 5497 5290 { 5498 5291 for (int i = 0; i < 5; i++) … … 5510 5303 ammus2.IgnoresCollisionResponse = true; 5511 5304 ammus2.IgnoresExplosions = true; 5512 AddCollisionHandler<PhysicsObject, PhysicsObject>(ammus2, delegate(PhysicsObject t, PhysicsObject p) { LisaaDamage(t, p, 15, "haulikko"); });5305 AddCollisionHandler<PhysicsObject, PhysicsObject>(ammus2, delegate(PhysicsObject t, PhysicsObject p) { AmmusOsui(t, p, 15, aseenTag); }); 5513 5306 Add(ammus2); 5514 5307 } 5515 5308 } 5516 if ( (string)hahmo.Weapon.Tag == "Haulikko Lv. 3")5309 if (aseenTag == "Haulikko Lv. 3") 5517 5310 { 5518 5311 for (int i = 0; i < 3; i++) … … 5530 5323 ammus2.IgnoresCollisionResponse = true; 5531 5324 ammus2.IgnoresExplosions = true; 5532 AddCollisionHandler<PhysicsObject, PhysicsObject>(ammus2, delegate(PhysicsObject t, PhysicsObject p) { LisaaDamage(t, p, 15, "haulikko"); });5325 AddCollisionHandler<PhysicsObject, PhysicsObject>(ammus2, delegate(PhysicsObject t, PhysicsObject p) { AmmusOsui(t, p, 15, aseenTag); }); 5533 5326 Add(ammus2); 5534 5327 } 5535 5328 } 5536 if ( (string)hahmo.Weapon.Tag == "Haulikko Lv. 4")5329 if (aseenTag == "Haulikko Lv. 4") 5537 5330 { 5538 5331 for (int i = 0; i < 5; i++) … … 5550 5343 ammus2.IgnoresCollisionResponse = true; 5551 5344 ammus2.IgnoresExplosions = true; 5552 AddCollisionHandler<PhysicsObject, PhysicsObject>(ammus2, delegate(PhysicsObject t, PhysicsObject p) { LisaaDamage(t, p, 15, "haulikko"); });5345 AddCollisionHandler<PhysicsObject, PhysicsObject>(ammus2, delegate(PhysicsObject t, PhysicsObject p) { AmmusOsui(t, p, 15, aseenTag); }); 5553 5346 Add(ammus2); 5554 5347 } 5555 5348 } 5556 5349 5557 if ( (string)hahmo.Weapon.Tag == "Pistooli Lv. 3")5350 if (aseenTag == "Pistooli Lv. 3") 5558 5351 { 5559 5352 PhysicsObject ammus2 = new PhysicsObject(ammus.Image); … … 5568 5361 ammus2.IgnoresCollisionResponse = true; 5569 5362 ammus2.IgnoresExplosions = true; 5570 AddCollisionHandler<PhysicsObject, PhysicsObject>(ammus2, delegate(PhysicsObject t, PhysicsObject p) { LisaaDamage(t, p, 25, "pistooli"); });5363 AddCollisionHandler<PhysicsObject, PhysicsObject>(ammus2, delegate(PhysicsObject t, PhysicsObject p) { AmmusOsui(t, p, 25, aseenTag); }); 5571 5364 Timer.SingleShot(0.1, delegate { Add(ammus2); }); 5572 5365 } 5573 5366 5574 if ( (string)hahmo.Weapon.Tag == "Pistooli Lv. 4")5367 if (aseenTag == "Pistooli Lv. 4") 5575 5368 { 5576 5369 PhysicsObject ammus2 = new PhysicsObject(ammus.Image); … … 5585 5378 ammus2.IgnoresCollisionResponse = true; 5586 5379 ammus2.IgnoresExplosions = true; 5587 AddCollisionHandler<PhysicsObject, PhysicsObject>(ammus2, delegate(PhysicsObject t, PhysicsObject p) { LisaaDamage(t, p, 25, "pistooli"); });5380 AddCollisionHandler<PhysicsObject, PhysicsObject>(ammus2, delegate(PhysicsObject t, PhysicsObject p) { AmmusOsui(t, p, 25, aseenTag); }); 5588 5381 Timer.SingleShot(0.05, delegate { Add(ammus2); }); 5589 5382 } 5590 5383 5591 if ( (string)hahmo.Weapon.Tag == "Valopistooli")5384 if (aseenTag == "Valopistooli") 5592 5385 { 5593 5386 ammus.Image = flarekuva; … … 5599 5392 AddCollisionHandler(ammus, "poltettava taso", delegate(PhysicsObject o, PhysicsObject k) { PoltaTaso(k); }); 5600 5393 } 5601 if ( (string)hahmo.Weapon.Tag == "Valopistooli Lv. 2")5394 if (aseenTag == "Valopistooli Lv. 2") 5602 5395 { 5603 5396 ammus.Image = flarekuva2; … … 5608 5401 Timer.SingleShot(0.1, delegate { ammus.CollisionIgnorer = null; }); 5609 5402 } 5610 if ( (string)hahmo.Weapon.Tag == "Valopistooli Lv. 3")5403 if (aseenTag == "Valopistooli Lv. 3") 5611 5404 { 5612 5405 ammus.Image = flarekuva3; … … 5617 5410 Timer.SingleShot(0.1, delegate { ammus.CollisionIgnorer = null; }); 5618 5411 } 5619 if ( (string)hahmo.Weapon.Tag == "Valopistooli Lv. 4")5412 if (aseenTag == "Valopistooli Lv. 4") 5620 5413 { 5621 5414 ammus.Image = flarekuva4; … … 5644 5437 // Muunnetut aseet 5645 5438 5646 if ( (string)hahmo.Weapon.Tag == "Sarjatulikivääri")5439 if (aseenTag == "Sarjatulikivääri") 5647 5440 { 5648 5441 PhysicsObject ammus2 = new PhysicsObject(ammus.Image); … … 5657 5450 ammus2.IgnoresCollisionResponse = true; 5658 5451 ammus2.IgnoresExplosions = true; 5659 AddCollisionHandler<PhysicsObject, PhysicsObject>(ammus2, delegate(PhysicsObject t, PhysicsObject p) { LisaaDamage(t, p, 15, "kivaari"); });5452 AddCollisionHandler<PhysicsObject, PhysicsObject>(ammus2, delegate(PhysicsObject t, PhysicsObject p) { AmmusOsui(t, p, 15, aseenTag); }); 5660 5453 5661 5454 PhysicsObject ammus3 = new PhysicsObject(ammus.Image); … … 5670 5463 ammus3.IgnoresCollisionResponse = true; 5671 5464 ammus3.IgnoresExplosions = true; 5672 AddCollisionHandler<PhysicsObject, PhysicsObject>(ammus3, delegate(PhysicsObject t, PhysicsObject p) { LisaaDamage(t, p, 15, "kivaari"); });5465 AddCollisionHandler<PhysicsObject, PhysicsObject>(ammus3, delegate(PhysicsObject t, PhysicsObject p) { AmmusOsui(t, p, 15, aseenTag); }); 5673 5466 5674 5467 Timer.SingleShot(0.03, delegate { Add(ammus2); Timer.SingleShot(0.03, delegate { Add(ammus3); }); }); 5675 5468 } 5676 5469 5677 if ( (string)hahmo.Weapon.Tag == "Revolveri")5470 if (aseenTag == "Revolveri") 5678 5471 { 5679 5472 ammus.Hit(new Vector(0, RandomGen.NextDouble(-5, 5))); 5680 5473 } 5681 5474 5682 if ( (string)hahmo.Weapon.Tag == "Katkaistu haulikko")5475 if (aseenTag == "Katkaistu haulikko") 5683 5476 { 5684 5477 for (int i = 0; i < 7; i++) … … 5696 5489 ammus2.IgnoresCollisionResponse = true; 5697 5490 ammus2.IgnoresExplosions = true; 5698 AddCollisionHandler<PhysicsObject, PhysicsObject>(ammus2, delegate(PhysicsObject t, PhysicsObject p) { LisaaDamage(t, p, 13, "haulikko"); });5491 AddCollisionHandler<PhysicsObject, PhysicsObject>(ammus2, delegate(PhysicsObject t, PhysicsObject p) { AmmusOsui(t, p, 13, aseenTag); }); 5699 5492 Add(ammus2); 5700 5493 } 5701 5494 } 5702 5495 5703 if ( (string)hahmo.Weapon.Tag == "Sirpalekranaatinheitin")5496 if (aseenTag == "Sirpalekranaatinheitin") 5704 5497 { 5705 5498 ammus.Shape = Shape.Circle; … … 5716 5509 } 5717 5510 5718 if ( (string)hahmo.Weapon.Tag == "Sinko")5511 if (aseenTag == "Sinko") 5719 5512 { 5720 5513 ammus.Image = raketinkuva; … … 5724 5517 } 5725 5518 5726 if ( (string)hahmo.Weapon.Tag == "Konepistooli")5519 if (aseenTag == "Konepistooli") 5727 5520 { 5728 5521 ammus.Hit(new Vector(0, RandomGen.NextDouble(-30, 30))); 5729 5522 } 5730 5523 5731 if ( (string)hahmo.Weapon.Tag == "Räjähtävä valopistooli")5524 if (aseenTag == "Räjähtävä valopistooli") 5732 5525 { 5733 5526 ammus.Image = flarekuva; … … 5739 5532 } 5740 5533 5741 if ( (string)hahmo.Weapon.Tag == "Sarjatulikivääri Lv. X")5534 if (aseenTag == "Sarjatulikivääri Lv. X") 5742 5535 { 5743 5536 PhysicsObject ammus2 = new PhysicsObject(ammus.Image); … … 5752 5545 ammus2.IgnoresCollisionResponse = true; 5753 5546 ammus2.IgnoresExplosions = true; 5754 AddCollisionHandler<PhysicsObject, PhysicsObject>(ammus2, delegate(PhysicsObject t, PhysicsObject p) { LisaaDamage(t, p, 30, "kivaari"); });5547 AddCollisionHandler<PhysicsObject, PhysicsObject>(ammus2, delegate(PhysicsObject t, PhysicsObject p) { AmmusOsui(t, p, 30, aseenTag); }); 5755 5548 5756 5549 PhysicsObject ammus3 = new PhysicsObject(ammus.Image); … … 5765 5558 ammus3.IgnoresCollisionResponse = true; 5766 5559 ammus3.IgnoresExplosions = true; 5767 AddCollisionHandler<PhysicsObject, PhysicsObject>(ammus3, delegate(PhysicsObject t, PhysicsObject p) { LisaaDamage(t, p, 30, "kivaari"); });5560 AddCollisionHandler<PhysicsObject, PhysicsObject>(ammus3, delegate(PhysicsObject t, PhysicsObject p) { AmmusOsui(t, p, 30, aseenTag); }); 5768 5561 5769 5562 PhysicsObject ammus4 = new PhysicsObject(ammus.Image); … … 5778 5571 ammus4.IgnoresCollisionResponse = true; 5779 5572 ammus4.IgnoresExplosions = true; 5780 AddCollisionHandler<PhysicsObject, PhysicsObject>(ammus4, delegate(PhysicsObject t, PhysicsObject p) { LisaaDamage(t, p, 30, "kivaari"); });5573 AddCollisionHandler<PhysicsObject, PhysicsObject>(ammus4, delegate(PhysicsObject t, PhysicsObject p) { AmmusOsui(t, p, 30, aseenTag); }); 5781 5574 5782 5575 Timer.SingleShot(0.02, delegate { Add(ammus2); ammus2.Hit(new Vector(0, RandomGen.NextDouble(-2, 2))); Timer.SingleShot(0.02, delegate { Add(ammus3); ammus3.Hit(new Vector(0, RandomGen.NextDouble(-2, 2))); Timer.SingleShot(0.02, delegate { Add(ammus4); ammus4.Hit(new Vector(0, RandomGen.NextDouble(-2, 2))); }); }); }); 5783 5576 } 5784 5577 5785 if ( (string)hahmo.Weapon.Tag == "Revolveri Lv. X")5578 if (aseenTag == "Revolveri Lv. X") 5786 5579 { 5787 5580 ammus.Hit(new Vector(0, RandomGen.NextDouble(-7, 7))); 5788 5581 } 5789 5582 5790 if ( (string)hahmo.Weapon.Tag == "Katkaistu haulikko Lv. X")5583 if (aseenTag == "Katkaistu haulikko Lv. X") 5791 5584 { 5792 5585 for (int i = 0; i < 14; i++) … … 5804 5597 ammus2.IgnoresCollisionResponse = true; 5805 5598 ammus2.IgnoresExplosions = true; 5806 AddCollisionHandler<PhysicsObject, PhysicsObject>(ammus2, delegate(PhysicsObject t, PhysicsObject p) { LisaaDamage(t, p, 15, "haulikko"); });5599 AddCollisionHandler<PhysicsObject, PhysicsObject>(ammus2, delegate(PhysicsObject t, PhysicsObject p) { AmmusOsui(t, p, 15, aseenTag); }); 5807 5600 Add(ammus2); 5808 5601 } 5809 5602 } 5810 5603 5811 if ( (string)hahmo.Weapon.Tag == "Sirpalekranaatinheitin Lv. X")5604 if (aseenTag == "Sirpalekranaatinheitin Lv. X") 5812 5605 { 5813 5606 ammus.Shape = Shape.Circle; … … 5824 5617 } 5825 5618 5826 if ( (string)hahmo.Weapon.Tag == "Sinko Lv. X")5619 if (aseenTag == "Sinko Lv. X") 5827 5620 { 5828 5621 ammus.Image = raketinkuva; … … 5832 5625 } 5833 5626 5834 if ( (string)hahmo.Weapon.Tag == "Konepistooli Lv. X")5627 if (aseenTag == "Konepistooli Lv. X") 5835 5628 { 5836 5629 ammus.Hit(new Vector(0, RandomGen.NextDouble(-50, 50))); 5837 5630 } 5838 5631 5839 if ( (string)hahmo.Weapon.Tag == "Räjähtävä valopistooli Lv. X")5632 if (aseenTag == "Räjähtävä valopistooli Lv. X") 5840 5633 { 5841 5634 ammus.Image = flarekuva;
Note: See TracChangeset
for help on using the changeset viewer.