Changeset 4532
- Timestamp:
- 2013-07-22 15:11:22 (10 years ago)
- Location:
- 2013/30/MiskaK/MW2(My Warfare 2)/MW2(My Warfare 2)
- Files:
-
- 2 added
- 5 edited
Legend:
- Unmodified
- Added
- Removed
-
2013/30/MiskaK/MW2(My Warfare 2)/MW2(My Warfare 2)/MW2(My Warfare 2)/MW2(My Warfare 2).csproj
r4507 r4532 122 122 <Compile Include="Elävä.cs" /> 123 123 <Compile Include="GameOfLife.cs" /> 124 <Compile Include="Kentta.cs" /> 124 125 <Compile Include="Kerattava.cs" /> 125 126 <Compile Include="Laatikko.cs" /> -
2013/30/MiskaK/MW2(My Warfare 2)/MW2(My Warfare 2)/MW2(My Warfare 2)/MW2_My_Warfare_2_.cs
r4507 r4532 29 29 public Pelaaja[] pelaajat = new Pelaaja[Vakiot.PELAAJIEN_MAARA]; 30 30 private List<GameObject> tehosteet = new List<GameObject>(); 31 p ublic GameObject[,] Kentta{ get; set; }31 private Kentta KentanOsat { get; set; } 32 32 private String ValittuKenttaTiedosto { get; set; } 33 33 private Timer AikaKentanAlusta = new Timer(); … … 430 430 Vector pelaajan2spawni = new Vector(700.0, 0.0); 431 431 List<Vector> vaihtoehtoisetSpawnit = new List<Vector>(); 432 432 433 switch (kenttaTyyppi) 433 434 { 434 435 case 0: 435 436 ColorTileMap ruudut = ColorTileMap.FromLevelAsset(ValittuKenttaTiedosto); 436 Kentta = new GameObject[ruudut.ColumnCount, ruudut.RowCount]; 437 KentanOsat = new Kentta(ruudut.ColumnCount, ruudut.RowCount, "valekivi"); 438 437 439 ruudut.SetTileMethod(Color.Black, LuoKentanOsa, piikkilankaKuva, "piikkilanka", 5); 438 440 ruudut.SetTileMethod(Color.Gray, LuoTuhoutuvaKentanOsa, kivenKuva, "kivi", 20, 1.0, 1.0); … … 874 876 /// <param name="tag">Kappaleen tagi.</param> 875 877 /// <param name="kesto">Kappaleen kesto.</param> 876 void LuoTuhoutuvaKentanOsa(Vector paikka, double leveys, double korkeus, IntPoint positionInLevelArray, Image kuva, string tag, int kesto, double leveydenKerroin, double korkeudenKerroin)878 public void LuoTuhoutuvaKentanOsa(Vector paikka, double leveys, double korkeus, IntPoint positionInLevelArray, Image kuva, string tag, int kesto, double leveydenKerroin, double korkeudenKerroin) 877 879 { 878 880 Tuhoutuva kentanosa = new Tuhoutuva(leveys * leveydenKerroin, korkeus * korkeudenKerroin, kesto); … … 882 884 kentanosa.Tag = tag; 883 885 kentanosa.CollisionIgnoreGroup = 1; 886 kentanosa.PositionInLevelArray = positionInLevelArray; 884 887 kentanosa.Kesto.LowerLimit += delegate { 885 TarkistaNaapurit(kentanosa);888 KentanOsat.TuhoaSeina(kentanosa.PositionInLevelArray.X, kentanosa.PositionInLevelArray.Y); 886 889 kentanosa.Destroy(); 887 890 }; 888 kentanosa.PositionInLevelArray = positionInLevelArray;889 891 Add(kentanosa); 890 Kentta[positionInLevelArray.X, positionInLevelArray.Y] = kentanosa; 892 893 KentanOsat.LisaaSeina(positionInLevelArray.X, positionInLevelArray.Y, kentanosa); 891 894 } 892 895 … … 910 913 kentanosa.PositionInLevelArray = positionInLevelArray; 911 914 Add(kentanosa); 912 Kentta[positionInLevelArray.X, positionInLevelArray.Y] = kentanosa; 915 916 KentanOsat.LisaaSeina(positionInLevelArray.X, positionInLevelArray.Y, kentanosa); 913 917 } 914 918 … … 928 932 kentanosa.Position = paikka; 929 933 kentanosa.PositionInLevelArray = positionInLevelArray; 930 Add(kentanosa, 1); 931 Kentta[positionInLevelArray.X, positionInLevelArray.Y] = kentanosa; 934 Add(kentanosa, -1); 935 936 KentanOsat.LisaaSeina(positionInLevelArray.X, positionInLevelArray.Y, kentanosa); 932 937 } 933 938 … … 1056 1061 }); 1057 1062 } 1058 1059 void TarkistaNaapurit(Tuhoutuva t)1060 {1061 try1062 {1063 if (Kentta[t.PositionInLevelArray.X - 1, t.PositionInLevelArray.Y] is GameObject) MuutaKiinteaksi(t.PositionInLevelArray.X - 1, t.PositionInLevelArray.Y);1064 if (Kentta[t.PositionInLevelArray.X + 1, t.PositionInLevelArray.Y] is GameObject) MuutaKiinteaksi(t.PositionInLevelArray.X + 1, t.PositionInLevelArray.Y);1065 if (Kentta[t.PositionInLevelArray.X, t.PositionInLevelArray.Y - 1] is GameObject) MuutaKiinteaksi(t.PositionInLevelArray.X, t.PositionInLevelArray.Y - 1);1066 if (Kentta[t.PositionInLevelArray.X, t.PositionInLevelArray.Y + 1] is GameObject) MuutaKiinteaksi(t.PositionInLevelArray.X, t.PositionInLevelArray.Y + 1);1067 }1068 catch (IndexOutOfRangeException)1069 {1070 // ei tehdä mitään1071 }1072 }1073 1074 void MuutaKiinteaksi(int x, int y)1075 {1076 GameObject muutettava = Kentta[x, y];1077 1078 switch (muutettava.Tag.ToString())1079 {1080 case "kivi":1081 LuoTuhoutuvaKentanOsa(muutettava.Position, muutettava.Width, muutettava.Height, muutettava.PositionInLevelArray, muutettava.Image, muutettava.Tag.ToString(), 20, 1.0, 1.0);1082 muutettava.Destroy();1083 break;1084 default:1085 break;1086 }1087 }1088 1089 1063 #endregion 1090 1064 … … 1457 1431 } 1458 1432 1433 1434 1459 1435 switch (valinta) 1460 1436 { … … 1550 1526 case 1: // Infiniten kaksinpeli 1551 1527 Level.Background.Image = null; 1552 ValittuKenttaTiedosto = " zombimäppi1";1528 ValittuKenttaTiedosto = "Minium"; 1553 1529 ClearControls(); 1554 1530 SoitaMusiikkia(4); // OrcsCome Special -
2013/30/MiskaK/MW2(My Warfare 2)/MW2(My Warfare 2)/MW2(My Warfare 2)/Vihollinen.cs
r4507 r4532 35 35 36 36 /// <summary> 37 /// Onko v ohollisella ampuma-asetta.37 /// Onko vihollisella ampuma-asetta. 38 38 /// </summary> 39 39 public bool OnkoAsetta { get; set; } … … 134 134 this.OnkoSuicideAttacker = kopioitavaVihollinen.OnkoSuicideAttacker; 135 135 this.CollisionIgnoreGroup = kopioitavaVihollinen.CollisionIgnoreGroup; 136 peliJossaOn.AddCollisionHandler(this, "pelaaja", TormaaPelaajaan);136 //peliJossaOn.AddCollisionHandler(this, "pelaaja", TormaaPelaajaan); 137 137 this.Mass = kopioitavaVihollinen.Mass; 138 138 } -
2013/30/MiskaK/MW2(My Warfare 2)/MW2(My Warfare 2)/MW2(My Warfare 2)Content/MW2(My Warfare 2)Content.contentproj
r4507 r4532 1479 1479 </Compile> 1480 1480 </ItemGroup> 1481 <ItemGroup> 1482 <Compile Include="menu_buttonbackground.png"> 1483 <Name>menu_buttonbackground</Name> 1484 <Importer>TextureImporter</Importer> 1485 <Processor>TextureProcessor</Processor> 1486 </Compile> 1487 </ItemGroup> 1481 1488 <Import Project="$(MSBuildExtensionsPath)\Microsoft\XNA Game Studio\$(XnaFrameworkVersion)\Microsoft.Xna.GameStudio.ContentPipeline.targets" /> 1482 1489 <!-- To modify your build process, add your task inside one of the targets below and uncomment it.
Note: See TracChangeset
for help on using the changeset viewer.