Changeset 4471
- Timestamp:
- 2013-07-05 11:45:40 (10 years ago)
- Location:
- 2013/26/WilleK
- Files:
-
- 14 added
- 6 edited
Legend:
- Unmodified
- Added
- Removed
-
2013/26/WilleK/Ensimmäinen Peli/Ensimmäinen Peli/Ensimmäinen Peli/Ensimmäinen_Peli.cs
r4367 r4471 32 32 Image LukkoKuva = LoadImage("lukko"); 33 33 Image SeinaKuva = LoadImage("seina"); 34 Image KoneKuva = LoadImage("kone"); 34 35 35 36 SoundEffect maaliAani = LoadSoundEffect("maali"); … … 141 142 kentta.SetTileMethod("FF00DC", LisaaSeina); 142 143 kentta.SetTileMethod("FF7FED", LisaaVaakaSeina); 144 kentta.SetTileMethod("00FFFF", LisaaKone); 143 145 144 146 //kentta.SetTileMethod("") … … 244 246 void LisaaVihu(Vector paikka, double leveys, double korkeus) 245 247 { 246 P latformCharactervihu = new PlatformCharacter(leveys, korkeus);248 PhysicsObject vihu = new PlatformCharacter(leveys, korkeus); 247 249 vihu.Position = paikka; 248 250 vihu.Image = PosuKuva; … … 250 252 vihu.Tag = "pahis"; 251 253 Add(vihu); 254 } 255 256 void LisaaKone(Vector paikka, double leveys, double korkeus) 257 { 258 PhysicsObject kone = PhysicsObject.CreateStaticObject(leveys, korkeus); 259 kone.Position = paikka; 260 kone.Image = KoneKuva; 261 kone.Tag = "kone"; 262 Add(kone); 252 263 } 253 264 … … 298 309 AddCollisionHandler(pelaaja1, "palikka", TormaaPalikkaan); 299 310 AddCollisionHandler(pelaaja1, "pahis", CollisionHandler.AddMeterValue(elamaLaskuri, -1)); 311 AddCollisionHandler(pelaaja1, "kone", CollisionHandler.AddMeterValue(elamaLaskuri, -1)); 300 312 AddCollisionHandler(pelaaja1, "maali", TormasiMaaliin); 301 313 AddCollisionHandler(pelaaja1, "Piikki", TormasiPiikkiin); … … 394 406 List<GameObject> vihutLahella = GetObjectsAt(hahmo.Position + nyrkki.Position, "pahis", nyrkki.Width); 395 407 vihutLahella.ForEach(x => x.Destroy()); 408 List<GameObject> koneetLahella = GetObjectsAt(hahmo.Position + nyrkki.Position, "kone", nyrkki.Width); 409 koneetLahella.ForEach(x => x.Destroy()); 396 410 397 411 Timer.SingleShot(0.2, delegate -
2013/26/WilleK/Ensimmäinen Peli/Ensimmäinen Peli/Ensimmäinen PeliContent/Ensimmäinen PeliContent.contentproj
r4367 r4471 216 216 </Compile> 217 217 </ItemGroup> 218 <ItemGroup> 219 <Compile Include="kone.png"> 220 <Name>kone</Name> 221 <Importer>TextureImporter</Importer> 222 <Processor>TextureProcessor</Processor> 223 </Compile> 224 </ItemGroup> 218 225 <Import Project="$(MSBuildExtensionsPath)\Microsoft\XNA Game Studio\$(XnaFrameworkVersion)\Microsoft.Xna.GameStudio.ContentPipeline.targets" /> 219 226 <!-- To modify your build process, add your task inside one of the targets below and uncomment it.
Note: See TracChangeset
for help on using the changeset viewer.