Changeset 4316
- Timestamp:
- 2013-06-28 12:34:36 (10 years ago)
- Location:
- 2013/26/JustusK/Rainbow_Jump/Rainbow_Jump
- Files:
-
- 4 added
- 2 edited
Legend:
- Unmodified
- Added
- Removed
-
2013/26/JustusK/Rainbow_Jump/Rainbow_Jump/Rainbow_Jump/Rainbow_Jump.cs
r4263 r4316 13 13 const int RUUDUN_KOKO = 40; 14 14 Vector start; 15 int kenttanro = 1;15 int kenttanro = 5; 16 16 IntMeter KuolemaLaskuri; 17 17 … … 100 100 Add(superMorko); 101 101 102 FollowerBrain tasoAivot = new FollowerBrain( pelaaja1);102 FollowerBrain tasoAivot = new FollowerBrain("pelaaja"); 103 103 // tasoAivot.Speed = 100; 104 104 superMorko.Brain = tasoAivot; … … 110 110 pelaaja1 = new PlatformCharacter(leveys, korkeus); 111 111 pelaaja1.Position = paikka; 112 pelaaja1.Mass = 4.0;112 pelaaja1.Mass = 300000000000000.0; 113 113 pelaaja1.Image = pelaajanKuva; 114 pelaaja1.Tag = "pelaaja"; 114 115 AddCollisionHandler(pelaaja1, "tahti", TormaaTahteen); 115 116 AddCollisionHandler(pelaaja1, "vihu", SiirryAlkuun); … … 128 129 void SiirryAlkuun(PhysicsObject pelaaja, PhysicsObject kohde) 129 130 { 130 pelaaja1.Position = start; 131 //pelaaja1.Position = start; 132 SeuraavaKentta(); 131 133 } 132 134 … … 176 178 { 177 179 maaliAani.Play(); 178 MessageDisplay.Add("Sait yhden tähden lisää! :3");180 //MessageDisplay.Add("Sait yhden tähden lisää! :3"); 179 181 tahti.Destroy(); 180 182 } … … 194 196 else if (kenttanro == 3) LuoKentta("kentta3"); 195 197 else if (kenttanro == 4) LuoKentta("kentta4"); 196 else if (kenttanro > 4) Exit(); 198 else if (kenttanro == 5) LuoKentta("kentta5"); 199 else if (kenttanro == 6) LuoKentta("kentta6"); 200 else if (kenttanro == 7) LuoKentta("kentta7"); 201 else if (kenttanro == 8) LuoKentta("kentta8"); 202 else if (kenttanro > 8) Exit(); 197 203 198 204 Camera.Follow(pelaaja1); -
2013/26/JustusK/Rainbow_Jump/Rainbow_Jump/Rainbow_JumpContent/Rainbow_JumpContent.contentproj
r4263 r4316 111 111 </Compile> 112 112 </ItemGroup> 113 <ItemGroup> 114 <Compile Include="kentta5.png"> 115 <Name>kentta5</Name> 116 <Importer>TextureImporter</Importer> 117 <Processor>TextureProcessor</Processor> 118 </Compile> 119 </ItemGroup> 120 <ItemGroup> 121 <Compile Include="kentta6.png"> 122 <Name>kentta6</Name> 123 <Importer>TextureImporter</Importer> 124 <Processor>TextureProcessor</Processor> 125 </Compile> 126 </ItemGroup> 127 <ItemGroup> 128 <Compile Include="kentta7.png"> 129 <Name>kentta7</Name> 130 <Importer>TextureImporter</Importer> 131 <Processor>TextureProcessor</Processor> 132 </Compile> 133 </ItemGroup> 134 <ItemGroup> 135 <Compile Include="kentta8.png"> 136 <Name>kentta8</Name> 137 <Importer>TextureImporter</Importer> 138 <Processor>TextureProcessor</Processor> 139 </Compile> 140 </ItemGroup> 113 141 <Import Project="$(MSBuildExtensionsPath)\Microsoft\XNA Game Studio\$(XnaFrameworkVersion)\Microsoft.Xna.GameStudio.ContentPipeline.targets" /> 114 142 <!-- To modify your build process, add your task inside one of the targets below and uncomment it.
Note: See TracChangeset
for help on using the changeset viewer.