Ignore:
Timestamp:
2013-06-26 14:56:07 (6 years ago)
Author:
juiitamm
Message:

Talletus.

File:
1 edited

Legend:

Unmodified
Added
Removed
  • 2013/26/AkseliT/Jump Game/Jump Game/Jump Game/Jump_Game.cs

    r4230 r4242  
    99public class Jump_Game : PhysicsGame 
    1010{ 
     11    PhysicsObject piikki = new PhysicsObject(20, 20); 
     12     
     13    Image piikinkuva = LoadImage("piikki"); 
    1114    Image tahdenkuva = LoadImage("tahti"); 
    1215    Image pelaajankuva = LoadImage("pelaaja"); 
    1316    PlatformCharacter pelaaja; 
     17    IntMeter tahtiLaskuri; 
     18     
    1419    public override void Begin() 
    1520    { 
     
    1823        PhoneBackButton.Listen(ConfirmExit, "Lopeta peli"); 
    1924        LuoOhjaimet(); 
     25        MultiSelectWindow alkuValikko = new MultiSelectWindow("Jump Game alkuvalikko", "Aloita peli", "Lopeta"); 
     26  Add(alkuValikko); 
     27  alkuValikko.AddItemHandler(0, Aloitapeli); 
     28  alkuValikko.AddItemHandler(1, Exit); 
     29  alkuValikko.DefaultCancel = 3; 
     30  alkuValikko.DefaultCancel = -1; 
     31  Mouse.ListenOn(kohta1, MouseButton.Left, ButtonState.Pressed, AloitaPeli, null); 
     32  Mouse.ListenOn(kohta2, MouseButton.Left, ButtonState.Pressed, Exit, null); 
     33  Mouse.ListenMovement(1.0, ValikossaLiikkuminen, null); 
     34   
     35 
     36 
     37   
     38 
     39 
     40 
     41 
     42 
     43 
     44 
     45 
     46 
     47 
     48 
     49 
     50 
     51 
     52 
    2053    } 
    2154 
     
    2356    void LuoKentta() 
    2457    { 
     58        tahtiLaskuri = new IntMeter(0); 
     59        tahtiLaskuri.MinValue = 0; 
     60        tahtiLaskuri.MaxValue = int.MaxValue; 
     61        tahtiLaskuri.LowerLimit += delegate 
     62        { 
     63            // mieti mitä tapahtuu kun on kaikki kerätty 
     64            ClearAll(); 
     65            Begin(); 
     66        }; 
    2567        ColorTileMap ruudut = ColorTileMap.FromLevelAsset("kentta1"); 
    2668        ruudut.SetTileMethod(Color.Green, LuoPelaaja); 
    2769        ruudut.SetTileMethod(Color.Black, LuoTaso); 
    2870        ruudut.SetTileMethod("FFD800", LuoTahti); 
     71        ruudut.SetTileMethod("808080", LuoPiikki); 
    2972        ruudut.Execute(20, 20); 
    3073        Camera.ZoomToLevel(); 
    3174        Level.BackgroundColor = Color.Black; 
    3275        Level.CreateBorders(false); 
    33          
    34         
    35          
    36  
    3776        Gravity = new Vector(0, -500); 
     77        MediaPlayer.Play("musiikki"); 
    3878    } 
    3979 
     
    4181    void LuoPelaaja(Vector paikka, double leveys, double korkeus) 
    4282    { 
    43  
    4483        pelaaja = new PlatformCharacter(10, 10); 
    4584        pelaaja.Image = pelaajankuva; 
    4685        pelaaja.Position = paikka; 
    4786        AddCollisionHandler(pelaaja, "tahti", CollisionHandler.DestroyTarget); 
     87        AddCollisionHandler(pelaaja, "tahti", CollisionHandler.AddMeterValue(tahtiLaskuri, -1)); 
    4888        Add(pelaaja); 
     89        AddCollisionHandler(pelaaja, "piikki", CollisionHandler.ExplodeObject(100, true)); 
     90        AddCollisionHandler(pelaaja, "piikki", delegate(PhysicsObject p, PhysicsObject o) 
     91        { 
     92            ClearAll(); 
     93            Begin(); 
     94        }); 
    4995    } 
    5096 
     
    63109        PhysicsObject tahti = new PhysicsObject(5, 5); 
    64110        tahti.Image = tahdenkuva; 
    65         tahti.IgnoresCollisionResponse = true; 
     111        //tahti.IgnoresCollisionResponse = true; 
    66112        tahti.Position = paikka; 
    67113        //tahti.Image = tahdenKuva; 
    68114        tahti.Tag = "tahti"; 
    69115        Add(tahti, 1); 
     116        tahtiLaskuri.Value++; 
    70117    } 
    71118 
     
    89136        pelaaja.Jump(nopeus); 
    90137    } 
     138 
     139 
     140 
     141 
     142     void LuoPiikki(Vector paikka, double leveys, double korkeus) 
     143{ 
     144    if (RandomGen.NextInt(100) < 60) 
     145        return; 
     146 
     147    PhysicsObject piikki = new PhysicsObject(20, 20); 
     148    piikki.Image = piikinkuva; 
     149    piikki.Position = paikka; 
     150    piikki.Tag = "piikki"; 
     151    Add(piikki); 
     152 
     153 
     154 
     155 
     156       
    91157} 
    92158 
     159      
     160} 
     161  void ValikossaLiikkuminen(AnalogState hiirenTila) 
     162{ 
     163   foreach ( 
     164  
Note: See TracChangeset for help on using the changeset viewer.