Changeset 4235 for 2013/26/SakuK


Ignore:
Timestamp:
2013-06-26 14:50:48 (6 years ago)
Author:
sakivima
Message:

Talletus.

Location:
2013/26/SakuK
Files:
17 added
2 edited

Legend:

Unmodified
Added
Removed
  • 2013/26/SakuK/SPY/SPY/SPY/SPY.cs

    r4232 r4235  
    99public class SPY : PhysicsGame 
    1010{ 
    11  
    1211    DoubleMeter elamaLaskuri; 
    1312    Image pelaajanKuva = LoadImage("hahmopaahenkilo"); 
     
    1514    PlatformCharacter pelaaja; 
    1615    AssaultRifle pelaajan1Ase; 
     16    int kenttaNro = 1; 
    1717 
    1818    public override void Begin() 
    1919    { 
    20      
    21   
     20            
     21         
     22 
     23         
    2224         
    2325        MultiSelectWindow alkuValikko = new MultiSelectWindow("Pelin alkuvalikko", 
     
    3133        alkuValikko.DefaultCancel = -1; 
    3234        alkuValikko.Color = Color.Red; 
    33   
     35 
    3436       
    3537 
     
    3941    { 
    4042        Gravity = new Vector(0, -150); 
     43 
    4144        Keyboard.Listen(Key.Left, ButtonState.Down, 
    4245        LiikutaPelaajaa, null, -100.0); 
    4346        Keyboard.Listen(Key.Right, ButtonState.Down, 
    4447          LiikutaPelaajaa, null, 100.0); 
     48        ControllerOne.Listen(Button.A, ButtonState.Pressed, Hyppaa, "Hyppää", 500.0); 
     49        ControllerOne.Listen(Button.X, ButtonState.Pressed, ConfirmExit, "Lopeta peli"); 
     50        ControllerOne.ListenAnalog(AnalogControl.LeftStick, 0.1, 
     51        LiikutaPelaajaa, "Liikuta pelaajaa tattia pyörittämällä."); 
    4552        Keyboard.Listen(Key.Space, ButtonState.Released, Hyppaa, "Hyppää", 150.0); 
    4653        //Keyboard.Listen(Key.Up, ButtonState.Down, 
     
    5461        PhoneBackButton.Listen(ConfirmExit, "Lopeta peli"); 
    5562        Keyboard.Listen(Key.Escape, ButtonState.Pressed, ConfirmExit, "Lopeta peli"); 
    56         IsPaused = true; 
    57         Pause(); 
    58  
    59         LuoKentta(); 
    60  
    61     } 
    62  
    63  
    64     void LuoKentta() 
    65     { 
    66         ColorTileMap ruudut = ColorTileMap.FromLevelAsset("kenta1"); 
     63 
     64        ControllerOne.Vibrate(0.5, 0.5, 0.0, 0.0, 0.1); 
     65        LuoKentta("kenta"+kenttaNro); 
     66 
     67    } 
     68 
     69 
     70    void LuoKentta(string kentanNimi) 
     71    { 
     72        ColorTileMap ruudut = ColorTileMap.FromLevelAsset(kentanNimi); 
    6773        ruudut.SetTileMethod("00FF00", LuoPelaaja); 
    6874        ruudut.SetTileMethod(Color.Black, LuoTaso); 
    6975        ruudut.SetTileMethod("FFE607", LuoTahti); 
    7076        ruudut.SetTileMethod(Color.Red, LuoLaava); 
     77        ruudut.SetTileMethod("AAFF2B", LuoMaali); 
    7178        ruudut.Execute(20, 20); 
    7279 
    7380    } 
     81 
     82    void LuoMaali(Vector paikka, double leveys, double korkeus) 
     83    { 
     84 
     85    } 
     86 
    7487    void LuoPelaaja(Vector paikka, double leveys, double korkeus) 
    7588    { 
     
    167180    { 
    168181    } 
     182    void LiikutaPelaajaa(Vector vektori, PhysicsObject pelaaja) 
     183    { 
     184        pelaaja.Move(vektori); 
     185    } 
     186 
     187    void LiikutaPelaajaa(AnalogState tatinTila) 
     188    { 
     189        Vector tatinAsento = tatinTila.StateVector; 
     190        pelaaja.Walk(tatinAsento.X*100); 
     191    } 
     192    void SeuraavaKentta() 
     193    { 
     194        ClearAll(); 
     195 
     196        AloitaPeli(); 
     197 
     198    } 
     199 
     200    void TormasiMaaliin(PhysicsObject pelaaja, PhysicsObject maali) 
     201    { 
     202        //Kasvatetaan kenttänumeroa yhdellä ja siirrytään seuraavaan kenttään: 
     203        kenttaNro++; 
     204        SeuraavaKentta(); 
     205    } 
    169206} 
  • 2013/26/SakuK/SPY/SPY/SPYContent/SPYContent.contentproj

    r4232 r4235  
    6464    </Compile> 
    6565  </ItemGroup> 
     66  <ItemGroup> 
     67    <Compile Include="kenta2.png"> 
     68      <Name>kenta2</Name> 
     69      <Importer>TextureImporter</Importer> 
     70      <Processor>TextureProcessor</Processor> 
     71    </Compile> 
     72  </ItemGroup> 
    6673  <Import Project="$(MSBuildExtensionsPath)\Microsoft\XNA Game Studio\$(XnaFrameworkVersion)\Microsoft.Xna.GameStudio.ContentPipeline.targets" /> 
    6774  <!--  To modify your build process, add your task inside one of the targets below and uncomment it.  
Note: See TracChangeset for help on using the changeset viewer.