Changeset 4235
- Timestamp:
- 2013-06-26 14:50:48 (10 years ago)
- Location:
- 2013/26/SakuK
- Files:
-
- 17 added
- 2 edited
Legend:
- Unmodified
- Added
- Removed
-
2013/26/SakuK/SPY/SPY/SPY/SPY.cs
r4232 r4235 9 9 public class SPY : PhysicsGame 10 10 { 11 12 11 DoubleMeter elamaLaskuri; 13 12 Image pelaajanKuva = LoadImage("hahmopaahenkilo"); … … 15 14 PlatformCharacter pelaaja; 16 15 AssaultRifle pelaajan1Ase; 16 int kenttaNro = 1; 17 17 18 18 public override void Begin() 19 19 { 20 21 20 21 22 23 22 24 23 25 MultiSelectWindow alkuValikko = new MultiSelectWindow("Pelin alkuvalikko", … … 31 33 alkuValikko.DefaultCancel = -1; 32 34 alkuValikko.Color = Color.Red; 33 35 34 36 35 37 … … 39 41 { 40 42 Gravity = new Vector(0, -150); 43 41 44 Keyboard.Listen(Key.Left, ButtonState.Down, 42 45 LiikutaPelaajaa, null, -100.0); 43 46 Keyboard.Listen(Key.Right, ButtonState.Down, 44 47 LiikutaPelaajaa, null, 100.0); 48 ControllerOne.Listen(Button.A, ButtonState.Pressed, Hyppaa, "Hyppää", 500.0); 49 ControllerOne.Listen(Button.X, ButtonState.Pressed, ConfirmExit, "Lopeta peli"); 50 ControllerOne.ListenAnalog(AnalogControl.LeftStick, 0.1, 51 LiikutaPelaajaa, "Liikuta pelaajaa tattia pyörittämällä."); 45 52 Keyboard.Listen(Key.Space, ButtonState.Released, Hyppaa, "Hyppää", 150.0); 46 53 //Keyboard.Listen(Key.Up, ButtonState.Down, … … 54 61 PhoneBackButton.Listen(ConfirmExit, "Lopeta peli"); 55 62 Keyboard.Listen(Key.Escape, ButtonState.Pressed, ConfirmExit, "Lopeta peli"); 56 IsPaused = true; 57 Pause(); 58 59 LuoKentta(); 60 61 } 62 63 64 void LuoKentta() 65 { 66 ColorTileMap ruudut = ColorTileMap.FromLevelAsset("kenta1"); 63 64 ControllerOne.Vibrate(0.5, 0.5, 0.0, 0.0, 0.1); 65 LuoKentta("kenta"+kenttaNro); 66 67 } 68 69 70 void LuoKentta(string kentanNimi) 71 { 72 ColorTileMap ruudut = ColorTileMap.FromLevelAsset(kentanNimi); 67 73 ruudut.SetTileMethod("00FF00", LuoPelaaja); 68 74 ruudut.SetTileMethod(Color.Black, LuoTaso); 69 75 ruudut.SetTileMethod("FFE607", LuoTahti); 70 76 ruudut.SetTileMethod(Color.Red, LuoLaava); 77 ruudut.SetTileMethod("AAFF2B", LuoMaali); 71 78 ruudut.Execute(20, 20); 72 79 73 80 } 81 82 void LuoMaali(Vector paikka, double leveys, double korkeus) 83 { 84 85 } 86 74 87 void LuoPelaaja(Vector paikka, double leveys, double korkeus) 75 88 { … … 167 180 { 168 181 } 182 void LiikutaPelaajaa(Vector vektori, PhysicsObject pelaaja) 183 { 184 pelaaja.Move(vektori); 185 } 186 187 void LiikutaPelaajaa(AnalogState tatinTila) 188 { 189 Vector tatinAsento = tatinTila.StateVector; 190 pelaaja.Walk(tatinAsento.X*100); 191 } 192 void SeuraavaKentta() 193 { 194 ClearAll(); 195 196 AloitaPeli(); 197 198 } 199 200 void TormasiMaaliin(PhysicsObject pelaaja, PhysicsObject maali) 201 { 202 //Kasvatetaan kenttänumeroa yhdellä ja siirrytään seuraavaan kenttään: 203 kenttaNro++; 204 SeuraavaKentta(); 205 } 169 206 } -
2013/26/SakuK/SPY/SPY/SPYContent/SPYContent.contentproj
r4232 r4235 64 64 </Compile> 65 65 </ItemGroup> 66 <ItemGroup> 67 <Compile Include="kenta2.png"> 68 <Name>kenta2</Name> 69 <Importer>TextureImporter</Importer> 70 <Processor>TextureProcessor</Processor> 71 </Compile> 72 </ItemGroup> 66 73 <Import Project="$(MSBuildExtensionsPath)\Microsoft\XNA Game Studio\$(XnaFrameworkVersion)\Microsoft.Xna.GameStudio.ContentPipeline.targets" /> 67 74 <!-- To modify your build process, add your task inside one of the targets below and uncomment it.
Note: See TracChangeset
for help on using the changeset viewer.