Changeset 4224
- Timestamp:
- 2013-06-25 14:57:54 (10 years ago)
- Location:
- 2012/09-22/SanteriH/Kynari
- Files:
-
- 5 added
- 16 edited
Legend:
- Unmodified
- Added
- Removed
-
2012/09-22/SanteriH/Kynari/Kynari/Kynari/Kynari.cs
r4194 r4224 9 9 public class Pelaaja : PlatformCharacter 10 10 { 11 public bool DamageResistance { get; set; } 11 12 public bool voikoPoimiaAseen { get; set; } 12 13 public Explosion ViimeisinRajahdys { get; set; } … … 16 17 { 17 18 voikoPoimiaAseen = true; 19 DamageResistance = false; 18 20 } 19 21 } … … 36 38 int HPBOOST = 25; 37 39 int kentta = 1; 40 int powerupmaara = 0; 41 int hpmaara = 0; 38 42 39 43 Pelaaja pelaaja1 = new Pelaaja(40, 40, Shape.Circle); … … 42 46 //DoubleMeter hpLaskuri2 = new DoubleMeter(100); 43 47 48 Image ammuslv4 = LoadImage("ammuslv4"); 44 49 Image hpkuva = LoadImage("health"); 45 50 Image kranaatinheittimenkuva = LoadImage("grenadelauncher"); … … 82 87 Image powerupinkuva = LoadImage("upgrade"); 83 88 bool saaAmpua = false; 89 bool tasapeli = false; 84 90 //bool peliohi = false; 85 91 … … 116 122 naytaTiedot(); 117 123 //peliohi = false; 124 tasapeli = false; 118 125 saaAmpua = false; 119 126 Timer.SingleShot(0.1, delegate … … 131 138 ClearAll(); 132 139 List<Vector> powerupvektorit = new List<Vector>(); 133 140 List<Vector> hpvektorit = new List<Vector>(); 141 142 powerupmaara = 0; 143 hpmaara = 0; 134 144 TileMap ruudut = TileMap.FromLevelAsset("kentta" + kentta); 135 145 ruudut.SetTileMethod('x', LuoReuna); … … 142 152 ruudut.SetTileMethod('c', LuoSeina); 143 153 ruudut.SetTileMethod('+', LisaaPowerUpPaikka, powerupvektorit); 154 ruudut.SetTileMethod('h', LisaaHPPaikka, hpvektorit); 144 155 if (Aseet == "Paljon aseita" || Aseet == "Kaikki aseet") { ruudut.SetTileMethod('A', LuoAse, new Vector(39, 13), "Kivääri", kivaarinkuva); } 145 156 if (Aseet == "Kaikki aseet") { ruudut.SetTileMethod('G', LuoAse, new Vector(42, 15), "Kranaatinheitin", kranaatinheittimenkuva); } … … 151 162 if (Aseet == "Kaikki aseet") { ruudut.SetTileMethod('U', LuoAse, new Vector(42, 11), "Sniper", sniperinkuva); } 152 163 //if (PowerUpit == "Päällä") { ruudut.SetTileMethod('+', LuoPowerUp, new Vector(16, 20), "Power Up", powerupinkuva); } 153 if (HP == "Päällä") { ruudut.SetTileMethod('h', LuoHP, new Vector(20, 21), "HP", hpkuva); }164 //if (HP == "Päällä") { ruudut.SetTileMethod('h', LuoHP, new Vector(20, 21), "HP", hpkuva); } 154 165 ruudut.SetTileMethod('1', delegate(Vector paikka, double leveys, double korkeus) { pelaaja1 = LuoPelaaja(paikka, leveys, korkeus, pelaaja1); }); 155 166 ruudut.SetTileMethod('2', delegate(Vector paikka, double leveys, double korkeus) { pelaaja2 = LuoPelaaja(paikka, leveys, korkeus, pelaaja2); }); … … 166 177 { 167 178 Timer poweruptimer = new Timer(); 168 poweruptimer.Interval = 3.0;179 poweruptimer.Interval = 6.0; 169 180 poweruptimer.Timeout += delegate 170 { double luku = RandomGen.NextDouble(0.0, 1.0); 171 if (luku < 0.2) 172 { 173 LuoPowerUp(powerupvektorit[RandomGen.NextInt(0, powerupvektorit.Count)], new Vector(16, 20), "Power Up", powerupinkuva); 174 } 181 { 182 if (powerupmaara < 3) 183 { 184 double luku = RandomGen.NextDouble(0.0, 1.0); 185 if (luku < 0.5) 186 { 187 Vector paikka = powerupvektorit[RandomGen.NextInt(0, powerupvektorit.Count)]; 188 GameObject nimi = GetObjectAt(paikka, "Power Up", 10); 189 if (nimi == null) 190 { 191 powerupmaara += 1; 192 LuoPowerUp(paikka, new Vector(16, 20), "Power Up", powerupinkuva); 193 } 194 } 195 } 175 196 }; 176 197 poweruptimer.Start(); 177 198 } 178 199 200 if (HP == "Päällä") 201 { 202 Timer hptimer = new Timer(); 203 hptimer.Interval = 7.5; 204 hptimer.Timeout += delegate 205 { 206 if (hpmaara < 3) 207 { 208 double luku = RandomGen.NextDouble(0.0, 1.0); 209 if (luku < 0.5) 210 { 211 Vector paikka = hpvektorit[RandomGen.NextInt(0, hpvektorit.Count)]; 212 GameObject nimi = GetObjectAt(paikka, "HP", 10); 213 if (nimi == null) 214 { 215 hpmaara += 1; 216 LuoHP(paikka, new Vector(20, 21), "HP", hpkuva); 217 } 218 } 219 } 220 }; 221 hptimer.Start(); 222 } 223 179 224 } 180 225 … … 305 350 } 306 351 352 void LuoVoittoRuutu(string tulos) 353 { 354 ClearAll(); 355 if (tasapeli == true) 356 { 357 MultiSelectWindow voitto = new MultiSelectWindow("Tasapeli!", "Uusi peli", "Päävalikko"); 358 voitto.AddItemHandler(0, uusiPeli); 359 voitto.AddItemHandler(1, LuoAlkuValikko); 360 voitto.Color = Color.Gray; 361 voitto.DefaultCancel = 1; 362 Add(voitto); 363 } 364 else 365 { 366 MultiSelectWindow voitto = new MultiSelectWindow(tulos, "Uusi peli", "Päävalikko"); 367 voitto.AddItemHandler(0, uusiPeli); 368 voitto.AddItemHandler(1, LuoAlkuValikko); 369 voitto.Color = Color.Gray; 370 voitto.DefaultCancel = 1; 371 Add(voitto); 372 } 373 LuoPisteLaskuri(-200, 0, pelaajan1Pisteet); 374 LuoPisteLaskuri(200, 0, pelaajan2Pisteet); 375 tasapeli = false; 376 } 377 307 378 void AsetaSailytaAse() 308 379 { … … 540 611 ClearAll(); 541 612 MultiSelectWindow kenttaValikko = new MultiSelectWindow("Kenttävalikko", "Kenttä 1", 542 "Kenttä 2", " Takaisin");613 "Kenttä 2", "Kenttä 3", "Takaisin"); 543 614 kenttaValikko.AddItemHandler(0, LuoKentta1); 544 615 kenttaValikko.AddItemHandler(1, LuoKentta2); 545 kenttaValikko.AddItemHandler(2, LuoAlkuValikko); 616 kenttaValikko.AddItemHandler(2, LuoKentta3); 617 kenttaValikko.AddItemHandler(3, LuoAlkuValikko); 546 618 kenttaValikko.Color = Color.Gray; 547 kenttaValikko.DefaultCancel = 2;619 kenttaValikko.DefaultCancel = 3; 548 620 Add(kenttaValikko); 549 621 } … … 558 630 { 559 631 kentta = 2; 632 uusiPeli(); 633 } 634 635 void LuoKentta3() 636 { 637 kentta = 3; 560 638 uusiPeli(); 561 639 } … … 659 737 { 660 738 MessageDisplay.Add("Tasapeli!"); 739 tasapeli = true; 661 740 } 662 741 else … … 790 869 Pelaaja2Voitti(); 791 870 ClearTimers(); 792 Timer.SingleShot(3.0, LuoAlkuValikko);871 Timer.SingleShot(3.0, delegate { LuoVoittoRuutu("Pelaaja 2 voitti pelin!"); }); 793 872 } 794 873 } … … 816 895 Pelaaja1Voitti(); 817 896 ClearTimers(); 818 Timer.SingleShot(3.0, LuoAlkuValikko);897 Timer.SingleShot(3.0, delegate { LuoVoittoRuutu("Pelaaja 1 voitti pelin!"); }); 819 898 } 820 899 } … … 824 903 { 825 904 powerup.Destroy(); 905 powerupmaara -= 1; 826 906 PaivitaAse(pelaaja.Weapon.Tag.ToString(), pelaaja); 827 907 naytaTiedot(); … … 831 911 { 832 912 hp.Destroy(); 913 hpmaara -= 1; 914 if (pelaaja.HPLaskuri.Value == pelaaja.HPLaskuri.MaxValue && pelaaja.DamageResistance == false) 915 { 916 GameObject kilpi = new GameObject(60, 60, Shape.Circle); 917 kilpi.Color = new Color(Color.Blue, 50); 918 pelaaja.Add(kilpi); 919 pelaaja.DamageResistance = true; 920 Timer.SingleShot(5.0, delegate { pelaaja.DamageResistance = false; pelaaja.Remove(kilpi); }); 921 } 833 922 pelaaja.HPLaskuri.Value += HPBOOST; 834 923 } … … 896 985 Pelaaja pelaaja = (Pelaaja)kohde; 897 986 ammus.Destroy(); 898 pelaaja.HPLaskuri.Value -= 25; 987 if (pelaaja.DamageResistance == true) 988 { 989 pelaaja.HPLaskuri.Value -= 12; 990 } 991 else 992 { 993 pelaaja.HPLaskuri.Value -= 25; 994 } 899 995 } 900 996 void KranaattiOsui2(PhysicsObject ammus, PhysicsObject kohde) … … 906 1002 Pelaaja pelaaja = (Pelaaja)kohde; 907 1003 ammus.Destroy(); 908 pelaaja.HPLaskuri.Value -= 35; 1004 if (pelaaja.DamageResistance == true) 1005 { 1006 pelaaja.HPLaskuri.Value -= 17; 1007 } 1008 else 1009 { 1010 pelaaja.HPLaskuri.Value -= 35; 1011 } 909 1012 } 910 1013 void KranaattiOsui3(PhysicsObject ammus, PhysicsObject kohde) … … 916 1019 Pelaaja pelaaja = (Pelaaja)kohde; 917 1020 ammus.Destroy(); 918 pelaaja.HPLaskuri.Value -= 35; 1021 if (pelaaja.DamageResistance == true) 1022 { 1023 pelaaja.HPLaskuri.Value -= 17; 1024 } 1025 else 1026 { 1027 pelaaja.HPLaskuri.Value -= 35; 1028 } 919 1029 } 920 1030 … … 968 1078 if (!(kohde is Pelaaja)) return; 969 1079 Pelaaja pelaaja = (Pelaaja)kohde; 970 pelaaja.HPLaskuri.Value -= 20; 1080 if (pelaaja.DamageResistance == true) 1081 { 1082 pelaaja.HPLaskuri.Value -= 10; 1083 } 1084 else 1085 { 1086 pelaaja.HPLaskuri.Value -= 20; 1087 } 971 1088 } 972 1089 } … … 986 1103 if (!(kohde is Pelaaja)) return; 987 1104 Pelaaja pelaaja = (Pelaaja)kohde; 988 pelaaja.HPLaskuri.Value -= 35; 1105 if (pelaaja.DamageResistance == true) 1106 { 1107 pelaaja.HPLaskuri.Value -= 17; 1108 } 1109 else 1110 { 1111 pelaaja.HPLaskuri.Value -= 35; 1112 } 989 1113 } 990 1114 } … … 1004 1128 if (!(kohde is Pelaaja)) return; 1005 1129 Pelaaja pelaaja = (Pelaaja)kohde; 1006 pelaaja.HPLaskuri.Value -= 15; 1130 if (pelaaja.DamageResistance == true) 1131 { 1132 pelaaja.HPLaskuri.Value -= 7; 1133 } 1134 else 1135 { 1136 pelaaja.HPLaskuri.Value -= 15; 1137 } 1007 1138 } 1008 1139 } … … 1014 1145 if (p.ViimeisinRajahdys == e) return; 1015 1146 p.ViimeisinRajahdys = e; 1016 p.HPLaskuri.Value -= damagenMaara; 1147 if (p.DamageResistance == true) 1148 { 1149 p.HPLaskuri.Value -= damagenMaara/2; 1150 } 1151 else 1152 { 1153 p.HPLaskuri.Value -= damagenMaara; 1154 } 1017 1155 } 1018 1156 … … 1039 1177 { 1040 1178 Pelaaja p = (Pelaaja)kohde; 1041 p.HPLaskuri.Value -= 15; 1179 if (p.DamageResistance == true) 1180 { 1181 p.HPLaskuri.Value -= 7; 1182 } 1183 else 1184 { 1185 p.HPLaskuri.Value -= 15; 1186 } 1042 1187 } 1043 1188 } … … 1050 1195 { 1051 1196 Pelaaja p = (Pelaaja)kohde; 1052 p.HPLaskuri.Value -= 25; 1197 if (p.DamageResistance == true) 1198 { 1199 p.HPLaskuri.Value -= 12; 1200 } 1201 else 1202 { 1203 p.HPLaskuri.Value -= 25; 1204 } 1053 1205 } 1054 1206 } … … 1061 1213 { 1062 1214 Pelaaja p = (Pelaaja)kohde; 1063 p.HPLaskuri.Value -= 25; 1215 if (p.DamageResistance == true) 1216 { 1217 p.HPLaskuri.Value -= 12; 1218 } 1219 else 1220 { 1221 p.HPLaskuri.Value -= 25; 1222 } 1064 1223 } 1065 1224 } … … 1073 1232 { 1074 1233 Pelaaja p = (Pelaaja)kohde; 1075 p.HPLaskuri.Value -= 10; 1234 if (p.DamageResistance == true) 1235 { 1236 p.HPLaskuri.Value -= 5; 1237 } 1238 else 1239 { 1240 p.HPLaskuri.Value -= 10; 1241 } 1076 1242 } 1077 1243 } … … 1084 1250 { 1085 1251 Pelaaja p = (Pelaaja)kohde; 1086 p.HPLaskuri.Value -= 15; 1252 if (p.DamageResistance == true) 1253 { 1254 p.HPLaskuri.Value -= 7; 1255 } 1256 else 1257 { 1258 p.HPLaskuri.Value -= 15; 1259 } 1087 1260 } 1088 1261 } … … 1095 1268 { 1096 1269 Pelaaja p = (Pelaaja)kohde; 1097 p.HPLaskuri.Value -= 20; 1270 if (p.DamageResistance == true) 1271 { 1272 p.HPLaskuri.Value -= 10; 1273 } 1274 else 1275 { 1276 p.HPLaskuri.Value -= 20; 1277 } 1098 1278 } 1099 1279 } … … 1107 1287 { 1108 1288 Pelaaja p = (Pelaaja)kohde; 1109 p.HPLaskuri.Value -= 80; 1289 if (p.DamageResistance == true) 1290 { 1291 p.HPLaskuri.Value -= 40; 1292 } 1293 else 1294 { 1295 p.HPLaskuri.Value -= 80; 1296 } 1110 1297 } 1111 1298 } … … 1118 1305 { 1119 1306 Pelaaja p = (Pelaaja)kohde; 1120 p.HPLaskuri.Value -= 90; 1307 if (p.DamageResistance == true) 1308 { 1309 p.HPLaskuri.Value -= 45; 1310 } 1311 else 1312 { 1313 p.HPLaskuri.Value -= 90; 1314 } 1121 1315 } 1122 1316 } … … 1129 1323 { 1130 1324 Pelaaja p = (Pelaaja)kohde; 1131 p.HPLaskuri.Value -= 40; 1325 if (p.DamageResistance == true) 1326 { 1327 p.HPLaskuri.Value -= 20; 1328 } 1329 else 1330 { 1331 p.HPLaskuri.Value -= 40; 1332 } 1132 1333 } 1133 1334 } … … 1140 1341 { 1141 1342 Pelaaja p = (Pelaaja)kohde; 1142 p.HPLaskuri.Value -= 75; 1343 if (p.DamageResistance == true) 1344 { 1345 p.HPLaskuri.Value -= 37; 1346 } 1347 else 1348 { 1349 p.HPLaskuri.Value -= 75; 1350 } 1143 1351 } 1144 1352 } … … 1152 1360 { 1153 1361 Pelaaja p = (Pelaaja)kohde; 1154 p.HPLaskuri.Value -= 35; 1362 if (p.DamageResistance == true) 1363 { 1364 p.HPLaskuri.Value -= 17; 1365 } 1366 else 1367 { 1368 p.HPLaskuri.Value -= 35; 1369 } 1155 1370 } 1156 1371 } … … 1163 1378 { 1164 1379 Pelaaja p = (Pelaaja)kohde; 1165 p.HPLaskuri.Value -= 40; 1380 if (p.DamageResistance == true) 1381 { 1382 p.HPLaskuri.Value -= 20; 1383 } 1384 else 1385 { 1386 p.HPLaskuri.Value -= 40; 1387 } 1166 1388 } 1167 1389 } … … 1174 1396 { 1175 1397 Pelaaja p = (Pelaaja)kohde; 1176 p.HPLaskuri.Value -= 50; 1398 if (p.DamageResistance == true) 1399 { 1400 p.HPLaskuri.Value -= 25; 1401 } 1402 else 1403 { 1404 p.HPLaskuri.Value -= 50; 1405 } 1177 1406 } 1178 1407 } … … 1185 1414 { 1186 1415 Pelaaja p = (Pelaaja)kohde; 1187 p.HPLaskuri.Value -= 100; 1416 if (p.DamageResistance == true) 1417 { 1418 p.HPLaskuri.Value -= 50; 1419 } 1420 else 1421 { 1422 p.HPLaskuri.Value -= 100; 1423 } 1188 1424 } 1189 1425 } … … 1197 1433 { 1198 1434 Pelaaja p = (Pelaaja)kohde; 1199 p.HPLaskuri.Value -= 13; 1435 if (p.DamageResistance == true) 1436 { 1437 p.HPLaskuri.Value -= 6; 1438 } 1439 else 1440 { 1441 p.HPLaskuri.Value -= 13; 1442 } 1200 1443 } 1201 1444 } … … 1208 1451 { 1209 1452 Pelaaja p = (Pelaaja)kohde; 1210 p.HPLaskuri.Value -= 15; 1453 if (p.DamageResistance == true) 1454 { 1455 p.HPLaskuri.Value -= 7; 1456 } 1457 else 1458 { 1459 p.HPLaskuri.Value -= 15; 1460 } 1211 1461 } 1212 1462 } … … 1219 1469 { 1220 1470 Pelaaja p = (Pelaaja)kohde; 1221 p.HPLaskuri.Value -= 15; 1471 if (p.DamageResistance == true) 1472 { 1473 p.HPLaskuri.Value -= 7; 1474 } 1475 else 1476 { 1477 p.HPLaskuri.Value -= 15; 1478 } 1222 1479 } 1223 1480 } … … 1238 1495 } 1239 1496 1240 void LuoHP(Vector paikka, double leveys, double korkeus, Vector koko, String tagi, Image kuva) 1497 void LisaaHPPaikka(Vector paikka, double leveys, double korkeus, List<Vector> hpvektorit) 1498 { 1499 hpvektorit.Add(paikka); 1500 } 1501 1502 void LuoHP(Vector paikka, Vector koko, String tagi, Image kuva) 1241 1503 { 1242 1504 PhysicsObject hp = new PhysicsObject(koko.X, koko.Y); … … 1257 1519 AddCollisionHandler<PhysicsObject, Pelaaja>(ase, "pelaaja", keraaAse); 1258 1520 } 1259 1260 1521 1261 1522 /// <summary> … … 1839 2100 { 1840 2101 rajahdys.Position = pelaaja2.Position; 1841 pelaaja2.HPLaskuri.Value -= 50;2102 pelaaja2.HPLaskuri.Value -= 25; 1842 2103 } 1843 2104 if (pelaaja == pelaaja2) 1844 2105 { 1845 2106 rajahdys.Position = pelaaja1.Position; 1846 pelaaja1.HPLaskuri.Value -= 50;2107 pelaaja1.HPLaskuri.Value -= 25; 1847 2108 } 1848 2109 Add(rajahdys); … … 1936 2197 ammus.IgnoresCollisionResponse = true; 1937 2198 ammus.IgnoresExplosions = true; 2199 string aseenTag = hahmo.Weapon.Tag.ToString(); 2200 2201 if (aseenTag.Length > 6 && aseenTag.Substring(aseenTag.Length - 5) == "Lv. 4") 2202 { 2203 ammus.Image = ammuslv4; 2204 } 1938 2205 1939 2206 if (hahmo.Weapon.Tag.ToString() == "Kranaatinheitin") … … 1983 2250 ammus2.Shape = ammus.Shape; 1984 2251 ammus2.Image = ammus.Image; 2252 ammus2.Angle = hahmo.FacingDirection.Angle; 1985 2253 ammus2.Position = ammus.Position; 1986 2254 ammus2.Velocity = ammus.Velocity; … … 2017 2285 ammus2.Shape = ammus.Shape; 2018 2286 ammus2.Image = ammus.Image; 2287 ammus2.Angle = hahmo.FacingDirection.Angle; 2019 2288 ammus2.Position = ammus.Position; 2020 2289 ammus2.Velocity = ammus.Velocity; … … 2063 2332 } 2064 2333 2334 if ((string)hahmo.Weapon.Tag == "Kivääri Lv. 3") 2335 { 2336 ammus.Hit(new Vector(0, RandomGen.NextDouble(-10, 10))); 2337 } 2338 2339 if ((string)hahmo.Weapon.Tag == "Kivääri Lv. 4") 2340 { 2341 ammus.Hit(new Vector(0, RandomGen.NextDouble(-20, 20))); 2342 } 2343 2065 2344 if ((string)hahmo.Weapon.Tag == "Haulikko") 2066 2345 { … … 2068 2347 { 2069 2348 PhysicsObject ammus2 = new PhysicsObject(ammus.Image); 2349 ammus2.Angle = hahmo.FacingDirection.Angle; 2070 2350 ammus2.IgnoresGravity = true; 2071 2351 ammus2.Size = ammus.Size; … … 2087 2367 { 2088 2368 PhysicsObject ammus2 = new PhysicsObject(ammus.Image); 2369 ammus2.Angle = hahmo.FacingDirection.Angle; 2089 2370 ammus2.IgnoresGravity = true; 2090 2371 ammus2.Size = ammus.Size; … … 2106 2387 { 2107 2388 PhysicsObject ammus2 = new PhysicsObject(ammus.Image); 2389 ammus2.Angle = hahmo.FacingDirection.Angle; 2108 2390 ammus2.IgnoresGravity = true; 2109 2391 ammus2.Size = ammus.Size; … … 2125 2407 { 2126 2408 PhysicsObject ammus2 = new PhysicsObject(ammus.Image); 2409 ammus2.Angle = hahmo.FacingDirection.Angle; 2127 2410 ammus2.IgnoresGravity = true; 2128 2411 ammus2.Size = ammus.Size; … … 2143 2426 { 2144 2427 PhysicsObject ammus2 = new PhysicsObject(ammus.Image); 2428 ammus2.Angle = hahmo.FacingDirection.Angle; 2145 2429 ammus2.IgnoresGravity = true; 2146 2430 ammus2.Size = ammus.Size; … … 2160 2444 { 2161 2445 PhysicsObject ammus2 = new PhysicsObject(ammus.Image); 2446 ammus2.Angle = hahmo.FacingDirection.Angle; 2162 2447 ammus2.IgnoresGravity = true; 2163 2448 ammus2.Size = ammus.Size; -
2012/09-22/SanteriH/Kynari/Kynari/Kynari/Kynari.csproj.Debug.cachefile
r4194 r4224 46 46 Content\kentta2.xnb 47 47 Content\health.xnb 48 Content\ammuslv4.xnb 49 Content\kentta3.xnb 48 50 Content\tausta.wma 49 51 Content\kentta1.txt -
2012/09-22/SanteriH/Kynari/Kynari/Kynari/bin/x86/Debug/Content/kentta1.txt
r4194 r4224 18 18 # # 19 19 # # 20 # hGh#20 # h G h # 21 21 # p#### # 22 # S h hA #22 # S A # 23 23 # l## l## + # 24 24 # l## # 25 # + 26 # hR l## + l## Uh#25 # +h h+ # 26 # R l## + l## U # 27 27 #l## l## l### 28 28 # h h # -
2012/09-22/SanteriH/Kynari/Kynari/Kynari/obj/x86/Debug/Kynari.csproj.FileListAbsolute.txt
r4194 r4224 56 56 C:\MyTemp\SanteriH\Kynari\Kynari\Kynari\bin\x86\Debug\Content\sniper4.xnb 57 57 C:\MyTemp\SanteriH\Kynari\Kynari\Kynari\bin\x86\Debug\Content\health.xnb 58 C:\MyTemp\SanteriH\Kynari\Kynari\Kynari\bin\x86\Debug\Content\ammuslv4.xnb 59 C:\MyTemp\SanteriH\Kynari\Kynari\Kynari\bin\x86\Debug\Content\kentta3.xnb -
2012/09-22/SanteriH/Kynari/Kynari/Kynari/obj/x86/Debug/cachefile-{CE1DC0B1-C320-4A5D-86A8-6245AF0207D1}-targetpath.txt
r4194 r4224 47 47 Content\kentta2.xnb 48 48 Content\health.xnb 49 Content\ammuslv4.xnb 50 Content\kentta3.xnb 49 51 Content\kentta1.txt -
2012/09-22/SanteriH/Kynari/Kynari/KynariContent/KynariContent.contentproj
r4194 r4224 358 358 </Compile> 359 359 </ItemGroup> 360 <ItemGroup> 361 <Compile Include="ammuslv4.png"> 362 <Name>ammuslv4</Name> 363 <Importer>TextureImporter</Importer> 364 <Processor>TextureProcessor</Processor> 365 </Compile> 366 </ItemGroup> 367 <ItemGroup> 368 <Compile Include="kentta3.txt"> 369 <Name>kentta3</Name> 370 <Importer>TextFileImporter</Importer> 371 <Processor>TextFileContentProcessor</Processor> 372 </Compile> 373 </ItemGroup> 360 374 <Import Project="$(MSBuildExtensionsPath)\Microsoft\XNA Game Studio\$(XnaFrameworkVersion)\Microsoft.Xna.GameStudio.ContentPipeline.targets" /> 361 375 <!-- To modify your build process, add your task inside one of the targets below and uncomment it. -
2012/09-22/SanteriH/Kynari/Kynari/KynariContent/kentta1.txt
r4194 r4224 18 18 # # 19 19 # # 20 # hGh#20 # h G h # 21 21 # p#### # 22 # S h hA #22 # S A # 23 23 # l## l## + # 24 24 # l## # 25 # + 26 # hR l## + l## Uh#25 # +h h+ # 26 # R l## + l## U # 27 27 #l## l## l### 28 28 # h h # -
2012/09-22/SanteriH/Kynari/Kynari/KynariContent/kentta2.txt
r4194 r4224 4 4 # # 5 5 # + + # 6 # U tttttt hGhtttttt U #6 # U tttttt h G h tttttt U # 7 7 #l## j p#### j l### 8 8 # tth # # htt # -
2012/09-22/SanteriH/Kynari/Kynari/KynariContent/obj/x86/Debug/ContentPipeline.xml
r4194 r4224 406 406 <Options>None</Options> 407 407 <Output>C:\MyTemp\SanteriH\Kynari\Kynari\Kynari\bin\x86\Debug\Content\kentta1.xnb</Output> 408 <Time>2013-06-2 4T13:39:56.1573701+03:00</Time>408 <Time>2013-06-25T10:04:34.5074576+03:00</Time> 409 409 </Item> 410 410 <Item> … … 415 415 <Options>None</Options> 416 416 <Output>C:\MyTemp\SanteriH\Kynari\Kynari\Kynari\bin\x86\Debug\Content\kentta2.xnb</Output> 417 <Time>2013-06-2 4T14:03:36.3681869+03:00</Time>417 <Time>2013-06-25T12:19:34.2334261+03:00</Time> 418 418 </Item> 419 419 <Item> … … 425 425 <Output>C:\MyTemp\SanteriH\Kynari\Kynari\Kynari\bin\x86\Debug\Content\health.xnb</Output> 426 426 <Time>2013-06-24T13:35:42.2393701+03:00</Time> 427 </Item> 428 <Item> 429 <Source>ammuslv4.png</Source> 430 <Name>ammuslv4</Name> 431 <Importer>TextureImporter</Importer> 432 <Processor>TextureProcessor</Processor> 433 <Options>None</Options> 434 <Output>C:\MyTemp\SanteriH\Kynari\Kynari\Kynari\bin\x86\Debug\Content\ammuslv4.xnb</Output> 435 <Time>2013-06-25T13:07:22.0837799+03:00</Time> 436 </Item> 437 <Item> 438 <Source>kentta3.txt</Source> 439 <Name>kentta3</Name> 440 <Importer>TextFileImporter</Importer> 441 <Processor>TextFileContentProcessor</Processor> 442 <Options>None</Options> 443 <Output>C:\MyTemp\SanteriH\Kynari\Kynari\Kynari\bin\x86\Debug\Content\kentta3.xnb</Output> 444 <Time>2013-06-25T13:35:02.0747624+03:00</Time> 427 445 </Item> 428 446 <BuildSuccessful>true</BuildSuccessful>
Note: See TracChangeset
for help on using the changeset viewer.