Changeset 4034 for 2013/23/Jon-ErikK
- Timestamp:
- 2013-06-07 13:44:00 (10 years ago)
- Location:
- 2013/23/Jon-ErikK/magnetaa/magnetaa
- Files:
-
- 4 added
- 12 edited
Legend:
- Unmodified
- Added
- Removed
-
2013/23/Jon-ErikK/magnetaa/magnetaa/magnetaa/bin/x86/Debug/Jypeli.xml
r3993 r4034 5420 5420 <returns>Kuva</returns> 5421 5421 </member> 5422 <member name="M:Jypeli.Image.CreateStarSky(System.Int32,System.Int32,System.Int32 ,System.Boolean)">5422 <member name="M:Jypeli.Image.CreateStarSky(System.Int32,System.Int32,System.Int32)"> 5423 5423 <summary> 5424 5424 Luo tÀhtitaivaskuvan. … … 5427 5427 <param name="height">Tekstuurin korkeus.</param> 5428 5428 <param name="stars">TÀhtien mÀÀrÀ.</param> 5429 <param name="transparent">Onko tausta lÀpinÀkyvÀ vai ei (jolloin siitÀ tulee tÀysin musta)</param>5430 5429 <returns>Tekstuuri.</returns> 5431 5430 </member> -
2013/23/Jon-ErikK/magnetaa/magnetaa/magnetaa/magnetaa.cs
r3993 r4034 8 8 9 9 public class magnetaa : PhysicsGame 10 { 10 { 11 bool peliPaalla; 12 bool asd; 13 14 Image punainenPaikallaan; 15 Image sininenPaikallaan; 16 Image sininenAmmus; 17 Image punainenAmmus; 18 Image punainenMagneettitorni; 19 Image sininenMagneettitorni; 20 11 21 IntMeter pelaaja1Elamat; 12 22 IntMeter pelaaja2Elamat; … … 19 29 PhysicsObject oikearaja; 20 30 PhysicsObject vasenraja; 31 PhysicsObject asdin; 21 32 22 33 List<Ammus> ammukset; 23 34 24 Vector ylos = new Vector(0, 1 00);25 Vector alas = new Vector(0, -1 00);26 Vector oikea = new Vector(1 00, 0);27 Vector vasen = new Vector(-1 00, 0);35 Vector ylos = new Vector(0, 190); 36 Vector alas = new Vector(0, -190); 37 Vector oikea = new Vector(190, 0); 38 Vector vasen = new Vector(-190, 0); 28 39 29 40 public override void Begin() 30 41 { 42 IsFullScreen = true; 43 peliPaalla = false; 44 asd = false; 45 46 Level.BackgroundColor=Color.Black; 47 48 MultiSelectWindow alkuvalikko = new MultiSelectWindow("Magneta", "Aloita peli", "Poistu pelistä"); 49 Add(alkuvalikko); 50 51 alkuvalikko.BorderColor = Color.White; 52 alkuvalikko.ActiveColor = Color.White; 53 alkuvalikko.SelectionColor = Color.Silver; 54 alkuvalikko.Color = Color.Gray; 55 56 Label vihje = new Label(); 57 vihje.Text = "+X- -Y- O = EasterEgg"; 58 vihje.X = 200; 59 vihje.Y = -300; 60 vihje.TextColor = Color.Red; 61 62 Add(vihje); 63 64 alkuvalikko.AddItemHandler(0, valivaihe); 65 alkuvalikko.AddItemHandler(1, Exit); 66 67 } 68 69 public void valivaihe() 70 { 71 ClearGameObjects(); 72 73 luoPeli(); 74 } 75 76 public void luoPeli() 77 { 78 peliPaalla = true; 79 31 80 ammukset = new List<Ammus>(); 32 81 33 luoKentta(-300,0,300,0,new Vector(0,1), new Vector(0,-1)); 82 alustaKuvat(); 83 luoKentta(-300, 0, 300, 0, new Vector(0, 1), new Vector(0, 1)); 34 84 asetaNappaimet(); 35 85 } 36 86 37 //pelikentän säätäminen alkaa38 39 public void uusiPeli()40 {87 public void uudelleenkaynnistaPeli() 88 { 89 asd = false; 90 asdin = null; 41 91 ClearAll(); 42 92 Begin(); 43 93 } 44 94 95 public void seuraavaPeli() 96 { 97 ClearGameObjects(); 98 luoPeli(); 99 } 100 101 //pelikentän säätäminen alkaa 102 45 103 public void luoKentta(double pelaaja1x, double pelaaja1y, double pelaaja2x, double pelaaja2y, Vector alkusuunta1, Vector alkusuunta2) { 46 104 … … 81 139 public void luoTausta() 82 140 { 83 GameObject sivusuorakulmio1 = new GameObject(300, Screen.Height);141 GameObject sivusuorakulmio1 = luoSuorakulmio(300,Screen.Height,-650,0); 84 142 sivusuorakulmio1.Color = Color.Charcoal; 85 sivusuorakulmio1.X = -650; 86 sivusuorakulmio1.Y = 0; 87 88 GameObject sivusuorakulmio2 = new GameObject(300, Screen.Height); 143 GameObject sivusuorakulmio2 = luoSuorakulmio(300, Screen.Height, 650, 0); 89 144 sivusuorakulmio2.Color = Color.Charcoal; 90 sivusuorakulmio2.X = 650; 91 sivusuorakulmio2.Y = 0; 145 146 GameObject tasoOikea = luoSuorakulmio(300, Level.Height, Level.Right - 150, 0, LoadImage("Metallitekstuuri")); 147 GameObject tasoVasen = luoSuorakulmio(300, Level.Height, Level.Left + 150, 0, LoadImage("Metallitekstuuri")); 92 148 93 149 Add(sivusuorakulmio1); 94 150 Add(sivusuorakulmio2); 95 96 GameObject tasoOikea = new GameObject(300, Level.Height); 97 tasoOikea.Shape = Shape.Rectangle; 98 tasoOikea.X =Level.Right-150; 99 tasoOikea.Y = 0; 100 tasoOikea.Color = Color.Silver; 101 102 GameObject tasoVasen = new GameObject(300, Level.Height); 103 tasoVasen.Shape = Shape.Rectangle; 104 tasoVasen.X = Level.Left+150; 105 tasoVasen.Y = 0; 106 tasoVasen.Color = Color.Silver; 107 108 Add(tasoOikea,-3); 109 Add(tasoVasen,-3); 151 Add(tasoOikea, -3); 152 Add(tasoVasen, -3); 153 } 154 155 public GameObject luoSuorakulmio(double leveys, double korkeus, double x, double y, Image kuva) 156 { 157 GameObject palautettava = luoSuorakulmio(leveys, korkeus, x, y); 158 palautettava.Image = kuva; 159 160 return palautettava; 161 } 162 163 public GameObject luoSuorakulmio(double leveys, double korkeus, double x, double y) 164 { 165 GameObject suorakulmio = new GameObject(leveys, korkeus); 166 suorakulmio.Shape = Shape.Rectangle; 167 suorakulmio.X = x; 168 suorakulmio.Y = y; 169 170 return suorakulmio; 110 171 } 111 172 … … 115 176 Label pistenaytto1 = new Label(); 116 177 pistenaytto1.X = Screen.Left + 100; 117 pistenaytto1.Y = Screen.Top - 130; 118 pistenaytto1.Color = Color.Charcoal; 178 pistenaytto1.Y = Screen.Top - 50; 119 179 pistenaytto1.TextColor = Color.White; 120 180 … … 124 184 Label pistenaytto2 = new Label(); 125 185 pistenaytto2.X = Screen.Right - 100; 126 pistenaytto2.Y = Screen.Top - 130; 127 pistenaytto2.Color = Color.Charcoal; 186 pistenaytto2.Y = Screen.Top - 50; 128 187 pistenaytto2.TextColor = Color.White; 129 188 … … 135 194 Label pelaajan1 = luoTekstillinenLabel(Color.White, "Pelaajan 1 elamat"); 136 195 pelaajan1.X = Screen.Left + 110; 137 pelaajan1.Y = Screen.Top - 100;196 pelaajan1.Y = Screen.Top - 30; 138 197 139 198 Label pelaajan2 = luoTekstillinenLabel(Color.White, "Pelaajan 2 elamat"); 140 199 pelaajan2.X = Screen.Right - 110; 141 pelaajan2.Y = Screen.Top - 100;200 pelaajan2.Y = Screen.Top -30; 142 201 143 202 Add(pelaajan1); … … 155 214 } 156 215 216 public void alustaKuvat() 217 { 218 punainenAmmus = LoadImage("Panos_punainen"); 219 sininenAmmus = LoadImage("Panos_sininen"); 220 221 punainenPaikallaan = LoadImage("Peliukko_punainen_01"); 222 sininenPaikallaan = LoadImage("Peliukko_sininen_1"); 223 224 punainenMagneettitorni = LoadImage("Magneettitorni_punainen"); 225 sininenMagneettitorni = LoadImage("Magneettitorni_sininen"); 226 227 } 228 157 229 public Pelaaja luoPelaaja(double x, double y, Vector alkusuunta, int numero) { 158 230 159 231 Pelaaja pelaaja = new Pelaaja(x, y, alkusuunta, numero); 232 pelaaja.Image = sininenPaikallaan; 160 233 161 234 Add(pelaaja); … … 169 242 170 243 public void asetaNappaimet() { 171 244 172 245 Keyboard.Listen(Key.W, ButtonState.Down, asetaPelaajanSuuntaJaNopeus, null, pelaaja1, ylos); 173 246 Keyboard.Listen(Key.W, ButtonState.Released, asetaPelaajanSuuntaJaNopeus, null, pelaaja1, Vector.Zero); … … 179 252 Keyboard.Listen(Key.D, ButtonState.Released, asetaPelaajanSuuntaJaNopeus, null, pelaaja1, Vector.Zero); 180 253 181 Keyboard.Listen(Key. Space, ButtonState.Pressed, ammu, null, pelaaja1);182 Keyboard.Listen(Key. LeftShift, ButtonState.Pressed, vaihdaMagneettisuus, null, pelaaja1);183 Keyboard.Listen(Key. Q, ButtonState.Pressed, luoTorni, null, pelaaja1);254 Keyboard.Listen(Key.C, ButtonState.Pressed, ammu, null, pelaaja1); 255 Keyboard.Listen(Key.V, ButtonState.Pressed, vaihdaMagneettisuus, null, pelaaja1); 256 Keyboard.Listen(Key.B, ButtonState.Pressed, luoTorni, null, pelaaja1); 184 257 185 258 Keyboard.Listen(Key.Up, ButtonState.Down, asetaPelaajanSuuntaJaNopeus, null, pelaaja2, ylos); … … 196 269 Keyboard.Listen(Key.M, ButtonState.Pressed, luoTorni, null, pelaaja2); 197 270 271 Keyboard.Listen(Key.O, ButtonState.Pressed, asding, null); 272 198 273 199 274 … … 213 288 apuyksikkovektori = apuyksikkovektori.Normalize(); 214 289 215 290 pelaaja.Animation.Start(); 291 292 pelaaja.Angle = apuyksikkovektori.Angle + Angle.FromDegrees(-90); 216 293 217 294 maaritaPelaajanAmmuksenSuunta(apuyksikkovektori, pelaaja); 218 } 295 } 219 296 220 297 pelaaja.Velocity = nopeus; … … 235 312 public void ammu(Pelaaja pelaaja) 236 313 { 237 double apuX=pelaaja.ammustenSuunta.X * 38;238 double apuY=pelaaja.ammustenSuunta.Y * 38;314 double apuX=pelaaja.ammustenSuunta.X * 40; 315 double apuY=pelaaja.ammustenSuunta.Y * 40; 239 316 240 317 luoUusiAmmus(pelaaja.X+apuX, pelaaja.Y+apuY, pelaaja.magneetinVari, pelaaja.ammustenSuunta); … … 245 322 Ammus uusiAmmus = new Ammus(onkoMagneettinen, x, y); 246 323 247 uusiAmmus.Velocity=suunta*2 00;324 uusiAmmus.Velocity=suunta*250; 248 325 uusiAmmus.X = x; 249 326 uusiAmmus.Y = y; 327 uusiAmmus.Angle += Angle.FromDegrees(-90); 328 if (uusiAmmus.Magneettisuus) 329 { 330 uusiAmmus.Image = punainenAmmus; 331 } 332 else 333 { 334 uusiAmmus.Image = sininenAmmus; 335 } 250 336 251 337 AddCollisionHandler(uusiAmmus, osumaAmmuksella); … … 255 341 ammukset.Add(uusiAmmus); 256 342 343 PlaySound("Ampuminen"); 257 344 } 258 345 259 346 public void osumaAmmuksella(PhysicsObject ammus, PhysicsObject osuja) 260 347 { 261 Ammus ammus2 = (Ammus) ammus;348 Ammus ammus2 = (Ammus) ammus; 262 349 263 350 for(int i=0;i<ammukset.Count;i++){ … … 265 352 { 266 353 osuja.Destroy(); 354 Add(luoRajahdys(ammus.X, ammus.Y, 30)); 355 Add(luoRajahdys(osuja.X, osuja.Y, 30)); 267 356 ammus.Destroy(); 268 357 … … 298 387 299 388 ammus.Destroy(); 389 Add(luoRajahdys(ammus.X, ammus.Y, 30)); 300 390 ammukset.Remove(ammus2); 301 391 … … 304 394 } 305 395 306 if (osuukoReunaan(ammus ,osuja))396 if (osuukoReunaan(ammus2,osuja)) 307 397 { 308 398 return; … … 314 404 { 315 405 ammus.Destroy(); 406 Add(luoRajahdys(ammus.X, ammus.Y, 30)); 316 407 317 408 ammukset.Remove(ammus2); … … 322 413 { 323 414 osuja.Destroy(); 415 Add(luoRajahdys(pelaaja1.tornit[i].X, pelaaja1.tornit[i].Y, 60)); 324 416 pelaaja1.tornit.Remove(pelaaja1.tornit[i]); 325 417 } … … 335 427 ammus.Destroy(); 336 428 429 Add(luoRajahdys(ammus.X, ammus.Y, 30)); 430 337 431 ammukset.Remove(ammus2); 338 432 … … 341 435 if (pelaaja2.tornit[i].elamat <= 0) 342 436 { 437 Add(luoRajahdys(pelaaja2.tornit[i].X, pelaaja2.tornit[i].Y, 60)); 438 343 439 osuja.Destroy(); 344 pelaaja2.tornit.Remove(pelaaja2.tornit[i]); 440 pelaaja2.tornit.Remove(pelaaja2.tornit[i]); 345 441 } 346 442 … … 348 444 } 349 445 } 350 } 351 352 public bool osuukoReunaan(PhysicsObject ammus, PhysicsObject osuja) 353 { 446 447 if (osuja == asdin) 448 { 449 for (int i = 0; i < 10; i++) 450 { 451 bool randomtrue = RandomGen.NextBool(); 452 double randomX = RandomGen.NextDouble(Level.Left, Level.Right); 453 double randomY = RandomGen.NextDouble(Level.Bottom, Level.Top); 454 Vector vektori = RandomGen.NextVector(0,0); 455 456 luoUusiAmmus(randomX, randomY, randomtrue, vektori); 457 } 458 } 459 460 461 } 462 463 public Explosion luoRajahdys(double x, double y, double sade) 464 { 465 Explosion rajahdys = new Explosion(sade); 466 rajahdys.X = x; 467 rajahdys.Y = y; 468 rajahdys.Force = 0; 469 470 return rajahdys; 471 } 472 473 public bool osuukoReunaan(Ammus ammus, PhysicsObject osuja) 474 { 475 354 476 if (osuja == ylaraja) 355 477 { … … 357 479 Vector nopeus = ammus.Velocity; 358 480 Timer.SingleShot(0.01, delegate { ammus.Velocity = nopeus; }); 481 Add(luoRajahdys(ammus.X, ammus.Y, 30)); 359 482 360 483 return true; … … 367 490 Vector nopeus = ammus.Velocity; 368 491 Timer.SingleShot(0.01, delegate { ammus.Velocity = nopeus; }); 492 Add(luoRajahdys(ammus.X, ammus.Y, 30)); 369 493 370 494 return true; … … 373 497 if (osuja == oikearaja) 374 498 { 375 ammus. X = -ammus.X + 11;376 Vector nopeus = ammus.Velocity;377 Timer.SingleShot(0.01, delegate { ammus.Velocity = nopeus; });499 ammus.Destroy(); 500 ammukset.Remove(ammus); 501 Add(luoRajahdys(ammus.X, ammus.Y, 30)); 378 502 379 503 return true; … … 383 507 if (osuja == vasenraja) 384 508 { 385 ammus.X = -ammus.X - 11; 386 Vector nopeus = ammus.Velocity; 387 Timer.SingleShot(0.01, delegate { ammus.Velocity = nopeus; }); 509 ammus.Destroy(); 510 ammukset.Remove(ammus); 511 Add(luoRajahdys(ammus.X, ammus.Y, 30)); 512 388 513 return true; 389 514 } … … 396 521 //Magneettisuuden vaihto alkaa 397 522 398 public void vaihdaMagneettisuus(PhysicsObject pelaaja) 399 { 400 if (pelaaja == pelaaja2) 401 { 402 if (pelaaja2.magneetinVari) 403 { 404 pelaaja2.magneetinVari = false; 523 public void vaihdaMagneettisuus(Pelaaja pelaaja) 524 { 525 if (pelaaja.magneetinVari) 526 { 527 pelaaja.magneetinVari = false; 528 pelaaja.Image = LoadImage("Peliukko_sininen_1"); 529 } 530 else 531 { 532 pelaaja.magneetinVari = true; 533 pelaaja.Image = LoadImage("Peliukko_punainen_01"); 534 } 535 536 537 } 538 539 //Magneettisuuden vaihto loppuu 540 541 //Tornilogiikka alkaa 542 543 public void luoTorni(Pelaaja pelaaja) 544 { 545 if (pelaaja.tornit.Count != 0) 546 { 547 for (int i = 0; i < pelaaja.tornit.Count; i++) 548 { 549 if ((pelaaja.Position - pelaaja.tornit[i].Position).Magnitude < 40) 550 { 551 return; 552 } 553 } 554 } 555 556 if (pelaaja.tornit.Count < 5) 557 { 558 Image annettava; 559 560 if (!pelaaja.magneetinVari) 561 { 562 annettava = sininenMagneettitorni; 405 563 } 406 564 else 407 565 { 408 pelaaja2.magneetinVari = true; 409 } 410 } 411 else 412 { 413 if (pelaaja1.magneetinVari) 414 { 415 pelaaja1.magneetinVari = false; 416 } 417 else 418 { 419 pelaaja1.magneetinVari = true; 420 } 421 } 422 423 } 424 425 //Magneettisuuden vaihto loppuu 426 427 //Tornilogiikka alkaa 428 429 public void luoTorni(PhysicsObject pelaaja) 430 { 431 if (pelaaja == pelaaja1) 432 { 433 if (pelaaja1.tornit.Count < 5) 434 { 435 Add(pelaaja1.lisaaMagneettitorni()); 436 } 437 } 438 else 439 { 440 if (pelaaja2.tornit.Count < 5) 441 { 442 Add(pelaaja2.lisaaMagneettitorni()); 443 } 444 } 566 annettava = punainenMagneettitorni; 567 } 568 Add(pelaaja.lisaaMagneettitorni(annettava),-1); 569 570 PlaySound("Magneettitornin_asetus"); 571 } 572 445 573 } 446 574 … … 452 580 { 453 581 base.Update(time); 454 tarkistaMagneetit(); 455 pelaajienTarkistus(); 582 if (peliPaalla) 583 { 584 tarkistaMagneetit(); 585 pelaajienTarkistus(); 586 } 587 456 588 } 457 589 … … 468 600 ammukset[i].Velocity = ammukset[i].Velocity + voima; 469 601 ammukset[j].Velocity = ammukset[j].Velocity + vastavoima; 602 603 ammukset[i].Angle = ammukset[i].Velocity.Angle + Angle.FromDegrees(-90); 604 ammukset[j].Angle = ammukset[j].Velocity.Angle + Angle.FromDegrees(-90); 470 605 } 471 606 } … … 554 689 } 555 690 } 691 692 if (pelaaja.Y < -350 && pelaaja.X > 400 || pelaaja.X < -400) 693 { 694 asd = true; 695 } 696 } 697 698 public void asding() 699 { 700 if (asd&&asdin==null&&(pelaaja1.Y<-350||pelaaja2.Y<-350)) 701 { 702 PhysicsObject asding = new PhysicsObject(100, 100); 703 asding.Velocity = pelaaja1.Velocity; 704 asding.Image = LoadImage("Peliukko(variton)_1"); 705 Add(asding); 706 707 PlaySound("EasterEgg"); 708 709 this.asdin = asding; 710 } 556 711 } 557 712 558 713 //Päivitys loppuu 559 714 715 //Pelin lopetus 716 560 717 public void pelinLoppu(Pelaaja pelaaja) 561 718 { 719 562 720 Pelaaja ilmoitettava; 563 721 … … 581 739 Add(voittajanilmoitus); 582 740 583 Timer.SingleShot(2, delegate { uusiPeli(); }); 584 741 Timer.SingleShot(2.5, delegate { uudelleenkaynnistaPeli(); }); 742 743 PlaySound("Voitto"); 585 744 } 586 745 … … 646 805 public double MagneetinVahvuus{get{return magneetinVahvuus;}} 647 806 648 public Magneettitorni(bool magneettisuus, double x, double y )807 public Magneettitorni(bool magneettisuus, double x, double y, Image kuva) 649 808 :base(30,30) 650 809 { … … 658 817 base.Y = y; 659 818 660 if (magneettisuus) 661 { 662 base.Color = Color.Red; 663 } 664 else 665 { 666 base.Color = Color.Blue; 667 } 819 base.Image = kuva; 668 820 669 821 elamat = new IntMeter(3); … … 707 859 } 708 860 709 public Magneettitorni lisaaMagneettitorni( )710 { 711 Magneettitorni torni = new Magneettitorni(magneetinVari, base.X, base.Y );861 public Magneettitorni lisaaMagneettitorni(Image kuva) 862 { 863 Magneettitorni torni = new Magneettitorni(magneetinVari, base.X, base.Y, kuva); 712 864 713 865 tornit.Add(torni); -
2013/23/Jon-ErikK/magnetaa/magnetaa/magnetaa/magnetaa.csproj
r3993 r4034 111 111 </ItemGroup> 112 112 <ItemGroup> 113 <Compile Include="magnetaa.cs" /> 113 114 <Compile Include="Ohjelma.cs" /> 114 <Compile Include="J:\MyTemp\JonErik\magnetaa.cs">115 <Link>magnetaa.cs</Link>116 </Compile>117 115 <Compile Include="Properties\AssemblyInfo.cs" /> 118 116 </ItemGroup> -
2013/23/Jon-ErikK/magnetaa/magnetaa/magnetaa/obj/x86/Debug/magnetaa.csproj.FileListAbsolute.txt
r4014 r4034 50 50 J:\MyTemp\JonErik\magnetaa\magnetaa\magnetaa\bin\x86\Debug\Content\Voitto.xnb 51 51 J:\MyTemp\JonErik\magnetaa\magnetaa\magnetaa\bin\x86\Debug\Content\Magneettitornin_asetus.xnb 52 C:\MyTemp\npo\npo_pelit\2013\23\Jon-ErikK\magnetaa\magnetaa\magnetaa\obj\x86\Debug\magnetaa.csprojResolveAssemblyReference.cache 53 C:\MyTemp\npo\npo_pelit\2013\23\Jon-ErikK\magnetaa\magnetaa\magnetaa\obj\x86\Debug\Microsoft.Xna.Framework.RuntimeProfile.txt 54 C:\MyTemp\npo\npo_pelit\2013\23\Jon-ErikK\magnetaa\magnetaa\magnetaa\obj\x86\Debug\magnetaa.exe 55 C:\MyTemp\npo\npo_pelit\2013\23\Jon-ErikK\magnetaa\magnetaa\magnetaa\obj\x86\Debug\magnetaa.pdb 56 C:\MyTemp\npo\npo_pelit\2013\23\Jon-ErikK\magnetaa\magnetaa\magnetaa\bin\x86\Debug\Content\Peliukko_punainen_01.xnb 57 C:\MyTemp\npo\npo_pelit\2013\23\Jon-ErikK\magnetaa\magnetaa\magnetaa\bin\x86\Debug\Content\Panos_punainen.xnb 58 C:\MyTemp\npo\npo_pelit\2013\23\Jon-ErikK\magnetaa\magnetaa\magnetaa\bin\x86\Debug\Content\Panos_sininen.xnb 59 C:\MyTemp\npo\npo_pelit\2013\23\Jon-ErikK\magnetaa\magnetaa\magnetaa\bin\x86\Debug\Content\Peliukko_sininen_1.xnb 60 C:\MyTemp\npo\npo_pelit\2013\23\Jon-ErikK\magnetaa\magnetaa\magnetaa\bin\x86\Debug\Content\Peliukko_punainen_2.xnb 61 C:\MyTemp\npo\npo_pelit\2013\23\Jon-ErikK\magnetaa\magnetaa\magnetaa\bin\x86\Debug\Content\Peliukko_punainen_3.xnb 62 C:\MyTemp\npo\npo_pelit\2013\23\Jon-ErikK\magnetaa\magnetaa\magnetaa\bin\x86\Debug\Content\Peliukko_punainen_4.xnb 63 C:\MyTemp\npo\npo_pelit\2013\23\Jon-ErikK\magnetaa\magnetaa\magnetaa\bin\x86\Debug\Content\Peliukko_punainen_5.xnb 64 C:\MyTemp\npo\npo_pelit\2013\23\Jon-ErikK\magnetaa\magnetaa\magnetaa\bin\x86\Debug\Content\Peliukko_sininen_2.xnb 65 C:\MyTemp\npo\npo_pelit\2013\23\Jon-ErikK\magnetaa\magnetaa\magnetaa\bin\x86\Debug\Content\Peliukko_sininen_3.xnb 66 C:\MyTemp\npo\npo_pelit\2013\23\Jon-ErikK\magnetaa\magnetaa\magnetaa\bin\x86\Debug\Content\Peliukko_sininen_4.xnb 67 C:\MyTemp\npo\npo_pelit\2013\23\Jon-ErikK\magnetaa\magnetaa\magnetaa\bin\x86\Debug\Content\Peliukko_sininen_5.xnb 68 C:\MyTemp\npo\npo_pelit\2013\23\Jon-ErikK\magnetaa\magnetaa\magnetaa\bin\x86\Debug\Content\Peliukko(variton)_1.xnb 69 C:\MyTemp\npo\npo_pelit\2013\23\Jon-ErikK\magnetaa\magnetaa\magnetaa\bin\x86\Debug\Content\Metallitekstuuri.xnb 70 C:\MyTemp\npo\npo_pelit\2013\23\Jon-ErikK\magnetaa\magnetaa\magnetaa\bin\x86\Debug\Content\Magneettitorni_punainen.xnb 71 C:\MyTemp\npo\npo_pelit\2013\23\Jon-ErikK\magnetaa\magnetaa\magnetaa\bin\x86\Debug\Content\Magneettitorni_sininen.xnb 72 C:\MyTemp\npo\npo_pelit\2013\23\Jon-ErikK\magnetaa\magnetaa\magnetaa\bin\x86\Debug\Content\Ampuminen.xnb 73 C:\MyTemp\npo\npo_pelit\2013\23\Jon-ErikK\magnetaa\magnetaa\magnetaa\bin\x86\Debug\Content\Easteregg.xnb 74 C:\MyTemp\npo\npo_pelit\2013\23\Jon-ErikK\magnetaa\magnetaa\magnetaa\bin\x86\Debug\Content\Voitto.xnb 75 C:\MyTemp\npo\npo_pelit\2013\23\Jon-ErikK\magnetaa\magnetaa\magnetaa\bin\x86\Debug\Content\Magneettitornin_asetus.xnb 76 C:\MyTemp\npo\npo_pelit\2013\23\Jon-ErikK\magnetaa\magnetaa\magnetaa\bin\x86\Debug\magnetaa.exe 77 C:\MyTemp\npo\npo_pelit\2013\23\Jon-ErikK\magnetaa\magnetaa\magnetaa\bin\x86\Debug\magnetaa.pdb 78 C:\MyTemp\npo\npo_pelit\2013\23\Jon-ErikK\magnetaa\magnetaa\magnetaa\bin\x86\Debug\Jypeli.dll 79 C:\MyTemp\npo\npo_pelit\2013\23\Jon-ErikK\magnetaa\magnetaa\magnetaa\bin\x86\Debug\Jypeli.xml -
2013/23/Jon-ErikK/magnetaa/magnetaa/magnetaaContent/obj/x86/Debug/magnetaaContent.contentproj.FileListAbsolute.txt
r4011 r4034 1 1 c:\users\pelikurssi\documents\visual studio 2010\Projects\magnetaa\magnetaa\magnetaaContent\obj\x86\Debug\ResolveAssemblyReference.cache 2 2 J:\MyTemp\JonErik\magnetaa\magnetaa\magnetaaContent\obj\x86\Debug\ResolveAssemblyReference.cache 3 C:\MyTemp\npo\npo_pelit\2013\23\Jon-ErikK\magnetaa\magnetaa\magnetaaContent\obj\x86\Debug\magnetaaContent.contentprojResolveAssemblyReference.cache
Note: See TracChangeset
for help on using the changeset viewer.