Changeset 4001 for 2013/23/OsamaA/Magneta/Magneta/Magneta
- Timestamp:
- 2013-06-06 21:13:23 (9 years ago)
- Location:
- 2013/23/OsamaA/Magneta/Magneta/Magneta
- Files:
-
- 12 edited
Legend:
- Unmodified
- Added
- Removed
-
2013/23/OsamaA/Magneta/Magneta/Magneta/Magneta.cs
r3972 r4001 7 7 using Jypeli.Widgets; 8 8 9 public class Magneta : PhysicsGame 9 namespace MagnetaNS 10 10 { 11 PhysicsObject pelaaja; 12 Vector suunta; 13 GameObject nelio; 14 List<PhysicsObject> minionit; 15 List<PhysicsObject> valitutMinionit; 16 List<PhysicsObject> hirviot; 17 18 public override void Begin() 11 public partial class Magneta : PhysicsGame 19 12 { 20 // TODO: Kirjoita ohjelmakoodisi tähän 21 PhoneBackButton.Listen(ConfirmExit, "Lopeta peli"); 22 Keyboard.Listen(Key.Escape, ButtonState.Pressed, ConfirmExit, "Lopeta peli"); 23 IsMouseVisible = true; 24 minionit = new List<PhysicsObject>(); 25 valitutMinionit = new List<PhysicsObject>(); 26 luoKentta(); 27 asetaNappaimet(); 13 bool toiminta; 14 Seurattava pelaaja; 15 Vector suunta; 16 GameObject nelio; 17 Timer tarkistaValtaus; 18 List<Seuraaja> minionit; 19 List<Seuraaja> valitutMinionit; 20 List<Seuraaja> hirviot; 21 List<Tukikohta> tukikohdat; 22 List<Seurattava> pelaajanTKValtauskentat; 23 24 public override void Begin() 25 { 26 // TODO: Kirjoita ohjelmakoodisi tähän 27 PhoneBackButton.Listen(ConfirmExit, "Lopeta peli"); 28 Keyboard.Listen(Key.Escape, ButtonState.Pressed, ConfirmExit, "Lopeta peli"); 29 IsMouseVisible = true; 30 31 luoKentta(); 32 asetaNappaimet(); 33 } 34 35 public void luoKentta() 36 { 37 minionit = new List<Seuraaja>(); 38 valitutMinionit = new List<Seuraaja>(); 39 hirviot = new List<Seuraaja>(); 40 tukikohdat = new List<Tukikohta>(); 41 pelaajanTKValtauskentat = new List<Seurattava>(); 42 tarkistaValtaus = new Timer(); 43 tarkistaValtaus.Interval = 0.1; 44 tarkistaValtaus.Start(); 45 tarkistaValtaus.Timeout += timeout; 46 toiminta = false; 47 suunta = Vector.Zero; 48 Level.CreateBorders(); 49 luoPelaaja(); 50 luoHirvio(new Vector(0, 0)); 51 AddCollisionHandler(pelaaja, "hirvio", CollisionHandler.AddMeterValue(pelaaja.HP, -1)); 52 luoTukikohta(100, 100, 40, true, delegate { luoMinioni(100, 100); }, new Vector(100, 100), 1); 53 luoTukikohta(-100, -100, 40, false, delegate { luoHirvio(-100, -100); }, new Vector(-50, 100), 1); 54 luoTukikohta(-200, -200, 40, true, delegate { luoMinioni(-200, -200); }, new Vector(0, 70), 1); 55 luoTukikohta(300, 5, 40, false, delegate { luoHirvio(300, 5); }, new Vector(-80, 30), 1); 56 luoTukikohta(0, 350, 40, true, delegate { luoMinioni(0, 350); }, new Vector(50, -100), 1); 57 } 58 59 public void luoPelaaja() 60 { 61 pelaaja = new Seurattava(20, 20, 10); 62 pelaaja.Image = LoadImage("Osamapelin_Sankari"); 63 pelaaja.CanRotate = false; 64 pelaaja.Restitution = 0.0; 65 pelaaja.LinearDamping = 0.95; 66 pelaaja.Shape = Shape.Circle; 67 pelaaja.Mass = 20; 68 pelaaja.Tag = "pelaaja"; 69 Add(pelaaja); 70 71 } 72 73 public void luoMinioni(double x, double y) 74 { 75 this.luoMinioni(new Vector(x, y)); 76 } 77 78 public void luoMinioni(Vector v) 79 { 80 Seuraaja minioni = new Seuraaja(20, 20, 2); 81 minioni.Image = LoadImage("Osamapelin_minioni"); 82 minioni.Position = v; 83 minioni.Restitution = 0.0; 84 minioni.LinearDamping = 0.75; 85 minioni.Shape = Shape.Circle; 86 minioni.Mass = 10; 87 minioni.Tag = "minioni"; 88 minionit.Add(minioni); 89 AddCollisionHandler(minioni, "hirvio", CollisionHandler.AddMeterValue(minioni.HP, -1)); 90 minioni.Destroyed += 91 delegate 92 { 93 minionit.Remove(minioni); 94 }; 95 Add(minioni); 96 Seuraa(minioni, pelaaja); 97 } 98 99 public void luoHirvio(double x, double y) 100 { 101 this.luoHirvio(new Vector(x, y)); 102 } 103 104 public void luoHirvio(Vector v) 105 { 106 Seuraaja hirvio = new Seuraaja(20, 20, 1); 107 hirvio.Image = LoadImage("Osamapelin_orkkeli"); 108 hirvio.Position = v; 109 hirvio.Restitution = 0.0; 110 hirvio.LinearDamping = 0.75; 111 hirvio.Shape = Shape.Circle; 112 hirvio.Color = Color.Brown; 113 hirvio.Tag = "hirvio"; 114 AddCollisionHandler(hirvio, "minioni", CollisionHandler.AddMeterValue(hirvio.HP, -1)); 115 hirvio.Mass = 15; 116 hirvio.Destroyed += delegate 117 { 118 hirviot.Remove(hirvio); 119 }; 120 hirviot.Add(hirvio); 121 Add(hirvio); 122 123 } 124 125 public void luoTukikohta(double x, double y, double spawnausAika, bool onkoPelaajan, Action tapahtuuSpawnatessa, Vector ase, double valtausAika) 126 { 127 Tukikohta tukikohta = new Tukikohta(x, y, valtausAika, onkoPelaajan, delegate { tapahtuuSpawnatessa(); }, ase, spawnausAika); 128 tukikohdat.Add(tukikohta); 129 if (onkoPelaajan == true) 130 { 131 pelaajanTKValtauskentat.Add(tukikohta.Valtauskentta); 132 } 133 Add(tukikohta); 134 } 135 136 public void timeout() 137 { 138 tarkistaValtauskentat(); 139 jokamiesLiikkeelle(); 140 } 141 142 /// <summary> 143 /// 144 /// </summary> 145 public void tarkistaValtauskentat() 146 { 147 for (int i = 0; i < tukikohdat.Count; i++) 148 { 149 int ii = i; 150 List<Seurattava> sisalla = tukikohdat[ii].KetaOnSisalla<Seurattava>(GetObjects(x => true)); 151 if (sisalla.Count == 0) continue; 152 153 Seurattava seurattava = sisalla[0]; 154 if (tukikohdat[ii].AloitaValtaus(seurattava)) // Aloittaa valtauksen, jos saa vallatuksi, suorittaa 155 { 156 if (tukikohdat[ii].OnkoPelaajan) // jos pelaaja saa vallatuksi 157 { 158 pelaajanTKValtauskentat.Add(tukikohdat[ii].Valtauskentta); 159 tukikohdat[ii].TapahtuuSpawnatessa = delegate 160 { 161 luoMinioni(tukikohdat[ii].Position); 162 }; 163 continue; 164 } 165 tukikohdat[ii].TapahtuuSpawnatessa = delegate { luoHirvio(tukikohdat[ii].Position); }; // jos hirviö saa vallatuksi 166 foreach (var item in hirviot) 167 { 168 item.PoistaSeurattava(); 169 } 170 pelaajanTKValtauskentat.Remove(tukikohdat[ii].Valtauskentta); 171 } 172 } 173 } 174 175 public void asetaNappaimet() 176 { 177 Mouse.Listen(MouseButton.Right, ButtonState.Pressed, valitseMinionit, "Valitsee minionit valitulta alueelta"); 178 Mouse.Listen(MouseButton.Right, ButtonState.Released, suoritaValinta, "Liikuttaa valitut minionit haluamaan paikkaan"); 179 Mouse.Listen(MouseButton.Left, ButtonState.Pressed, suoritaKomento, "Suorittaa komennon"); 180 Keyboard.Listen(Key.W, ButtonState.Pressed, asetaSuunta, "ylös", pelaaja, new Vector(0.0, 1.0)); 181 Keyboard.Listen(Key.A, ButtonState.Pressed, asetaSuunta, "vasen", pelaaja, new Vector(-1.0, 0.0)); 182 Keyboard.Listen(Key.S, ButtonState.Pressed, asetaSuunta, "alas", pelaaja, new Vector(0.0, -1.0)); 183 Keyboard.Listen(Key.D, ButtonState.Pressed, asetaSuunta, "oikea", pelaaja, new Vector(1.0, 0.0)); 184 Keyboard.Listen(Key.W, ButtonState.Released, asetaSuunta, null, pelaaja, new Vector(0.0, -1.0)); 185 Keyboard.Listen(Key.A, ButtonState.Released, asetaSuunta, null, pelaaja, new Vector(1.0, 0.0)); 186 Keyboard.Listen(Key.S, ButtonState.Released, asetaSuunta, null, pelaaja, new Vector(0.0, 1.0)); 187 Keyboard.Listen(Key.D, ButtonState.Released, asetaSuunta, null, pelaaja, new Vector(-1.0, 0.0)); 188 Keyboard.Listen(Key.W, ButtonState.Down, liikutaPelaajaa, null); 189 Keyboard.Listen(Key.A, ButtonState.Down, liikutaPelaajaa, null); 190 Keyboard.Listen(Key.S, ButtonState.Down, liikutaPelaajaa, null); 191 Keyboard.Listen(Key.D, ButtonState.Down, liikutaPelaajaa, null); 192 Keyboard.Listen(Key.F, ButtonState.Pressed, Seuraa, null, valitutMinionit, pelaaja); 193 Keyboard.Listen(Key.LeftShift, ButtonState.Pressed, onkoToiminnassa, "Lisää näppäimiä hiirelle", true); 194 Keyboard.Listen(Key.LeftShift, ButtonState.Released, onkoToiminnassa, "Lisää näppäimiä hiirelle", false); 195 196 //Kompromissi hirviötarkistuksille xDD 197 198 //Mouse.Listen(MouseButton.Left, ButtonState.Up, hirviotLiikkeelle, "Suorittaa komennon"); 199 //Mouse.Listen(MouseButton.Left, ButtonState.Down, hirviotLiikkeelle, "Suorittaa komennon"); 200 } 201 202 public void asetaSuunta(PhysicsObject obj, Vector lisaa) 203 { 204 pelaaja.Velocity = Vector.Zero; 205 suunta += lisaa; 206 } 207 208 public void liikutaPelaajaa() 209 { 210 if (suunta == Vector.Zero) 211 { 212 pelaaja.Velocity = Vector.Zero; 213 } 214 else 215 { 216 pelaaja.Velocity = Vector.FromLengthAndAngle(200.0, suunta.Angle); 217 } 218 } 219 220 public void valitseMinionit() 221 { 222 Vector null1 = Mouse.PositionOnWorld; 223 nelio = new GameObject(0.0, 0.0); 224 nelio.Color = new Color(255, 255, 255, 100); 225 Add(nelio); 226 Mouse.ListenMovement(0.0, seuraaHiirta, "Siirtää valintaneliön nurkkaa", nelio, null1); 227 } 228 229 void seuraaHiirta(AnalogState hiirenTila, GameObject obj, Vector v) 230 { 231 Vector u = Mouse.PositionOnWorld; 232 obj.Position = new Vector((v.X + u.X) / 2, (v.Y + u.Y) / 2); 233 obj.Size = new Vector(Math.Abs(u.X - v.X), Math.Abs(u.Y - v.Y)); 234 } 235 236 public void suoritaValinta() 237 { 238 if (toiminta == false) 239 { 240 valitutMinionit.Clear(); 241 } 242 for (int i = 0; i < minionit.Count; i++) 243 { 244 // Valitaan minionit, jotka on neliövalinnan sisäpuolella 245 if (nelio.IsInside(minionit[i].Position)) 246 { 247 minionit[i].Destroyed += delegate 248 { 249 // minionit.Remove(minionit[i]); 250 }; 251 valitutMinionit.Add(minionit[i]); 252 } 253 } 254 Remove(nelio); 255 } 256 257 public void onkoToiminnassa(bool onko) 258 { 259 toiminta = onko; 260 } 261 262 public void suoritaKomento() 263 { 264 Vector sijainti = Mouse.PositionOnWorld; 265 List<GameObject> oliotHiirenAlla = GetObjectsAt(sijainti).FindAll(x => x is Seurattava); 266 if (oliotHiirenAlla.Count == 0) 267 { 268 foreach (var item in valitutMinionit) 269 { 270 item.lopetaSeuraaminen(); 271 item.MoveTo(Mouse.PositionOnWorld, 100); 272 } 273 return; 274 } 275 276 Seurattava olioHiirenAlla = (Seurattava)oliotHiirenAlla[0]; 277 Seuraa(valitutMinionit, olioHiirenAlla); 278 } 279 280 public void jokamiesLiikkeelle() 281 { 282 if (pelaajanTKValtauskentat.Count == 0) Seuraa(hirviot, pelaaja); 283 Seuraa(hirviot, pelaajanTKValtauskentat); 284 //if (pelaajanTKValtauskentat.Count > 2) 285 //{ 286 double etaisyysPelaajasta; 287 double etaisyysSeurattavasta; 288 foreach (var item in hirviot) 289 { 290 etaisyysPelaajasta = (item.Position - pelaaja.Position).Magnitude; 291 etaisyysSeurattavasta = (item.Position - item.olioJotaSeurataan.Position).Magnitude; 292 if (etaisyysPelaajasta < etaisyysSeurattavasta) 293 { 294 Seuraa(item, pelaaja); 295 } 296 } 297 //} 298 Seuraa(minionit); 299 liikkumisAnimaatio(hirviot); 300 liikkumisAnimaatio(minionit); 301 List<Seurattava> pelaaa = new List<Seurattava>(); 302 pelaaa.Add(pelaaja); 303 liikkumisAnimaatio(pelaaa); 304 } 305 306 307 308 //public void LiikutaSeuraajia(List<Seuraaja> lista, Seurattava seurattava) 309 //{ 310 // foreach (var item in lista) 311 // { 312 // item.MoveTo(seurattava.Position, 100); 313 // } 314 //} 315 316 public void liikkumisAnimaatio(List<Seuraaja> seuraajat) 317 { 318 if (seuraajat.Count > 0) 319 { 320 for (int i = 0; i < seuraajat.Count; i++) 321 { 322 seuraajat[i].Angle = seuraajat[i].Velocity.Angle + Angle.FromDegrees(-90); 323 if (seuraajat[i].Velocity.Magnitude >= 1) 324 { 325 seuraajat[i].AngularVelocity = 5; 326 } 327 else seuraajat[i].AngularVelocity = 0; 328 } 329 } 330 } 331 public void liikkumisAnimaatio(List<Seurattava> seuraajat) 332 { 333 if (seuraajat.Count > 0) 334 { 335 for (int i = 0; i < seuraajat.Count; i++) 336 { 337 seuraajat[i].Angle = seuraajat[i].Velocity.Angle + Angle.FromDegrees(-90); 338 if (seuraajat[i].Velocity.Magnitude >= 1) 339 { 340 seuraajat[i].AngularVelocity = 5; 341 } 342 else seuraajat[i].AngularVelocity = 0; 343 } 344 } 345 } 28 346 } 29 347 30 public void luoKentta()31 {32 suunta = Vector.Zero;33 Level.CreateBorders();34 luoPelaaja();35 for (int i = 0; i < 5; i++)36 {37 luoMinioni((50 * i - 100), -100);38 }39 }40 41 public void luoPelaaja()42 {43 pelaaja = new PhysicsObject(20, 20);44 pelaaja.CanRotate = false;45 pelaaja.Restitution = 0.0;46 Add(pelaaja);47 }48 49 public void luoMinioni(double x, double y)50 {51 PhysicsObject minioni = new PhysicsObject(10, 10);52 minioni.Position = new Vector(x, y);53 minioni.Restitution = 0.0;54 minioni.CanRotate = false;55 minioni.Mass = 9999999999;56 minionit.Add(minioni);57 Add(minioni);58 }59 60 public void asetaNappaimet()61 {62 Mouse.Listen(MouseButton.Right, ButtonState.Pressed, valitseMinionit, "Valitsee minionit valitulta alueelta");63 Mouse.Listen(MouseButton.Right, ButtonState.Released, suoritaValinta, "Liikuttaa valitut minionit haluamaan paikkaan");64 Mouse.Listen(MouseButton.Left, ButtonState.Pressed, suoritaKomento, "Suorittaa komennon");65 Keyboard.Listen(Key.W, ButtonState.Pressed, asetaSuunta, "ylös", pelaaja, new Vector(0.0, 1.0));66 Keyboard.Listen(Key.A, ButtonState.Pressed, asetaSuunta, "vasen", pelaaja, new Vector(-1.0, 0.0));67 Keyboard.Listen(Key.S, ButtonState.Pressed, asetaSuunta, "alas", pelaaja, new Vector(0.0, -1.0));68 Keyboard.Listen(Key.D, ButtonState.Pressed, asetaSuunta, "oikea", pelaaja, new Vector(1.0, 0.0));69 Keyboard.Listen(Key.W, ButtonState.Released, asetaSuunta, null, pelaaja, new Vector(0.0, -1.0));70 Keyboard.Listen(Key.A, ButtonState.Released, asetaSuunta, null, pelaaja, new Vector(1.0, 0.0));71 Keyboard.Listen(Key.S, ButtonState.Released, asetaSuunta, null, pelaaja, new Vector(0.0, 1.0));72 Keyboard.Listen(Key.D, ButtonState.Released, asetaSuunta, null, pelaaja, new Vector(-1.0, 0.0));73 Keyboard.Listen(Key.F, ButtonState.Released, minionitSeuraamaan, null, pelaaja);74 }75 76 public void asetaSuunta(PhysicsObject obj, Vector lisaa)77 {78 suunta += lisaa;79 if (suunta == Vector.Zero)80 {81 pelaaja.Velocity = Vector.Zero;82 }83 else84 {85 pelaaja.Velocity = Vector.FromLengthAndAngle(200.0, suunta.Angle);86 }87 }88 89 public void minionitSeuraamaan(PhysicsObject obj)90 {91 for (int i = 0; i < valitutMinionit.Count; i++)92 {93 Vector asd = new Vector(obj.X - valitutMinionit[i].X, obj.Y - valitutMinionit[i].Y);94 valitutMinionit[i].Velocity = Vector.FromLengthAndAngle(100.0, asd.Angle);95 }96 }97 98 public void valitseMinionit()99 {100 Vector null1 = Mouse.PositionOnScreen;101 nelio = new GameObject(0.0, 0.0);102 nelio.Color = new Color(255, 255, 255, 100);103 Add(nelio);104 Mouse.ListenMovement(0.0, seuraaHiirta, "Siirtää valintaneliön nurkkaa", nelio, null1);105 }106 107 public void suoritaValinta()108 {109 valitutMinionit.Clear();110 for (int i = 0; i < minionit.Count; i++)111 {112 // Valitaan minionit, jotka on neliövalinnan sisäpuolella113 if (nelio.IsInside(minionit[i].Position))114 {115 valitutMinionit.Add(minionit[i]);116 }117 }118 Remove(nelio);119 }120 121 void seuraaHiirta(AnalogState hiirenTila, GameObject obj, Vector v)122 {123 Vector u = Mouse.PositionOnWorld;124 obj.Position = new Vector((v.X + u.X) / 2, (v.Y + u.Y) / 2);125 obj.Size = new Vector(Math.Abs(u.X - v.X), Math.Abs(u.Y - v.Y));126 }127 128 public void suoritaKomento()129 {130 }131 348 } -
2013/23/OsamaA/Magneta/Magneta/Magneta/Magneta.csproj
r3972 r4001 114 114 <Compile Include="Magneta.cs" /> 115 115 <Compile Include="Properties\AssemblyInfo.cs" /> 116 <Compile Include="Seuraaja.cs" /> 117 <Compile Include="Seurattava.cs" /> 118 <Compile Include="Seurauslogiikka.cs" /> 119 <Compile Include="Tukikohta.cs" /> 116 120 </ItemGroup> 117 121 <ItemGroup> 118 122 <Content Include="Game.ico" /> 119 123 <Content Include="GameThumbnail.png" /> 124 <Content Include="Tekstuurit\Osamapelin_minioni.png" /> 125 <Content Include="Tekstuurit\Osamapelin_orkkeli.png" /> 120 126 </ItemGroup> 121 127 <ItemGroup> -
2013/23/OsamaA/Magneta/Magneta/Magneta/Ohjelma.cs
r3972 r4001 1 1 using System; 2 2 3 static class Ohjelma 3 namespace MagnetaNS 4 4 { 5 static class Ohjelma 6 { 5 7 #if WINDOWS || XBOX 6 static void Main(string[] args) 7 { 8 using (Magneta game = new Magneta()) 8 static void Main(string[] args) 9 9 { 10 using (Magneta game = new Magneta()) 11 { 10 12 #if !DEBUG 11 13 game.IsFullScreen = true; 12 14 #endif 13 game.Run(); 15 game.Run(); 16 } 14 17 } 18 #endif 15 19 } 16 #endif17 20 } -
2013/23/OsamaA/Magneta/Magneta/Magneta/bin/x86/Debug/Jypeli.xml
r3972 r4001 644 644 <param name="time">Peliaika.</param> 645 645 </member> 646 <member name="M:Jypeli.GameObject.SeesObject(Jypeli.GameObject)"> 647 <summary> 648 NÀkeekö olio toisen. 649 </summary> 650 <param name="obj">Toinen olio</param> 651 <returns></returns> 652 </member> 653 <member name="M:Jypeli.GameObject.SeesObject(Jypeli.GameObject,System.Predicate{Jypeli.GameObject})"> 654 <summary> 655 NÀkeekö olio toisen. 656 </summary> 657 <param name="obj">Toinen olio</param> 658 <param name="isObstacle">Ehto sille mikÀ lasketaan esteeksi</param> 659 <returns></returns> 660 </member> 646 661 <member name="P:Jypeli.GameObject.IsVisible"> 647 662 <summary> … … 843 858 <param name="movement">Vektori, joka mÀÀrittÀÀ kuinka paljon siirretÀÀn.</param> 844 859 </member> 845 <member name="M:Jypeli.PhysicsObject.Throw(Jypeli.PhysicsObject,Jypeli.Angle,System.Double,System.Double,System.Int32 )">860 <member name="M:Jypeli.PhysicsObject.Throw(Jypeli.PhysicsObject,Jypeli.Angle,System.Double,System.Double,System.Int32,System.Double)"> 846 861 <summary> 847 862 HeittÀÀ kappaleen hahmon rintamasuuntaa kohti. … … 850 865 <param name="angle">Suhteellinen kulma (0 astetta suoraan, 90 ylös)</param> 851 866 <param name="force">Heiton voimakkuus</param> 852 <param name="dist anceChange">Kuinka paljon heitettÀvÀn kappaleen etÀisyyteen lisÀtÀÀn (oletus 0)</param>867 <param name="distOffset">Offset ammuksen etÀisyydelle</param> 853 868 <param name="layer">Pelimaailman kerros</param> 869 <param name="axialOffset">Offset ammuksen akselin suuntaiselle paikalle</param> 854 870 </member> 855 871 <member name="F:Jypeli.PhysicsObject.ActiveForces"> … … 1332 1348 </summary> 1333 1349 </member> 1350 <member name="P:Jypeli.AbstractMoverBrain.TurnSpeed"> 1351 <summary> 1352 MaksimikÀÀntymisnopeus (radiaania sekunnissa) 1353 </summary> 1354 </member> 1334 1355 <member name="T:Jypeli.FollowerBrain"> 1335 1356 <summary> … … 1406 1427 </summary> 1407 1428 </member> 1429 <member name="P:Jypeli.FollowerBrain.CloseBrain"> 1430 <summary> 1431 Aivot, joita kÀytetÀÀn nÀiden sijasta kun ollaan lÀhellÀ kohdestta 1432 </summary> 1433 </member> 1408 1434 <member name="E:Jypeli.FollowerBrain.TargetClose"> 1409 1435 <summary> … … 1418 1444 <c>true</c> jos pysÀhdytÀÀn; jos ei, niin <c>false</c>. 1419 1445 </value> 1446 </member> 1447 <member name="P:Jypeli.FollowerBrain.Delay"> 1448 <summary> 1449 Viive seuraamislogiikassa. Oletuksena nolla (seuraa reaaliajassa) 1450 </summary> 1420 1451 </member> 1421 1452 <member name="T:Jypeli.RandomMoverBrain"> … … 1700 1731 <summary> 1701 1732 TÀysikulma (360 astetta). 1733 </summary> 1734 </member> 1735 <member name="F:Jypeli.UnlimitedAngle.Infinity"> 1736 <summary> 1737 ÃÀretön kulma. 1702 1738 </summary> 1703 1739 </member> … … 3339 3375 <param name="img">Kuva, jossa jokainen pikseli vastaa oliota.</param> 3340 3376 </member> 3377 <member name="M:Jypeli.ColorTileMap.#ctor(System.String)"> 3378 <summary> 3379 Luo uuden ruutukartan. 3380 </summary> 3381 <param name="assetName">Kuvatiedoston nimi.</param> 3382 </member> 3341 3383 <member name="M:Jypeli.ColorTileMap.FromLevelAsset(System.String)"> 3342 3384 <summary> … … 3344 3386 </summary> 3345 3387 <param name="assetName">Tiedoston nimi</param> 3388 </member> 3389 <member name="M:Jypeli.ColorTileMap.SetTileMethod(System.String,Jypeli.AbstractTileMap{Jypeli.Color}.TileMethod)"> 3390 <summary> 3391 MÀÀrittÀÀ, ettÀ tietyn ruutukentÀn symbolin (<c>tileSymbol</c>) kohdalla 3392 kutsutaan aliohjelmaa <c>f</c>. Huom! KÀytÀ tÀmÀn aliohjelman kanssa metodia 3393 Execute. 3394 </summary> 3395 <param name="hexCode">Heksakoodi vÀrille</param> 3396 <param name="method">Aliohjelma</param> 3397 </member> 3398 <member name="M:Jypeli.ColorTileMap.SetTileMethod``1(System.String,Jypeli.AbstractTileMap{Jypeli.Color}.TileMethod{``0},``0)"> 3399 <summary> 3400 MÀÀrittÀÀ, ettÀ tietyn ruutukentÀn symbolin (<c>tileSymbol</c>) kohdalla 3401 kutsutaan aliohjelmaa <c>f</c>. Huom! KÀytÀ tÀmÀn aliohjelman kanssa metodia 3402 Execute. 3403 </summary> 3404 <param name="hexCode">Heksakoodi vÀrille</param> 3405 <param name="method">Aliohjelma</param> 3406 <param name="p1">Parametri</param> 3407 </member> 3408 <member name="M:Jypeli.ColorTileMap.SetTileMethod``2(System.String,Jypeli.AbstractTileMap{Jypeli.Color}.TileMethod{``0,``1},``0,``1)"> 3409 <summary> 3410 MÀÀrittÀÀ, ettÀ tietyn ruutukentÀn symbolin (<c>tileSymbol</c>) kohdalla 3411 kutsutaan aliohjelmaa <c>f</c>. Huom! KÀytÀ tÀmÀn aliohjelman kanssa metodia 3412 Execute. 3413 </summary> 3414 <param name="hexCode">Heksakoodi vÀrille</param> 3415 <param name="method">Aliohjelma</param> 3416 <param name="p1">Parametri</param> 3417 <param name="p2">Parametri</param> 3418 </member> 3419 <member name="M:Jypeli.ColorTileMap.SetTileMethod``3(System.String,Jypeli.AbstractTileMap{Jypeli.Color}.TileMethod{``0,``1,``2},``0,``1,``2)"> 3420 <summary> 3421 MÀÀrittÀÀ, ettÀ tietyn ruutukentÀn symbolin (<c>tileSymbol</c>) kohdalla 3422 kutsutaan aliohjelmaa <c>f</c>. Huom! KÀytÀ tÀmÀn aliohjelman kanssa metodia 3423 Execute. 3424 </summary> 3425 <param name="hexCode">Heksakoodi vÀrille</param> 3426 <param name="method">Aliohjelma</param> 3427 <param name="p1">Parametri</param> 3428 <param name="p2">Parametri</param> 3429 <param name="p3">Parametri</param> 3346 3430 </member> 3347 3431 <member name="P:Jypeli.ColorTileMap.ColorTolerance"> … … 6056 6140 Palkin rakentaja. 6057 6141 </summary> 6142 <param name="width">Palkin leveys</param> 6143 <param name="height">Palkin korkeus</param> 6144 </member> 6145 <member name="M:Jypeli.Widgets.BarGauge.#ctor(System.Double,System.Double,Jypeli.Meter)"> 6146 <summary> 6147 Palkin rakentaja. Sitoo palkin arvon mittarin arvoon. 6148 </summary> 6149 <param name="width">Palkin leveys</param> 6150 <param name="height">Palkin korkeus</param> 6151 <param name="meter">Mittari</param> 6058 6152 </member> 6059 6153 <member name="M:Jypeli.Widgets.BarGauge.BindTo(Jypeli.Meter)"> … … 6422 6516 </summary> 6423 6517 </member> 6518 <member name="M:Jypeli.Widgets.Label.#ctor(Jypeli.Meter)"> 6519 <summary> 6520 Lue uuden tekstikentÀn ja sitoo sen mittarin arvoon. 6521 </summary> 6522 <param name="meter">Mittari</param> 6523 </member> 6424 6524 <member name="M:Jypeli.Widgets.Label.#ctor(Jypeli.Animation)"> 6425 6525 <summary> … … 6767 6867 </summary> 6768 6868 </member> 6869 <member name="P:Jypeli.Widgets.MultiSelectWindow.Font"> 6870 <summary> 6871 Fontti. 6872 </summary> 6873 </member> 6769 6874 <member name="P:Jypeli.Widgets.MultiSelectWindow.DefaultCancel"> 6770 6875 <summary> … … 6803 6908 Palkin rakentaja. 6804 6909 </summary> 6910 <param name="width">Palkin leveys</param> 6911 <param name="height">Palkin korkeus</param> 6912 </member> 6913 <member name="M:Jypeli.Widgets.ProgressBar.#ctor(System.Double,System.Double,Jypeli.Meter)"> 6914 <summary> 6915 Palkin rakentaja. Sitoo palkin arvon mittarin arvoon. 6916 </summary> 6917 <param name="width">Palkin leveys</param> 6918 <param name="height">Palkin korkeus</param> 6919 <param name="meter">Mittari</param> 6805 6920 </member> 6806 6921 <member name="P:Jypeli.Widgets.ProgressBar.BarImage"> … … 6939 7054 <param name="width">SÀÀtimen leveys.</param> 6940 7055 <param name="height">SÀÀtimen korkeus.</param> 7056 </member> 7057 <member name="M:Jypeli.Widgets.Slider.#ctor(System.Double,System.Double,Jypeli.Meter)"> 7058 <summary> 7059 Luo uuden liukusÀÀtimen. 7060 Sitoo liukusÀÀtimen arvon mittarin arvoon. 7061 </summary> 7062 <param name="width">SÀÀtimen leveys.</param> 7063 <param name="height">SÀÀtimen korkeus.</param> 7064 <param name="meter">Mittari</param> 6941 7065 </member> 6942 7066 <member name="P:Jypeli.Widgets.Slider.Knob"> … … 11843 11967 <returns>Vektori.</returns> 11844 11968 </member> 11969 <member name="M:Jypeli.Level.GetRandomFreePosition(System.Double)"> 11970 <summary> 11971 Palauttaa satunnaisen vapaan kohdan kentÀn reunojen sisÀltÀ. 11972 </summary> 11973 <param name="radius">SÀde jonka sisÀllÀ ei saa olla olioita</param> 11974 <returns></returns> 11975 </member> 11845 11976 <member name="M:Jypeli.Level.LoadFromFile(System.String)"> 11846 11977 <summary> -
2013/23/OsamaA/Magneta/Magneta/Magneta/obj/x86/Debug/Magneta.csproj.FileListAbsolute.txt
r3972 r4001 8 8 J:\MyTemp\Osama\Magneta\Magneta\Magneta\obj\x86\Debug\Magneta.exe 9 9 J:\MyTemp\Osama\Magneta\Magneta\Magneta\obj\x86\Debug\Magneta.pdb 10 J:\MyTemp\Osama\Magneta\Magneta\Magneta\bin\x86\Debug\Content\Osamapelin_minioni.xnb 11 J:\MyTemp\Osama\Magneta\Magneta\Magneta\bin\x86\Debug\Content\Osamapelin_orkkeli.xnb 12 J:\MyTemp\Osama\Magneta\Magneta\Magneta\bin\x86\Debug\Content\Osamapelin_Sankari.xnb 13 J:\MyTemp\Osama\Magneta\Magneta\Magneta\bin\x86\Debug\Content\Osamapelin_minionitorneli.xnb 14 J:\MyTemp\Osama\Magneta\Magneta\Magneta\bin\x86\Debug\Content\Osamapelin_wheedi.xnb 15 J:\MyTemp\Osama\Magneta\Magneta\Magneta\bin\x86\Debug\Content\Osamapelin_orkkelimokkeli.xnb
Note: See TracChangeset
for help on using the changeset viewer.