Ignore:
Timestamp:
2013-03-23 11:21:42 (8 years ago)
Author:
sieerinn
Message:
 
File:
1 edited

Legend:

Unmodified
Added
Removed
  • 2012/kerho/LeoL/JHaapaduuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!/JHaapaduuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!/JHaapaduuuuuuuuuuuu__________________.cs

    r3939 r3943  
    99public class JHaapaduuuuuuuuuuuu__________________ : PhysicsGame 
    1010{ 
     11    PhysicsObject vihollinen; 
    1112    AssaultRifle vihunAse; 
     13    Timer ampumisAjastin; 
    1214    EasyHighScore topLista = new EasyHighScore(); 
    1315    PhysicsObject olio; 
    14     Image olionKuva = LoadImage("BatleAxe"); 
     16     Image olionKuva = LoadImage("Hyvis"); 
    1517    Image lattiankuva = LoadImage("Floor"); 
     18    Image taustakuva =LoadImage("christmas-gifts-013[1]"); 
    1619    Image seinankuva = LoadImage("Wall"); 
    1720    Image vihukuva = LoadImage("Pahis"); 
     
    2932    private void AloitaPeli() 
    3033    { 
     34        ClearAll(); 
    3135        Level.Width = Screen.Width; 
    3236        Surfaces reunat = Level.CreateBorders(0, true, Color.Gray); 
     
    6165    void Valikko(Window ikkuna) 
    6266    { 
    63         MultiSelectWindow alkuValikko = new MultiSelectWindow("Pelin alkuvalikko", "Aloita peli", "Parhaat pisteet","Lopeta", "Testi"); 
     67        MultiSelectWindow alkuValikko = new MultiSelectWindow("Pelin alkuvalikko", "Aloita peli", "Parhaat pisteet","Lopeta"); 
    6468        Add(alkuValikko); 
    6569        alkuValikko.AddItemHandler(0, AloitaPeli); 
    6670        alkuValikko.AddItemHandler(1, ParhaatPisteet); 
    6771        alkuValikko.AddItemHandler(2, Exit); 
    68         alkuValikko.AddItemHandler(3, TestiValikko); 
     72        Level.Background.Image = taustakuva; 
    6973    } 
    70  
    7174    void LiikutaPelaajaa(Vector vektori) 
    7275    { 
     
    7982    { 
    8083 
    81         PhysicsObject vihollinen = new PhysicsObject(100.0, 100.0); 
     84        vihollinen = new PhysicsObject(100.0, 100.0); 
    8285        vihollinen.Position = vektori; 
    8386        vihollinen.Restitution = 1.0; 
     
    106109        vihunAse.ProjectileCollision = AmmusOsui; 
    107110        vihollinen.Add(vihunAse); 
    108         Timer ampumisAjastin = new Timer(); 
     111        ampumisAjastin = new Timer(); 
    109112        ampumisAjastin.Interval = 2.0; 
    110113        ampumisAjastin.Timeout += VihuAmpuu; 
     
    138141            olio.Destroy(); // tapetaan pelaaja 
    139142            KysyParhaatPisteet(); 
    140             
     143            Timer.SingleShot(3, vihollinen.Destroy); 
     144            Timer.SingleShot(3, vihunAse.Destroy); 
     145            Timer.SingleShot(3, ampumisAjastin.Stop); 
     146 
    141147        } 
    142148        tormaaja.Destroy(); // Hävitetään panos 
Note: See TracChangeset for help on using the changeset viewer.