Changeset 3942 for 2012/09-22/SanteriH/Kynari/Kynari
- Timestamp:
- 2013-02-23 16:11:52 (9 years ago)
- Location:
- 2012/09-22/SanteriH/Kynari/Kynari
- Files:
-
- 25 added
- 5 edited
Legend:
- Unmodified
- Added
- Removed
-
2012/09-22/SanteriH/Kynari/Kynari/Kynari/Kynari.cs
r3927 r3942 21 21 #region Muuttujat 22 22 23 const double liikeVoima = 400; 24 const double hyppyVoima = 800; 25 26 Pelaaja pelaaja1; 27 Pelaaja pelaaja2; 28 DoubleMeter HitPoint1 = new DoubleMeter(100); 29 DoubleMeter HitPoint2 = new DoubleMeter(100); 23 const double LIIKEVOIMA = 400; 24 const double HYPPYVOIMA = 850; 25 const double RUUDUNLEVEYS = 30; 26 const double RUUDUNKORKEUS = 30; 27 const int PISTEMAARA_JOLLA_VOITTAA_PELIN = 3; 28 29 Pelaaja pelaaja1 = new Pelaaja(40, 40, Shape.Circle); 30 Pelaaja pelaaja2 = new Pelaaja(40, 40, Shape.Circle); 31 DoubleMeter hpLaskuri1 = new DoubleMeter(100); 32 DoubleMeter hpLaskuri2 = new DoubleMeter(100); 30 33 31 34 Image kranaatinheittimenkuva = LoadImage("grenade"); … … 35 38 Image pistoolinkuva = LoadImage("pistol"); 36 39 Image kivaarinkuva = LoadImage("assaultrifle"); 40 Image raketinheittimenkuva = LoadImage("rocketlauncher"); 37 41 bool saaAmpua = false; 38 42 //bool peliohi = false; … … 54 58 pelaajan2Pisteet = new IntMeter(0); 55 59 56 57 60 DrawPerimeter = false; // ei haluta piirtää kentän reunoja 58 59 // Asetetaan painovoima60 61 // Zoomataan lähemmäksi62 //Camera.ZoomFactor = 0.73;63 61 LuoAlkuValikko(); 64 //aloitaUusiPeli();65 62 } 66 63 … … 70 67 MessageDisplay.Clear(); 71 68 // ladataan kenttä 72 seuraavaKentta(); 69 //seuraavaKentta(); 70 LuoKentta(1); 71 lisaaNappaimet(); 73 72 LisaaLaskurit(); 73 LisaaHPNaytot(); 74 74 naytaTiedot(); 75 75 //peliohi = false; … … 84 84 85 85 #region KentanLataus 86 void seuraavaKentta() 86 87 void LuoKentta(int kenttaNro) 87 88 { 88 89 ClearAll(); 89 luoKentta(); 90 lisaaNappaimet(); 91 Camera.Position = new Vector(0, 0); 92 } 93 94 Level luoKentta() 95 { 96 Level.Width = 4000; 97 Level.Height = 1000; 98 Level.CreateBorders(); 90 TileMap ruudut = TileMap.FromLevelAsset("kentta1"); 91 ruudut.SetTileMethod('x', LuoReuna); 92 ruudut.SetTileMethod('t', LuoTaso); 93 ruudut.SetTileMethod('A', LuoAse, new Vector(39, 13), "Kivääri", kivaarinkuva); 94 ruudut.SetTileMethod('G', LuoAse, new Vector(37, 19), "Kranaatinheitin", kranaatinheittimenkuva); 95 ruudut.SetTileMethod('S', LuoAse, new Vector(39, 13), "Haulikko", haulikonkuva); 96 ruudut.SetTileMethod('M', LuoAse, new Vector(17, 12), "Magnum", magnumkuva); 97 ruudut.SetTileMethod('R', LuoAse, new Vector(48, 15), "Raketinheitin", raketinheittimenkuva); 98 ruudut.SetTileMethod('1', delegate(Vector paikka, double leveys, double korkeus) { pelaaja1 = LuoPelaaja(paikka, leveys, korkeus, pelaaja1, hpLaskuri1); }); 99 ruudut.SetTileMethod('2', delegate(Vector paikka, double leveys, double korkeus) { pelaaja2 = LuoPelaaja(paikka, leveys, korkeus, pelaaja2, hpLaskuri2); }); 100 ruudut.Execute(RUUDUNLEVEYS, RUUDUNKORKEUS); 99 101 Level.Background.CreateGradient(Color.White, Color.Gray); 100 102 Gravity = new Vector(0, -1500); 101 luoTasot();102 lisaaPelaajat();103 lisaaAsePelaajalle();104 lisaaKerattavaAse();105 lisaaHPNaytot();106 103 107 104 Timer timer = new Timer(); 108 105 timer.Interval = 0.1; 109 timer.Timeout += delegate { TarkistaReunat( 300, 1000); };106 timer.Timeout += delegate { TarkistaReunat(Level.Right - 1.5 * RUUDUNLEVEYS, Level.Top - 1.5 * RUUDUNKORKEUS); }; 110 107 timer.Start(); 111 112 return Level; 113 } 114 115 void TarkistaReunat(double leveys, double korkeus) 116 { 117 if (pelaaja1.Position.X < -leveys) 118 { 119 pelaaja1.Position = new Vector(-leveys, pelaaja1.Position.Y); 120 } 121 if (pelaaja1.Position.X > leveys) 122 { 123 pelaaja1.Position = new Vector(leveys, pelaaja1.Position.Y); 124 } 125 if (pelaaja1.Position.Y < -korkeus) 126 { 127 pelaaja1.Position = new Vector(pelaaja1.Position.X, -korkeus); 128 } 129 if (pelaaja1.Position.Y > korkeus) 130 { 131 pelaaja1.Position = new Vector(pelaaja1.Position.Y, korkeus); 132 } 108 } 109 110 void LuoReuna(Vector paikka, double leveys, double korkeus) 111 { 112 PhysicsObject reuna = new PhysicsObject(leveys, korkeus); 113 reuna.Position = paikka; 114 reuna.Color = Color.Gray; 115 reuna.MakeStatic(); 116 Add(reuna); 117 } 118 119 void LuoTaso(Vector paikka, double leveys, double korkeus) 120 { 121 PhysicsObject taso = new PhysicsObject(leveys, korkeus); 122 taso.Position = paikka; 123 taso.Color = Color.Gray; 124 taso.MakeStatic(); 125 Add(taso); 126 } 127 128 129 void TarkistaReunat(double leveys, double korkeus) 130 { 131 if (pelaaja1.Position.X < -leveys) pelaaja1.Position = new Vector(-leveys, pelaaja1.Position.Y); 132 if (pelaaja1.Position.X > leveys) pelaaja1.Position = new Vector(leveys, pelaaja1.Position.Y); 133 if (pelaaja1.Position.Y < -korkeus) pelaaja1.Position = new Vector(pelaaja1.Position.X, -korkeus); 134 if (pelaaja1.Position.Y > korkeus) pelaaja1.Position = new Vector(pelaaja1.Position.Y, korkeus); 135 if (pelaaja2.Position.X < -leveys) pelaaja2.Position = new Vector(-leveys, pelaaja2.Position.Y); 136 if (pelaaja2.Position.X > leveys) pelaaja2.Position = new Vector(leveys, pelaaja2.Position.Y); 137 if (pelaaja2.Position.Y < -korkeus) pelaaja2.Position = new Vector(pelaaja2.Position.X, -korkeus); 138 if (pelaaja2.Position.Y > korkeus) pelaaja2.Position = new Vector(pelaaja2.Position.Y, korkeus); 133 139 } 134 140 … … 181 187 } 182 188 183 void lisaaHPNaytot()189 void LisaaHPNaytot() 184 190 { 185 191 // luodaan elämänäyttö … … 188 194 hpNaytto.BarColor = Color.LightGreen; 189 195 hpNaytto.Color = Color.Red; 190 hpNaytto.BindTo( HitPoint1);196 hpNaytto.BindTo(hpLaskuri1); 191 197 hpNaytto.Position = new Vector(Screen.LeftSafe + 300, Screen.TopSafe - 170); 192 198 Add(hpNaytto); … … 196 202 hpNaytto2.BarColor = Color.LightGreen; 197 203 hpNaytto2.Color = Color.Red; 198 hpNaytto2.BindTo( HitPoint2);204 hpNaytto2.BindTo(hpLaskuri2); 199 205 hpNaytto2.Position = new Vector(Screen.RightSafe - 300, Screen.TopSafe - 170); 200 206 Add(hpNaytto2); … … 205 211 LuoPisteLaskuri(Screen.Left + 100.0, Screen.Top - 175.0, pelaajan1Pisteet); 206 212 LuoPisteLaskuri(Screen.Right - 100.0, Screen.Top - 175.0, pelaajan2Pisteet); 207 pelaajan1Pisteet.MaxValue = 3;208 pelaajan2Pisteet.MaxValue = 3;209 //pelaajan1Pisteet.UpperLimit += (laskuri1_UpperLimit);210 //pelaajan2Pisteet.UpperLimit += (laskuri2_UpperLimit);213 pelaajan1Pisteet.MaxValue = PISTEMAARA_JOLLA_VOITTAA_PELIN; 214 pelaajan2Pisteet.MaxValue = PISTEMAARA_JOLLA_VOITTAA_PELIN; 215 pelaajan1Pisteet.UpperLimit += delegate() { PelaajaVoittaa(pelaaja1, "Pelaaja 1", pelaaja2, pelaajan2Pisteet); }; 216 pelaajan2Pisteet.UpperLimit += delegate() { PelaajaVoittaa(pelaaja2, "Pelaaja 2", pelaaja1, pelaajan1Pisteet); }; 211 217 } 212 218 … … 219 225 IntMeter LuoPisteLaskuri(double x, double y, IntMeter laskuri) 220 226 { 221 //IntMeter laskuri = new IntMeter(0);222 227 Label naytto = new Label(); 223 228 naytto.BindTo(laskuri); … … 228 233 } 229 234 235 void PelaajaVoittaa(Pelaaja voittaja, String voittajanNimi, Pelaaja haviaja, IntMeter haviajanPisteet) 236 { 237 MessageDisplay.Clear(); 238 if (voittaja.IsDestroying && haviajanPisteet.Value == haviajanPisteet.MaxValue) 239 { 240 MessageDisplay.Add("Tasapeli!"); 241 } 242 else 243 { 244 MessageDisplay.Add(voittajanNimi + " voittaa!"); 245 } 246 247 } 248 249 //Vanha 230 250 void Pelaaja1Voitti() 231 251 { 232 /* 233 if (peliohi) { 234 return; 235 } 236 peliohi = true; 237 */ 252 238 253 MessageDisplay.Clear(); 239 254 if (pelaaja1.IsDestroying && pelaajan2Pisteet.Value == pelaajan2Pisteet.MaxValue) … … 248 263 } 249 264 265 //Vanha 250 266 void Pelaaja2Voitti() 251 267 { 252 /*253 if (peliohi)254 {255 return;256 }257 peliohi = true;258 */259 268 MessageDisplay.Clear(); 260 269 if (pelaaja2.IsDestroying && pelaajan1Pisteet.Value == pelaajan1Pisteet.MaxValue) … … 297 306 } 298 307 308 Pelaaja LuoPelaaja(Vector paikka, double leveys, double korkeus, Pelaaja pelaaja, DoubleMeter hpLaskuri) 309 { 310 pelaaja = new Pelaaja(40, 40, Shape.Circle); 311 pelaaja.Image = norsu; 312 pelaaja.Position = paikka; 313 pelaaja.Tag = "pelaaja"; 314 315 hpLaskuri.MaxValue = 100; 316 hpLaskuri.Value = 100; 317 hpLaskuri.LowerLimit += delegate() { 318 PelaajaKuoli(pelaaja); 319 }; 320 Add(pelaaja); 321 322 Bullet luoti = new Bullet(1); 323 PhysicsObject pistol = new PhysicsObject(16, 11); 324 pistol.Image = pistoolinkuva; 325 pistol.Tag = "Pistooli"; 326 327 LuoAsePelaajalle(pistol, pelaaja); 328 return pelaaja; 329 } 330 331 void PelaajaKuoli(Pelaaja pelaaja) 332 { 333 if (pelaaja.IsDestroying) 334 { 335 return; 336 } 337 338 pelaaja.Destroy(); 339 PudotaAseenHahmo(pelaaja); 340 MessageDisplay.Clear(); 341 MessageDisplay.X = 0; 342 343 if (pelaaja == pelaaja1) 344 { 345 pelaajan2Pisteet.Value += 1; 346 347 if (!(pelaajan1Pisteet.Value == pelaajan1Pisteet.MaxValue || pelaajan2Pisteet.Value == pelaajan2Pisteet.MaxValue)) 348 { 349 if (pelaaja2.IsDestroying && pelaajan1Pisteet.Value != pelaajan1Pisteet.MaxValue) 350 { 351 MessageDisplay.Clear(); 352 MessageDisplay.Add("Erä tasan!"); 353 } 354 else if (pelaajan1Pisteet.Value != pelaajan1Pisteet.MaxValue) 355 { 356 MessageDisplay.Add("Pelaaja 2 voitti erän!"); 357 } 358 359 Timer.SingleShot(3.0, aloitaUusiPeli); 360 } 361 else if (pelaajan2Pisteet.Value == pelaajan2Pisteet.MaxValue) 362 { 363 Pelaaja2Voitti(); 364 ClearTimers(); 365 Timer.SingleShot(3.0, LuoAlkuValikko); 366 } 367 } 368 369 if (pelaaja == pelaaja2) 370 { 371 pelaajan1Pisteet.Value += 1; 372 373 if (!(pelaajan2Pisteet.Value == pelaajan2Pisteet.MaxValue || pelaajan1Pisteet.Value == pelaajan1Pisteet.MaxValue)) 374 { 375 if (pelaaja1.IsDestroying && pelaajan2Pisteet.Value != pelaajan2Pisteet.MaxValue) 376 { 377 MessageDisplay.Clear(); 378 MessageDisplay.Add("Erä tasan!"); 379 } 380 else if (pelaajan1Pisteet.Value != pelaajan2Pisteet.MaxValue) 381 { 382 MessageDisplay.Add("Pelaaja 1 voitti erän!"); 383 } 384 385 Timer.SingleShot(3.0, aloitaUusiPeli); 386 } 387 else if (pelaajan1Pisteet.Value == pelaajan1Pisteet.MaxValue) 388 { 389 Pelaaja1Voitti(); 390 ClearTimers(); 391 Timer.SingleShot(3.0, LuoAlkuValikko); 392 } 393 } 394 395 } 396 397 // Vanha 299 398 void lisaaPelaajat() 300 399 { … … 311 410 pelaaja2.Tag = "pelaaja"; 312 411 313 HitPoint1.MaxValue = 100;314 HitPoint1.Value = 100;315 HitPoint1.LowerLimit += pelaaja1Kuoli;316 317 HitPoint2.MaxValue = 100;318 HitPoint2.Value = 100;319 HitPoint2.LowerLimit += pelaaja2Kuoli;412 hpLaskuri1.MaxValue = 100; 413 hpLaskuri1.Value = 100; 414 hpLaskuri1.LowerLimit += delegate() { PelaajaKuoli(pelaaja1); }; 415 416 hpLaskuri2.MaxValue = 100; 417 hpLaskuri2.Value = 100; 418 hpLaskuri2.LowerLimit += delegate() { PelaajaKuoli(pelaaja2); }; 320 419 321 420 Add(pelaaja1); … … 323 422 } 324 423 424 // Vanha 325 425 void pelaaja1Kuoli() 326 426 { … … 329 429 return; 330 430 } 331 431 332 432 pelaaja1.Destroy(); 333 VaihdaAse(pelaaja1);433 PudotaAseenHahmo(pelaaja1); 334 434 MessageDisplay.Clear(); 335 435 MessageDisplay.X = 0; … … 356 456 Timer.SingleShot(3.0, LuoAlkuValikko); 357 457 } 358 359 /* 360 if (pelaajan2Pisteet.Value == pelaajan2Pisteet.MaxValue) 361 { 362 Timer.SingleShot(3.0, LuoAlkuValikko); 363 } 364 365 else 366 { 367 Timer.SingleShot(3.0, aloitaUusiPeli); 368 } 369 */ 370 371 372 } 458 } 459 460 // Vanha 373 461 void pelaaja2Kuoli() 374 462 { … … 378 466 } 379 467 pelaaja2.Destroy(); 380 VaihdaAse(pelaaja2);468 PudotaAseenHahmo(pelaaja2); 381 469 //MessageDisplay.Clear(); 382 470 MessageDisplay.X = 0; … … 403 491 Timer.SingleShot(3.0, LuoAlkuValikko); 404 492 } 405 /*if (pelaaja1.IsDestroying && pelaajan2Pisteet.Value != pelaajan2Pisteet.MaxValue)406 {407 MessageDisplay.Add("Erä tasan!");408 }409 else if (pelaajan2Pisteet.Value != pelaajan2Pisteet.MaxValue)410 {411 MessageDisplay.Add("Pelaaja 1 voitti erän!");412 }413 414 if (pelaajan1Pisteet.Value == pelaajan1Pisteet.MaxValue)415 {416 Timer.SingleShot(3.0, LuoAlkuValikko);417 }418 else419 {420 Timer.SingleShot(3.0, aloitaUusiPeli);421 }*/422 493 } 423 494 424 495 void keraaAse(PhysicsObject ase, Pelaaja pelaaja) 425 496 { 426 Weapon ase2 = null; //427 428 497 if (!pelaaja.voikoPoimiaAseen) return; 429 430 498 ase.Destroy(); 431 432 499 if (pelaaja == pelaaja1) 433 500 { 434 //PudotaAse(pelaaja1); 435 VaihdaAse(pelaaja1); // tiputtaa vanhan aseen maahan 436 ase2 = LuoAse(ase, pelaaja1); // ase2 on uusi ase 437 501 PudotaAseenHahmo(pelaaja1); // tiputtaa asetta vastaavan fysiikkaolion maahan kerättäväksi uudestaan 502 LuoAsePelaajalle(ase, pelaaja1); 438 503 } 439 504 440 505 if (pelaaja == pelaaja2) 441 506 { 442 //PudotaAse(pelaaja2); 443 444 VaihdaAse(pelaaja2); // tiputtaa vanhan aseen maahan 445 ase2 = LuoAse(ase, pelaaja2); 446 } 447 507 PudotaAseenHahmo(pelaaja2); // tiputtaa vanhan aseen maahan 508 LuoAsePelaajalle(ase, pelaaja2); 509 } 448 510 naytaTiedot(); 449 //Timer ajastin = new Timer(); 450 //ajastin.Interval = 1; 451 //ajastin.Tag = collision.Other; 452 //ajastin.Trigger += new Timer.TriggerHandler(salliAseenvaihto); 453 //ajastin.Start(); 454 //AddTimer(ajastin); 455 456 // Pelaaja törmäsi aseeseen 457 458 459 460 /* PlatformCharacter pelaaja = (PlatformCharacter)collision.Other; 461 if (ase.Owner != null) 462 { 463 return; 464 } 465 pelaaja.UnequipWeapon(); 466 Weapon vanhaAse = pelaaja.Weapon; 467 vanhaAse.RemoveFromOwner(); 468 vanhaAse.X = pelaaja.X + vanhaAse.Width; 469 vanhaAse.Y = pelaaja.Y; 470 vanhaAse.Visible = true; 471 vanhaAse.Hit(new Vector(100, 20)); 472 pelaaja.Weapon = ase; 473 pelaaja.EquipWeapon(); 474 pelaaja.Weapon.Texture = ase.Texture; 475 */ 476 477 } 478 479 /*private void PudotaAse(PlatformCharacter pelaaja) 480 { 481 Weapon tiputettu = new Weapon(pelaaja.Weapon.Width, pelaaja.Weapon.Height); 482 tiputettu.Position = pelaaja.Position; 483 484 Add(tiputettu); 485 486 }*/ 487 488 private void VaihdaAse(Pelaaja pelaaja) 511 } 512 513 514 private void PudotaAseenHahmo(Pelaaja pelaaja) 489 515 { 490 516 if (pelaaja.Weapon == null) return; 491 517 492 518 pelaaja.voikoPoimiaAseen = false; 493 Timer.SingleShot( 1.0, delegate { pelaaja.voikoPoimiaAseen = true; });519 Timer.SingleShot(0.5, delegate { pelaaja.voikoPoimiaAseen = true; }); 494 520 String aseenTagi = pelaaja.Weapon.Tag.ToString(); 495 521 Vector koko = pelaaja.Weapon.Size; … … 506 532 pelaaja.CollisionIgnoreGroup = 0; 507 533 }); 508 //tiputettuAse.IgnoresCollisionWith(pelaaja2);509 534 Add(tiputettuAse); 510 535 tiputettuAse.Image = pelaaja.Weapon.Image; 511 //tiputettuAse.Hit(new Vector(0, 100));512 536 AddCollisionHandler<PhysicsObject, Pelaaja>(tiputettuAse, "pelaaja", keraaAse); 513 537 514 538 pelaaja.Weapon = null; 515 516 //naytaTiedot();517 //pelaaja.UnequipWeapon();518 //Weapon vanhaAse = pelaaja.Weapon;519 //vanhaAse.RemoveFromOwner();520 //vanhaAse.X = pelaaja.X + vanhaAse.Width;521 //vanhaAse.Y = pelaaja.Y;522 523 //vanhaAse.Visible = true;524 //vanhaAse.Hit(new Vector(100, 20));525 //pelaaja.Weapon = ase;526 527 // pelaaja..EquipWeapon();528 // pelaaja.Weapon.Texture = ase.Texture;529 530 531 532 539 } 533 540 … … 539 546 } 540 547 } 548 549 void RakettiOsui(PhysicsObject ammus, PhysicsObject kohde) 550 { 551 ammus.Destroy(); 552 } 553 541 554 void PaineaaltoOsuu(IPhysicsObject kohde, Vector shokki) 542 555 { 543 if (kohde == pelaaja1) { HitPoint1.Value -= 75; } 544 if (kohde == pelaaja2) { HitPoint2.Value -= 75; } 556 if (kohde == pelaaja1) { hpLaskuri1.Value -= 75; } 557 if (kohde == pelaaja2) { hpLaskuri2.Value -= 75; } 558 } 559 560 void RaketinPaineaaltoOsuu(IPhysicsObject kohde, Vector shokki) 561 { 562 if (kohde == pelaaja1) { hpLaskuri1.Value -= 40; } 563 if (kohde == pelaaja2) { hpLaskuri2.Value -= 40; } 545 564 } 546 565 … … 554 573 if (kohde.Tag.ToString() == "pelaaja") 555 574 { 556 if (kohde == pelaaja1) { HitPoint1.Value -= 15; }557 if (kohde == pelaaja2) { HitPoint2.Value -= 15; }575 if (kohde == pelaaja1) { hpLaskuri1.Value -= 15; } 576 if (kohde == pelaaja2) { hpLaskuri2.Value -= 15; } 558 577 } 559 578 } … … 566 585 if (kohde.Tag.ToString() == "pelaaja") 567 586 { 568 if (kohde == pelaaja1) { HitPoint1.Value -= 10; }569 if (kohde == pelaaja2) { HitPoint2.Value -= 10; }587 if (kohde == pelaaja1) { hpLaskuri1.Value -= 10; } 588 if (kohde == pelaaja2) { hpLaskuri2.Value -= 10; } 570 589 } 571 590 } … … 578 597 if (kohde.Tag.ToString() == "pelaaja") 579 598 { 580 if (kohde == pelaaja1) { HitPoint1.Value -= 35; }581 if (kohde == pelaaja2) { HitPoint2.Value -= 35; }599 if (kohde == pelaaja1) { hpLaskuri1.Value -= 35; } 600 if (kohde == pelaaja2) { hpLaskuri2.Value -= 35; } 582 601 } 583 602 } … … 591 610 if (kohde.Tag.ToString() == "pelaaja") 592 611 { 593 if (kohde == pelaaja1) { HitPoint1.Value -= 13; } 594 if (kohde == pelaaja2) { HitPoint2.Value -= 13; } 595 } 596 } 597 598 private Weapon LuoAse(PhysicsObject ase, Pelaaja pelaaja) 599 { 600 Weapon ase2 = null; 601 602 if (ase.Tag.ToString() == "Kivääri") 603 { 604 ase2 = new AssaultRifle(39, 13); 605 ase2.FireRate = 7; 606 ase2.ProjectileCollision = KivaariOsui; 607 ase2.MaxAmmoLifetime = TimeSpan.FromSeconds(10); 608 //kivaari.MomentOfInertia = double.PositiveInfinity; 609 //kivaari.Mass = 0.1; 610 ase2.Tag = "Kivääri"; 611 ase2.Image = kivaarinkuva; 612 //pelaaja.Add(ase2); 613 pelaaja.Weapon = ase2; 614 } 615 if (ase.Tag.ToString() == "Magnum") 616 { 617 ase2 = new AssaultRifle(17, 12); 618 ase2.FireRate = 1.2; 619 ase2.ProjectileCollision = MagnumOsui; 620 ase2.MaxAmmoLifetime = TimeSpan.FromSeconds(10); 621 //magnum.MomentOfInertia = double.PositiveInfinity; 622 //magnum.Mass = 0.1; 623 ase2.Tag = "Magnum"; 624 ase2.Image = magnumkuva; 625 ase2.X = 10; 626 ase2.Y = 10; 627 //magnum.Shape = Shapes.CreateFromTexture(magnumtexture, new Vector(magnumtexture.Width, magnumtexture.Height), 100); 628 //magnum.Size = new Vector(magnumtexture.Width, magnumtexture.Height); 629 //magnum.UpdateShapeFromSize(); 630 //magnum.AmmoType.Damage = new Damage(20); 631 // pelaaja.Add(ase2); 632 pelaaja.Weapon = ase2; 633 } 634 635 if (ase.Tag.ToString() == "Haulikko") 636 { 637 638 ase2 = new AssaultRifle(39, 13); 639 ase2.FireRate = 0.75; 640 ase2.ProjectileCollision = HaulikkoOsui; 641 ase2.MaxAmmoLifetime = TimeSpan.FromSeconds(0.4); 642 643 //haulikko.MomentOfInertia = double.PositiveInfinity; 644 //haulikko.Mass = 0.1; 645 ase2.Tag = "Haulikko"; 646 //haulikko.AmmoType.Damage = new Damage(35); 647 //haulikko.AmmoType.ClusterArc = 3; 648 649 ase2.Image = haulikonkuva; 650 //pelaaja.Add(ase2); 651 pelaaja.Weapon = ase2; 652 } 653 654 if (ase.Tag.ToString() == "Kranaatinheitin") 655 { 656 ase2 = new Cannon(37, 19); 657 ase2.FireRate = 0.5; 658 ase2.ProjectileCollision = KranaattiOsui; 659 ase2.MaxAmmoLifetime = TimeSpan.FromSeconds(2); 660 //kranaatinheitin.MomentOfInertia = double.PositiveInfinity; 661 //kranaatinheitin.Mass = 0.1; 662 //kranaatinheitin.Power = new Meter<double>(5000, 0, 5000); 663 ase2.Tag = "Kranaatinheitin"; 664 ase2.Image = kranaatinheittimenkuva; 665 //kranaatinheitin.Shape = Shapes.CreateFromTexture(grenade, new Vector(grenade.Width, grenade.Height), 100); 666 //kranaatinheitin.Size = new Vector(grenade.Width, grenade.Height); 667 //kranaatinheitin.UpdateShapeFromSize(); 668 //pelaaja.Add(ase2); 669 pelaaja.Weapon = ase2; 670 } 671 672 if (ase.Tag.ToString() == "Pistooli") 673 { 674 ase2 = new AssaultRifle(16, 11); 675 ase2.FireRate = 2; 676 ase2.ProjectileCollision = AmmusOsui; 677 ase2.MaxAmmoLifetime = TimeSpan.FromSeconds(10); 678 //pelaaja1.Weapon.Mass = 0.1; 679 //pelaaja1.EquipWeapon(); 680 //pelaaja1.Weapon.MomentOfInertia = double.PositiveInfinity; 681 ase2.Tag = "Pistooli"; 682 //pelaaja1.Weapon.Shape = Shapes.CreateFromTexture(pistol, new Vector(pistol.Width, pistol.Height), 100); 683 //pelaaja1.Weapon.Size = new Vector(pistol.Width, pistol.Height); 684 //pelaaja1.Weapon.UpdateShapeFromSize(); 685 ase2.Image = pistoolinkuva; 686 //pelaaja.Add(ase2); 687 pelaaja.Weapon = ase2; 688 } 689 return ase2; 690 } 691 612 if (kohde == pelaaja1) { hpLaskuri1.Value -= 13; } 613 if (kohde == pelaaja2) { hpLaskuri2.Value -= 13; } 614 } 615 } 616 617 void LuoAse(Vector paikka, double leveys, double korkeus, Vector koko, String tagi, Image kuva) 618 { 619 PhysicsObject ase = new PhysicsObject(koko.X, koko.Y); 620 ase.Position = paikka; 621 ase.Tag = tagi; 622 ase.Image = kuva; 623 Add(ase); 624 AddCollisionHandler<PhysicsObject, Pelaaja>(ase, "pelaaja", keraaAse); 625 } 626 627 628 /// <summary> 629 /// 630 /// </summary> 631 /// <param name="aseenHahmo">Fysiikkaolio, jonka perusteella laitetaan pelaajalle ase</param> 632 /// <param name="pelaaja">Pelaaja jolle ase luodaan</param> 633 /// <returns></returns> 634 private void LuoAsePelaajalle(PhysicsObject aseenHahmo, Pelaaja pelaaja) 635 { 636 if (aseenHahmo == null) return; 637 638 // Varsinainen ase 639 Weapon ase = null; 640 641 if (aseenHahmo.Tag.ToString() == "Kivääri") 642 { 643 ase = new AssaultRifle(39, 13); 644 ase.FireRate = 7; 645 ase.ProjectileCollision = KivaariOsui; 646 ase.MaxAmmoLifetime = TimeSpan.FromSeconds(10); 647 ase.Tag = "Kivääri"; 648 ase.Image = kivaarinkuva; 649 } 650 if (aseenHahmo.Tag.ToString() == "Magnum") 651 { 652 ase = new AssaultRifle(17, 12); 653 ase.FireRate = 1.2; 654 ase.ProjectileCollision = MagnumOsui; 655 ase.MaxAmmoLifetime = TimeSpan.FromSeconds(10); 656 ase.Tag = "Magnum"; 657 ase.Image = magnumkuva; 658 659 // Paikka suhteessa pelaajaan 660 ase.X = 10; 661 ase.Y = 10; 662 } 663 664 if (aseenHahmo.Tag.ToString() == "Haulikko") 665 { 666 ase = new AssaultRifle(39, 13); 667 ase.FireRate = 0.75; 668 ase.ProjectileCollision = HaulikkoOsui; 669 ase.MaxAmmoLifetime = TimeSpan.FromSeconds(0.4); 670 ase.Tag = "Haulikko"; 671 ase.Image = haulikonkuva; 672 } 673 674 if (aseenHahmo.Tag.ToString() == "Kranaatinheitin") 675 { 676 ase = new Cannon(37, 19); 677 ase.FireRate = 0.5; 678 ase.ProjectileCollision = KranaattiOsui; 679 ase.MaxAmmoLifetime = TimeSpan.FromSeconds(2); 680 ase.Tag = "Kranaatinheitin"; 681 ase.Image = kranaatinheittimenkuva; 682 } 683 if (aseenHahmo.Tag.ToString() == "Raketinheitin") 684 { 685 ase = new PlasmaCannon(48, 15); 686 ase.FireRate = 0.5; 687 ase.ProjectileCollision = RakettiOsui; 688 ase.Power.DefaultValue = 3000; 689 ase.MaxAmmoLifetime = TimeSpan.FromSeconds(10); 690 ase.Tag = "Raketinheitin"; 691 ase.Image = raketinheittimenkuva; 692 } 693 694 if (aseenHahmo.Tag.ToString() == "Pistooli") 695 { 696 ase = new AssaultRifle(16, 11); 697 ase.FireRate = 2; 698 ase.ProjectileCollision = AmmusOsui; 699 ase.MaxAmmoLifetime = TimeSpan.FromSeconds(10); 700 ase.Tag = "Pistooli"; 701 ase.Image = pistoolinkuva; 702 ase.X = 10; 703 ase.Y = 10; 704 } 705 706 pelaaja.Weapon = ase; 707 } 708 709 // Vanha 692 710 void lisaaKerattavaAse() 693 711 { … … 705 723 kivaari.X = 200; 706 724 kivaari.Y = -150; 707 //kivaari.FireRate = 5;708 //kivaari.MomentOfInertia = double.PositiveInfinity;709 //kivaari.Mass = 0.1;710 725 kivaari.Tag = "Kivääri"; 711 726 kivaari.Image = kivaarinkuva; … … 715 730 magnum.X = 0; 716 731 magnum.Y = -350; 717 //magnum.FireRate = 1;718 //magnum.MomentOfInertia = double.PositiveInfinity;719 //magnum.Mass = 0.1;720 732 magnum.Tag = "Magnum"; 721 733 magnum.Image = magnumkuva; 722 //magnum.Shape = Shapes.CreateFromTexture(magnumtexture, new Vector(magnumtexture.Width, magnumtexture.Height), 100);723 //magnum.Size = new Vector(magnumtexture.Width, magnumtexture.Height);724 //magnum.UpdateShapeFromSize();725 //magnum.AmmoType.Damage = new Damage(20);726 734 Add(magnum); 727 735 … … 729 737 haulikko.X = -550; 730 738 haulikko.Y = -150; 731 //haulikko.FireRate = 0.75;732 //haulikko.MomentOfInertia = double.PositiveInfinity;733 //haulikko.Mass = 0.1;734 739 haulikko.Tag = "Haulikko"; 735 //haulikko.AmmoType.Damage = new Damage(35);736 //haulikko.AmmoType.ClusterArc = 3;737 740 haulikko.Image = haulikonkuva; 738 741 Add(haulikko); … … 741 744 kranaatinheitin.X = -180; 742 745 kranaatinheitin.Y = -100; 743 // kranaatinheitin.FireRate = 0.2;744 //kranaatinheitin.MomentOfInertia = double.PositiveInfinity;745 //kranaatinheitin.Mass = 0.1;746 //kranaatinheitin.Power = new Meter<double>(5000, 0, 5000);747 746 kranaatinheitin.Tag = "Kranaatinheitin"; 748 747 kranaatinheitin.Image = kranaatinheittimenkuva; 749 //kranaatinheitin.Shape = Shapes.CreateFromTexture(grenade, new Vector(grenade.Width, grenade.Height), 100);750 //kranaatinheitin.Size = new Vector(grenade.Width, grenade.Height);751 //kranaatinheitin.UpdateShapeFromSize();752 748 Add(kranaatinheitin); 753 749 754 750 //Lisää myös törmäyksen käsittelijä aseelle, jossa kutsutaan keraaAse -aliohjelmaa 755 756 751 AddCollisionHandler<PhysicsObject, Pelaaja>(kivaari, "pelaaja", keraaAse); 757 752 AddCollisionHandler<PhysicsObject, Pelaaja>(haulikko, "pelaaja", keraaAse); … … 767 762 pistol1.Tag = "Pistooli"; 768 763 769 LuoAse(pistol1, pelaaja1); 770 LuoAse(pistol1, pelaaja2); 771 772 //pelaaja1.UnequipWeapon(); 773 /* pelaaja1.Weapon = new AssaultRifle(10, 10); 774 pelaaja1.Weapon.FireRate = 2; 775 //pelaaja1.Weapon.Mass = 0.1; 776 Add(pelaaja1.Weapon); 777 //pelaaja1.EquipWeapon(); 778 //pelaaja1.Weapon.MomentOfInertia = double.PositiveInfinity; 779 pelaaja1.Weapon.Tag = "Pistooli"; 780 //pelaaja1.Weapon.Shape = Shapes.CreateFromTexture(pistol, new Vector(pistol.Width, pistol.Height), 100); 781 //pelaaja1.Weapon.Size = new Vector(pistol.Width, pistol.Height); 782 //pelaaja1.Weapon.UpdateShapeFromSize(); 783 pelaaja1.Weapon.Image = pistoolinkuva; 784 AddCollisionHandler(pelaaja1.Weapon, keraaAse); 785 786 //pelaaja2.UnequipWeapon(); 787 pelaaja2.Weapon = new AssaultRifle(10, 10); 788 pelaaja2.Weapon.FireRate = 2; 789 //pelaaja2.Weapon.Mass = 0.1; 790 Add(pelaaja2.Weapon); 791 //pelaaja2.EquipWeapon(); 792 // pelaaja2.Weapon.MomentOfInertia = double.PositiveInfinity; 793 pelaaja2.Weapon.Tag = "Pistooli"; 794 //pelaaja2.Weapon.Shape = Shapes.CreateFromTexture(pistol, new Vector(pistol.Width, pistol.Height), 100); 795 //pelaaja2.Weapon.Size = new Vector(pistol.Width, pistol.Height); 796 // pelaaja2.Weapon.UpdateShapeFromSize(); 797 pelaaja2.Weapon.Image = pistoolinkuva; 798 AddCollisionHandler(pelaaja2.Weapon, keraaAse); */ 764 LuoAsePelaajalle(pistol1, pelaaja1); 765 LuoAsePelaajalle(pistol1, pelaaja2); 799 766 } 800 767 … … 811 778 812 779 // Pelaajan näppäimet 813 Keyboard.Listen(Key.A, ButtonState.Down, liikuta, "Liikkuu vasemmalle", pelaaja1, new Vector(- liikeVoima, 0));814 Keyboard.Listen(Key.D, ButtonState.Down, liikuta, "Liikkuu oikealle", pelaaja1, new Vector( liikeVoima, 0));815 Keyboard.Listen(Key.W, ButtonState.Pressed, hyppaa, "Hyppää", pelaaja1, hyppyVoima);780 Keyboard.Listen(Key.A, ButtonState.Down, liikuta, "Liikkuu vasemmalle", pelaaja1, new Vector(-LIIKEVOIMA, 0)); 781 Keyboard.Listen(Key.D, ButtonState.Down, liikuta, "Liikkuu oikealle", pelaaja1, new Vector(LIIKEVOIMA, 0)); 782 Keyboard.Listen(Key.W, ButtonState.Pressed, hyppaa, "Hyppää", pelaaja1, HYPPYVOIMA); 816 783 Keyboard.Listen(Key.Space, ButtonState.Down, Ammu, "Ammu", pelaaja1); 817 784 818 Keyboard.Listen(Key.Left, ButtonState.Down, liikuta, "Liikkuu vasemmalle", pelaaja2, new Vector(- liikeVoima, 0));819 Keyboard.Listen(Key.Right, ButtonState.Down, liikuta, "Liikkuu oikealle", pelaaja2, new Vector( liikeVoima, 0));820 Keyboard.Listen(Key.Up, ButtonState.Pressed, hyppaa, "Hyppää", pelaaja2, hyppyVoima);785 Keyboard.Listen(Key.Left, ButtonState.Down, liikuta, "Liikkuu vasemmalle", pelaaja2, new Vector(-LIIKEVOIMA, 0)); 786 Keyboard.Listen(Key.Right, ButtonState.Down, liikuta, "Liikkuu oikealle", pelaaja2, new Vector(LIIKEVOIMA, 0)); 787 Keyboard.Listen(Key.Up, ButtonState.Pressed, hyppaa, "Hyppää", pelaaja2, HYPPYVOIMA); 821 788 Keyboard.Listen(Key.Enter, ButtonState.Down, Ammu, "Ammu", pelaaja2); 822 789 823 790 Keyboard.Listen(Key.Escape, ButtonState.Pressed, PeliPauselle, "Pysäyttää pelin"); 791 792 Keyboard.Listen(Key.LeftShift, ButtonState.Pressed, Testi, "testi"); 824 793 825 794 lisaaGamePadNappaimet(ControllerOne, pelaaja1); … … 827 796 } 828 797 798 void Testi() 799 { 800 MessageDisplay.Add("testi"); 801 } 829 802 void lisaaGamePadNappaimet(GamePad pelaajaNro, PlatformCharacter pelaaja) 830 803 { … … 891 864 { 892 865 ammus.Destroying += delegate { KranaattiRajahdys(ammus); }; 866 ammus.IgnoresCollisionResponse = false; 867 868 Timer.SingleShot(0.1, delegate { ammus.CollisionIgnorer = null; }); 869 } 870 if ((string)hahmo.Weapon.Tag == "Raketinheitin") 871 { 872 ammus.Destroying += delegate { RakettiRajahdys(ammus); }; 893 873 ammus.IgnoresCollisionResponse = false; 894 874 … … 930 910 rajahdys.Speed = 1000; 931 911 } 912 void RakettiRajahdys(PhysicsObject ammus) 913 { 914 Explosion rajahdys = new Explosion(50); 915 rajahdys.Position = ammus.Position; 916 rajahdys.AddShockwaveHandler("pelaaja", RaketinPaineaaltoOsuu); 917 Add(rajahdys); 918 rajahdys.Force = 100; 919 rajahdys.Speed = 1000; 920 } 932 921 933 922 void hyppaa(PlatformCharacter hahmo, double voima) -
2012/09-22/SanteriH/Kynari/Kynari/Kynari/Kynari.csproj.Debug.cachefile
r3927 r3942 11 11 Content\kerays.xnb 12 12 Content\maali.xnb 13 Content\kentta1.xnb 14 Content\rocketlauncher.xnb 13 15 Content\tausta.wma 16 Content\kentta1.txt -
2012/09-22/SanteriH/Kynari/Kynari/Kynari/obj/x86/Debug/ContentPipeline-{CE1DC0B1-C320-4A5D-86A8-6245AF0207D1}.xml
r3927 r3942 9 9 <Options>None</Options> 10 10 <Output>C:\MyTemp\SanteriH\Kynari\Kynari\Kynari\bin\x86\Debug\Content\pistol.xnb</Output> 11 <Time>2013-0 1-26T10:05:32.9787781+02:00</Time>11 <Time>2013-02-23T10:23:05.7084469+02:00</Time> 12 12 </Item> 13 13 <Item> … … 18 18 <Options>None</Options> 19 19 <Output>C:\MyTemp\SanteriH\Kynari\Kynari\Kynari\bin\x86\Debug\Content\shotgun.xnb</Output> 20 <Time>2013-0 1-26T10:05:32.9677781+02:00</Time>20 <Time>2013-02-23T10:23:05.6964469+02:00</Time> 21 21 </Item> 22 22 <Item> … … 27 27 <Options>None</Options> 28 28 <Output>C:\MyTemp\SanteriH\Kynari\Kynari\Kynari\bin\x86\Debug\Content\grenade.xnb</Output> 29 <Time>2013-0 1-26T10:05:32.8677781+02:00</Time>29 <Time>2013-02-23T10:23:05.6194469+02:00</Time> 30 30 </Item> 31 31 <Item> … … 36 36 <Options>None</Options> 37 37 <Output>C:\MyTemp\SanteriH\Kynari\Kynari\Kynari\bin\x86\Debug\Content\magnum.xnb</Output> 38 <Time>2013-0 1-26T10:05:32.8047781+02:00</Time>38 <Time>2013-02-23T10:23:05.5454469+02:00</Time> 39 39 </Item> 40 40 <Item> … … 45 45 <Options>None</Options> 46 46 <Output>C:\MyTemp\SanteriH\Kynari\Kynari\Kynari\bin\x86\Debug\Content\norsu.xnb</Output> 47 <Time>2013-0 1-26T10:05:32.8757781+02:00</Time>47 <Time>2013-02-23T10:23:05.6274469+02:00</Time> 48 48 </Item> 49 49 <Item> … … 54 54 <Options>None</Options> 55 55 <Output>C:\MyTemp\SanteriH\Kynari\Kynari\Kynari\bin\x86\Debug\Content\assaultrifle.xnb</Output> 56 <Time>2013-0 1-26T10:05:32.7957781+02:00</Time>56 <Time>2013-02-23T10:23:05.5364469+02:00</Time> 57 57 </Item> 58 58 <Item> … … 64 64 <Output>C:\MyTemp\SanteriH\Kynari\Kynari\Kynari\bin\x86\Debug\Content\tausta.xnb</Output> 65 65 <Extra>C:\MyTemp\SanteriH\Kynari\Kynari\Kynari\bin\x86\Debug\Content\tausta.wma</Extra> 66 <Time>2013-0 1-26T10:05:32.7917781+02:00</Time>66 <Time>2013-02-23T10:23:05.5324469+02:00</Time> 67 67 </Item> 68 68 <Item> … … 73 73 <Options>None</Options> 74 74 <Output>C:\MyTemp\SanteriH\Kynari\Kynari\Kynari\bin\x86\Debug\Content\tormays.xnb</Output> 75 <Time>2013-0 1-26T10:05:32.9717781+02:00</Time>75 <Time>2013-02-23T10:23:05.7004469+02:00</Time> 76 76 </Item> 77 77 <Item> … … 82 82 <Options>None</Options> 83 83 <Output>C:\MyTemp\SanteriH\Kynari\Kynari\Kynari\bin\x86\Debug\Content\tuuppaus.xnb</Output> 84 <Time>2013-0 1-26T10:05:32.7997781+02:00</Time>84 <Time>2013-02-23T10:23:05.5404469+02:00</Time> 85 85 </Item> 86 86 <Item> … … 91 91 <Options>None</Options> 92 92 <Output>C:\MyTemp\SanteriH\Kynari\Kynari\Kynari\bin\x86\Debug\Content\hyppays.xnb</Output> 93 <Time>2013-0 1-26T10:05:32.8717781+02:00</Time>93 <Time>2013-02-23T10:23:05.6234469+02:00</Time> 94 94 </Item> 95 95 <Item> … … 100 100 <Options>None</Options> 101 101 <Output>C:\MyTemp\SanteriH\Kynari\Kynari\Kynari\bin\x86\Debug\Content\kerays.xnb</Output> 102 <Time>2013-0 1-26T10:05:32.8797781+02:00</Time>102 <Time>2013-02-23T10:23:05.6314469+02:00</Time> 103 103 </Item> 104 104 <Item> … … 109 109 <Options>None</Options> 110 110 <Output>C:\MyTemp\SanteriH\Kynari\Kynari\Kynari\bin\x86\Debug\Content\maali.xnb</Output> 111 <Time>2013-01-26T10:05:32.7827781+02:00</Time> 111 <Time>2013-02-23T10:23:05.5224469+02:00</Time> 112 </Item> 113 <Item> 114 <Source>kentta1.txt</Source> 115 <Name>kentta1</Name> 116 <Importer>TextFileImporter</Importer> 117 <Processor>TextFileContentProcessor</Processor> 118 <Options>None</Options> 119 <Output>C:\MyTemp\SanteriH\Kynari\Kynari\Kynari\bin\x86\Debug\Content\kentta1.xnb</Output> 120 <Time>2013-02-23T15:52:29.6157946+02:00</Time> 121 </Item> 122 <Item> 123 <Source>rocketlauncher.png</Source> 124 <Name>rocketlauncher</Name> 125 <Importer>TextureImporter</Importer> 126 <Processor>TextureProcessor</Processor> 127 <Options>None</Options> 128 <Output>C:\MyTemp\SanteriH\Kynari\Kynari\Kynari\bin\x86\Debug\Content\rocketlauncher.xnb</Output> 129 <Time>2013-02-23T15:41:30.953935+02:00</Time> 112 130 </Item> 113 131 <BuildSuccessful>true</BuildSuccessful> … … 154 172 <Assembly> 155 173 <Key>C:\Windows\Microsoft.Net\assembly\GAC_32\Microsoft.Xna.Framework.Content.Pipeline\v4.0_4.0.0.0__842cf8be1de50553\Microsoft.Xna.Framework.Content.Pipeline.dll</Key> 156 <Value>2012-03-16T14:3 5:20.2601618+02:00</Value>174 <Value>2012-03-16T14:33:41.9515583+02:00</Value> 157 175 </Assembly> 158 176 </Assemblies> -
2012/09-22/SanteriH/Kynari/Kynari/Kynari/obj/x86/Debug/Kynari.csproj.FileListAbsolute.txt
r3927 r3942 20 20 C:\MyTemp\SanteriH\Kynari\Kynari\Kynari\obj\x86\Debug\Kynari.pdb 21 21 C:\MyTemp\SanteriH\Kynari\Kynari\Kynari\bin\x86\Debug\Content\assaultrifle.xnb 22 C:\MyTemp\SanteriH\Kynari\Kynari\Kynari\bin\x86\Debug\Content\kentta1.xnb 23 C:\MyTemp\SanteriH\Kynari\Kynari\Kynari\bin\x86\Debug\Content\kentta1.txt 24 C:\MyTemp\SanteriH\Kynari\Kynari\Kynari\bin\x86\Debug\Content\rocketlauncher.xnb -
2012/09-22/SanteriH/Kynari/Kynari/KynariContent/KynariContent.contentproj
r3916 r3942 110 110 </Compile> 111 111 </ItemGroup> 112 <ItemGroup> 113 <Compile Include="kentta1.txt"> 114 <Name>kentta1</Name> 115 <Importer>TextFileImporter</Importer> 116 <Processor>TextFileContentProcessor</Processor> 117 <CopyToOutputDirectory>PreserveNewest</CopyToOutputDirectory> 118 </Compile> 119 </ItemGroup> 120 <ItemGroup> 121 <Compile Include="rocketlauncher.png"> 122 <Name>rocketlauncher</Name> 123 <Importer>TextureImporter</Importer> 124 <Processor>TextureProcessor</Processor> 125 </Compile> 126 </ItemGroup> 112 127 <Import Project="$(MSBuildExtensionsPath)\Microsoft\XNA Game Studio\$(XnaFrameworkVersion)\Microsoft.Xna.GameStudio.ContentPipeline.targets" /> 113 128 <!-- To modify your build process, add your task inside one of the targets below and uncomment it.
Note: See TracChangeset
for help on using the changeset viewer.