Changeset 3927
- Timestamp:
- 2013-01-26 16:09:49 (10 years ago)
- Location:
- 2012/09-22/SanteriH/Kynari
- Files:
-
- 7 edited
Legend:
- Unmodified
- Added
- Removed
-
2012/09-22/SanteriH/Kynari/Kynari/Kynari/Kynari.cs
r3916 r3927 35 35 Image pistoolinkuva = LoadImage("pistol"); 36 36 Image kivaarinkuva = LoadImage("assaultrifle"); 37 bool saaAmpua = false; 38 //bool peliohi = false; 37 39 38 40 SoundEffect hyppyAani = LoadSoundEffect("hyppays"); … … 41 43 ProgressBar hpNaytto2; 42 44 43 Meter<int>pelaajan1Pisteet;44 Meter<int>pelaajan2Pisteet;45 IntMeter pelaajan1Pisteet; 46 IntMeter pelaajan2Pisteet; 45 47 46 48 #endregion … … 49 51 public override void Begin() 50 52 { 53 pelaajan1Pisteet = new IntMeter(0); 54 pelaajan2Pisteet = new IntMeter(0); 55 51 56 52 57 DrawPerimeter = false; // ei haluta piirtää kentän reunoja … … 55 60 56 61 // Zoomataan lähemmäksi 57 Camera.ZoomFactor = 0.73;62 //Camera.ZoomFactor = 0.73; 58 63 LuoAlkuValikko(); 59 64 //aloitaUusiPeli(); … … 62 67 void aloitaUusiPeli() 63 68 { 69 64 70 MessageDisplay.Clear(); 65 71 // ladataan kenttä … … 67 73 LisaaLaskurit(); 68 74 naytaTiedot(); 69 75 //peliohi = false; 76 saaAmpua = false; 77 Timer.SingleShot(0.1, delegate 78 { 79 saaAmpua = true; 80 }); 70 81 } 71 82 #endregion … … 94 105 lisaaHPNaytot(); 95 106 107 Timer timer = new Timer(); 108 timer.Interval = 0.1; 109 timer.Timeout += delegate { TarkistaReunat(300, 1000); }; 110 timer.Start(); 111 96 112 return Level; 97 113 } 98 114 115 void TarkistaReunat(double leveys, double korkeus) 116 { 117 if (pelaaja1.Position.X < -leveys) 118 { 119 pelaaja1.Position = new Vector(-leveys, pelaaja1.Position.Y); 120 } 121 if (pelaaja1.Position.X > leveys) 122 { 123 pelaaja1.Position = new Vector(leveys, pelaaja1.Position.Y); 124 } 125 if (pelaaja1.Position.Y < -korkeus) 126 { 127 pelaaja1.Position = new Vector(pelaaja1.Position.X, -korkeus); 128 } 129 if (pelaaja1.Position.Y > korkeus) 130 { 131 pelaaja1.Position = new Vector(pelaaja1.Position.Y, korkeus); 132 } 133 } 134 99 135 void LuoAlkuValikko() 100 136 { 101 137 ClearAll(); 138 NollaaLaskurit(); 102 139 MultiSelectWindow alkuValikko = new MultiSelectWindow("Kynäri", 103 140 "Aloita peli", "Lopeta"); … … 140 177 lisaaPystyTaso(0, -450); 141 178 142 lisaaReuna(- 900, 0);143 lisaaReuna( 900, 0);179 lisaaReuna(-1375, 0); 180 lisaaReuna(1375, 0); 144 181 } 145 182 … … 147 184 { 148 185 // luodaan elämänäyttö 149 hpNaytto = new ProgressBar( 30, 250);150 hpNaytto.Angle = Angle.FromDegrees(90);186 hpNaytto = new ProgressBar(250, 30); 187 //hpNaytto.Angle = Angle.FromDegrees(90); 151 188 hpNaytto.BarColor = Color.LightGreen; 152 189 hpNaytto.Color = Color.Red; 153 190 hpNaytto.BindTo(HitPoint1); 154 hpNaytto.Position = new Vector(Screen. RightSafe - 1000, Screen.TopSafe - 170);191 hpNaytto.Position = new Vector(Screen.LeftSafe + 300, Screen.TopSafe - 170); 155 192 Add(hpNaytto); 156 193 157 hpNaytto2 = new ProgressBar( 30, 250);158 hpNaytto2.Angle = Angle.FromDegrees(90);194 hpNaytto2 = new ProgressBar(250, 30); 195 //hpNaytto2.Angle = Angle.FromDegrees(90); 159 196 hpNaytto2.BarColor = Color.LightGreen; 160 197 hpNaytto2.Color = Color.Red; … … 166 203 void LisaaLaskurit() 167 204 { 168 pelaajan1Pisteet = LuoPisteLaskuri(Screen.Left + 100.0, Screen.Top - 175.0); 169 pelaajan2Pisteet = LuoPisteLaskuri(Screen.Right - 100.0, Screen.Top - 175.0); 170 pelaajan1Pisteet.UpperLimit += (laskuri1_UpperLimit); 171 pelaajan2Pisteet.UpperLimit += (laskuri2_UpperLimit); 205 LuoPisteLaskuri(Screen.Left + 100.0, Screen.Top - 175.0, pelaajan1Pisteet); 206 LuoPisteLaskuri(Screen.Right - 100.0, Screen.Top - 175.0, pelaajan2Pisteet); 207 pelaajan1Pisteet.MaxValue = 3; 208 pelaajan2Pisteet.MaxValue = 3; 209 //pelaajan1Pisteet.UpperLimit += (laskuri1_UpperLimit); 210 //pelaajan2Pisteet.UpperLimit += (laskuri2_UpperLimit); 172 211 } 173 212 … … 178 217 } 179 218 180 IntMeter LuoPisteLaskuri(double x, double y )181 { 182 IntMeter laskuri = new IntMeter(0);219 IntMeter LuoPisteLaskuri(double x, double y, IntMeter laskuri) 220 { 221 //IntMeter laskuri = new IntMeter(0); 183 222 Label naytto = new Label(); 184 223 naytto.BindTo(laskuri); … … 189 228 } 190 229 191 void laskuri1_UpperLimit() 192 { 230 void Pelaaja1Voitti() 231 { 232 /* 233 if (peliohi) { 234 return; 235 } 236 peliohi = true; 237 */ 193 238 MessageDisplay.Clear(); 194 MessageDisplay.Add("Pelaaja 1 voittaa!"); 195 MessageDisplay.X = -100; 196 197 } 198 199 void laskuri2_UpperLimit() 200 { 239 if (pelaaja1.IsDestroying && pelaajan2Pisteet.Value == pelaajan2Pisteet.MaxValue) 240 { 241 MessageDisplay.Add("Tasapeli!"); 242 } 243 else 244 { 245 MessageDisplay.Add("Pelaaja 1 voittaa!"); 246 } 247 MessageDisplay.X = 0; 248 } 249 250 void Pelaaja2Voitti() 251 { 252 /* 253 if (peliohi) 254 { 255 return; 256 } 257 peliohi = true; 258 */ 201 259 MessageDisplay.Clear(); 202 MessageDisplay.Add("Pelaaja 2 voittaa!"); 203 MessageDisplay.X = -100; 260 if (pelaaja2.IsDestroying && pelaajan1Pisteet.Value == pelaajan1Pisteet.MaxValue) 261 { 262 MessageDisplay.Add("Tasapeli!"); 263 } 264 else 265 { 266 MessageDisplay.Add("Pelaaja 2 voittaa!"); 267 } 268 MessageDisplay.X = 0; 204 269 205 270 } … … 207 272 void lisaaPieniTaso(double x, double y) 208 273 { 209 PhysicsObject taso = PhysicsObject.CreateStaticObject(100, 30 );274 PhysicsObject taso = PhysicsObject.CreateStaticObject(100, 30, Shape.Rectangle); 210 275 taso.Color = Color.Gray; 211 276 taso.X = x; … … 216 281 void lisaaReuna(double x, double y) 217 282 { 218 PhysicsObject taso = PhysicsObject.CreateStaticObject( 50, 1000);283 PhysicsObject taso = PhysicsObject.CreateStaticObject(1000, 1000, Shape.Rectangle); 219 284 taso.Color = Color.Gray; 220 285 taso.X = x; … … 225 290 void lisaaPystyTaso(double x, double y) 226 291 { 227 PhysicsObject taso = PhysicsObject.CreateStaticObject(30, 100 );292 PhysicsObject taso = PhysicsObject.CreateStaticObject(30, 100, Shape.Rectangle); 228 293 taso.Color = Color.Gray; 229 294 taso.X = x; … … 260 325 void pelaaja1Kuoli() 261 326 { 327 if (pelaaja1.IsDestroying) 328 { 329 return; 330 } 331 332 pelaaja1.Destroy(); 333 VaihdaAse(pelaaja1); 334 MessageDisplay.Clear(); 335 MessageDisplay.X = 0; 336 pelaajan2Pisteet.Value += 1; 337 338 if (!(pelaajan1Pisteet.Value == pelaajan1Pisteet.MaxValue || pelaajan2Pisteet.Value == pelaajan2Pisteet.MaxValue)) 339 { 340 if (pelaaja2.IsDestroying && pelaajan1Pisteet.Value != pelaajan1Pisteet.MaxValue) 341 { 342 MessageDisplay.Clear(); 343 MessageDisplay.Add("Erä tasan!"); 344 } 345 else if (pelaajan1Pisteet.Value != pelaajan1Pisteet.MaxValue) 346 { 347 MessageDisplay.Add("Pelaaja 2 voitti erän!"); 348 } 349 350 Timer.SingleShot(3.0, aloitaUusiPeli); 351 } 352 else if (pelaajan2Pisteet.Value == pelaajan2Pisteet.MaxValue) 353 { 354 Pelaaja2Voitti(); 355 ClearTimers(); 356 Timer.SingleShot(3.0, LuoAlkuValikko); 357 } 358 262 359 /* 263 PlatformCharacter pelaaja = (PlatformCharacter)sender;264 pelaaja.UnequipWeapon();265 Weapon kuolinAse = pelaaja.Weapon;266 kuolinAse.RemoveFromOwner();267 kuolinAse.Unequip();268 kuolinAse.Visible = true;269 */270 pelaaja1.Destroy();271 MessageDisplay.Clear();272 MessageDisplay.X = -100;273 MessageDisplay.Add("Pelaaja 2 voitti erän!");274 pelaajan2Pisteet.Value += 1;275 276 360 if (pelaajan2Pisteet.Value == pelaajan2Pisteet.MaxValue) 277 361 { 362 Timer.SingleShot(3.0, LuoAlkuValikko); 363 } 364 365 else 366 { 367 Timer.SingleShot(3.0, aloitaUusiPeli); 368 } 369 */ 370 371 372 } 373 void pelaaja2Kuoli() 374 { 375 if (pelaaja2.IsDestroying) 376 { 278 377 return; 279 378 } 280 379 pelaaja2.Destroy(); 380 VaihdaAse(pelaaja2); 381 //MessageDisplay.Clear(); 382 MessageDisplay.X = 0; 383 pelaajan1Pisteet.Value += 1; 384 385 if (!(pelaajan2Pisteet.Value == pelaajan2Pisteet.MaxValue || pelaajan1Pisteet.Value == pelaajan1Pisteet.MaxValue)) 386 { 387 if (pelaaja1.IsDestroying && pelaajan2Pisteet.Value != pelaajan2Pisteet.MaxValue) 388 { 389 MessageDisplay.Clear(); 390 MessageDisplay.Add("Erä tasan!"); 391 } 392 else if (pelaajan1Pisteet.Value != pelaajan2Pisteet.MaxValue) 393 { 394 MessageDisplay.Add("Pelaaja 1 voitti erän!"); 395 } 396 397 Timer.SingleShot(3.0, aloitaUusiPeli); 398 } 399 else if (pelaajan1Pisteet.Value == pelaajan1Pisteet.MaxValue) 400 { 401 Pelaaja1Voitti(); 402 ClearTimers(); 403 Timer.SingleShot(3.0, LuoAlkuValikko); 404 } 405 /*if (pelaaja1.IsDestroying && pelaajan2Pisteet.Value != pelaajan2Pisteet.MaxValue) 406 { 407 MessageDisplay.Add("Erä tasan!"); 408 } 409 else if (pelaajan2Pisteet.Value != pelaajan2Pisteet.MaxValue) 410 { 411 MessageDisplay.Add("Pelaaja 1 voitti erän!"); 412 } 413 414 if (pelaajan1Pisteet.Value == pelaajan1Pisteet.MaxValue) 415 { 416 Timer.SingleShot(3.0, LuoAlkuValikko); 417 } 281 418 else 282 419 { 283 Timer.SingleShot(3.0, eraloppui); 284 /* 285 Timer ajastin2 = new Timer(); 286 ajastin2.Interval = 3; 287 ajastin2.Trigger += new Timer.TriggerHandler(eraloppui); 288 ajastin2.Start(); 289 AddTimer(ajastin2); 290 * */ 291 } 292 293 } 294 void pelaaja2Kuoli() 295 { 296 /* 297 PlatformCharacter pelaaja = (PlatformCharacter)sender; 298 pelaaja.UnequipWeapon(); 299 Weapon kuolinAse = pelaaja.Weapon; 300 kuolinAse.RemoveFromOwner(); 301 kuolinAse.Unequip(); 302 kuolinAse.Visible = true; 303 */ 304 pelaaja2.Destroy(); 305 MessageDisplay.Clear(); 306 MessageDisplay.X = -100; 307 MessageDisplay.Add("Pelaaja 1 voitti erän!"); 308 pelaajan1Pisteet.Value += 1; 309 310 if (pelaajan2Pisteet.Value == pelaajan2Pisteet.MaxValue) 311 { 312 return; 313 } 314 315 else 316 { 317 Timer.SingleShot(3.0, eraloppui); 318 /* 319 Timer ajastin2 = new Timer(); 320 ajastin2.Interval = 3; 321 ajastin2.Trigger += new Timer.TriggerHandler(eraloppui); 322 ajastin2.Start(); 323 AddTimer(ajastin2); 324 */ 325 } 326 } 327 328 void eraloppui() 329 { 330 aloitaUusiPeli(); 420 Timer.SingleShot(3.0, aloitaUusiPeli); 421 }*/ 331 422 } 332 423 … … 397 488 private void VaihdaAse(Pelaaja pelaaja) 398 489 { 490 if (pelaaja.Weapon == null) return; 491 399 492 pelaaja.voikoPoimiaAseen = false; 400 493 Timer.SingleShot(1.0, delegate { pelaaja.voikoPoimiaAseen = true; }); … … 408 501 tiputettuAse.CollisionIgnoreGroup = 1; 409 502 pelaaja.CollisionIgnoreGroup = 1; 410 Timer.SingleShot(1.0, delegate { 503 Timer.SingleShot(1.0, delegate 504 { 411 505 tiputettuAse.CollisionIgnoreGroup = 0; 412 506 pelaaja.CollisionIgnoreGroup = 0; … … 418 512 AddCollisionHandler<PhysicsObject, Pelaaja>(tiputettuAse, "pelaaja", keraaAse); 419 513 514 pelaaja.Weapon = null; 515 420 516 //naytaTiedot(); 421 517 //pelaaja.UnequipWeapon(); … … 433 529 434 530 435 531 436 532 } 437 533 … … 441 537 { 442 538 ammus.Destroy(); 443 if (kohde == pelaaja1) { HitPoint1.Value -= 50; } 444 if (kohde == pelaaja2) { HitPoint2.Value -= 50; } 445 } 446 } 447 539 } 540 } 541 void PaineaaltoOsuu(IPhysicsObject kohde, Vector shokki) 542 { 543 if (kohde == pelaaja1) { HitPoint1.Value -= 75; } 544 if (kohde == pelaaja2) { HitPoint2.Value -= 75; } 545 } 448 546 449 547 void AmmusOsui(PhysicsObject ammus, PhysicsObject kohde) 450 548 { 451 ammus.Destroy(); 549 if ((string)kohde.Tag != "ammus") 550 { 551 ammus.Destroy(); 552 } 553 452 554 if (kohde.Tag.ToString() == "pelaaja") 453 555 { … … 458 560 void KivaariOsui(PhysicsObject ammus, PhysicsObject kohde) 459 561 { 460 ammus.Destroy(); 562 if ((string)kohde.Tag != "ammus") 563 { 564 ammus.Destroy(); 565 } 461 566 if (kohde.Tag.ToString() == "pelaaja") 462 567 { … … 467 572 void MagnumOsui(PhysicsObject ammus, PhysicsObject kohde) 468 573 { 469 ammus.Destroy(); 574 if ((string)kohde.Tag != "ammus") 575 { 576 ammus.Destroy(); 577 } 470 578 if (kohde.Tag.ToString() == "pelaaja") 471 579 { 472 if (kohde == pelaaja1) { HitPoint1.Value -= 25; }473 if (kohde == pelaaja2) { HitPoint2.Value -= 25; }580 if (kohde == pelaaja1) { HitPoint1.Value -= 35; } 581 if (kohde == pelaaja2) { HitPoint2.Value -= 35; } 474 582 } 475 583 } 476 584 void HaulikkoOsui(PhysicsObject ammus, PhysicsObject kohde) 477 585 { 478 ammus.Destroy(); 586 if ((string)kohde.Tag != "ammus") 587 { 588 ammus.Destroy(); 589 } 590 479 591 if (kohde.Tag.ToString() == "pelaaja") 480 592 { 481 if (kohde == pelaaja1) { HitPoint1.Value -= 40; }482 if (kohde == pelaaja2) { HitPoint2.Value -= 40; }593 if (kohde == pelaaja1) { HitPoint1.Value -= 13; } 594 if (kohde == pelaaja2) { HitPoint2.Value -= 13; } 483 595 } 484 596 } … … 491 603 { 492 604 ase2 = new AssaultRifle(39, 13); 493 ase2.FireRate = 5;605 ase2.FireRate = 7; 494 606 ase2.ProjectileCollision = KivaariOsui; 607 ase2.MaxAmmoLifetime = TimeSpan.FromSeconds(10); 495 608 //kivaari.MomentOfInertia = double.PositiveInfinity; 496 609 //kivaari.Mass = 0.1; … … 503 616 { 504 617 ase2 = new AssaultRifle(17, 12); 505 ase2.FireRate = 1 ;618 ase2.FireRate = 1.2; 506 619 ase2.ProjectileCollision = MagnumOsui; 620 ase2.MaxAmmoLifetime = TimeSpan.FromSeconds(10); 507 621 //magnum.MomentOfInertia = double.PositiveInfinity; 508 622 //magnum.Mass = 0.1; … … 521 635 if (ase.Tag.ToString() == "Haulikko") 522 636 { 637 523 638 ase2 = new AssaultRifle(39, 13); 524 639 ase2.FireRate = 0.75; 525 640 ase2.ProjectileCollision = HaulikkoOsui; 641 ase2.MaxAmmoLifetime = TimeSpan.FromSeconds(0.4); 642 526 643 //haulikko.MomentOfInertia = double.PositiveInfinity; 527 644 //haulikko.Mass = 0.1; … … 529 646 //haulikko.AmmoType.Damage = new Damage(35); 530 647 //haulikko.AmmoType.ClusterArc = 3; 648 531 649 ase2.Image = haulikonkuva; 532 650 //pelaaja.Add(ase2); … … 539 657 ase2.FireRate = 0.5; 540 658 ase2.ProjectileCollision = KranaattiOsui; 659 ase2.MaxAmmoLifetime = TimeSpan.FromSeconds(2); 541 660 //kranaatinheitin.MomentOfInertia = double.PositiveInfinity; 542 661 //kranaatinheitin.Mass = 0.1; … … 556 675 ase2.FireRate = 2; 557 676 ase2.ProjectileCollision = AmmusOsui; 677 ase2.MaxAmmoLifetime = TimeSpan.FromSeconds(10); 558 678 //pelaaja1.Weapon.Mass = 0.1; 559 679 //pelaaja1.EquipWeapon(); … … 700 820 Keyboard.Listen(Key.Up, ButtonState.Pressed, hyppaa, "Hyppää", pelaaja2, hyppyVoima); 701 821 Keyboard.Listen(Key.Enter, ButtonState.Down, Ammu, "Ammu", pelaaja2); 822 702 823 Keyboard.Listen(Key.Escape, ButtonState.Pressed, PeliPauselle, "Pysäyttää pelin"); 703 824 … … 719 840 void PeliPauselle() 720 841 { 842 Pause(); 721 843 MultiSelectWindow PauseValikko = new MultiSelectWindow("Kynäri", 722 844 "Jatka peliä", "Aloita peli alusta", "Päävalikko", "Lopeta"); 723 845 Add(PauseValikko); 724 PauseValikko.AddItemHandler(1, uusiPeli); 725 PauseValikko.AddItemHandler(2, LuoAlkuValikko); 846 PauseValikko.AddItemHandler(0, Pause); 847 PauseValikko.AddItemHandler(1, delegate { uusiPeli(); Pause(); }); 848 PauseValikko.AddItemHandler(2, delegate { LuoAlkuValikko(); Pause(); }); 726 849 PauseValikko.AddItemHandler(3, Exit); 727 850 PauseValikko.DefaultCancel = 0; … … 740 863 MessageDisplay.Clear(); 741 864 MessageDisplay.X = 0; 742 MessageDisplay.Add("Pelaaja 1: " + pelaaja1.Weapon.Tag); 743 MessageDisplay.Add("Pelaaja 2: " + pelaaja2.Weapon.Tag); 865 if (pelaaja1.Weapon != null) 866 { 867 MessageDisplay.Add("Pelaaja 1: " + pelaaja1.Weapon.Tag); 868 } 869 if (pelaaja2.Weapon != null) 870 { 871 MessageDisplay.Add("Pelaaja 2: " + pelaaja2.Weapon.Tag); 872 } 744 873 } 745 874 746 875 void Ammu(PlatformCharacter hahmo) 747 876 { 748 if (hahmo.IsDestroyed )877 if (hahmo.IsDestroyed || saaAmpua == false) 749 878 { 750 879 return; … … 755 884 if (ammus != null) 756 885 { 886 ammus.Tag = "ammus"; 887 ammus.IgnoresCollisionResponse = true; 888 ammus.IgnoresExplosions = true; 889 890 if ((string)hahmo.Weapon.Tag == "Kranaatinheitin") 891 { 892 ammus.Destroying += delegate { KranaattiRajahdys(ammus); }; 893 ammus.IgnoresCollisionResponse = false; 894 895 Timer.SingleShot(0.1, delegate { ammus.CollisionIgnorer = null; }); 896 } 897 if ((string)hahmo.Weapon.Tag == "Haulikko") 898 { 899 for (int i = 0; i < 5; i++) 900 { 901 PhysicsObject ammus2 = new PhysicsObject(ammus.Image); 902 ammus2.IgnoresGravity = true; 903 ammus2.Size = ammus.Size; 904 ammus2.Position = ammus.Position; 905 ammus2.Velocity = ammus.Velocity; 906 ammus2.MaximumLifetime = TimeSpan.FromSeconds(0.4); 907 ammus2.Hit(new Vector(RandomGen.NextDouble(-100, 100), RandomGen.NextDouble(-300, 300))); 908 //ammus2.CollisionIgnoreGroup = 2; 909 ammus2.CollisionIgnorer = ammus.CollisionIgnorer; 910 ammus2.Tag = "ammus"; 911 ammus2.IgnoresCollisionResponse = true; 912 ammus2.IgnoresExplosions = true; 913 AddCollisionHandler(ammus2, HaulikkoOsui); 914 Add(ammus2); 915 } 916 } 757 917 Add(ammus); 758 918 } 759 919 760 920 return; 921 } 922 923 void KranaattiRajahdys(PhysicsObject ammus) 924 { 925 Explosion rajahdys = new Explosion(100); 926 rajahdys.Position = ammus.Position; 927 rajahdys.AddShockwaveHandler("pelaaja", PaineaaltoOsuu); 928 Add(rajahdys); 929 rajahdys.Force = 100; 930 rajahdys.Speed = 1000; 761 931 } 762 932 -
2012/09-22/SanteriH/Kynari/Kynari/Kynari/Kynari.csproj.Debug.cachefile
r3916 r3927 4 4 Content\magnum.xnb 5 5 Content\norsu.xnb 6 Content\assaultrifle.xnb 6 7 Content\tausta.xnb 7 8 Content\tormays.xnb … … 10 11 Content\kerays.xnb 11 12 Content\maali.xnb 12 Content\assaultrifle.xnb13 13 Content\tausta.wma -
2012/09-22/SanteriH/Kynari/Kynari/Kynari/obj/x86/Debug/ContentPipeline-{CE1DC0B1-C320-4A5D-86A8-6245AF0207D1}.xml
r3883 r3927 9 9 <Options>None</Options> 10 10 <Output>C:\MyTemp\SanteriH\Kynari\Kynari\Kynari\bin\x86\Debug\Content\pistol.xnb</Output> 11 <Time>201 2-11-17T10:25:02.3447505+02:00</Time>11 <Time>2013-01-26T10:05:32.9787781+02:00</Time> 12 12 </Item> 13 13 <Item> … … 18 18 <Options>None</Options> 19 19 <Output>C:\MyTemp\SanteriH\Kynari\Kynari\Kynari\bin\x86\Debug\Content\shotgun.xnb</Output> 20 <Time>201 2-11-17T10:25:02.3337505+02:00</Time>20 <Time>2013-01-26T10:05:32.9677781+02:00</Time> 21 21 </Item> 22 22 <Item> … … 27 27 <Options>None</Options> 28 28 <Output>C:\MyTemp\SanteriH\Kynari\Kynari\Kynari\bin\x86\Debug\Content\grenade.xnb</Output> 29 <Time>201 2-11-17T10:25:02.2677505+02:00</Time>29 <Time>2013-01-26T10:05:32.8677781+02:00</Time> 30 30 </Item> 31 31 <Item> … … 36 36 <Options>None</Options> 37 37 <Output>C:\MyTemp\SanteriH\Kynari\Kynari\Kynari\bin\x86\Debug\Content\magnum.xnb</Output> 38 <Time>201 2-11-17T10:25:02.2057505+02:00</Time>38 <Time>2013-01-26T10:05:32.8047781+02:00</Time> 39 39 </Item> 40 40 <Item> … … 45 45 <Options>None</Options> 46 46 <Output>C:\MyTemp\SanteriH\Kynari\Kynari\Kynari\bin\x86\Debug\Content\norsu.xnb</Output> 47 <Time>2012-11-17T10:25:02.2757505+02:00</Time> 47 <Time>2013-01-26T10:05:32.8757781+02:00</Time> 48 </Item> 49 <Item> 50 <Source>assaultrifle.png</Source> 51 <Name>assaultrifle</Name> 52 <Importer>TextureImporter</Importer> 53 <Processor>TextureProcessor</Processor> 54 <Options>None</Options> 55 <Output>C:\MyTemp\SanteriH\Kynari\Kynari\Kynari\bin\x86\Debug\Content\assaultrifle.xnb</Output> 56 <Time>2013-01-26T10:05:32.7957781+02:00</Time> 48 57 </Item> 49 58 <Item> … … 55 64 <Output>C:\MyTemp\SanteriH\Kynari\Kynari\Kynari\bin\x86\Debug\Content\tausta.xnb</Output> 56 65 <Extra>C:\MyTemp\SanteriH\Kynari\Kynari\Kynari\bin\x86\Debug\Content\tausta.wma</Extra> 57 <Time>201 2-11-17T10:25:02.1957505+02:00</Time>66 <Time>2013-01-26T10:05:32.7917781+02:00</Time> 58 67 </Item> 59 68 <Item> … … 64 73 <Options>None</Options> 65 74 <Output>C:\MyTemp\SanteriH\Kynari\Kynari\Kynari\bin\x86\Debug\Content\tormays.xnb</Output> 66 <Time>201 2-11-17T10:25:02.3377505+02:00</Time>75 <Time>2013-01-26T10:05:32.9717781+02:00</Time> 67 76 </Item> 68 77 <Item> … … 73 82 <Options>None</Options> 74 83 <Output>C:\MyTemp\SanteriH\Kynari\Kynari\Kynari\bin\x86\Debug\Content\tuuppaus.xnb</Output> 75 <Time>201 2-11-17T10:25:02.2017505+02:00</Time>84 <Time>2013-01-26T10:05:32.7997781+02:00</Time> 76 85 </Item> 77 86 <Item> … … 82 91 <Options>None</Options> 83 92 <Output>C:\MyTemp\SanteriH\Kynari\Kynari\Kynari\bin\x86\Debug\Content\hyppays.xnb</Output> 84 <Time>201 2-11-17T10:25:02.2727505+02:00</Time>93 <Time>2013-01-26T10:05:32.8717781+02:00</Time> 85 94 </Item> 86 95 <Item> … … 91 100 <Options>None</Options> 92 101 <Output>C:\MyTemp\SanteriH\Kynari\Kynari\Kynari\bin\x86\Debug\Content\kerays.xnb</Output> 93 <Time>201 2-11-17T10:25:02.2787505+02:00</Time>102 <Time>2013-01-26T10:05:32.8797781+02:00</Time> 94 103 </Item> 95 104 <Item> … … 100 109 <Options>None</Options> 101 110 <Output>C:\MyTemp\SanteriH\Kynari\Kynari\Kynari\bin\x86\Debug\Content\maali.xnb</Output> 102 <Time>201 2-11-17T10:25:02.1857505+02:00</Time>111 <Time>2013-01-26T10:05:32.7827781+02:00</Time> 103 112 </Item> 104 113 <BuildSuccessful>true</BuildSuccessful> … … 117 126 <Assembly> 118 127 <Key>C:\Program Files (x86)\Jypeli\lib\ContentExtensions\TextFileContentExtension.dll</Key> 119 <Value>201 2-10-07T21:39:38+03:00</Value>128 <Value>2013-01-25T08:50:48+02:00</Value> 120 129 </Assembly> 121 130 <Assembly> 122 131 <Key>C:\Program Files (x86)\Microsoft XNA\XNA Game Studio\v4.0\References\Windows\x86\Microsoft.Xna.Framework.Content.Pipeline.XImporter.dll</Key> 123 <Value>2011-09-01T1 6:22:30+03:00</Value>132 <Value>2011-09-01T17:22:30+03:00</Value> 124 133 </Assembly> 125 134 <Assembly> 126 135 <Key>C:\Program Files (x86)\Microsoft XNA\XNA Game Studio\v4.0\References\Windows\x86\Microsoft.Xna.Framework.Content.Pipeline.VideoImporters.dll</Key> 127 <Value>2011-09-01T1 6:22:30+03:00</Value>136 <Value>2011-09-01T17:22:30+03:00</Value> 128 137 </Assembly> 129 138 <Assembly> 130 139 <Key>C:\Program Files (x86)\Microsoft XNA\XNA Game Studio\v4.0\References\Windows\x86\Microsoft.Xna.Framework.Content.Pipeline.TextureImporter.dll</Key> 131 <Value>2011-09-01T1 6:22:30+03:00</Value>140 <Value>2011-09-01T17:22:30+03:00</Value> 132 141 </Assembly> 133 142 <Assembly> 134 143 <Key>C:\Program Files (x86)\Microsoft XNA\XNA Game Studio\v4.0\References\Windows\x86\Microsoft.Xna.Framework.Content.Pipeline.FBXImporter.dll</Key> 135 <Value>2011-09-01T1 6:22:30+03:00</Value>144 <Value>2011-09-01T17:22:30+03:00</Value> 136 145 </Assembly> 137 146 <Assembly> 138 147 <Key>C:\Program Files (x86)\Microsoft XNA\XNA Game Studio\v4.0\References\Windows\x86\Microsoft.Xna.Framework.Content.Pipeline.EffectImporter.dll</Key> 139 <Value>2011-09-01T1 6:22:30+03:00</Value>148 <Value>2011-09-01T17:22:30+03:00</Value> 140 149 </Assembly> 141 150 <Assembly> 142 151 <Key>C:\Program Files (x86)\Microsoft XNA\XNA Game Studio\v4.0\References\Windows\x86\Microsoft.Xna.Framework.Content.Pipeline.AudioImporters.dll</Key> 143 <Value>2011-09-01T1 6:22:30+03:00</Value>152 <Value>2011-09-01T17:22:30+03:00</Value> 144 153 </Assembly> 145 154 <Assembly> 146 155 <Key>C:\Windows\Microsoft.Net\assembly\GAC_32\Microsoft.Xna.Framework.Content.Pipeline\v4.0_4.0.0.0__842cf8be1de50553\Microsoft.Xna.Framework.Content.Pipeline.dll</Key> 147 <Value>2012-0 7-09T09:56:07.3404899+03:00</Value>156 <Value>2012-03-16T14:35:20.2601618+02:00</Value> 148 157 </Assembly> 149 158 </Assemblies> -
2012/09-22/SanteriH/Kynari/Kynari/Kynari/obj/x86/Debug/Kynari.csproj.FileListAbsolute.txt
r3883 r3927 19 19 C:\MyTemp\SanteriH\Kynari\Kynari\Kynari\obj\x86\Debug\Kynari.exe 20 20 C:\MyTemp\SanteriH\Kynari\Kynari\Kynari\obj\x86\Debug\Kynari.pdb 21 C:\MyTemp\SanteriH\Kynari\Kynari\Kynari\bin\x86\Debug\Content\assaultrifle.xnb
Note: See TracChangeset
for help on using the changeset viewer.