Changeset 3909
- Timestamp:
- 2012-12-08 14:58:55 (8 years ago)
- Location:
- 2012/10-20/LeoL/Super Mario classic
- Files:
-
- 11 edited
Legend:
- Unmodified
- Added
- Removed
-
2012/10-20/LeoL/Super Mario classic/Super Mario classic/Super Mario classic/Super_Mario_classic.cs
r3887 r3909 14 14 15 15 PlatformCharacter pelaaja1; 16 Image Vihukuva = LoadImage(" Iggy");17 Image maalinKuva = LoadImage(" Chest");18 Image pelaajanKuva = LoadImage(" Boo");19 Image tahtiKuva = LoadImage(" Lava coin");16 Image Vihukuva = LoadImage("Morton jr"); 17 Image maalinKuva = LoadImage("Star"); 18 Image pelaajanKuva = LoadImage("Toad"); 19 Image tahtiKuva = LoadImage("Coin"); 20 20 // mario = Image.Mirror(pelaajanKuva); 21 21 SoundEffect maaliAani = LoadSoundEffect("maali"); 22 Image PalikkanKuva = LoadImage(" Maa W1");22 Image PalikkanKuva = LoadImage("Dirt"); 23 23 24 24 // Pelin alussa ollaan kentässä 1 … … 27 27 public override void Begin() 28 28 { 29 IsFullScreen = false; 30 kenttaNro = 3; 29 31 SeuraavaKentta(); 30 32 } … … 33 35 ClearAll (); 34 36 35 if(kenttaNro == 1) LuoKentta("Kentta1"); 36 else if (kenttaNro == 2) LuoKentta("kentta2"); 37 else if(kenttaNro == 3) LuoKentta("Kentta3"); 38 else if(kenttaNro > 3) Exit(); 37 if (kenttaNro == 1) 38 { 39 LuoKentta("Kentta1"); 40 Level.BackgroundColor = Color.SkyBlue; 41 } 42 else if (kenttaNro == 2) 43 { 44 LuoKentta("kentta2"); 45 Level.BackgroundColor = Color.Black; 46 } 47 else if (kenttaNro == 3) 48 { 49 LuoKentta("Kentta3"); 50 Level.Background.CreateGradient(Color.DarkRed, Color.Black); 51 } 52 else if (kenttaNro > 3) Exit(); 39 53 40 54 } … … 42 56 void LuoKentta(string kenttatiedosto) 43 57 { 44 TileMap kentta =TileMap.FromLevelAsset(kenttatiedosto);45 kentta.SetTileMethod( '#', LisaaTaso);46 kentta.SetTileMethod( '*', LisaaTahti);47 kentta.SetTileMethod( 'N', LisaaPelaaja);48 kentta.SetTileMethod( 'E', LisaaMaali);49 kentta.SetTileMethod( 'K', LisaaVihu);58 ColorTileMap kentta = ColorTileMap.FromLevelAsset(kenttatiedosto); 59 kentta.SetTileMethod(Color.Gray, LisaaTaso); 60 kentta.SetTileMethod(Color.Orange, LisaaTahti); 61 kentta.SetTileMethod(Color.Red, LisaaPelaaja); 62 kentta.SetTileMethod(Color.Gold, LisaaMaali); 63 kentta.SetTileMethod(Color.FromHexCode("00FF21"), LisaaVihu); 50 64 //kentta.SetTileMethod('s', LisaaDeath); 51 65 kentta.Execute(RUUDUN_KOKO, RUUDUN_KOKO); 52 66 Level.CreateBorders(); 53 Level.Background.CreateGradient(Color.DarkRed54 , Color.Black);67 68 55 69 56 70 LisaaNappaimet(); … … 68 82 taso.Image = maalinKuva; 69 83 Add(taso); 70 taso.Tag = " Chest";84 taso.Tag = "Star"; 71 85 } 72 86 void LisaaTaso(Vector paikka, double leveys, double korkeus) … … 84 98 tahti.Position = paikka; 85 99 tahti.Image = tahtiKuva; 86 tahti.Tag = " Lava coin";100 tahti.Tag = "Coin"; 87 101 Add(tahti); 88 102 } … … 94 108 pelaaja1.Mass = 4.0; 95 109 pelaaja1.Image = pelaajanKuva; 96 AddCollisionHandler(pelaaja1, "Lava coin", TormaaTahteen); 97 AddCollisionHandler(pelaaja1, "Chest", TormaaMaaliin); 110 AddCollisionHandler(pelaaja1, "Coin", TormaaTahteen); 111 AddCollisionHandler(pelaaja1, "Star", TormaaMaaliin); 112 AddCollisionHandler(pelaaja1, "Morton jr", TormaaVihuun); 113 98 114 Add(pelaaja1); 99 115 } … … 130 146 { 131 147 maaliAani.Play(); 132 MessageDisplay.Add("Lava coin");148 133 149 tahti.Destroy(); 134 150 } 135 151 136 void TormaaMaaliin(PhysicsObject maali, PhysicsObject tormaaja)152 void TormaaMaaliin(PhysicsObject tormaaja, PhysicsObject maali) 137 153 { 138 154 kenttaNro++; … … 140 156 } 141 157 158 void TormaaVihuun(PhysicsObject tormaaja, PhysicsObject vihu) 159 { 160 if (Math.Abs(tormaaja.Bottom - vihu.Top) < 2) 161 { 162 vihu.Destroy(); 163 } 164 else 165 { 166 tormaaja.Destroy(); 167 } 168 } 169 142 170 void LisaaVihu(Vector paikka, double leveys, double korkeus) 143 171 { 144 P hysicsObject Vihu = PhysicsObject.CreateStaticObject(leveys, korkeus);145 Vihu.IgnoresCollisionResponse = true;172 PlatformCharacter Vihu = new PlatformCharacter(leveys, korkeus); 173 146 174 Vihu.Position = paikka; 147 175 Vihu.Image = Vihukuva; 148 Vihu.Tag = "Iggy"; 176 Vihu.Tag = "Morton jr"; 177 Vihu.Height = korkeus * 1.5; 178 Vihu.Width = leveys * 1.5; 179 Vihu.Mass = 100; 149 180 Add(Vihu); 181 PlatformWandererBrain TasoAivot = new PlatformWandererBrain(); 182 TasoAivot.Speed = 100; 183 Vihu.Brain = TasoAivot; 184 150 185 } 151 186 -
2012/10-20/LeoL/Super Mario classic/Super Mario classic/Super Mario classic/bin/x86/Debug/Jypeli.xml
r3861 r3909 1105 1105 <member name="M:PlatformCharacter2.Turn(Jypeli.Direction)"> 1106 1106 <summary> 1107 PysÀhtyy ja kÀÀntyy vasemmalle tai oikealle.1108 </summary> 1109 <param name="direction"> Rintamasuunta. Direction.Left tai Direction.Right</param>1107 KÀÀntyy. 1108 </summary> 1109 <param name="direction">Suunta</param> 1110 1110 </member> 1111 1111 <member name="M:PlatformCharacter2.StopWalking"> … … 1119 1119 </summary> 1120 1120 <param name="speed">LÀhtönopeus.</param> 1121 </member> 1122 <member name="M:PlatformCharacter2.ForceJump(System.Double)"> 1123 <summary> 1124 HyppÀÀ vaikka olio ei olisikaan toisen pÀÀllÀ. 1125 </summary> 1126 <param name="speed">LÀhtönopeus maasta.</param> 1121 1127 </member> 1122 1128 <member name="M:PlatformCharacter2.Update(Jypeli.Time)"> … … 1175 1181 </summary> 1176 1182 </member> 1177 <member name="P:PlatformCharacter2.LeftWalkingAnimation"> 1178 <summary> 1179 KÀvelyanimaatio vasemmalle. 1180 </summary> 1181 </member> 1182 <member name="P:PlatformCharacter2.RightWalkingAnimation"> 1183 <summary> 1184 KÀvelyanimaatio oikealle. 1185 </summary> 1186 </member> 1187 <member name="P:PlatformCharacter2.LeftIdleAnimation"> 1188 <summary> 1189 Animaatio, jota kÀytetÀÀn kun hahmo on paikallaan, 1190 kÀÀntyneenÀ vasemmalle. 1191 </summary> 1192 </member> 1193 <member name="P:PlatformCharacter2.RightIdleAnimation"> 1194 <summary> 1195 Animaatio, jota kÀytetÀÀn kun hahmo on paikallaan, 1196 kÀÀntyneenÀ oikealle. 1197 </summary> 1198 </member> 1199 <member name="P:PlatformCharacter2.IdleAnimation"> 1200 <summary> 1201 Animaatio, jota kÀytetÀÀn kun hahmo on paikallaan. 1202 </summary> 1203 </member> 1204 <member name="P:PlatformCharacter2.WalkingAnimation"> 1205 <summary> 1206 Animaatio, jota kÀytetÀÀn kun hahmo kÀvelee. 1183 <member name="P:PlatformCharacter2.AnimWalk"> 1184 <summary> 1185 KÀvelyanimaatio (oikealle) 1186 </summary> 1187 </member> 1188 <member name="P:PlatformCharacter2.AnimJump"> 1189 <summary> 1190 Hyppyanimaatio (oikealle) 1191 </summary> 1192 </member> 1193 <member name="P:PlatformCharacter2.AnimFall"> 1194 <summary> 1195 Putoamisanimaatio (oikealle) 1196 </summary> 1197 </member> 1198 <member name="P:PlatformCharacter2.LoopJumpAnim"> 1199 <summary> 1200 Toistetaanko hyppyanimaatiota useammin kuin kerran. 1201 </summary> 1202 </member> 1203 <member name="P:PlatformCharacter2.LoopFallAnim"> 1204 <summary> 1205 Toistetaanko putoamisanimaatiota useammin kuin kerran. 1206 </summary> 1207 </member> 1208 <member name="P:PlatformCharacter2.AnimIdle"> 1209 <summary> 1210 Animaatio, jota kÀytetÀÀn kun hahmo on paikallaan (kÀÀntyneenÀ oikealle) 1207 1211 </summary> 1208 1212 </member> … … 3005 3009 <returns>Muunnettu kokoelma</returns> 3006 3010 </member> 3011 <member name="T:Jypeli.ObjectHelper"> 3012 <summary> 3013 Apuluokka kaikille olioille 3014 </summary> 3015 </member> 3016 <member name="M:Jypeli.ObjectHelper.GetHashCode(System.Object[])"> 3017 <summary> 3018 Palauttaa hajautuskoodin usean olion kokoelmalle. 3019 </summary> 3020 <param name="objects"></param> 3021 <returns></returns> 3022 </member> 3007 3023 <member name="T:Jypeli.ReturnHelper"> 3008 3024 <summary> … … 3039 3055 <param name="chars">Poistettavien merkkien mÀÀrÀ</param> 3040 3056 <returns></returns> 3057 </member> 3058 <member name="M:Jypeli.StringHelpers.Substring(System.Text.StringBuilder,System.Text.StringBuilder,System.Int32,System.Int32)"> 3059 <summary> 3060 Kirjoittaa osamerkkijonon toiseen StringBuilderiin. 3061 </summary> 3062 <param name="src">StringBuilder josta luetaan</param> 3063 <param name="dest">StringBuilder johon kirjoitetaan</param> 3064 <param name="start">EnsimmÀinen merkki osajonosta</param> 3065 <param name="length">Osajonon pituus</param> 3066 </member> 3067 <member name="M:Jypeli.StringHelpers.Substring(System.Text.StringBuilder,System.Int32,System.Int32)"> 3068 <summary> 3069 Palauttaa osamerkkijonon toisena StringBuilderina. 3070 </summary> 3071 <param name="builder">StringBuilder-instanssi</param> 3072 <param name="start">EnsimmÀinen merkki osajonosta</param> 3073 <param name="length">Osajonon pituus</param> 3074 <returns>Osamerkkijono-StringBuilder</returns> 3075 </member> 3076 <member name="M:Jypeli.StringHelpers.PutTo(System.Text.StringBuilder,System.Text.StringBuilder)"> 3077 <summary> 3078 Poistaa koko StringBuilderin sisÀllön ja kirjoittaa sen toiseen StringBuilderiin. 3079 </summary> 3080 <param name="src">StringBuilder josta otetaan</param> 3081 <param name="dest">StringBuilder johon kirjoitetaan</param> 3082 </member> 3083 <member name="M:Jypeli.StringHelpers.PutTo(System.Text.StringBuilder,System.Text.StringBuilder,System.Int32,System.Int32)"> 3084 <summary> 3085 Poistaa osamerkkijonon ja kirjoittaa sen toiseen StringBuilderiin. 3086 </summary> 3087 <param name="src">StringBuilder josta otetaan</param> 3088 <param name="dest">StringBuilder johon kirjoitetaan</param> 3089 <param name="start">EnsimmÀinen merkki osajonosta</param> 3090 <param name="length">Osajonon pituus</param> 3091 </member> 3092 <member name="M:Jypeli.StringHelpers.PutTo(System.Text.StringBuilder,System.Int32,System.Int32)"> 3093 <summary> 3094 Poistaa osamerkkijonon ja palauttaa sen toisena StringBuilderina.. 3095 </summary> 3096 <param name="builder">StringBuilder-instanssi</param> 3097 <param name="start">EnsimmÀinen merkki osajonosta</param> 3098 <param name="length">Osajonon pituus</param> 3099 <returns>Osamerkkijono-StringBuilder</returns> 3041 3100 </member> 3042 3101 <member name="M:Jypeli.StringHelpers.Repeat(System.String,System.Int32)"> … … 3943 4002 <param name="height">Pinnan korkeus</param> 3944 4003 </member> 3945 <member name="M:Jypeli.Surface.#ctor(System.Double,System.Double[],System.Double,System.Double,System.Double)">3946 <summary>3947 Helppo tapa lisÀtÀ kenttÀÀn epÀtasainen pinta.3948 Pinta kuvataan luettelemalla Y-koordinaatteja vasemmalta oikealle lukien. Kahden Y-koordinaatin3949 vÀli on aina sama.3950 </summary>3951 <param name="width">Pinnan leveys</param>3952 <param name="heights">Y-koordinaatit lueteltuna vasemmalta oikealle.</param>3953 <param name="scale">Vakio, jolla jokainen Y-koordinaatti kerrotaan. Hyödyllinen,3954 jos halutaan muuttaa koko pinnan korkeutta muuttamatta jokaista pistettÀ yksitellen.3955 Tavallisesti arvoksi kelpaa 1.0.</param>3956 <param name="lmargin">Vasen marginaali</param>3957 <param name="rmargin">Oikea marginaali</param>3958 <remarks>3959 Huomaa, ettÀ pinnassa ei voi olla kahta pistettÀ pÀÀllekkÀin.3960 </remarks>3961 </member>3962 4004 <member name="M:Jypeli.Surface.#ctor(System.Double,System.Double,System.Double,System.Int32)"> 3963 4005 <summary> … … 3970 4012 <returns></returns> 3971 4013 </member> 3972 <member name="M:Jypeli.Surface.#ctor(System.Double,System.Double,System.Double,System.Int32,System.Double,System.Double)">3973 <summary>3974 Luo satunnaisen pinnan.3975 </summary>3976 <param name="width">Pinnan leveys</param>3977 <param name="min">Matalin kohta.</param>3978 <param name="max">Korkein kohta.</param>3979 <param name="points">Pisteiden mÀÀrÀ.</param>3980 <param name="lmargin">Vasen marginaali</param>3981 <param name="rmargin">Oikea marginaali</param>3982 <returns></returns>3983 </member>3984 4014 <member name="M:Jypeli.Surface.#ctor(System.Double,System.Double,System.Double,System.Int32,System.Int32)"> 3985 4015 <summary> … … 3991 4021 <param name="points">Pisteiden mÀÀrÀ.</param> 3992 4022 <param name="maxchange">Suurin sallittu erotus kahden pisteen vÀlillÀ.</param> 3993 <returns></returns>3994 </member>3995 <member name="M:Jypeli.Surface.#ctor(System.Double,System.Double,System.Double,System.Int32,System.Int32,System.Double,System.Double)">3996 <summary>3997 Luo satunnaisen pinnan.3998 </summary>3999 <param name="width">Pinnan leveys</param>4000 <param name="min">Matalin kohta.</param>4001 <param name="max">Korkein kohta.</param>4002 <param name="points">Pisteiden mÀÀrÀ.</param>4003 <param name="maxchange">Suurin sallittu erotus kahden pisteen vÀlillÀ.</param>4004 <param name="lmargin">Vasen marginaali</param>4005 <param name="rmargin">Oikea marginaali</param>4006 4023 <returns></returns> 4007 4024 </member> … … 6802 6819 </summary> 6803 6820 </member> 6821 <member name="P:Jypeli.Widgets.SplashScreen.NameLabel"> 6822 <summary> 6823 Pelin nimen nÀyttÀvÀ tekstikenttÀ. 6824 </summary> 6825 </member> 6826 <member name="P:Jypeli.Widgets.SplashScreen.CopyrightLabel"> 6827 <summary> 6828 Pelin tekijÀnoikeudet nÀyttÀvÀ tekstikenttÀ. 6829 </summary> 6830 </member> 6831 <member name="P:Jypeli.Widgets.SplashScreen.AuthorsLabel"> 6832 <summary> 6833 Pelin tekijÀt nÀyttÀvÀ tekstikenttÀ. 6834 </summary> 6835 </member> 6836 <member name="P:Jypeli.Widgets.SplashScreen.TextBody"> 6837 <summary> 6838 PÀÀtekstikenttÀ. 6839 </summary> 6840 </member> 6841 <member name="P:Jypeli.Widgets.SplashScreen.StartLabel"> 6842 <summary> 6843 Aloita peli painamalla... -tekstin nÀyttÀvÀ tekstikenttÀ. 6844 KÀytÀ ominaisuuksia ControlHelp ja LoadingText jos haluat muuttaa itse tekstiÀ. 6845 </summary> 6846 </member> 6804 6847 <member name="P:Jypeli.Widgets.SplashScreen.ControlHelp"> 6805 6848 <summary> … … 11010 11053 <param name="hardLineWidth">Leveys jonka jÀlkeen sana katkaistaan keskeltÀ.</param> 11011 11054 </member> 11012 <member name="M:Jypeli.Font.FindWrapIndex(System. String,System.Double,System.Boolean)">11055 <member name="M:Jypeli.Font.FindWrapIndex(System.Text.StringBuilder,System.Double,System.Boolean)"> 11013 11056 <summary> 11014 11057 Etsii katkaisuindeksin merkkijonolle merkki kerrallaan. … … 11239 11282 <c>true</c> jos alhaalla, muuten <c>painettuna</c>. 11240 11283 </returns> 11284 </member> 11285 <member name="M:Jypeli.Controls.Keyboard.ListenWSAD(Jypeli.ButtonState,Jypeli.Controls.Handler{Jypeli.Vector},System.String)"> 11286 <summary> 11287 Kuuntelee W, S, A ja D -nÀppÀimiÀ. 11288 </summary> 11289 <param name="state">NÀppÀinten kuunneltava tila</param> 11290 <param name="handler">TapahtumakÀsittelijÀ. EnsimmÀinen parametri on automaattisesti yksikköpituinen vektori.</param> 11291 <param name="helpText">Ohjeteksti.</param> 11292 </member> 11293 <member name="M:Jypeli.Controls.Keyboard.ListenWSAD``1(Jypeli.ButtonState,Jypeli.Controls.Handler{Jypeli.Vector,``0},System.String,``0)"> 11294 <summary> 11295 Kuuntelee W, S, A ja D -nÀppÀimiÀ. 11296 </summary> 11297 <typeparam name="T1">EnsimmÀisen oman parametrin tyyppi</typeparam> 11298 <param name="state">NÀppÀinten kuunneltava tila</param> 11299 <param name="handler">TapahtumakÀsittelijÀ. EnsimmÀinen parametri on automaattisesti yksikköpituinen vektori.</param> 11300 <param name="helpText">Ohjeteksti.</param> 11301 <param name="p1">EnsimmÀisen oman parametrin arvo</param> 11302 </member> 11303 <member name="M:Jypeli.Controls.Keyboard.ListenWSAD``2(Jypeli.ButtonState,Jypeli.Controls.Handler{Jypeli.Vector,``0,``1},System.String,``0,``1)"> 11304 <summary> 11305 Kuuntelee W, S, A ja D -nÀppÀimiÀ. 11306 </summary> 11307 <typeparam name="T1">EnsimmÀisen oman parametrin tyyppi</typeparam> 11308 <typeparam name="T2">Toisen oman parametrin tyyppi</typeparam> 11309 <param name="state">NÀppÀinten kuunneltava tila</param> 11310 <param name="handler">TapahtumakÀsittelijÀ. EnsimmÀinen parametri on automaattisesti yksikköpituinen vektori.</param> 11311 <param name="helpText">Ohjeteksti.</param> 11312 <param name="p1">EnsimmÀisen oman parametrin arvo</param> 11313 <param name="p2">Toisen oman parametrin arvo</param> 11314 </member> 11315 <member name="M:Jypeli.Controls.Keyboard.ListenWSAD``3(Jypeli.ButtonState,Jypeli.Controls.Handler{Jypeli.Vector,``0,``1,``2},System.String,``0,``1,``2)"> 11316 <summary> 11317 Kuuntelee W, S, A ja D -nÀppÀimiÀ. 11318 </summary> 11319 <typeparam name="T1">EnsimmÀisen oman parametrin tyyppi</typeparam> 11320 <typeparam name="T2">Toisen oman parametrin tyyppi</typeparam> 11321 <param name="state">NÀppÀinten kuunneltava tila</param> 11322 <param name="handler">TapahtumakÀsittelijÀ. EnsimmÀinen parametri on automaattisesti yksikköpituinen vektori.</param> 11323 <param name="helpText">Ohjeteksti.</param> 11324 <param name="p1">EnsimmÀisen oman parametrin arvo</param> 11325 <param name="p2">Toisen oman parametrin arvo</param> 11326 </member> 11327 <member name="M:Jypeli.Controls.Keyboard.ListenArrows(Jypeli.ButtonState,Jypeli.Controls.Handler{Jypeli.Vector},System.String)"> 11328 <summary> 11329 Kuuntelee nuolinÀppÀimiÀ. 11330 </summary> 11331 <param name="state">NÀppÀinten kuunneltava tila</param> 11332 <param name="handler">TapahtumakÀsittelijÀ. EnsimmÀinen parametri on automaattisesti yksikköpituinen vektori.</param> 11333 <param name="helpText">Ohjeteksti.</param> 11334 </member> 11335 <member name="M:Jypeli.Controls.Keyboard.ListenArrows``1(Jypeli.ButtonState,Jypeli.Controls.Handler{Jypeli.Vector,``0},System.String,``0)"> 11336 <summary> 11337 Kuuntelee nuolinÀppÀimiÀ. 11338 </summary> 11339 <typeparam name="T1">EnsimmÀisen oman parametrin tyyppi</typeparam> 11340 <param name="state">NÀppÀinten kuunneltava tila</param> 11341 <param name="handler">TapahtumakÀsittelijÀ. EnsimmÀinen parametri on automaattisesti yksikköpituinen vektori.</param> 11342 <param name="helpText">Ohjeteksti.</param> 11343 <param name="p1">EnsimmÀisen oman parametrin arvo</param> 11344 </member> 11345 <member name="M:Jypeli.Controls.Keyboard.ListenArrows``2(Jypeli.ButtonState,Jypeli.Controls.Handler{Jypeli.Vector,``0,``1},System.String,``0,``1)"> 11346 <summary> 11347 Kuuntelee nuolinÀppÀimiÀ. 11348 </summary> 11349 <typeparam name="T1">EnsimmÀisen oman parametrin tyyppi</typeparam> 11350 <typeparam name="T2">Toisen oman parametrin tyyppi</typeparam> 11351 <param name="state">NÀppÀinten kuunneltava tila</param> 11352 <param name="handler">TapahtumakÀsittelijÀ. EnsimmÀinen parametri on automaattisesti yksikköpituinen vektori.</param> 11353 <param name="helpText">Ohjeteksti.</param> 11354 <param name="p1">EnsimmÀisen oman parametrin arvo</param> 11355 <param name="p2">Toisen oman parametrin arvo</param> 11356 </member> 11357 <member name="M:Jypeli.Controls.Keyboard.ListenArrows``3(Jypeli.ButtonState,Jypeli.Controls.Handler{Jypeli.Vector,``0,``1,``2},System.String,``0,``1,``2)"> 11358 <summary> 11359 Kuuntelee nuolinÀppÀimiÀ. 11360 </summary> 11361 <typeparam name="T1">EnsimmÀisen oman parametrin tyyppi</typeparam> 11362 <typeparam name="T2">Toisen oman parametrin tyyppi</typeparam> 11363 <param name="state">NÀppÀinten kuunneltava tila</param> 11364 <param name="handler">TapahtumakÀsittelijÀ. EnsimmÀinen parametri on automaattisesti yksikköpituinen vektori.</param> 11365 <param name="helpText">Ohjeteksti.</param> 11366 <param name="p1">EnsimmÀisen oman parametrin arvo</param> 11367 <param name="p2">Toisen oman parametrin arvo</param> 11241 11368 </member> 11242 11369 <member name="M:Jypeli.ObjectLoadMethods.AddByTag(System.String,System.Func{Jypeli.GameObject,Jypeli.GameObject})"> … … 13772 13899 </summary> 13773 13900 </member> 13901 <member name="M:Jypeli.RandomGen.NextLetter(System.Boolean)"> 13902 <summary> 13903 Arpoo satunnaisen kirjaimen vÀliltÀ a-z. 13904 </summary> 13905 <param name="upperCase">KÀytetÀÀnkö ISOJA KIRJAIMIA</param> 13906 <returns>Satunnainen kirjain</returns> 13907 </member> 13774 13908 <member name="M:Jypeli.RandomGen.NextDirection"> 13775 13909 <summary> … … 13928 14062 </summary> 13929 14063 </member> 14064 <member name="P:Jypeli.RoadMap.DefaultFriction"> 14065 <summary> 14066 Tien oletuskitka. 14067 </summary> 14068 </member> 13930 14069 <member name="P:Jypeli.RoadMap.Segments"> 13931 14070 <summary> … … 14107 14246 </member> 14108 14247 <member name="M:Jypeli.IndexTriangle.#ctor(System.Int16,System.Int16,System.Int16)"> 14248 <summary> 14249 Luo uuden kolmion. Parametreina kulmapisteiden indeksit lueteltuna myötÀpÀivÀÀn. 14250 </summary> 14251 </member> 14252 <member name="M:Jypeli.IndexTriangle.#ctor(System.Int32,System.Int32,System.Int32)"> 14109 14253 <summary> 14110 14254 Luo uuden kolmion. Parametreina kulmapisteiden indeksit lueteltuna myötÀpÀivÀÀn. -
2012/10-20/LeoL/Super Mario classic/Super Mario classic/Super Mario classic/obj/x86/Debug/Super Mario classic.csproj.FileListAbsolute.txt
r3887 r3909 28 28 C:\MyTemp\ohjelmointikerho\10-20\LeoL\Super Mario classic\Super Mario classic\Super Mario classic\bin\x86\Debug\Content\maali.xnb 29 29 C:\MyTemp\ohjelmointikerho\10-20\LeoL\Super Mario classic\Super Mario classic\Super Mario classic\bin\x86\Debug\Content\kentta1.xnb 30 C:\MyTemp\ohjelmointikerho\10-20\LeoL\Super Mario classic\Super Mario classic\Super Mario classic\bin\x86\Debug\Content\kentta2.xnb31 C:\MyTemp\ohjelmointikerho\10-20\LeoL\Super Mario classic\Super Mario classic\Super Mario classic\bin\x86\Debug\Content\Boo.xnb32 C:\MyTemp\ohjelmointikerho\10-20\LeoL\Super Mario classic\Super Mario classic\Super Mario classic\bin\x86\Debug\Content\Maa W1.xnb33 30 C:\MyTemp\ohjelmointikerho\10-20\LeoL\Super Mario classic\Super Mario classic\Super Mario classic\bin\x86\Debug\Super Mario classic.exe 34 31 C:\MyTemp\ohjelmointikerho\10-20\LeoL\Super Mario classic\Super Mario classic\Super Mario classic\bin\x86\Debug\Super Mario classic.pdb … … 37 34 C:\MyTemp\ohjelmointikerho\10-20\LeoL\Super Mario classic\Super Mario classic\Super Mario classic\obj\x86\Debug\ResolveAssemblyReference.cache 38 35 C:\MyTemp\ohjelmointikerho\10-20\LeoL\Super Mario classic\Super Mario classic\Super Mario classic\obj\x86\Debug\Microsoft.Xna.Framework.RuntimeProfile.txt 39 C:\MyTemp\ohjelmointikerho\10-20\LeoL\Super Mario classic\Super Mario classic\Super Mario classic\bin\x86\Debug\Content\Lava coin.xnb 40 C:\MyTemp\ohjelmointikerho\10-20\LeoL\Super Mario classic\Super Mario classic\Super Mario classic\bin\x86\Debug\Content\Chest.xnb 41 C:\MyTemp\ohjelmointikerho\10-20\LeoL\Super Mario classic\Super Mario classic\Super Mario classic\bin\x86\Debug\Content\Maa Castle.xnb 42 C:\MyTemp\ohjelmointikerho\10-20\LeoL\Super Mario classic\Super Mario classic\Super Mario classic\bin\x86\Debug\Content\kentta3.xnb 43 C:\MyTemp\ohjelmointikerho\10-20\LeoL\Super Mario classic\Super Mario classic\Super Mario classic\bin\x86\Debug\Content\Iggy.xnb 36 C:\MyTemp\ohjelmointikerho\10-20\LeoL\Super Mario classic\Super Mario classic\Super Mario classic\bin\x86\Debug\Content\Dirt.xnb 37 C:\MyTemp\ohjelmointikerho\10-20\LeoL\Super Mario classic\Super Mario classic\Super Mario classic\bin\x86\Debug\Content\Morton jr.xnb 38 C:\MyTemp\ohjelmointikerho\10-20\LeoL\Super Mario classic\Super Mario classic\Super Mario classic\bin\x86\Debug\Content\Star.xnb 39 C:\MyTemp\ohjelmointikerho\10-20\LeoL\Super Mario classic\Super Mario classic\Super Mario classic\bin\x86\Debug\Content\Toad.xnb 40 C:\MyTemp\ohjelmointikerho\10-20\LeoL\Super Mario classic\Super Mario classic\Super Mario classic\bin\x86\Debug\Content\Coin.xnb 41 C:\MyTemp\ohjelmointikerho\10-20\LeoL\Super Mario classic\Super Mario classic\Super Mario classic\bin\x86\Debug\Content\kentta2.xnb 42 C:\MyTemp\ohjelmointikerho\10-20\LeoL\Super Mario classic\Super Mario classic\Super Mario classic\bin\x86\Debug\Content\Kentta3.xnb -
2012/10-20/LeoL/Super Mario classic/Super Mario classic/Super Mario classicContent/Super Mario classicContent.contentproj
r3887 r3909 45 45 </ItemGroup> 46 46 <ItemGroup> 47 <Compile Include="kentta1.txt">48 <Name>kentta1</Name>49 <Importer>TextFileImporter</Importer>50 <Processor>TextFileContentProcessor</Processor>51 </Compile>52 47 <Compile Include="maali.wav"> 53 48 <Name>maali</Name> … … 57 52 </ItemGroup> 58 53 <ItemGroup> 59 <Compile Include="Boo.png"> 60 <Name>Boo</Name> 54 <Compile Include="Dirt.png"> 55 <Name>Dirt</Name> 56 <Importer>TextureImporter</Importer> 57 <Processor>TextureProcessor</Processor> 58 </Compile> 59 <Compile Include="Morton jr.png"> 60 <Name>Morton jr</Name> 61 <Importer>TextureImporter</Importer> 62 <Processor>TextureProcessor</Processor> 63 </Compile> 64 <Compile Include="Star.png"> 65 <Name>Star</Name> 66 <Importer>TextureImporter</Importer> 67 <Processor>TextureProcessor</Processor> 68 </Compile> 69 <Compile Include="Toad.png"> 70 <Name>Toad</Name> 61 71 <Importer>TextureImporter</Importer> 62 72 <Processor>TextureProcessor</Processor> … … 64 74 </ItemGroup> 65 75 <ItemGroup> 66 <Compile Include="kentta2.txt"> 67 <Name>kentta2</Name> 68 <Importer>TextFileImporter</Importer> 69 <Processor>TextFileContentProcessor</Processor> 70 </Compile> 71 </ItemGroup> 72 <ItemGroup> 73 <Compile Include="Maa W1.png"> 74 <Name>Maa W1</Name> 76 <Compile Include="kentta1.png"> 77 <Name>kentta1</Name> 75 78 <Importer>TextureImporter</Importer> 76 79 <Processor>TextureProcessor</Processor> … … 78 81 </ItemGroup> 79 82 <ItemGroup> 80 <Compile Include=" Lava coin.png">81 <Name> Lava coin</Name>83 <Compile Include="Coin.png"> 84 <Name>Coin</Name> 82 85 <Importer>TextureImporter</Importer> 83 86 <Processor>TextureProcessor</Processor> … … 85 88 </ItemGroup> 86 89 <ItemGroup> 87 <Compile Include=" Chest.png">88 <Name> Chest</Name>90 <Compile Include="kentta2.png"> 91 <Name>kentta2</Name> 89 92 <Importer>TextureImporter</Importer> 90 93 <Processor>TextureProcessor</Processor> … … 92 95 </ItemGroup> 93 96 <ItemGroup> 94 <Compile Include="Maa Castle.png"> 95 <Name>Maa Castle</Name> 96 <Importer>TextureImporter</Importer> 97 <Processor>TextureProcessor</Processor> 98 </Compile> 99 </ItemGroup> 100 <ItemGroup> 101 <Compile Include="kentta3.txt"> 102 <Name>kentta3</Name> 103 <Importer>TextFileImporter</Importer> 104 <Processor>TextFileContentProcessor</Processor> 105 </Compile> 106 </ItemGroup> 107 <ItemGroup> 108 <Compile Include="Iggy.png"> 109 <Name>Iggy</Name> 97 <Compile Include="Kentta3.png"> 98 <Name>Kentta3</Name> 110 99 <Importer>TextureImporter</Importer> 111 100 <Processor>TextureProcessor</Processor>
Note: See TracChangeset
for help on using the changeset viewer.