Ignore:
Timestamp:
2012-11-17 16:09:35 (10 years ago)
Author:
jotapoti
Message:

Versio 17.11.2012 iltapäivällä.

Location:
2012/10-20/LeoL/Super Mario classic/Super Mario classic/Super Mario classic
Files:
8 edited

Legend:

Unmodified
Added
Removed
  • 2012/10-20/LeoL/Super Mario classic/Super Mario classic/Super Mario classic/Super_Mario_classic.cs

    r3867 r3887  
    1414 
    1515    PlatformCharacter pelaaja1; 
    16     Image maalinKuva  =  LoadImage("End Block"); 
    17     Image pelaajanKuva = LoadImage("Mario"); 
    18     Image tahtiKuva = LoadImage("Coin"); 
     16    Image Vihukuva = LoadImage("Iggy"); 
     17    Image maalinKuva = LoadImage("Chest"); 
     18    Image pelaajanKuva = LoadImage("Boo"); 
     19    Image tahtiKuva = LoadImage("Lava coin"); 
    1920    // mario = Image.Mirror(pelaajanKuva); 
    2021    SoundEffect maaliAani = LoadSoundEffect("maali"); 
    21     Image PalikkanKuva = LoadImage("multa"); 
     22    Image PalikkanKuva = LoadImage("Maa W1"); 
     23     
     24    // Pelin alussa ollaan kentässä 1 
     25    int kenttaNro = 1; 
     26     
    2227    public override void Begin() 
    2328    { 
    24          
     29        SeuraavaKentta(); 
     30    } 
     31    void SeuraavaKentta() 
     32    { 
     33        ClearAll (); 
    2534 
    26         LuoKentta("kentta1"); 
     35        if(kenttaNro == 1) LuoKentta("Kentta1"); 
     36        else if (kenttaNro == 2) LuoKentta("kentta2"); 
     37        else if(kenttaNro == 3) LuoKentta("Kentta3"); 
     38        else if(kenttaNro > 3) Exit(); 
    2739 
    2840    } 
     
    3547        kentta.SetTileMethod('N', LisaaPelaaja); 
    3648        kentta.SetTileMethod('E', LisaaMaali); 
    37         kentta.SetTileMethod('s', LisaaDeath); 
     49        kentta.SetTileMethod('K', LisaaVihu); 
     50        //kentta.SetTileMethod('s', LisaaDeath); 
    3851        kentta.Execute(RUUDUN_KOKO, RUUDUN_KOKO); 
    3952        Level.CreateBorders(); 
    40         Level.Background.CreateGradient(Color.Brown 
     53        Level.Background.CreateGradient(Color.DarkRed 
    4154            , Color.Black); 
    4255 
     
    5568        taso.Image = maalinKuva; 
    5669        Add(taso); 
    57         taso.Tag = "End block"; 
     70        taso.Tag = "Chest"; 
    5871    } 
    5972    void LisaaTaso(Vector paikka, double leveys, double korkeus) 
     
    6376        taso.Image = PalikkanKuva; 
    6477        Add(taso); 
    65     }    
     78    } 
    6679 
    6780    void LisaaTahti(Vector paikka, double leveys, double korkeus) 
     
    7184        tahti.Position = paikka; 
    7285        tahti.Image = tahtiKuva; 
    73         tahti.Tag = "coin"; 
     86        tahti.Tag = "Lava coin"; 
    7487        Add(tahti); 
    7588    } 
     
    8194        pelaaja1.Mass = 4.0; 
    8295        pelaaja1.Image = pelaajanKuva; 
    83         AddCollisionHandler(pelaaja1, "coin", TormaaTahteen); 
    84         AddCollisionHandler(pelaaja1, "End block", TormaaMaaliin); 
     96        AddCollisionHandler(pelaaja1, "Lava coin", TormaaTahteen); 
     97        AddCollisionHandler(pelaaja1, "Chest", TormaaMaaliin); 
    8598        Add(pelaaja1); 
    8699    } 
     
    117130    { 
    118131        maaliAani.Play(); 
    119         MessageDisplay.Add("You have a coin"); 
     132        MessageDisplay.Add("Lava coin"); 
    120133        tahti.Destroy(); 
    121134    } 
     
    123136    void TormaaMaaliin(PhysicsObject maali, PhysicsObject tormaaja) 
    124137    { 
    125         ClearAll(); 
    126         LuoKentta("kentta2");  
     138        kenttaNro++; 
     139        SeuraavaKentta(); 
     140    } 
     141 
     142    void LisaaVihu(Vector paikka, double leveys, double korkeus) 
     143    { 
     144        PhysicsObject Vihu = PhysicsObject.CreateStaticObject(leveys, korkeus); 
     145        Vihu.IgnoresCollisionResponse = true; 
     146        Vihu.Position = paikka; 
     147        Vihu.Image = Vihukuva; 
     148        Vihu.Tag = "Iggy"; 
     149        Add(Vihu); 
    127150    } 
    128151 
  • 2012/10-20/LeoL/Super Mario classic/Super Mario classic/Super Mario classic/obj/x86/Debug/Super Mario classic.csproj.FileListAbsolute.txt

    r3867 r3887  
    2424C:\MyTemp\LeoL\Super Mario classic\Super Mario classic\Super Mario classic\bin\x86\Debug\Content\End block.xnb 
    2525C:\MyTemp\LeoL\Super Mario classic\Super Mario classic\Super Mario classic\bin\x86\Debug\Content\kentta2.xnb 
     26C:\MyTemp\ohjelmointikerho\10-20\LeoL\Super Mario classic\Super Mario classic\Super Mario classic\obj\x86\Debug\Super Mario classic.exe 
     27C:\MyTemp\ohjelmointikerho\10-20\LeoL\Super Mario classic\Super Mario classic\Super Mario classic\obj\x86\Debug\Super Mario classic.pdb 
     28C:\MyTemp\ohjelmointikerho\10-20\LeoL\Super Mario classic\Super Mario classic\Super Mario classic\bin\x86\Debug\Content\maali.xnb 
     29C:\MyTemp\ohjelmointikerho\10-20\LeoL\Super Mario classic\Super Mario classic\Super Mario classic\bin\x86\Debug\Content\kentta1.xnb 
     30C:\MyTemp\ohjelmointikerho\10-20\LeoL\Super Mario classic\Super Mario classic\Super Mario classic\bin\x86\Debug\Content\kentta2.xnb 
     31C:\MyTemp\ohjelmointikerho\10-20\LeoL\Super Mario classic\Super Mario classic\Super Mario classic\bin\x86\Debug\Content\Boo.xnb 
     32C:\MyTemp\ohjelmointikerho\10-20\LeoL\Super Mario classic\Super Mario classic\Super Mario classic\bin\x86\Debug\Content\Maa W1.xnb 
     33C:\MyTemp\ohjelmointikerho\10-20\LeoL\Super Mario classic\Super Mario classic\Super Mario classic\bin\x86\Debug\Super Mario classic.exe 
     34C:\MyTemp\ohjelmointikerho\10-20\LeoL\Super Mario classic\Super Mario classic\Super Mario classic\bin\x86\Debug\Super Mario classic.pdb 
     35C:\MyTemp\ohjelmointikerho\10-20\LeoL\Super Mario classic\Super Mario classic\Super Mario classic\bin\x86\Debug\Jypeli.dll 
     36C:\MyTemp\ohjelmointikerho\10-20\LeoL\Super Mario classic\Super Mario classic\Super Mario classic\bin\x86\Debug\Jypeli.xml 
     37C:\MyTemp\ohjelmointikerho\10-20\LeoL\Super Mario classic\Super Mario classic\Super Mario classic\obj\x86\Debug\ResolveAssemblyReference.cache 
     38C:\MyTemp\ohjelmointikerho\10-20\LeoL\Super Mario classic\Super Mario classic\Super Mario classic\obj\x86\Debug\Microsoft.Xna.Framework.RuntimeProfile.txt 
     39C:\MyTemp\ohjelmointikerho\10-20\LeoL\Super Mario classic\Super Mario classic\Super Mario classic\bin\x86\Debug\Content\Lava coin.xnb 
     40C:\MyTemp\ohjelmointikerho\10-20\LeoL\Super Mario classic\Super Mario classic\Super Mario classic\bin\x86\Debug\Content\Chest.xnb 
     41C:\MyTemp\ohjelmointikerho\10-20\LeoL\Super Mario classic\Super Mario classic\Super Mario classic\bin\x86\Debug\Content\Maa Castle.xnb 
     42C:\MyTemp\ohjelmointikerho\10-20\LeoL\Super Mario classic\Super Mario classic\Super Mario classic\bin\x86\Debug\Content\kentta3.xnb 
     43C:\MyTemp\ohjelmointikerho\10-20\LeoL\Super Mario classic\Super Mario classic\Super Mario classic\bin\x86\Debug\Content\Iggy.xnb 
Note: See TracChangeset for help on using the changeset viewer.