Changeset 3883 for 2012/09-22/SanteriH/Kynari
- Timestamp:
- 2012-11-17 16:06:07 (10 years ago)
- Location:
- 2012/09-22/SanteriH/Kynari
- Files:
-
- 6 edited
Legend:
- Unmodified
- Added
- Removed
-
2012/09-22/SanteriH/Kynari/Kynari/Kynari/Kynari.cs
r3841 r3883 11 11 #region Muuttujat 12 12 13 const double liikeVoima = 2000;14 const double hyppyVoima = 2000;13 const double liikeVoima = 500; 14 const double hyppyVoima = 1000; 15 15 16 16 PlatformCharacter pelaaja1; … … 22 22 Image magnumkuva = LoadImage("magnum"); 23 23 Image norsu = LoadImage("norsu"); 24 Image haulikonkuva = LoadImage("shotgun"); 25 Image pistoolinkuva = LoadImage("pistol"); 26 27 SoundEffect hyppyAani = LoadSoundEffect("hyppays"); 24 28 25 29 BarGauge hpNaytto; … … 41 45 42 46 // Asetetaan painovoima 43 Gravity = new Vector(0, -1000); 47 44 48 // Zoomataan lähemmäksi 45 49 Camera.ZoomFactor = 0.7; … … 54 58 pelaaja1asevaihto = true; 55 59 pelaaja2asevaihto = true; 56 naytaTiedot();60 //naytaTiedot(); 57 61 58 62 } … … 64 68 { 65 69 ClearAll(); 70 luoKentta(); 66 71 lisaaNappaimet(); 67 72 Camera.Position = new Vector(0, 0); … … 74 79 Level.CreateBorders(); 75 80 Level.Background.CreateGradient(Color.White, Color.Gray); 76 81 Gravity = new Vector(0, -1000); 77 82 luoTasot(); 78 83 lisaaPelaajat(); … … 181 186 void lisaaPieniTaso(double x, double y) 182 187 { 183 PhysicsObject taso = new PhysicsObject(100, 30);188 PhysicsObject taso = PhysicsObject.CreateStaticObject(100, 30); 184 189 taso.Color = Color.Gray; 185 190 taso.X = x; … … 190 195 void lisaaReuna(double x, double y) 191 196 { 192 PhysicsObject taso = new PhysicsObject(50, 1000);197 PhysicsObject taso = PhysicsObject.CreateStaticObject(50, 1000); 193 198 taso.Color = Color.Gray; 194 199 taso.X = x; … … 199 204 void lisaaPystyTaso(double x, double y) 200 205 { 201 PhysicsObject taso = new PhysicsObject(30, 100);206 PhysicsObject taso = PhysicsObject.CreateStaticObject(30, 100); 202 207 taso.Color = Color.Gray; 203 208 taso.X = x; … … 212 217 pelaaja1.X = -700; 213 218 pelaaja1.Mass = 4; 214 pelaaja1.Y = Level.Bottom + 20;219 pelaaja1.Y = Level.Bottom + 100; 215 220 216 221 pelaaja2 = new PlatformCharacter(40, 40, Shape.Circle); 217 222 pelaaja2.Image = norsu; 218 223 pelaaja2.X = 700; 219 pelaaja2.Y = Level.Bottom + 20;224 pelaaja2.Y = Level.Bottom + 100; 220 225 221 226 HitPoint1.MaxValue = 100; … … 233 238 void pelaaja1Kuoli() 234 239 { 240 /* 235 241 PlatformCharacter pelaaja = (PlatformCharacter)sender; 236 /*237 242 pelaaja.UnequipWeapon(); 238 243 Weapon kuolinAse = pelaaja.Weapon; … … 241 246 kuolinAse.Visible = true; 242 247 */ 243 pelaaja .Destroy();248 pelaaja1.Destroy(); 244 249 MessageDisplay.Clear(); 245 250 MessageDisplay.X = -100; … … 254 259 else 255 260 { 261 Timer.SingleShot(3.0, eraloppui); 262 /* 256 263 Timer ajastin2 = new Timer(); 257 264 ajastin2.Interval = 3; … … 259 266 ajastin2.Start(); 260 267 AddTimer(ajastin2); 268 * */ 261 269 } 262 270 … … 264 272 void pelaaja2Kuoli() 265 273 { 274 /* 266 275 PlatformCharacter pelaaja = (PlatformCharacter)sender; 267 /*268 276 pelaaja.UnequipWeapon(); 269 277 Weapon kuolinAse = pelaaja.Weapon; … … 272 280 kuolinAse.Visible = true; 273 281 */ 274 pelaaja .Destroy();282 pelaaja2.Destroy(); 275 283 MessageDisplay.Clear(); 276 284 MessageDisplay.X = -100; … … 285 293 else 286 294 { 295 Timer.SingleShot(3.0, eraloppui); 296 /* 287 297 Timer ajastin2 = new Timer(); 288 298 ajastin2.Interval = 3; … … 290 300 ajastin2.Start(); 291 301 AddTimer(ajastin2); 292 } 293 } 294 295 void eraloppui(Timer sender) 302 */ 303 } 304 } 305 306 void eraloppui() 296 307 { 297 308 aloitaUusiPeli(); 298 sender.Stop(); 299 RemoveTimer(sender); 300 } 301 302 void keraaAse(PhysicsObject pelaaja, PhysicsObject kohde) 309 } 310 311 void keraaAse(PhysicsObject ase, PhysicsObject kohde) 303 312 { 304 313 if (kohde is PlatformCharacter) 305 314 { 315 Weapon ase2 = null; 316 306 317 if (kohde == pelaaja1) 307 318 { … … 310 321 311 322 pelaaja1asevaihto = false; 323 324 ase2 = LuoAse(ase, pelaaja1); 325 VaihdaAse(ase2, pelaaja1); 312 326 } 313 327 … … 318 332 319 333 pelaaja2asevaihto = false; 334 335 ase2 = LuoAse(ase, pelaaja2); 336 337 VaihdaAse(ase2, pelaaja2); 320 338 } 321 339 322 Timer ajastin = new Timer(); 323 ajastin.Interval = 1; 324 ajastin.Tag = collision.Other; 325 ajastin.Trigger += new Timer.TriggerHandler(salliAseenvaihto); 326 ajastin.Start(); 327 AddTimer(ajastin); 340 Timer.SingleShot(1.0, delegate { salliAseenvaihto(kohde); }); 341 342 //Timer ajastin = new Timer(); 343 //ajastin.Interval = 1; 344 //ajastin.Tag = collision.Other; 345 //ajastin.Trigger += new Timer.TriggerHandler(salliAseenvaihto); 346 //ajastin.Start(); 347 //AddTimer(ajastin); 328 348 329 349 // Pelaaja törmäsi aseeseen 330 ProjectileWeapon ase = (ProjectileWeapon)collision.Obj; 331 PlatformCharacter pelaaja = (PlatformCharacter)collision.Other; 350 351 352 353 /* PlatformCharacter pelaaja = (PlatformCharacter)collision.Other; 332 354 if (ase.Owner != null) 333 355 { … … 344 366 pelaaja.EquipWeapon(); 345 367 pelaaja.Weapon.Texture = ase.Texture; 346 naytaTiedot(); 347 } 348 } 349 350 351 352 void salliAseenvaihto(Timer sender) 353 { 354 if (sender.Tag == pelaaja1) 368 naytaTiedot(); */ 369 } 370 } 371 372 private void VaihdaAse(Weapon ase, PlatformCharacter pelaaja) 373 { 374 /*if (ase..Owner != null) 375 { 376 return; 377 }*/ 378 //pelaaja..UnequipWeapon(); 379 Weapon vanhaAse = pelaaja.Weapon; 380 //vanhaAse.RemoveFromOwner(); 381 vanhaAse.X = pelaaja.X + vanhaAse.Width; 382 vanhaAse.Y = pelaaja.Y; 383 //vanhaAse.Visible = true; 384 //vanhaAse.Hit(new Vector(100, 20)); 385 pelaaja.Weapon = ase; 386 // pelaaja..EquipWeapon(); 387 // pelaaja.Weapon.Texture = ase.Texture; 388 389 390 // naytaTiedot(); 391 } 392 393 private Weapon LuoAse(PhysicsObject ase, PlatformCharacter pelaaja) 394 { 395 Weapon ase2 = null; 396 397 if (ase.Tag.ToString() == "Kivääri") 398 { 399 ase2 = new AssaultRifle(10, 10); 400 ase2.FireRate = 5; 401 //kivaari.MomentOfInertia = double.PositiveInfinity; 402 //kivaari.Mass = 0.1; 403 ase2.Tag = "Kivääri"; 404 pelaaja.Add(ase2); 405 } 406 if (ase.Tag.ToString() == "Magnum") 407 { 408 ase2 = new AssaultRifle(10, 10); 409 ase2.FireRate = 1; 410 //magnum.MomentOfInertia = double.PositiveInfinity; 411 //magnum.Mass = 0.1; 412 ase2.Tag = "Magnum"; 413 ase2.Image = magnumkuva; 414 //magnum.Shape = Shapes.CreateFromTexture(magnumtexture, new Vector(magnumtexture.Width, magnumtexture.Height), 100); 415 //magnum.Size = new Vector(magnumtexture.Width, magnumtexture.Height); 416 //magnum.UpdateShapeFromSize(); 417 //magnum.AmmoType.Damage = new Damage(20); 418 pelaaja.Add(ase2); 419 } 420 421 if (ase.Tag.ToString() == "Haulikko") 422 { 423 ase2 = new AssaultRifle(10, 10); 424 ase2.FireRate = 0.75; 425 //haulikko.MomentOfInertia = double.PositiveInfinity; 426 //haulikko.Mass = 0.1; 427 ase2.Tag = "Haulikko"; 428 //haulikko.AmmoType.Damage = new Damage(35); 429 //haulikko.AmmoType.ClusterArc = 3; 430 ase2.Image = haulikonkuva; 431 pelaaja.Add(ase2); 432 } 433 434 if (ase.Tag.ToString() == "Kranaatinheitin") 435 { 436 ase2 = new Cannon(10, 10); 437 ase2.FireRate = 0.2; 438 //kranaatinheitin.MomentOfInertia = double.PositiveInfinity; 439 //kranaatinheitin.Mass = 0.1; 440 //kranaatinheitin.Power = new Meter<double>(5000, 0, 5000); 441 ase2.Tag = "Kranaatinheitin"; 442 ase2.Image = kranaatinheittimenkuva; 443 //kranaatinheitin.Shape = Shapes.CreateFromTexture(grenade, new Vector(grenade.Width, grenade.Height), 100); 444 //kranaatinheitin.Size = new Vector(grenade.Width, grenade.Height); 445 //kranaatinheitin.UpdateShapeFromSize(); 446 pelaaja.Add(ase2); 447 } 448 449 if (ase.Tag.ToString() == "Pistooli") 450 { 451 ase2 = new AssaultRifle(10, 10); 452 ase2.FireRate = 2; 453 //pelaaja1.Weapon.Mass = 0.1; 454 //pelaaja1.EquipWeapon(); 455 //pelaaja1.Weapon.MomentOfInertia = double.PositiveInfinity; 456 ase2.Tag = "Pistooli"; 457 //pelaaja1.Weapon.Shape = Shapes.CreateFromTexture(pistol, new Vector(pistol.Width, pistol.Height), 100); 458 //pelaaja1.Weapon.Size = new Vector(pistol.Width, pistol.Height); 459 //pelaaja1.Weapon.UpdateShapeFromSize(); 460 ase2.Image = pistoolinkuva; 461 pelaaja.Add(ase2); 462 } 463 return ase2; 464 465 } 466 467 468 469 void salliAseenvaihto(PhysicsObject kohde) 470 { 471 if (kohde == pelaaja1) 355 472 { 356 473 pelaaja1asevaihto = true; 357 474 } 358 else if ( sender.Tag== pelaaja2)475 else if (kohde == pelaaja2) 359 476 { 360 477 pelaaja2asevaihto = true; 361 478 } 362 363 sender.Stop(); 364 RemoveTimer(sender); 365 } 366 367 void OnkoPelaaja(PhysicsObject olio) 479 } 480 481 bool OnkoPelaaja(PhysicsObject olio) 368 482 { 369 483 return (olio == pelaaja1 || olio == pelaaja2); … … 373 487 { 374 488 //Täällä lisätään ase kenttään 375 Bullet luoti = new Bullet(); 376 Bullet luoti2 = new Bullet(); 377 Bullet hauli = new Bullet(); 378 379 Grenade kranaatti = new Grenade(); 380 kranaatti.Explosion = new Explosion(50, 200, 20, new Damage(10000)); 381 kranaatti.ExplodeCondition = OnkoPelaaja; 382 489 Bullet luoti = new Bullet(1); 490 Bullet luoti2 = new Bullet(1); 491 Bullet hauli = new Bullet(1); 492 493 Grenade kranaatti = new Grenade(1); 494 kranaatti.Explosion = new Explosion(20); 495 // kranaatti.ExplodeCondition = OnkoPelaaja; TODO: räjähtää kun osuu pelaajaan! 496 497 /* 383 498 Texture2D shotgun = Content.Load<Texture2D>("shotgun"); 384 499 Texture2D grenade = Content.Load<Texture2D>("grenade"); 385 500 Texture2D magnumtexture = Content.Load<Texture2D>("magnum"); 386 387 AssaultRifle kivaari = new AssaultRifle(luoti); 501 */ 502 503 PhysicsObject kivaari = new PhysicsObject(10, 10); 388 504 kivaari.X = 200; 389 505 kivaari.Y = -100; 390 kivaari.FireRate = 5;391 kivaari.MomentOfInertia = double.PositiveInfinity;392 kivaari.Mass = 0.1;506 //kivaari.FireRate = 5; 507 //kivaari.MomentOfInertia = double.PositiveInfinity; 508 //kivaari.Mass = 0.1; 393 509 kivaari.Tag = "Kivääri"; 394 510 Add(kivaari); 395 511 396 AssaultRifle magnum = new AssaultRifle(luoti2);512 PhysicsObject magnum = new PhysicsObject(10, 10); 397 513 magnum.X = 0; 398 514 magnum.Y = -300; 399 magnum.FireRate = 1;400 magnum.MomentOfInertia = double.PositiveInfinity;401 magnum.Mass = 0.1;515 //magnum.FireRate = 1; 516 //magnum.MomentOfInertia = double.PositiveInfinity; 517 //magnum.Mass = 0.1; 402 518 magnum.Tag = "Magnum"; 403 magnum. Shape = Shapes.CreateFromTexture(magnumtexture, new Vector(magnumtexture.Width, magnumtexture.Height), 100);404 magnum.Size = new Vector(magnumtexture.Width, magnumtexture.Height);405 magnum.UpdateShapeFromSize();406 magnum.Texture = magnumtexture;407 magnum.AmmoType.Damage = new Damage(20);519 magnum.Image = magnumkuva; 520 //magnum.Shape = Shapes.CreateFromTexture(magnumtexture, new Vector(magnumtexture.Width, magnumtexture.Height), 100); 521 //magnum.Size = new Vector(magnumtexture.Width, magnumtexture.Height); 522 //magnum.UpdateShapeFromSize(); 523 //magnum.AmmoType.Damage = new Damage(20); 408 524 Add(magnum); 409 525 410 AssaultRifle haulikko = new AssaultRifle(hauli);526 PhysicsObject haulikko = new PhysicsObject(10, 10); 411 527 haulikko.X = -550; 412 528 haulikko.Y = 0; 413 haulikko.FireRate = 0.75;414 haulikko.MomentOfInertia = double.PositiveInfinity;415 haulikko.Mass = 0.1;529 //haulikko.FireRate = 0.75; 530 //haulikko.MomentOfInertia = double.PositiveInfinity; 531 //haulikko.Mass = 0.1; 416 532 haulikko.Tag = "Haulikko"; 417 haulikko.AmmoType.Damage = new Damage(35);418 haulikko.AmmoType.ClusterArc = 3;419 haulikko. Texture = shotgun;533 //haulikko.AmmoType.Damage = new Damage(35); 534 //haulikko.AmmoType.ClusterArc = 3; 535 haulikko.Image = haulikonkuva; 420 536 Add(haulikko); 421 537 422 Cannon kranaatinheitin = new Cannon(kranaatti);538 PhysicsObject kranaatinheitin = new PhysicsObject(10, 10); 423 539 kranaatinheitin.X = -200; 424 540 kranaatinheitin.Y = -100; 425 kranaatinheitin.FireRate = 0.2;426 kranaatinheitin.MomentOfInertia = double.PositiveInfinity;427 kranaatinheitin.Mass = 0.1;428 kranaatinheitin.Power = new Meter<double>(5000, 0, 5000);541 // kranaatinheitin.FireRate = 0.2; 542 //kranaatinheitin.MomentOfInertia = double.PositiveInfinity; 543 //kranaatinheitin.Mass = 0.1; 544 //kranaatinheitin.Power = new Meter<double>(5000, 0, 5000); 429 545 kranaatinheitin.Tag = "Kranaatinheitin"; 430 kranaatinheitin. Shape = Shapes.CreateFromTexture(grenade, new Vector(grenade.Width, grenade.Height), 100);431 kranaatinheitin.Size = new Vector(grenade.Width, grenade.Height);432 kranaatinheitin.UpdateShapeFromSize();433 kranaatinheitin.Texture = grenade;546 kranaatinheitin.Image = kranaatinheittimenkuva; 547 //kranaatinheitin.Shape = Shapes.CreateFromTexture(grenade, new Vector(grenade.Width, grenade.Height), 100); 548 //kranaatinheitin.Size = new Vector(grenade.Width, grenade.Height); 549 //kranaatinheitin.UpdateShapeFromSize(); 434 550 Add(kranaatinheitin); 435 551 … … 439 555 AddCollisionHandler(kranaatinheitin, keraaAse); 440 556 AddCollisionHandler(magnum, keraaAse); 557 441 558 } 442 559 443 560 void lisaaAsePelaajalle() 444 561 { 445 Bullet luoti = new Bullet(); 446 447 Texture2D pistol = Content.Load<Texture2D>("pistol"); 448 449 pelaaja1.UnequipWeapon(); 450 pelaaja1.Weapon = new AssaultRifle(luoti); 562 Bullet luoti = new Bullet(1); 563 PhysicsObject pistol1 = new PhysicsObject(10, 10); 564 pistol1.Image = pistoolinkuva; 565 pistol1.Tag = "Pistooli"; 566 567 LuoAse(pistol1, pelaaja1); 568 569 //pelaaja1.UnequipWeapon(); 570 /* pelaaja1.Weapon = new AssaultRifle(10, 10); 451 571 pelaaja1.Weapon.FireRate = 2; 452 pelaaja1.Weapon.Mass = 0.1;572 //pelaaja1.Weapon.Mass = 0.1; 453 573 Add(pelaaja1.Weapon); 454 pelaaja1.EquipWeapon();455 pelaaja1.Weapon.MomentOfInertia = double.PositiveInfinity;574 //pelaaja1.EquipWeapon(); 575 //pelaaja1.Weapon.MomentOfInertia = double.PositiveInfinity; 456 576 pelaaja1.Weapon.Tag = "Pistooli"; 457 pelaaja1.Weapon.Shape = Shapes.CreateFromTexture(pistol, new Vector(pistol.Width, pistol.Height), 100);458 pelaaja1.Weapon.Size = new Vector(pistol.Width, pistol.Height);459 pelaaja1.Weapon.UpdateShapeFromSize();460 pelaaja1.Weapon. Texture = pistol;577 //pelaaja1.Weapon.Shape = Shapes.CreateFromTexture(pistol, new Vector(pistol.Width, pistol.Height), 100); 578 //pelaaja1.Weapon.Size = new Vector(pistol.Width, pistol.Height); 579 //pelaaja1.Weapon.UpdateShapeFromSize(); 580 pelaaja1.Weapon.Image = pistoolinkuva; 461 581 AddCollisionHandler(pelaaja1.Weapon, keraaAse); 462 582 463 pelaaja2.UnequipWeapon();464 pelaaja2.Weapon = new AssaultRifle( luoti);583 //pelaaja2.UnequipWeapon(); 584 pelaaja2.Weapon = new AssaultRifle(10, 10); 465 585 pelaaja2.Weapon.FireRate = 2; 466 pelaaja2.Weapon.Mass = 0.1;586 //pelaaja2.Weapon.Mass = 0.1; 467 587 Add(pelaaja2.Weapon); 468 pelaaja2.EquipWeapon();588 //pelaaja2.EquipWeapon(); 469 589 // pelaaja2.Weapon.MomentOfInertia = double.PositiveInfinity; 470 590 pelaaja2.Weapon.Tag = "Pistooli"; 471 pelaaja2.Weapon.Shape = Shapes.CreateFromTexture(pistol, new Vector(pistol.Width, pistol.Height), 100);472 pelaaja2.Weapon.Size = new Vector(pistol.Width, pistol.Height);591 //pelaaja2.Weapon.Shape = Shapes.CreateFromTexture(pistol, new Vector(pistol.Width, pistol.Height), 100); 592 //pelaaja2.Weapon.Size = new Vector(pistol.Width, pistol.Height); 473 593 // pelaaja2.Weapon.UpdateShapeFromSize(); 474 pelaaja2.Weapon.Image = LoadImage("pistol");475 AddCollisionHandler(pelaaja2.Weapon, keraaAse); 594 pelaaja2.Weapon.Image = pistoolinkuva; 595 AddCollisionHandler(pelaaja2.Weapon, keraaAse); */ 476 596 } 477 597 … … 516 636 void liikuta(PlatformCharacter hahmo, Vector voima) 517 637 { 518 hahmo.Walk(e.Time, voima); 638 //hahmo.Walk(e.Time, voima); 639 hahmo.Walk(voima.X); 519 640 } 520 641 … … 525 646 MessageDisplay.Add("Pelaaja 1: " + pelaaja1.Weapon.Tag); 526 647 MessageDisplay.Add("Pelaaja 2: " + pelaaja2.Weapon.Tag); 527 return false;528 648 } 529 649 530 650 void Ammu(PlatformCharacter hahmo) 531 651 { 532 if ( pelaaja.IsDestroyed())533 { 534 return false;535 } 536 537 P rojectile ammus = pelaaja.Weapon.Use();652 if (hahmo.IsDestroyed) 653 { 654 return; 655 } 656 657 PhysicsObject ammus = hahmo.Weapon.Shoot(); 538 658 539 659 if (ammus != null) … … 542 662 } 543 663 544 return false;664 return; 545 665 } 546 666 … … 550 670 //double voima = e.Parameter1.ToDouble(); 551 671 552 if (Math.Abs(hahmo.Velocity.Y) > 0.001) 553 { 554 return false; 555 } 672 /* if (Math.Abs(hahmo.Velocity.Y) > 0.001) 673 { 674 return; 675 } 676 */ 556 677 557 678 if (hahmo.Jump(voima)) 558 679 { 559 this.PlaySound("hyppays"); 560 } 561 return false; 680 hyppyAani.Play(); 681 } 562 682 } 563 683 … … 566 686 NollaaLaskurit(); 567 687 aloitaUusiPeli(); 568 return true;569 688 } 570 689 #endregion -
2012/09-22/SanteriH/Kynari/Kynari/Kynari/obj/x86/Debug/ContentPipeline-{CE1DC0B1-C320-4A5D-86A8-6245AF0207D1}.xml
r3841 r3883 9 9 <Options>None</Options> 10 10 <Output>C:\MyTemp\SanteriH\Kynari\Kynari\Kynari\bin\x86\Debug\Content\pistol.xnb</Output> 11 <Time>2012- 09-22T15:42:01.1111693+03:00</Time>11 <Time>2012-11-17T10:25:02.3447505+02:00</Time> 12 12 </Item> 13 13 <Item> … … 18 18 <Options>None</Options> 19 19 <Output>C:\MyTemp\SanteriH\Kynari\Kynari\Kynari\bin\x86\Debug\Content\shotgun.xnb</Output> 20 <Time>2012- 09-22T15:42:01.1111693+03:00</Time>20 <Time>2012-11-17T10:25:02.3337505+02:00</Time> 21 21 </Item> 22 22 <Item> … … 27 27 <Options>None</Options> 28 28 <Output>C:\MyTemp\SanteriH\Kynari\Kynari\Kynari\bin\x86\Debug\Content\grenade.xnb</Output> 29 <Time>2012- 09-22T15:42:08.6616177+03:00</Time>29 <Time>2012-11-17T10:25:02.2677505+02:00</Time> 30 30 </Item> 31 31 <Item> … … 36 36 <Options>None</Options> 37 37 <Output>C:\MyTemp\SanteriH\Kynari\Kynari\Kynari\bin\x86\Debug\Content\magnum.xnb</Output> 38 <Time>2012- 09-22T15:42:08.6616177+03:00</Time>38 <Time>2012-11-17T10:25:02.2057505+02:00</Time> 39 39 </Item> 40 40 <Item> … … 45 45 <Options>None</Options> 46 46 <Output>C:\MyTemp\SanteriH\Kynari\Kynari\Kynari\bin\x86\Debug\Content\norsu.xnb</Output> 47 <Time>2012- 09-22T15:42:08.6616177+03:00</Time>47 <Time>2012-11-17T10:25:02.2757505+02:00</Time> 48 48 </Item> 49 49 <Item> … … 55 55 <Output>C:\MyTemp\SanteriH\Kynari\Kynari\Kynari\bin\x86\Debug\Content\tausta.xnb</Output> 56 56 <Extra>C:\MyTemp\SanteriH\Kynari\Kynari\Kynari\bin\x86\Debug\Content\tausta.wma</Extra> 57 <Time>2012- 09-22T15:42:01.1111693+03:00</Time>57 <Time>2012-11-17T10:25:02.1957505+02:00</Time> 58 58 </Item> 59 59 <Item> … … 64 64 <Options>None</Options> 65 65 <Output>C:\MyTemp\SanteriH\Kynari\Kynari\Kynari\bin\x86\Debug\Content\tormays.xnb</Output> 66 <Time>2012- 09-22T15:42:01.1111693+03:00</Time>66 <Time>2012-11-17T10:25:02.3377505+02:00</Time> 67 67 </Item> 68 68 <Item> … … 73 73 <Options>None</Options> 74 74 <Output>C:\MyTemp\SanteriH\Kynari\Kynari\Kynari\bin\x86\Debug\Content\tuuppaus.xnb</Output> 75 <Time>2012- 09-22T15:42:01.1111693+03:00</Time>75 <Time>2012-11-17T10:25:02.2017505+02:00</Time> 76 76 </Item> 77 77 <Item> … … 82 82 <Options>None</Options> 83 83 <Output>C:\MyTemp\SanteriH\Kynari\Kynari\Kynari\bin\x86\Debug\Content\hyppays.xnb</Output> 84 <Time>2012- 09-22T15:42:08.6616177+03:00</Time>84 <Time>2012-11-17T10:25:02.2727505+02:00</Time> 85 85 </Item> 86 86 <Item> … … 91 91 <Options>None</Options> 92 92 <Output>C:\MyTemp\SanteriH\Kynari\Kynari\Kynari\bin\x86\Debug\Content\kerays.xnb</Output> 93 <Time>2012- 09-22T15:42:08.6616177+03:00</Time>93 <Time>2012-11-17T10:25:02.2787505+02:00</Time> 94 94 </Item> 95 95 <Item> … … 100 100 <Options>None</Options> 101 101 <Output>C:\MyTemp\SanteriH\Kynari\Kynari\Kynari\bin\x86\Debug\Content\maali.xnb</Output> 102 <Time>2012- 09-22T15:42:08.6616177+03:00</Time>102 <Time>2012-11-17T10:25:02.1857505+02:00</Time> 103 103 </Item> 104 104 <BuildSuccessful>true</BuildSuccessful> … … 117 117 <Assembly> 118 118 <Key>C:\Program Files (x86)\Jypeli\lib\ContentExtensions\TextFileContentExtension.dll</Key> 119 <Value>2012- 09-10T09:12:08+03:00</Value>119 <Value>2012-10-07T21:39:38+03:00</Value> 120 120 </Assembly> 121 121 <Assembly> … … 145 145 <Assembly> 146 146 <Key>C:\Windows\Microsoft.Net\assembly\GAC_32\Microsoft.Xna.Framework.Content.Pipeline\v4.0_4.0.0.0__842cf8be1de50553\Microsoft.Xna.Framework.Content.Pipeline.dll</Key> 147 <Value>2012-07-09T09: 25:48.6449529+03:00</Value>147 <Value>2012-07-09T09:56:07.3404899+03:00</Value> 148 148 </Assembly> 149 149 </Assemblies> -
2012/09-22/SanteriH/Kynari/Kynari/Kynari/obj/x86/Debug/Kynari.csproj.FileListAbsolute.txt
r3832 r3883 1 1 C:\MyTemp\SanteriH\Kynari\Kynari\Kynari\obj\x86\Debug\ResolveAssemblyReference.cache 2 2 C:\MyTemp\SanteriH\Kynari\Kynari\Kynari\obj\x86\Debug\Microsoft.Xna.Framework.RuntimeProfile.txt 3 C:\MyTemp\SanteriH\Kynari\Kynari\Kynari\bin\x86\Debug\Content\pistol.xnb 4 C:\MyTemp\SanteriH\Kynari\Kynari\Kynari\bin\x86\Debug\Content\shotgun.xnb 5 C:\MyTemp\SanteriH\Kynari\Kynari\Kynari\bin\x86\Debug\Content\grenade.xnb 6 C:\MyTemp\SanteriH\Kynari\Kynari\Kynari\bin\x86\Debug\Content\magnum.xnb 7 C:\MyTemp\SanteriH\Kynari\Kynari\Kynari\bin\x86\Debug\Content\norsu.xnb 8 C:\MyTemp\SanteriH\Kynari\Kynari\Kynari\bin\x86\Debug\Content\tausta.xnb 9 C:\MyTemp\SanteriH\Kynari\Kynari\Kynari\bin\x86\Debug\Content\tormays.xnb 10 C:\MyTemp\SanteriH\Kynari\Kynari\Kynari\bin\x86\Debug\Content\tuuppaus.xnb 11 C:\MyTemp\SanteriH\Kynari\Kynari\Kynari\bin\x86\Debug\Content\hyppays.xnb 12 C:\MyTemp\SanteriH\Kynari\Kynari\Kynari\bin\x86\Debug\Content\kerays.xnb 13 C:\MyTemp\SanteriH\Kynari\Kynari\Kynari\bin\x86\Debug\Content\maali.xnb 14 C:\MyTemp\SanteriH\Kynari\Kynari\Kynari\bin\x86\Debug\Content\tausta.wma 15 C:\MyTemp\SanteriH\Kynari\Kynari\Kynari\bin\x86\Debug\Kynari.exe 16 C:\MyTemp\SanteriH\Kynari\Kynari\Kynari\bin\x86\Debug\Kynari.pdb 17 C:\MyTemp\SanteriH\Kynari\Kynari\Kynari\bin\x86\Debug\Jypeli.dll 18 C:\MyTemp\SanteriH\Kynari\Kynari\Kynari\bin\x86\Debug\Jypeli.xml 19 C:\MyTemp\SanteriH\Kynari\Kynari\Kynari\obj\x86\Debug\Kynari.exe 20 C:\MyTemp\SanteriH\Kynari\Kynari\Kynari\obj\x86\Debug\Kynari.pdb
Note: See TracChangeset
for help on using the changeset viewer.