Changeset 3866
- Timestamp:
- 2012-10-20 15:57:38 (11 years ago)
- Location:
- 2012/26/AleksanteriV
- Files:
-
- 155 added
- 6 edited
Legend:
- Unmodified
- Added
- Removed
-
2012/26/AleksanteriV/Polla ja Rosvo/Poliisi ja Rosvo/Poliisi ja Rosvo/Poliisi ja Rosvo/Poliisi ja Rosvo.csproj
r3291 r3866 61 61 </PropertyGroup> 62 62 <ItemGroup> 63 <Reference Include="Jypeli, Version=5.0.0.0, Culture=neutral, processorArchitecture=x86"> 64 <SpecificVersion>False</SpecificVersion> 65 <HintPath>..\..\..\..\..\lib\Jypeli.dll</HintPath> 63 <Reference Include="Jypeli"> 64 <HintPath>..\..\..\..\..\..\Program Files (x86)\Jypeli\lib\x86\Jypeli.dll</HintPath> 66 65 </Reference> 67 66 <Reference Include="Microsoft.Xna.Framework, Version=4.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=842cf8be1de50553, processorArchitecture=x86"> -
2012/26/AleksanteriV/Revenge/Revenge/Revenge/Revenge.cs
r3830 r3866 10 10 { 11 11 PhysicsObject pelaaja; 12 12 13 Image taustaKuva = LoadImage("kentat/tausta"); 13 14 14 15 public override void Begin() 15 16 { 17 18 16 19 ClearAll(); 17 20 18 21 MediaPlayer.Play("musat/halloween"); 19 22 23 24 20 25 luokenttä("kentat/kentta1"); 21 26 27 lisaaohjaimet(); 22 28 23 Level.Background.Image = taustaKuva;24 Level.Background.ScaleToLevelFull();29 //Level.Background.Image = taustaKuva; 30 //Level.Background.ScaleToLevelFull(); 25 31 Level.BackgroundColor = Color.DarkRed; 26 32 27 33 Keyboard.Listen(Key.Escape, ButtonState.Pressed, Exit, "Lopeta peli"); 28 Keyboard.Listen(Key.Space, ButtonState.Pressed, Begin, "aloita alusta");34 // Keyboard.Listen(Key.Space, ButtonState.Pressed, Begin, "aloita alusta"); 29 35 30 36 … … 42 48 kentta.SetTileMethod(new Color(255, 0, 0), Luopelaaja); 43 49 44 Gravity = new Vector(0, - 100);50 Gravity = new Vector(0, -200); 45 51 46 52 kentta.Execute(40, 40); … … 50 56 void LuoBlock3(Vector paikka, double leveys, double korkeus) 51 57 { 52 PhysicsObject block = new PhysicsObject(leveys, korkeus);58 PhysicsObject block = PhysicsObject.CreateStaticObject(leveys, korkeus); 53 59 block.Image = LoadImage("blocks/block 2.0"); 54 60 block.Position = paikka; 61 55 62 Add(block); 56 63 } … … 58 65 void LuoBlock2(Vector paikka, double leveys, double korkeus) 59 66 { 60 PhysicsObject block2 = new PhysicsObject(leveys, korkeus);67 PhysicsObject block2 = PhysicsObject.CreateStaticObject(leveys, korkeus); 61 68 block2.Image = LoadImage("blocks/block 1.0"); 62 69 block2.Position = paikka; … … 67 74 { 68 75 pelaaja = new PhysicsObject(80, 60); 69 pelaaja.Shape = Shape. Circle;76 pelaaja.Shape = Shape.FromImage(LoadImage("Erik/tormaysmuoto")); 70 77 pelaaja.Position = paikka; 71 pelaaja.Image = LoadImage("Erik/Erik 1.1");78 pelaaja.Image = LoadImage("Erik/Erik 2.9"); 72 79 Camera.Follow(pelaaja); 80 pelaaja.CanRotate = false; 73 81 Camera.Zoom(2.0); 74 82 Add(pelaaja); 83 84 PhysicsObject hyppypalikka = new PhysicsObject(20, 20); 85 hyppypalikka.IgnoresCollisionResponse = false; 86 hyppypalikka.Position = pelaaja.Position - new Vector(0,20); 87 88 hyppypalikka.CanRotate = false; 89 PhysicsStructure liitos = new PhysicsStructure(pelaaja ,hyppypalikka); 90 Add(liitos); 91 75 92 } 93 76 94 77 95 void lisaaohjaimet() … … 79 97 Keyboard.Listen(Key.Left, ButtonState.Down, LiikutaPelaajaa, null, new Vector(-200, 0), pelaaja); 80 98 Keyboard.Listen(Key.Right, ButtonState.Down, LiikutaPelaajaa, null, new Vector(200, 0), pelaaja); 81 Keyboard.Listen(Key.Up, ButtonState. Down, LiikutaPelaajaa, null, new Vector(0, 200), pelaaja);82 Keyboard.Listen(Key.Down, ButtonState.Down, LiikutaPelaajaa, null, new Vector(0, - 200), pelaaja);99 Keyboard.Listen(Key.Up, ButtonState.Pressed, jumpPelaajaa, null); 100 Keyboard.Listen(Key.Down, ButtonState.Down, LiikutaPelaajaa, null, new Vector(0, -100), pelaaja); 83 101 } 84 102 85 103 void LiikutaPelaajaa(Vector vektori, PhysicsObject pelaaja) 86 104 { 87 pelaaja.Push(vektori); 105 pelaaja.Push(vektori); 106 } 107 void jumpPelaajaa() 108 { 109 pelaaja.Hit(new Vector(0, 200)); 88 110 } 89 111 } -
2012/26/AleksanteriV/Revenge/Revenge/Revenge/Revenge.csproj.Debug.cachefile
r3830 r3866 23 23 Content\musat\halloween.xnb 24 24 Content\musat\medal_of_honor_theme_song-7D8DzZtalyA_fmt34.xnb 25 Content\vihut\Death.xnb 26 Content\vihut\Death1.1.xnb 27 Content\vihut\Death1.2.xnb 28 Content\vihut\tu-tuli.xnb 29 Content\Erik\Erik 2.9.xnb 30 Content\Erik\tormaysmuoto.xnb 25 31 Content\musat\halloween.wma 26 32 Content\musat\medal_of_honor_theme_song-7D8DzZtalyA_fmt34.wma -
2012/26/AleksanteriV/Revenge/Revenge/RevengeContent/RevengeContent.contentproj
r3830 r3866 170 170 </Compile> 171 171 </ItemGroup> 172 <ItemGroup> 173 <Compile Include="vihut\Death.png"> 174 <Name>Death</Name> 175 <Importer>TextureImporter</Importer> 176 <Processor>TextureProcessor</Processor> 177 </Compile> 178 </ItemGroup> 179 <ItemGroup> 180 <Compile Include="vihut\Death1.1.png"> 181 <Name>Death1.1</Name> 182 <Importer>TextureImporter</Importer> 183 <Processor>TextureProcessor</Processor> 184 </Compile> 185 </ItemGroup> 186 <ItemGroup> 187 <Compile Include="vihut\Death1.2.png"> 188 <Name>Death1.2</Name> 189 <Importer>TextureImporter</Importer> 190 <Processor>TextureProcessor</Processor> 191 </Compile> 192 </ItemGroup> 193 <ItemGroup> 194 <Compile Include="vihut\tu-tuli.png"> 195 <Name>tu-tuli</Name> 196 <Importer>TextureImporter</Importer> 197 <Processor>TextureProcessor</Processor> 198 </Compile> 199 </ItemGroup> 200 <ItemGroup> 201 <Compile Include="Erik\Erik 2.9.png"> 202 <Name>Erik 2.9</Name> 203 <Importer>TextureImporter</Importer> 204 <Processor>TextureProcessor</Processor> 205 </Compile> 206 </ItemGroup> 207 <ItemGroup> 208 <Compile Include="Erik\tormaysmuoto.png"> 209 <Name>tormaysmuoto</Name> 210 <Importer>TextureImporter</Importer> 211 <Processor>TextureProcessor</Processor> 212 </Compile> 213 </ItemGroup> 172 214 <Import Project="$(MSBuildExtensionsPath)\Microsoft\XNA Game Studio\$(XnaFrameworkVersion)\Microsoft.Xna.GameStudio.ContentPipeline.targets" /> 173 215 <!-- To modify your build process, add your task inside one of the targets below and uncomment it.
Note: See TracChangeset
for help on using the changeset viewer.