- Timestamp:
- 2012-09-22 16:09:18 (11 years ago)
- File:
-
- 1 edited
Legend:
- Unmodified
- Added
- Removed
-
2012/23/AnttiR/From above/FysiikkaPeli2/FysiikkaPeli2/FromAbove.cs
r2900 r3852 31 31 : base(leveys, korkeus) 32 32 { 33 elamaMittari = new DoubleMeter( 1000, 0, 1000);33 elamaMittari = new DoubleMeter(500, 0, 500); 34 34 turbomittari = new DoubleMeter(50, 0, 100); 35 35 Ammusmittari = new DoubleMeter(250, 0, 250); … … 47 47 public class FromAbove : PhysicsGame 48 48 { 49 //Mitä pitää vielä tehdä:(Muistutus itselleni!:50 //Aseet:M16,Hammer Kranaattikonekivaari51 //Pelimuodot:Hold the territory52 //Pelimuodot:Wheel of fortune(Saa tappo 5 satunnaisgeneroidulla aseella)53 //Kartan vaihtaminen (Ei onnistunut)54 //Muut:Pistemaksimista pitäisi tulla viesti55 //Paremmat grafiikat56 //Aseiden tasapainotusta57 //Maksimipanokset (Palaavat joka 1min Maksimiksi)58 //Pistecombo 3 tuhoamisesta tuhoutumatta59 49 Pelaaja pallo; 60 50 Pelaaja pallo2; 51 Vector spawni; 52 Vector spawni2; 53 54 Vector siirtyma = new Vector(0, 130); 55 List<Vector> kultaLista = new List<Vector>(); 61 56 62 57 PhysicsObject alareuna; … … 96 91 Image MGH = LoadImage("Dragunov"); 97 92 Image Spas = LoadImage("Spas12"); 93 Image kulta = LoadImage("Kulta"); 98 94 bool Kenttalad; 99 95 … … 114 110 115 111 116 Level.Background.CreateGradient(Color. White, Color.LightBlue);112 Level.Background.CreateGradient(Color.Black, Color.White); 117 113 118 114 … … 137 133 pallo.Color = vari; 138 134 Add(pallo); 135 AddCollisionHandler(pallo, "Kulta", Kullankerays); 139 136 return pallo; 140 137 } 138 141 139 void Luoajastin() 142 140 { … … 147 145 ajastin.Start(); 148 146 } 147 149 148 void Luokentta() 150 149 { … … 460 459 pallo.viimeisinSuunta = suunta; 461 460 } 462 PhysicsObject Luoseina(Double q, double w, double e, double r) 463 { 464 PhysicsObject m = PhysicsObject.CreateStaticObject(q, w); 461 462 void Luoseina(Vector paikka, double leveys, double korkeus) 463 { 464 PhysicsObject m = PhysicsObject.CreateStaticObject(leveys, korkeus); 465 465 m.Shape = Shape.Rectangle; 466 m.X = e; 467 m.Y = r; 466 m.Position = paikka + siirtyma; 468 467 m.Color = Color.DarkBlue; 469 468 Add(m); 470 return m; 471 } 472 PhysicsObject LuoRseina(Double w, double h, double x, double y) 473 { 474 PhysicsObject n = PhysicsObject.CreateStaticObject(w, h); 475 n.Shape = Shape.Rectangle; 476 n.X = x; 477 n.Y = y; 478 n.Color = Color.LightBlue; 479 n.Tag = "tuhottava"; 480 Add(n); 481 return n; 482 } 469 } 470 483 471 void AmmusOsui(PhysicsObject ammus, PhysicsObject kohde) 484 472 { … … 506 494 } 507 495 } 496 508 497 void Lataa(Pelaaja x) 509 498 { … … 515 504 } 516 505 } 517 //Kentta: 506 518 507 void Luopelikentta() 519 508 { 520 //House; Pelikartta esteet: 521 522 //Normaalit seinät 523 524 Luoseina(40, 160, 200, 50); 525 Luoseina(40, 100, -250, 70); 526 Luoseina(40, 50, -250, 170); 527 Luoseina(100, 30, -300, 180); 528 Luoseina(100, 40, 100, 80); 529 Luoseina(40, 100, 70, 50); 530 Luoseina(30, 40, -270, 40); 531 Luoseina(120, 40, -450, 40); 532 Luoseina(110, 40, -417, -30); 533 Luoseina(110, 40, -417, -100); 534 Luoseina(50, 150, -50, -80); 535 Luoseina(100, 40, -145, 80); 536 Luoseina(95, 40, -10, 80); 537 Luoseina(40, 50, -250, 380); 538 Luoseina(40, 140, -430, 360); 539 Luoseina(40, 90, -250, 295); 540 Luoseina(90, 40, -405, 270); 541 Luoseina(100, 30, -450, 180); 542 Luoseina(60, 40, -270, 270); 543 Luoseina(40, 80, 200, -110); 544 Luoseina(40, 140, 200, 260); 545 Luoseina(200, 40, 80, 310); 546 Luoseina(40, 20, 350, 390); 547 Luoseina(40, 130, 350, 295); 548 Luoseina(70, 40, 220, 250); 549 Luoseina(70, 40, 330, 250); 550 Luoseina(40, 200, 350, 80); 551 Luoseina(150, 40, 445, 80); 552 553 554 //Rikottavat 555 556 LuoRseina(30, 40, 165, 80); 557 LuoRseina(105, 35, -337.5, 40); 558 LuoRseina(60, 40, -330, 270); 559 LuoRseina(40, 30, -382, -65); 560 LuoRseina(40, 30, -452, -65); 561 LuoRseina(40, 50, 350, 205); 562 } 509 ColorTileMap ruudut = ColorTileMap.FromLevelAsset("Testikartta DM"); 510 511 ruudut.SetTileMethod(Color.White, Luomaa); 512 ruudut.SetTileMethod(Color.Black, Luoseina); 513 ruudut.SetTileMethod(Color.FromHexCode("#0026FF"), setspawn2); 514 ruudut.SetTileMethod(Color.FromHexCode("#FF0000"), setspawn1); 515 516 ruudut.Execute(35, 35); 517 } 518 519 void Syntyykokulta() 520 { 521 int paikka = RandomGen.NextInt(kultaLista.Count); 522 Spawnkulta(paikka); 523 } 524 563 525 void Luopelikentta2() 564 { //Middle; Pelikartta esteet: 565 //Normaalit seinät 566 Luoseina(1000, 50, 0, 400); 567 Luoseina(50, 50, 475, 150); 568 Luoseina(70, 50, 380, 150); 569 Luoseina(40, 150, 365, 100); 570 Luoseina(300, 40, 195, 45); 571 Luoseina(40, 150, 135, 50); 572 Luoseina(40, 100, 135,215); 573 Luoseina(100, 40, 105, 245); 574 Luoseina(100, 40, -35, 245); 575 Luoseina(40, 100, -65, 215); 576 Luoseina(100, 40, -35, 45); 577 Luoseina(40, 100, -65, 75); 578 Luoseina(100, 40, -105, 105); 579 Luoseina(150, 40, -275, 105); 580 Luoseina(40, 140, -350, 155); 581 Luoseina(40, 140, -350, 345); 582 Luoseina(40, 130, -350, -10); 583 Luoseina(40, 30, -350, -130); 584 Luoseina(100, 100, -240, -30); 585 Luoseina(80, 80, -110, -90); 586 Luoseina(80, 80, 30, -60); 587 Luoseina(180, 90, 300, -75); 588 Luoseina(100, 110, 250, 160); 589 Luoseina(90, 80, -435, 160); 590 } 526 { ColorTileMap ruudut = ColorTileMap.FromLevelAsset("Yang DM"); 527 528 ruudut.SetTileMethod(Color.White, Luomaa); 529 ruudut.SetTileMethod(Color.Black, Luoseina); 530 ruudut.SetTileMethod(Color.FromHexCode("#0026FF"), setspawn2); 531 ruudut.SetTileMethod(Color.FromHexCode("#FF0000"), setspawn1); 532 533 ruudut.Execute(35, 35); 534 } 535 void Luopelikentta3() 536 { 537 ColorTileMap ruudut = ColorTileMap.FromLevelAsset("Testikartta"); 538 539 ruudut.SetTileMethod(Color.White, Luomaa); 540 ruudut.SetTileMethod(Color.Black, Luoseina); 541 ruudut.SetTileMethod(Color.FromHexCode("#0026FF"), setspawn2); 542 ruudut.SetTileMethod(Color.FromHexCode("#FF0000"), setspawn1); 543 ruudut.SetTileMethod(Color.FromHexCode("#FFE14F"), Luokultapaikka); 544 545 Timer ajastin = new Timer(); 546 ajastin.Interval = 3.0; 547 ajastin.Timeout += Syntyykokulta; 548 ajastin.Start(); 549 550 ruudut.Execute(35, 35); 551 } 552 void Luopelikentta4() 553 { 554 ColorTileMap ruudut = ColorTileMap.FromLevelAsset("Yang"); 555 556 ruudut.SetTileMethod(Color.White, Luomaa); 557 ruudut.SetTileMethod(Color.Black, Luoseina); 558 ruudut.SetTileMethod(Color.FromHexCode("#0026FF"), setspawn2); 559 ruudut.SetTileMethod(Color.FromHexCode("#FF0000"), setspawn1); 560 ruudut.SetTileMethod(Color.FromHexCode("#FFE14F"), Luokultapaikka); 561 562 Timer ajastin = new Timer(); 563 ajastin.Interval = 3.0; 564 ajastin.Timeout += Syntyykokulta; 565 ajastin.Start(); 566 567 ruudut.Execute(35, 35); 568 } 569 591 570 //Valikot!!!! 592 571 void Kutsuvalikko() … … 714 693 void Gasetukset() 715 694 { 716 MultiSelectWindow a1 = new MultiSelectWindow("Maps (Doesnt reset)",717 " Streets", "In the middle", "Back");695 MultiSelectWindow a1 = new MultiSelectWindow("Maps:", 696 "Caves DM", "Yin DM", "Caves Gold rush","Yin Gold rush","exit"); 718 697 a1.Color = Color.Azure; 719 698 a1.ItemSelected += PVN3; … … 728 707 { 729 708 case 0: 730 // Kentta1709 //Caves-dm 731 710 Luopelikentta(); 732 711 Kenttalad = true; 733 Gasetukset 2();712 Gasetukset3(); 734 713 break; 735 714 case 1: 736 // Kentta2715 //yin-dm 737 716 Luopelikentta2(); 738 717 Kenttalad = true; 739 Gasetukset 2();718 Gasetukset3(); 740 719 break; 741 720 case 2: 742 Kutsuvalikko(); 743 //Palaa takaisin 744 break; 745 } 746 747 748 } 749 void Gasetukset2() 750 { 751 MultiSelectWindow a1 = new MultiSelectWindow("Gamemodes (Not out yet!)","Hold the territory", "DM", "Back"); 752 a1.Color = Color.Azure; 753 a1.ItemSelected += PVN32; 754 Add(a1); 755 } 756 void PVN32(int Valinta) 757 { 758 switch (Valinta) 759 { 760 case 0: 761 Gasetukset3(); 762 break; 763 case 1: 764 Gasetukset3(); 765 break; 766 case 2: 767 Kutsuvalikko(); 768 break; 769 } 770 771 772 } 721 //caves-goru 722 Luopelikentta3(); 723 Kenttalad = true; 724 Gasetukset3(); 725 break; 726 case 3: 727 //yin-goru 728 Luopelikentta4(); 729 Kenttalad = true; 730 Gasetukset3(); 731 break; 732 case 4: 733 Kutsuvalikko(); 734 break; 735 } 736 737 738 } 739 773 740 void Gasetukset3() 774 741 { … … 1123 1090 void Pelaajakuoli(Pelaaja p) 1124 1091 { 1125 p.Pisteputki.Value = 0;1126 p.Combo = 1;1127 1092 if (p == pallo) 1128 1093 { 1129 pallo2.Combo = pallo2.Combo + 0.2;1130 1094 Remove(pallo); 1131 Timer.SingleShot(3. 0, delegate1095 Timer.SingleShot(3.1, delegate 1132 1096 { 1133 1097 Add(pallo); 1134 pallo.Position = new Vector(Level.Left + 20, Level.Top - 50);1098 pallo.Position = spawni; 1135 1099 pallo.turbomittari.Value = 100.0; 1136 pallo.elamaMittari.Value = 1000.0;1100 pallo.elamaMittari.Value = 500.0; 1137 1101 pallo.Ammusmittari.Value += pallo.Latapati; 1138 1102 }); … … 1141 1105 if (p == pallo2) 1142 1106 { 1143 pallo.Combo = pallo2.Combo + 0.2;1144 1107 Remove(pallo2); 1145 Timer.SingleShot(3. 0, delegate1108 Timer.SingleShot(3.1, delegate 1146 1109 { 1147 1110 Add(pallo2); 1148 pallo2.Position = new Vector(Level.Right - 20, Level.Top - 50);1111 pallo2.Position =spawni2; 1149 1112 pallo2.turbomittari.Value = 100.0; 1150 pallo2.elamaMittari.Value = 1000.0;1113 pallo2.elamaMittari.Value = 500.0; 1151 1114 pallo2.Ammusmittari.Value += pallo.Latapati; 1152 1115 }); … … 1217 1180 1218 1181 } 1182 void Luomaa(Vector paikka, double leveys, double korkeus) 1183 { 1184 GameObject maa = new GameObject(leveys, korkeus); 1185 maa.Position = paikka + siirtyma; 1186 maa.Color = Color.White; 1187 Add(maa); 1188 } 1189 1190 void setspawn2(Vector paikka, double leveys, double korkeus) 1191 { 1192 Luomaa(paikka,leveys,korkeus); 1193 spawni2 = paikka + siirtyma; 1194 1195 pallo2.Position = spawni2; 1196 } 1197 void setspawn1(Vector paikka, double leveys, double korkeus) 1198 { 1199 Luomaa(paikka,leveys,korkeus); 1200 spawni = paikka + siirtyma; 1201 pallo.Position = spawni; 1202 } 1203 1204 void Luokultapaikka(Vector paikka, double leveys, double korkeus) 1205 { 1206 Luomaa(paikka, leveys, korkeus); 1207 kultaLista.Add(paikka + siirtyma); 1208 } 1209 void Spawnkulta(int numero) 1210 { 1211 PhysicsObject Kultapala = new PhysicsObject(35, 35); 1212 1213 Kultapala.X = kultaLista[numero].X; 1214 Kultapala.Y = kultaLista[numero].Y; 1215 Kultapala.MaximumLifetime = TimeSpan.FromSeconds(15); 1216 Kultapala.Image = kulta; 1217 Kultapala.Tag = "Kulta"; 1218 1219 1220 Add(Kultapala); 1221 } 1222 1223 void Kullankerays(PhysicsObject olio,PhysicsObject kulta) 1224 { 1225 if (olio is Pelaaja) 1226 { 1227 Pelaaja p = (Pelaaja)olio; 1228 p.Pistemittari.Value = p.Pistemittari.Value + 350; 1229 kulta.Destroy(); 1230 } 1231 } 1232 1219 1233 void Maxpointsreached(Pelaaja pallow) 1220 1234 {
Note: See TracChangeset
for help on using the changeset viewer.