Ignore:
Timestamp:
2012-07-27 13:26:53 (9 years ago)
Author:
sieerinn
Message:
 
File:
1 edited

Legend:

Unmodified
Added
Removed
  • 2012/30/EetuM/Urban Assassin/Urban Assassin/Urban Assassin/Urban_Assassin.cs

    r3801 r3822  
    2121    Image pelaajanKuva = LoadImage("norsu"); 
    2222    Image tahtiKuva = LoadImage("tahti"); 
    23     Image ase =LoadImage ("m40a3"); 
     23    Image ase =LoadImage ("n40a3"); 
    2424    SoundEffect maaliAani = LoadSoundEffect("maali"); 
    2525    Image ammuskuva = LoadImage("untitled"); 
     26    SoundEffect aseÄäni = LoadSoundEffect("M40A3"); 
    2627    public override void Begin() 
    2728    { 
     
    3233    { 
    3334        ClearAll(); 
    34  
    35  
    3635        ColorTileMap kentta = ColorTileMap.FromLevelAsset("kenttä"); 
    3736        kentta.SetTileMethod(Color.Black, LisaaTaso); 
     
    133132    { 
    134133        PhysicsObject ammus = pelaaja.Weapon.Shoot(); 
     134        //PlaySound(aseÄäni); 
    135135 
    136136        if (ammus != null) 
     
    178178        //Kasvatetaan kenttänumeroa yhdellä ja siirrytään seuraavaan kenttään: 
    179179        kenttaNro++; 
    180         SeuraavaKentta(); 
     180        //SeuraavaKentta(); 
    181181    } 
    182182 
Note: See TracChangeset for help on using the changeset viewer.