Changeset 3821
- Timestamp:
- 2012-07-27 12:54:09 (11 years ago)
- Location:
- 2012/30/TapaniS
- Files:
-
- 1 added
- 2 edited
Legend:
- Unmodified
- Added
- Removed
-
2012/30/TapaniS/The Slayer task Marsu/The Slayer task Marsu/The Slayer task Marsu/The_Slayer_task_Marsu.cs
r3814 r3821 18 18 int _kenttanro = 1; 19 19 Timer aikaLaskuri; 20 double tulinopeus = 2.0; 21 20 22 public override void Begin() 21 23 { … … 74 76 Keyboard.Listen(Key.S, ButtonState.Pressed, Kyykkyyn, "Kyykkyyn"); 75 77 Keyboard.Listen(Key.S, ButtonState.Released, NouseYlos, ""); 76 Keyboard.Listen(Key.Space, ButtonState.Down, AmmuAseella, "Ammu" , pelaaja.Weapon);78 Keyboard.Listen(Key.Space, ButtonState.Down, AmmuAseella, "Ammu"); 77 79 Keyboard.Listen(Key.P, ButtonState.Released, Pause, "Pause"); 78 80 … … 137 139 } 138 140 139 void LuoAselaatikko( )141 void LuoAselaatikko(Vector paikka, double leveys, double korkeus) 140 142 { 141 143 PhysicsObject aselaatikko = PhysicsObject.CreateStaticObject(leveys, korkeus); 142 144 aselaatikko.Position = paikka; 143 // maa.Image = groundImage;145 //aselaatikko.Image = groundImage; 144 146 aselaatikko.CollisionIgnoreGroup = 1; 145 147 aselaatikko.Color = Color.Gray; 146 148 Add(aselaatikko); 149 aselaatikko.Tag = "ota ase"; 147 150 } 148 151 … … 206 209 pelaaja.Tag = "pelaaja"; 207 210 AssaultRifle pyssy = new AssaultRifle(2, 5); 208 pelaaja.Weapon = new AssaultRifle(3, 1); 209 pelaaja.Weapon.AmmoIgnoresGravity = false; 211 pyssy.FireRate = tulinopeus; 212 pyssy.AmmoIgnoresGravity = true; 213 pyssy.Ammo.Value = 500000; 214 pelaaja.Weapon = pyssy; 210 215 pelaaja.Weapon.ProjectileCollision = AmmusOsuu; 211 216 AddCollisionHandler<PlatformCharacter, Vihu>(pelaaja, "vihu", pelaajatörmäsi); 217 AddCollisionHandler<PlatformCharacter, PhysicsObject>(pelaaja, "ota ase", pelaajasaiaseen); 212 218 } 213 219 … … 224 230 marsu.Image = vihunKuva; 225 231 232 } 233 void pelaajasaiaseen(PlatformCharacter pelaaja, PhysicsObject aselaatikko) 234 { 235 aselaatikko.Destroy(); 236 tulinopeus = 20.0; 237 pelaaja.Weapon.FireRate = 20.0; 226 238 } 227 239 … … 296 308 } 297 309 298 void AmmuAseella(Weapon ase) 299 { 300 PhysicsObject ammus = ase.Shoot(); 301 ase.FireRate = 2.0; 302 ase.AmmoIgnoresGravity = true; 303 ase.Ammo.Value = 50; 310 void AmmuAseella() 311 { 312 PhysicsObject ammus = pelaaja.Weapon.Shoot(); 313 304 314 305 315
Note: See TracChangeset
for help on using the changeset viewer.