Changeset 3632
- Timestamp:
- 2012-07-06 09:57:03 (11 years ago)
- File:
-
- 1 edited
Legend:
- Unmodified
- Added
- Removed
-
2012/27/LeeviK/PhysicsBall/PhysicsBall/PhysicsBall/PhysicsBall.cs
r3591 r3632 9 9 public class PhysicsBall : PhysicsGame 10 10 { 11 PhysicsObject Pelaaja4; 11 12 PhysicsObject Tynnyri6; 12 13 PhysicsObject este4; … … 22 23 Image Barrel = LoadImage("Kohde"); 23 24 PhysicsObject Tynnyri; 25 PhysicsObject Lava2; 24 26 PhysicsObject Lava; 25 27 Image Kuva = LoadImage("Tausta"); … … 78 80 Camera.Follow(Pelaaja); 79 81 } 80 82 81 83 void AloitaKentta() 82 84 { 83 85 84 86 } 85 87 void LiikutaPelaajaa(Vector vektori, PhysicsObject pelaaja) … … 89 91 Object LuoMaali() 90 92 { 91 93 92 94 PhysicsObject Nappula = PhysicsObject.CreateStaticObject(50, 30); 93 95 Nappula.X = -250; … … 116 118 { 117 119 Level.Background.Image = Tausta; 118 } else 119 Level.Background.Image = Tausta2; 120 } 121 else 122 Level.Background.Image = Tausta2; 120 123 121 124 ControllerOne.Vibrate(0.5, 0.5, 0.0, 0.0, 0.1); … … 141 144 if (kohde.Tag.ToString() == "tynnyri") 142 145 { 143 146 144 147 kohde.Destroy(); 145 148 MessageDisplay.Add("Tuhosit tynnyrin!"); … … 170 173 AddCollisionHandler(Pelaaja1, KasittelePallonTormays2); 171 174 AddCollisionHandler(Pelaaja1, KasittelePallonTormays3); 172 175 173 176 Level2(); 174 177 MessageDisplay.Add("Level2"); … … 181 184 { 182 185 pelaaja.Push(vektori); 183 186 184 187 } 185 188 void Level2() … … 198 201 Aloitus.Y = -200; 199 202 Aloitus.Image = startti; 200 203 201 204 202 205 PhysicsObject Este = PhysicsObject.CreateStaticObject(50, 400); … … 227 230 este2.Image = BLOCK; 228 231 229 230 231 232 233 234 232 235 } 233 236 … … 247 250 MessageDisplay.Add("Kuolit!"); 248 251 } 249 252 250 253 251 254 … … 294 297 Aloitus1.Image = startti; 295 298 299 PhysicsObject este5 = PhysicsObject.CreateStaticObject(1000, 50); 300 Add(este5); 301 este5.X = -10; 302 este5.Y = 0; 303 este5.Image = BLOCK; 304 este5.Tag = "ESTE5"; 305 296 306 PhysicsObject este3 = PhysicsObject.CreateStaticObject(40, 100); 297 307 Add(este3); … … 301 311 este3.Tag = "ESTE3"; 302 312 303 PhysicsObject este4 = PhysicsObject.CreateStaticObject( 600, 50);313 PhysicsObject este4 = PhysicsObject.CreateStaticObject(900, 50); 304 314 Add(este4); 305 315 este4.Tag = "ESTE4"; … … 307 317 este4.Y = -250; 308 318 este4.Image = BLOCK; 309 319 310 320 311 321 PhysicsObject Tynnyri6 = PhysicsObject.CreateStaticObject(100, 100); 312 Tynnyri6.X = 200;313 Tynnyri6.Y = - 60;322 Tynnyri6.X = 400; 323 Tynnyri6.Y = -100; 314 324 Tynnyri6.Tag = "tynnyri6"; 315 325 Add(Tynnyri6); … … 327 337 Pelaaja3.X = -400; 328 338 Pelaaja3.Y = -150; 339 MessageDisplay.Add("Kuolit!"); 329 340 } 330 341 if (kohde.Tag.ToString() == "tynnyri6") … … 334 345 MessageDisplay.Add("Level4"); 335 346 ClearGameObjects(); 336 } 337 338 339 } 340 341 342 } 347 Level4(); 348 } 349 if (kohde.Tag.ToString() == "ESTE5") 350 { 351 Pelaaja3.X = -400; 352 Pelaaja3.Y = -150; 353 MessageDisplay.Add("Kuolit!"); 354 } 355 356 357 } 358 void Level4() 359 { 360 361 Level.CreateBorders(); 362 PhysicsObject Pelaaja4 = new PhysicsObject(30, 30); 363 Add(Pelaaja4); 364 Pelaaja4.X = -400; 365 Pelaaja.Y = -150; 366 Pelaaja4.Image = Pallo; 367 Camera.Follow(Pelaaja4); 368 Camera.ZoomFactor = 2.0; 369 370 ControllerOne.Listen(Button.DPadLeft, ButtonState.Down, 371 LiikutaPelaajaa4, null, new Vector(-300, 0), Pelaaja4); 372 ControllerOne.Listen(Button.DPadRight, ButtonState.Down, 373 LiikutaPelaajaa4, null, new Vector(300, 0), Pelaaja4); 374 375 Keyboard.Listen(Key.A, ButtonState.Down, 376 LiikutaPelaajaa4, null, new Vector(-300, 0), Pelaaja4); 377 Keyboard.Listen(Key.D, ButtonState.Down, 378 LiikutaPelaajaa4, null, new Vector(300, 0), Pelaaja4); 379 380 381 PhysicsObject Aloitus1 = PhysicsObject.CreateStaticObject(200, 30); 382 Add(Aloitus1); 383 Aloitus1.X = -400; 384 Aloitus1.Y = -200; 385 Aloitus1.Image = startti; 386 387 PhysicsObject Lava2 = PhysicsObject.CreateStaticObject(800, 100); 388 Lava2.X = -100; 389 Lava2.Y = -300; 390 Add(Lava2); 391 Lava2.Image = Laava; 392 Lava2.Tag = "Magma2"; 393 394 395 396 } 397 void LiikutaPelaajaa4(Vector vektori, PhysicsObject Pelaaja4) 398 { 399 Pelaaja4.Push(vektori); 400 401 } 402 } 343 403 344 404
Note: See TracChangeset
for help on using the changeset viewer.