Changeset 3615
- Timestamp:
- 2012-07-05 15:12:52 (11 years ago)
- Location:
- 2012/27/MiloH
- Files:
-
- 47 added
- 3 edited
Legend:
- Unmodified
- Added
- Removed
-
2012/27/MiloH/Helicopter criminal/Helicopter criminal/Helicopter criminal/Helicopter_criminal.cs
r3523 r3615 9 9 public class Helicopter_criminal : PhysicsGame 10 10 { 11 Image kopterikuva = LoadImage ("helikopteri"); 12 PhysicsObject helikopteri; 13 AssaultRifle ase; 14 PlatformCharacter sankari; 11 15 public override void Begin() 12 16 { 17 Level.Width = 10000.0; 18 19 20 13 21 liikkeet(); 14 22 15 PhysicsObject sankari = new PhysicsObject(20, 50); 16 Add(sankari); 17 sankari.Shape = Shape.Circle; 18 Gravity = new Vector(0.0, -800.0); 19 Explosion rajahdys = new Explosion(100); 20 rajahdys.Position = sankari.Position; 21 Add(rajahdys); 22 rajahdys.ShockwaveColor = Color.DarkRed; 23 24 23 MultiSelectWindow alkuValikko = new MultiSelectWindow("Pelin alkuvalikko", 24 "Aloita peli","Tasot", "Parhaat pisteet", "Lopeta peli"); 25 Add(alkuValikko); 25 26 26 27 28 alkuValikko.Color = Color.DarkMagenta; 29 30 helikopteri = new PhysicsObject(150, 70); 31 Add (helikopteri); 32 helikopteri.Image = kopterikuva; 33 sankari = new PlatformCharacter(20, 50); 34 35 Add(sankari); 36 sankari.Shape = Shape.Triangle; 37 sankari.Push(new Vector(400, 0)); 38 sankari.X = Level.Left + 20.0; 39 ase = new AssaultRifle(30.0, 10.0); 27 40 41 ase.Angle += Angle.FromDegrees(5); 42 ase.Shoot(); 43 ase.Tag = "ase"; 44 sankari.Add(ase); 45 ase.ProjectileCollision = ammusosui; 46 47 AddCollisionHandler(sankari, ase, PelaajatTormaavat); 48 49 AddCollisionHandler<PlatformCharacter, PhysicsObject>(sankari, tormays); 50 51 52 53 PlatformCharacter poliisi = new PlatformCharacter(30, 60); 54 Add(poliisi); 55 poliisi.Color = Color.MediumBlue; 56 poliisi.X = Level.Left + 1000; 57 poliisi.Y = Level.Bottom + 1; 58 poliisi.Push(new Vector(-300, 0.0)); 59 FollowerBrain poliisinaivot = new FollowerBrain(sankari); 60 poliisi.Brain = poliisinaivot; 61 poliisinaivot.Speed = 200; 62 63 Gravity = new Vector (0.0, -800.0) 64 ; 65 Level.CreateBottomBorder(); 66 Level.CreateLeftBorder(); 67 68 69 Camera.Follow(sankari); 70 AddCollisionHandler(sankari, tormays); 71 AddCollisionHandler(sankari, poliisi, PelaajatTormaavat); 72 73 28 74 } 29 75 void liikkeet() 30 76 { 31 77 Keyboard.Listen(Key.A, ButtonState.Down, LiikutaPelaajaa, "Liikuta pelaaja vasemmalle", (-300.0)); 78 Keyboard.Listen(Key.D, ButtonState.Down, LiikutaPelaajaa, "Liikuta pelaaja oikealle",(300.0)); 79 Keyboard.Listen(Key.W, ButtonState.Down, hyppääpelaajalla, "hyppää pelaajalla", (300.0)); 80 //Keyboard.Listen(Key.W, ButtonState.Down, LiikutaPelaajaa, "Liikuta pelaaja ylos", new Vector(0, 300)); 81 //Keyboard.Listen(Key.S, ButtonState.Down, LiikutaPelaajaa, "Liikuta pelaaja alas", new Vector(0, -300)); 82 83 //Keyboard.Listen(Key.A, ButtonState.Released, LiikutaPelaajaa, "pysayta pelaaja", new Vector(-300, 0)); 84 //Keyboard.Listen(Key.D, ButtonState.Released, LiikutaPelaajaa, "pysayta pelaaja", new Vector(300, 0)); 85 //Keyboard.Listen(Key.W, ButtonState.Released, LiikutaPelaajaa, "pysayta pelaaja", new Vector(0, 300)); 86 //Keyboard.Listen(Key.S, ButtonState.Released, LiikutaPelaajaa, "pysayta pelaaja", new Vector(0, -300)); 87 Mouse.Listen(MouseButton.Left, ButtonState.Down, ammuaseella, "ammu"); 32 88 33 89 Keyboard.Listen(Key.Escape, ButtonState.Pressed, ConfirmExit, "Lopeta peli"); 90 91 Mouse.ListenMovement(0.1, hiirenliike, null); 92 } 93 94 void LiikutaPelaajaa(double nopeus) 95 { 96 sankari.Walk(nopeus); 97 98 } 99 void hyppääpelaajalla(double nopeus) 100 { 101 sankari.Jump(nopeus); 102 103 104 } 105 106 107 void ammuaseella() 108 { 109 110 111 PhysicsObject ammus = ase.Shoot(); 112 { 113 114 if (ammus != null) 115 { 116 ammus.Size *= 1; 117 } 118 } 119 } 120 void ammusosui(PhysicsObject ammus, PhysicsObject kohde) 121 { 122 ammus.Destroy(); 123 Explosion rajahdys = new Explosion(1.0); 124 rajahdys.Position = ammus.Position; 125 Add(rajahdys); 126 } 127 void HeitaKranaatti(PhysicsObject sankari) 128 { 129 Grenade kranu = new Grenade(4.0); 130 sankari.Throw(kranu, Angle.FromDegrees(30), 10000); 131 } 132 void hiirenliike(AnalogState hiirentila) 133 { 134 Vector v = Mouse.PositionOnWorld - sankari.Position; 135 ase.Angle = v.Angle; 136 137 } 138 void painettiinvalikonnappia(int valinta) 139 { 140 switch (valinta) 141 {case 0: 142 //Aloitapeli (); 143 break; 144 case 1: 145 //Tasot 146 break; 147 case 2: 148 // parhaatpisteet(); 149 break; 150 case 3: 151 Exit(); 152 break; 153 } 154 155 } 156 void tormays(PhysicsObject tormaaja, PhysicsObject kohde) 157 { 158 PlatformCharacter sankari = tormaaja as PlatformCharacter; 159 34 160 35 161 }new PhysicsObject 36 162 { 37 163 } 38 } 164 165 166 } 167 void PelaajatTormaavat(PhysicsObject tormaaja, PhysicsObject kohde) 168 { 169 MessageDisplay.Add("You picked up assault rifle!"); 170 } 171 172 173 174 175 176 } -
2012/27/MiloH/Helicopter criminal/Helicopter criminal/Helicopter criminalContent/Helicopter criminalContent.contentproj
r3485 r3615 45 45 </ItemGroup> 46 46 <ItemGroup> 47 <Compile Include=" sankari.png">48 <Name> sankari</Name>47 <Compile Include="helikopteri.png"> 48 <Name>helikopteri</Name> 49 49 <Importer>TextureImporter</Importer> 50 50 <Processor>TextureProcessor</Processor>
Note: See TracChangeset
for help on using the changeset viewer.