Changeset 347 for santeri_h


Ignore:
Timestamp:
2009-08-06 12:55:10 (12 years ago)
Author:
saolhaka
Message:
 
Location:
santeri_h/Kynari
Files:
1 added
1 edited

Legend:

Unmodified
Added
Removed
  • santeri_h/Kynari/Peli.cs

    r345 r347  
    3939            Gravity = new Vector2D(0, -1000); 
    4040            // Zoomataan lähemmäksi 
    41             //Camera.ZoomFactor = 0.7; 
    4241            Camera.ZoomFactor = 2.0; 
    4342            aloitaUusiPeli(); 
     43            naytaTiedot(); 
    4444 
    4545        } 
     
    194194                pelaaja.EquipWeapon(); 
    195195                pelaaja.Weapon.Texture = ase.Texture; 
     196                naytaTiedot(); 
    196197            } 
    197198        } 
     
    217218            Bullet luoti = new Bullet(); 
    218219            Grenade kranaatti = new Grenade(); 
     220            kranaatti.Explosion = new Explosion(50, 100, 20, new Damage(5)); 
    219221 
    220222            AssaultRifle kivaari = new AssaultRifle(luoti); 
    221223            kivaari.X = 200; 
    222224            kivaari.Y = -100; 
    223             kivaari.FireRate = 20; 
     225            kivaari.FireRate = 5; 
    224226            kivaari.MomentOfInertia = double.PositiveInfinity; 
    225227            kivaari.Mass = 0.1; 
     228            kivaari.Tag = "Kivääri"; 
    226229            kentta.Objects.Add(kivaari); 
    227230 
     231            AssaultRifle haulikko = new AssaultRifle(luoti); 
     232            haulikko.X = -550; 
     233            haulikko.Y = 0; 
     234            haulikko.FireRate = 0.75; 
     235            haulikko.MomentOfInertia = double.PositiveInfinity; 
     236            haulikko.Mass = 0.1; 
     237            haulikko.Tag = "Haulikko"; 
     238            kentta.Objects.Add(haulikko); 
     239 
    228240            Cannon kranaatinheitin = new Cannon(kranaatti); 
    229             kranaatinheitin.X = 0; 
    230             kranaatinheitin.Y = -200; 
     241            kranaatinheitin.X = -200; 
     242            kranaatinheitin.Y = -100; 
    231243            kranaatinheitin.FireRate = 0.2; 
    232244            kranaatinheitin.MomentOfInertia = double.PositiveInfinity; 
    233245            kranaatinheitin.Mass = 0.1; 
     246            kranaatinheitin.Power = new Meter<double>(5000, 0, 5000); 
     247            kranaatinheitin.Tag = "Kranaatinheitin"; 
    234248            kentta.Objects.Add(kranaatinheitin); 
    235249 
    236250            //Lisää myös törmäyksen käsittelijä aseelle, jossa kutsutaan keraaAse -aliohjelmaa 
    237251            AddCollisionHandler(kivaari, keraaAse); 
     252            AddCollisionHandler(haulikko, keraaAse); 
    238253            AddCollisionHandler(kranaatinheitin, keraaAse); 
    239254        } 
     
    242257        { 
    243258            Bullet luoti = new Bullet(); 
     259 
     260            Texture2D pistol = Content.Load<Texture2D>("pistol"); 
    244261 
    245262            pelaaja1.Weapon = new AssaultRifle(luoti); 
     
    249266            pelaaja1.EquipWeapon(); 
    250267            pelaaja1.Weapon.MomentOfInertia = double.PositiveInfinity; 
     268            pelaaja1.Weapon.Tag = "Pistooli"; 
     269            pelaaja1.Weapon.Texture = pistol; 
    251270            AddCollisionHandler(pelaaja1.Weapon, keraaAse); 
    252271 
     
    257276            pelaaja2.EquipWeapon(); 
    258277            pelaaja2.Weapon.MomentOfInertia = double.PositiveInfinity; 
     278            pelaaja2.Weapon.Tag = "Pistooli"; 
    259279            AddCollisionHandler(pelaaja2.Weapon, keraaAse); 
    260280        } 
     
    305325        } 
    306326 
     327        bool naytaTiedot() 
     328        { 
     329            MessageDisplay.Clear(); 
     330            MessageDisplay.Add("Pelaaja 1: " + pelaaja1.Weapon.Tag); 
     331            MessageDisplay.Add("Pelaaja 2: " + pelaaja2.Weapon.Tag); 
     332            return false; 
     333        } 
     334 
    307335        bool Ammu(ControlEvent e) 
    308336        { 
Note: See TracChangeset for help on using the changeset viewer.