Changeset 3032


Ignore:
Timestamp:
2012-06-14 15:09:00 (11 years ago)
Author:
tenituun
Message:

Talletus.

Location:
2012/24/TeemuT/Horde
Files:
33 added
15 edited

Legend:

Unmodified
Added
Removed
  • 2012/24/TeemuT/Horde/Horde/Horde/Horde.cs

    r3000 r3032  
    77using Jypeli.Widgets; 
    88 
     9class Hahmo : PhysicsObject 
     10{ 
     11    public int Elamat = 3; 
     12 
     13    public Hahmo(double leveys, double korkeus) 
     14        : base(leveys, korkeus) 
     15    { 
     16    } 
     17} 
     18 
    919public class Horde : PhysicsGame 
    1020{ 
    11     PhysicsObject pelaaja1; 
    12  
    13     PhysicsObject pelaaja2; 
     21    Hahmo pelaaja1; 
     22 
     23    Hahmo pelaaja2; 
    1424    Weapon ase1; 
    1525    Weapon ase2; 
    16     Image lattia = LoadImage(""); 
     26    //Image lattia = LoadImage(""); 
    1727 
    1828    public override void Begin() 
     
    2030        // TODO: Kirjoita ohjelmakoodisi tähän 
    2131        LuoAlkuVAlikko(); 
    22         LuoKentta(); 
    23         Camera.Zoom(1.5); 
    24         Camera.Follow(pelaaja1, pelaaja2); 
     32        MediaPlayer.Play("troll song"); 
    2533         
    26         IsFullScreen = true; 
    27         LuoAse(); 
    28         LuoAse2(); 
    29  
    30  
    31         int i = 0; 
    32  
    33         while (i < 10) 
    34         { 
    35  
    36  
    37             PhysicsObject zomboli = new PhysicsObject(10, 10); 
    38             zomboli.Shape = Shape.Circle; 
    39             zomboli.Color = Color.Red; 
    40             zomboli.Restitution = 0.1; 
    41             zomboli.X = RandomGen.NextDouble(-500, 500); 
    42              
    43              
    44             TagFollowerBrain zomboilnAivot = new TagFollowerBrain("pelaaja", 1000); 
    45             zomboli.Brain = zomboilnAivot; 
    46             zomboilnAivot.TargetFollowDistance = 300; 
    47             Add(zomboli); 
    48             i++; 
    49  
    50         } 
    51  
    52  
    53         PhoneBackButton.Listen(ConfirmExit, "Lopeta peli"); 
    54         Keyboard.Listen(Key.Escape, ButtonState.Pressed, ConfirmExit, "Lopeta peli"); 
    55         LisaaOhjaimet(); 
    5634    } 
    5735 
     
    6139    void LuoKentta() 
    6240    { 
    63         Level.BackgroundColor = Color.DarkGray; 
     41        Level.BackgroundColor = Color.Black; 
     42        Level.Background.Image = LoadImage("smile"); 
    6443        Level.Background.FitToLevel(); 
    6544        TileMap kentta1 = TileMap.FromFile("kenttä1.txt"); 
     
    7655        seina.Shape = Shape.Rectangle; 
    7756        seina.Color = Color.Gray; 
    78         Image SeinanKuva = LoadImage("kiviseinä"); 
    79         seina.Image = SeinanKuva; 
     57        //Image SeinanKuva = LoadImage("kiviseinä"); 
     58        //seina.Image = SeinanKuva; 
     59        seina.Image = LoadImage("Troll_face"); 
    8060        Add(seina); 
    8161 
     
    8464    void LuoPelaaja1(Vector paikka, double leveys, double korkeus) 
    8565    { 
    86         pelaaja1 = new PhysicsObject(10, 10); 
     66        pelaaja1 = new Hahmo(10, 10); 
    8767        pelaaja1.Shape = Shape.Circle; 
     68        pelaaja1.Elamat = 3; 
    8869        pelaaja1.Color = Color.Beige; 
     70        pelaaja1.Image = LoadImage("lolface"); 
    8971        pelaaja1.Restitution = 0.1; 
    9072        pelaaja1.Tag = "pelaaja"; 
    91          
     73        AddCollisionHandler<Hahmo, Hahmo>(pelaaja1, "Vihollinen", VihollinenOsuu1); 
    9274        Add(pelaaja1); 
    9375 
     
    9678    void LuoPelaaja2(Vector paikka, double leveys, double korkeus) 
    9779    { 
    98         pelaaja2 = new PhysicsObject(10, 10); 
     80        pelaaja2 = new Hahmo(10, 10); 
     81        pelaaja2.Elamat = 3; 
    9982        pelaaja2.Shape = Shape.Circle; 
    10083        pelaaja2.Color = Color.Wheat; 
     84        pelaaja2.Image = LoadImage("me-gusta22222"); 
    10185        pelaaja2.Restitution = 0.1; 
    10286        pelaaja2.X = 10; 
    10387        pelaaja2.Tag = "pelaaja"; 
    104             
     88        AddCollisionHandler<Hahmo, Hahmo>(pelaaja2, "Vihollinen", VihollinenOsuu2);    
    10589        Add(pelaaja2); 
    10690    } 
     
    10993    { 
    11094        ControllerOne.ListenAnalog(AnalogControl.LeftStick, 0.1, LiikutaPelaajaa, "Liikuta pelaajaa tattia pyörittämällä.", pelaaja1); 
    111         ControllerOne.ListenAnalog(AnalogControl.RightTrigger, 0.1, AmmuAseella, "Käytä oikeaa liipasinta ampumiseen.", ase1); 
    112        // ControllerOne.ListenAnalog(AnalogControl.RightStick, 0.1, KäännäPelaajaa, "Käytä oikeaa tattia hahmon kääntämiseen", pelaaja1); 
     95        ControllerOne.ListenAnalog(AnalogControl.RightTrigger, 0.1, AmmuAseella, "Käytä oikeaa liipasinta ampumiseen.", pelaaja1, ase1); 
     96        ControllerOne.ListenAnalog(AnalogControl.RightStick, 0.1, KäännäPelaajaa, "Käytä oikeaa tattia hahmon kääntämiseen", pelaaja1); 
    11397        ControllerTwo.ListenAnalog(AnalogControl.LeftStick, 0.1, LiikutaPelaajaa2, "Liikuta pelaajaa tattia pyörittämällä.", pelaaja2); 
    114         ControllerTwo.ListenAnalog(AnalogControl.RightTrigger, 0.1, AmmuAseella, "Käytä oikeaa liipasinta ampumiseen.", ase2); 
    115        // ControllerTwo.ListenAnalog(AnalogControl.RightStick, 0.1, KäännäPelaajaa2, "Käytä oikeaa tattia hahmon kääntämiseen", pelaaja2); 
    116  
    117     } 
    118  
     98        ControllerTwo.ListenAnalog(AnalogControl.RightTrigger, 0.1, AmmuAseella, "Käytä oikeaa liipasinta ampumiseen.", pelaaja2, ase2); 
     99        ControllerTwo.ListenAnalog(AnalogControl.RightStick, 0.1, KäännäPelaajaa, "Käytä oikeaa tattia hahmon kääntämiseen", pelaaja2); 
     100 
     101        //Timer tutkiOnkoStickIdlena = new Timer(); 
     102        //tutkiOnkoStickIdlena.Interval = 0.1; 
     103        //tutkiOnkoStickIdlena.Start(); 
     104        //tutkiOnkoStickIdlena.Timeout += delegate 
     105        //{ 
     106        //}; 
     107    } 
    119108 
    120109    void LiikutaPelaajaa(AnalogState tatinTila, PhysicsObject pelaaja) 
    121110    { 
    122111        Vector tatinAsento = tatinTila.StateVector; 
    123         pelaaja1.Hit(0.3 * tatinAsento); 
    124          
    125     } 
    126  
    127  
    128  
     112        //pelaaja1.Hit(0.3 * tatinAsento); 
     113        pelaaja1.Velocity = tatinAsento * 50; 
     114    } 
    129115 
    130116    void LiikutaPelaajaa2(AnalogState tatinTila, PhysicsObject pelaaja) 
    131117    { 
    132118        Vector tatinAsento = tatinTila.StateVector; 
    133         pelaaja2.Hit(0.3 * tatinAsento); 
     119        //pelaaja2.Hit(0.3 * tatinAsento); 
     120        pelaaja2.Velocity = tatinAsento * 50; 
    134121    } 
    135122 
     
    141128        ase1.Ammo.Value = 1000000000; 
    142129        ase1.ProjectileCollision = LuotiOsuu; 
     130        ase1.X = 10; 
     131        ase1.Tag = "ase"; 
    143132        pelaaja1.Add(ase1); 
    144133    } 
     
    148137    { 
    149138        ammus.Destroy(); 
    150         Explosion rajahdys = new Explosion(1); 
    151         rajahdys.Force = 10; 
    152         rajahdys.Position = ammus.Position; 
     139        Explosion rajahdys = new Explosion(50); 
     140        rajahdys.Image = LoadImage("RAGEFACE1"); 
     141        rajahdys.Force = 0.1; 
     142        rajahdys.Position = ammus.Position;         
    153143        Add(rajahdys); 
    154144    } 
    155145 
    156     void AmmuAseella(AnalogState LiipaisimenTila, Weapon ase) 
     146    void OsuttiinViholliseen(PhysicsObject ammus, Hahmo kohde) 
     147    { 
     148        kohde.Elamat--; 
     149        if (kohde.Elamat < 1) kohde.Destroy(); 
     150    } 
     151 
     152 
     153    void VihollinenOsuu1(Hahmo Vihollinen, Hahmo pelaaja) 
     154    { 
     155        pelaaja1.Elamat--; 
     156        if (pelaaja1.Elamat < 1) pelaaja1.Destroy(); 
     157    } 
     158 
     159    void VihollinenOsuu2(Hahmo Vihollinen, Hahmo pelaaja) 
     160    { 
     161        pelaaja2.Elamat--; 
     162        if (pelaaja2.Elamat < 1) pelaaja2.Destroy(); 
     163 
     164    } 
     165 
     166    void AmmuAseella(AnalogState LiipaisimenTila, PhysicsObject pelaaja, Weapon ase) 
    157167    { 
    158168        double LiipaisimenAsento = LiipaisimenTila.State; 
    159         ase.Shoot(); 
    160          
     169        PhysicsObject ammus = ase.Shoot(); 
     170        if (ammus != null) 
     171        { 
     172            ammus.Position = pelaaja.Position + Vector.FromLengthAndAngle(20, pelaaja.Angle); 
     173            AddCollisionHandler<PhysicsObject, Hahmo>(ammus, "Vihollinen", OsuttiinViholliseen); 
     174        } 
    161175    } 
    162176 
     
    166180        ase2.Ammo.Value = 1000000000; 
    167181        ase2.ProjectileCollision = LuotiOsuu; 
     182        ase2.X = 10; 
     183        ase2.Tag = "ase"; 
    168184        pelaaja2.Add(ase2); 
    169185    } 
     
    186202        { 
    187203            case 0: 
    188                 // AloitaPeli(); 
     204                AloitaPeli(); 
    189205                break; 
    190206            case 1: 
     
    200216 
    201217 
    202     void KäännäPelaajaa(AnalogState tatinTila) 
     218    void KäännäPelaajaa(AnalogState tatinTila, PhysicsObject pelaaja) 
    203219    { 
    204220        Vector tatinAsento = tatinTila.StateVector; 
     221        pelaaja.Angle = tatinAsento.Angle; 
    205222         
    206223    } 
    207224 
    208     void KäännäPelaajaa2(AnalogState tatinTila) 
    209     { 
    210         Vector tatinAsento = tatinTila.StateVector; 
    211  
    212     } 
    213  
     225    void LuotiOsuuViholliseen(PhysicsObject Luoti, PhysicsObject zomboli) 
     226    { 
     227        AddCollisionHandler( Luoti, zomboli, CollisionHandler.DestroyObject); 
     228        ase1.ProjectileCollision = CollisionHandler.DestroyTarget; 
     229    } 
     230 
     231    void AloitaPeli() 
     232    { 
     233        LuoKentta(); 
     234        Camera.Zoom(1.5); 
     235        Camera.Follow(pelaaja1, pelaaja2); 
     236 
     237        IsFullScreen = true; 
     238        LuoAse(); 
     239        LuoAse2(); 
     240 
     241 
     242        int i = 0; 
     243 
     244        while (i < 100) 
     245        { 
     246 
     247 
     248            Hahmo zomboli = new Hahmo(10, 10); 
     249            zomboli.Shape = Shape.Circle; 
     250            zomboli.Color = Color.Red; 
     251            zomboli.Image = LoadImage("foreveralone12"); 
     252            zomboli.Restitution = 0.1; 
     253            zomboli.Elamat = 3; 
     254            zomboli.Tag = "Vihollinen"; 
     255            zomboli.X = RandomGen.NextDouble(-750, 750); 
     256            zomboli.Y = RandomGen.NextDouble(-500, 500); 
     257 
     258 
     259            TagFollowerBrain zomboilnAivot = new TagFollowerBrain("pelaaja", 2000); 
     260            zomboli.Brain = zomboilnAivot; 
     261            zomboilnAivot.TargetFollowDistance = 150; 
     262            Add(zomboli); 
     263            i++; 
     264 
     265        } 
     266 
     267 
     268        PhoneBackButton.Listen(ConfirmExit, "Lopeta peli"); 
     269        Keyboard.Listen(Key.Escape, ButtonState.Pressed, ConfirmExit, "Lopeta peli"); 
     270        LisaaOhjaimet(); 
     271        // LuotiOsuuViholliseen(); 
     272 
     273    } 
    214274 
    215275} 
  • 2012/24/TeemuT/Horde/Horde/Horde/Horde.csproj

    r2950 r3032  
    6262  </PropertyGroup> 
    6363  <ItemGroup> 
    64     <Reference Include="Jypeli4"> 
     64    <Reference Include="Jypeli, Version=5.0.0.0, Culture=neutral, processorArchitecture=x86"> 
     65      <SpecificVersion>False</SpecificVersion> 
     66      <HintPath>..\..\..\..\..\Program Files (x86)\Jypeli\lib\x86\Jypeli.dll</HintPath> 
    6567    </Reference> 
    6668    <Reference Include="Microsoft.Xna.Framework, Version=4.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=842cf8be1de50553, processorArchitecture=x86"> 
  • 2012/24/TeemuT/Horde/Horde/Horde/Horde.csproj.Debug.cachefile

    r3000 r3032  
    33Content\kiviseinÀ.xnb 
    44Content\splat.xnb 
    5 Content\beige_laatta.xnb 
     5Content\Troll_face.xnb 
     6Content\lolface.xnb 
     7Content\foreveralone.xnb 
     8Content\smile.xnb 
     9Content\me-gusta22222.xnb 
     10Content\RAGEFACE1.xnb 
     11Content\foreveralone12.xnb 
     12Content\troll song.xnb 
     13Content\troll song.wma 
    614Content\seina.png 
    715kenttÀ1.txt 
  • 2012/24/TeemuT/Horde/Horde/Horde/obj/x86/Debug/ContentPipeline-{C7CE1857-DA82-43CC-B006-78024AC1E058}.xml

    r3000 r3032  
    3838      <Time>2012-06-13T12:16:13.7075716+03:00</Time> 
    3939    </Item> 
     40    <Item> 
     41      <Source>Troll_face.png</Source> 
     42      <Name>Troll_face</Name> 
     43      <Importer>TextureImporter</Importer> 
     44      <Processor>TextureProcessor</Processor> 
     45      <Options>None</Options> 
     46      <Output>c:\MyTemp\TeemuT\Horde\Horde\Horde\bin\x86\Debug\Content\Troll_face.xnb</Output> 
     47      <Time>2012-06-14T12:49:30.9725899+03:00</Time> 
     48    </Item> 
     49    <Item> 
     50      <Source>lolface.png</Source> 
     51      <Name>lolface</Name> 
     52      <Importer>TextureImporter</Importer> 
     53      <Processor>TextureProcessor</Processor> 
     54      <Options>None</Options> 
     55      <Output>c:\MyTemp\TeemuT\Horde\Horde\Horde\bin\x86\Debug\Content\lolface.xnb</Output> 
     56      <Time>2012-06-14T13:00:12.6382899+03:00</Time> 
     57    </Item> 
     58    <Item> 
     59      <Source>foreveralone.png</Source> 
     60      <Name>foreveralone</Name> 
     61      <Importer>TextureImporter</Importer> 
     62      <Processor>TextureProcessor</Processor> 
     63      <Options>None</Options> 
     64      <Output>c:\MyTemp\TeemuT\Horde\Horde\Horde\bin\x86\Debug\Content\foreveralone.xnb</Output> 
     65      <Time>2012-06-14T13:10:50.9058899+03:00</Time> 
     66    </Item> 
     67    <Item> 
     68      <Source>smile.png</Source> 
     69      <Name>smile</Name> 
     70      <Importer>TextureImporter</Importer> 
     71      <Processor>TextureProcessor</Processor> 
     72      <Options>None</Options> 
     73      <Output>c:\MyTemp\TeemuT\Horde\Horde\Horde\bin\x86\Debug\Content\smile.xnb</Output> 
     74      <Time>2012-06-14T13:16:56.6649899+03:00</Time> 
     75    </Item> 
     76    <Item> 
     77      <Source>me-gusta22222.png</Source> 
     78      <Name>me-gusta22222</Name> 
     79      <Importer>TextureImporter</Importer> 
     80      <Processor>TextureProcessor</Processor> 
     81      <Options>None</Options> 
     82      <Output>c:\MyTemp\TeemuT\Horde\Horde\Horde\bin\x86\Debug\Content\me-gusta22222.xnb</Output> 
     83      <Time>2012-06-14T13:27:44.7483899+03:00</Time> 
     84    </Item> 
     85    <Item> 
     86      <Source>RAGEFACE1.png</Source> 
     87      <Name>RAGEFACE1</Name> 
     88      <Importer>TextureImporter</Importer> 
     89      <Processor>TextureProcessor</Processor> 
     90      <Options>None</Options> 
     91      <Output>c:\MyTemp\TeemuT\Horde\Horde\Horde\bin\x86\Debug\Content\RAGEFACE1.xnb</Output> 
     92      <Time>2012-06-14T13:40:38.3722109+03:00</Time> 
     93    </Item> 
     94    <Item> 
     95      <Source>foreveralone12.png</Source> 
     96      <Name>foreveralone12</Name> 
     97      <Importer>TextureImporter</Importer> 
     98      <Processor>TextureProcessor</Processor> 
     99      <Options>None</Options> 
     100      <Output>c:\MyTemp\TeemuT\Horde\Horde\Horde\bin\x86\Debug\Content\foreveralone12.xnb</Output> 
     101      <Time>2012-06-14T13:50:31.61724+03:00</Time> 
     102    </Item> 
     103    <Item> 
     104      <Source>troll song.mp3</Source> 
     105      <Name>troll song</Name> 
     106      <Importer>Mp3Importer</Importer> 
     107      <Processor>SongProcessor</Processor> 
     108      <Options>None</Options> 
     109      <Output>c:\MyTemp\TeemuT\Horde\Horde\Horde\bin\x86\Debug\Content\troll song.xnb</Output> 
     110      <Extra>c:\MyTemp\TeemuT\Horde\Horde\Horde\bin\x86\Debug\Content\troll song.wma</Extra> 
     111      <Time>2012-06-14T14:35:47.4495237+03:00</Time> 
     112    </Item> 
    40113    <BuildSuccessful>true</BuildSuccessful> 
    41114    <Settings> 
     
    53126      <Assembly> 
    54127        <Key>C:\Program Files (x86)\Jypeli\lib\ContentExtensions\TextFileContentExtension.dll</Key> 
    55         <Value>2012-04-23T14:23:36+03:00</Value> 
     128        <Value>2012-06-13T10:59:54+03:00</Value> 
    56129      </Assembly> 
    57130      <Assembly> 
  • 2012/24/TeemuT/Horde/Horde/Horde/obj/x86/Debug/Horde.csproj.FileListAbsolute.txt

    r3000 r3032  
    11c:\MyTemp\TeemuT\Horde\Horde\Horde\bin\x86\Debug\Horde.exe 
    22c:\MyTemp\TeemuT\Horde\Horde\Horde\bin\x86\Debug\Horde.pdb 
    3 c:\MyTemp\TeemuT\Horde\Horde\Horde\bin\x86\Debug\Jypeli4.dll 
    4 c:\MyTemp\TeemuT\Horde\Horde\Horde\bin\x86\Debug\Jypeli4.xml 
    53c:\MyTemp\TeemuT\Horde\Horde\Horde\obj\x86\Debug\ResolveAssemblyReference.cache 
    64c:\MyTemp\TeemuT\Horde\Horde\Horde\obj\x86\Debug\Microsoft.Xna.Framework.RuntimeProfile.txt 
     
    1311c:\MyTemp\TeemuT\Horde\Horde\Horde\bin\x86\Debug\Content\kiviseinÀ.xnb 
    1412c:\MyTemp\TeemuT\Horde\Horde\Horde\bin\x86\Debug\Content\splat.xnb 
     13c:\MyTemp\TeemuT\Horde\Horde\Horde\bin\x86\Debug\Jypeli.dll 
     14c:\MyTemp\TeemuT\Horde\Horde\Horde\bin\x86\Debug\Jypeli.xml 
     15c:\MyTemp\TeemuT\Horde\Horde\Horde\bin\x86\Debug\Content\Troll_face.xnb 
     16c:\MyTemp\TeemuT\Horde\Horde\Horde\bin\x86\Debug\Content\lolface.xnb 
     17c:\MyTemp\TeemuT\Horde\Horde\Horde\bin\x86\Debug\Content\foreveralone.xnb 
     18c:\MyTemp\TeemuT\Horde\Horde\Horde\bin\x86\Debug\Content\smile.xnb 
     19c:\MyTemp\TeemuT\Horde\Horde\Horde\bin\x86\Debug\Content\me-gusta22222.xnb 
     20c:\MyTemp\TeemuT\Horde\Horde\Horde\bin\x86\Debug\Content\RAGEFACE1.xnb 
     21c:\MyTemp\TeemuT\Horde\Horde\Horde\bin\x86\Debug\Content\foreveralone12.xnb 
     22c:\MyTemp\TeemuT\Horde\Horde\Horde\bin\x86\Debug\Content\troll song.xnb 
     23c:\MyTemp\TeemuT\Horde\Horde\Horde\bin\x86\Debug\Content\troll song.wma 
  • 2012/24/TeemuT/Horde/Horde/Horde/obj/x86/Debug/cachefile-{C7CE1857-DA82-43CC-B006-78024AC1E058}-targetpath.txt

    r3000 r3032  
    33Content\kiviseinÀ.xnb 
    44Content\splat.xnb 
     5Content\Troll_face.xnb 
     6Content\lolface.xnb 
     7Content\foreveralone.xnb 
     8Content\smile.xnb 
     9Content\me-gusta22222.xnb 
     10Content\RAGEFACE1.xnb 
     11Content\foreveralone12.xnb 
     12Content\troll song.xnb 
     13Content\troll song.wma 
    514Content\seina.png 
  • 2012/24/TeemuT/Horde/Horde/HordeContent/HordeContent.contentproj

    r3000 r3032  
    7373    </Compile> 
    7474  </ItemGroup> 
     75  <ItemGroup> 
     76    <Compile Include="Troll_face.png"> 
     77      <Name>Troll_face</Name> 
     78      <Importer>TextureImporter</Importer> 
     79      <Processor>TextureProcessor</Processor> 
     80    </Compile> 
     81  </ItemGroup> 
     82  <ItemGroup> 
     83    <Compile Include="lolface.png"> 
     84      <Name>lolface</Name> 
     85      <Importer>TextureImporter</Importer> 
     86      <Processor>TextureProcessor</Processor> 
     87    </Compile> 
     88  </ItemGroup> 
     89  <ItemGroup> 
     90    <Compile Include="foreveralone.png"> 
     91      <Name>foreveralone</Name> 
     92      <Importer>TextureImporter</Importer> 
     93      <Processor>TextureProcessor</Processor> 
     94    </Compile> 
     95  </ItemGroup> 
     96  <ItemGroup> 
     97    <Compile Include="smile.png"> 
     98      <Name>smile</Name> 
     99      <Importer>TextureImporter</Importer> 
     100      <Processor>TextureProcessor</Processor> 
     101    </Compile> 
     102  </ItemGroup> 
     103  <ItemGroup> 
     104    <Compile Include="me-gusta22222.png"> 
     105      <Name>me-gusta22222</Name> 
     106      <Importer>TextureImporter</Importer> 
     107      <Processor>TextureProcessor</Processor> 
     108    </Compile> 
     109  </ItemGroup> 
     110  <ItemGroup> 
     111    <Compile Include="RAGEFACE1.png"> 
     112      <Name>RAGEFACE1</Name> 
     113      <Importer>TextureImporter</Importer> 
     114      <Processor>TextureProcessor</Processor> 
     115    </Compile> 
     116  </ItemGroup> 
     117  <ItemGroup> 
     118    <Compile Include="foreveralone12.png"> 
     119      <Name>foreveralone12</Name> 
     120      <Importer>TextureImporter</Importer> 
     121      <Processor>TextureProcessor</Processor> 
     122    </Compile> 
     123  </ItemGroup> 
     124  <ItemGroup> 
     125    <Compile Include="troll song.mp3"> 
     126      <Name>troll song</Name> 
     127      <Importer>Mp3Importer</Importer> 
     128      <Processor>SongProcessor</Processor> 
     129    </Compile> 
     130  </ItemGroup> 
    75131  <Import Project="$(MSBuildExtensionsPath)\Microsoft\XNA Game Studio\$(XnaFrameworkVersion)\Microsoft.Xna.GameStudio.ContentPipeline.targets" /> 
    76132  <!--  To modify your build process, add your task inside one of the targets below and uncomment it.  
Note: See TracChangeset for help on using the changeset viewer.