Changeset 3028
- Timestamp:
- 2012-06-14 15:04:17 (11 years ago)
- Location:
- 2012/24/AtteJ/Räiskintä-mättöpeli
- Files:
-
- 2 added
- 12 edited
Legend:
- Unmodified
- Added
- Removed
-
2012/24/AtteJ/Räiskintä-mättöpeli/Räiskintä-mättöpeli/Räiskintä-mättöpeli/Räiskintä-mättöpeli.csproj
r2952 r3028 62 62 </PropertyGroup> 63 63 <ItemGroup> 64 <Reference Include="Jypeli4"> 64 <Reference Include="Jypeli, Version=5.0.0.0, Culture=neutral, processorArchitecture=x86"> 65 <SpecificVersion>False</SpecificVersion> 66 <HintPath>..\..\..\..\lib\Jypeli.dll</HintPath> 65 67 </Reference> 66 68 <Reference Include="Microsoft.Xna.Framework, Version=4.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=842cf8be1de50553, processorArchitecture=x86"> -
2012/24/AtteJ/Räiskintä-mättöpeli/Räiskintä-mättöpeli/Räiskintä-mättöpeli/Räiskintä_mättöpeli.cs
r3009 r3028 12 12 Vector liikuYlös = new Vector(0.0, 250.0); 13 13 PhysicsObject pelaaja; 14 PhysicsObject pelaaja2; 15 List<PhysicsObject> viholliset = new List<PhysicsObject>(); 14 16 Weapon Ase; 17 Weapon Ase2; 15 18 IntMeter VihollisiaJaljella; 16 19 IntMeter VihollisiaTuhottu; … … 19 22 ScoreList TopLista = new ScoreList(10, false, 0); 20 23 bool peliLoppui = false; 24 21 25 int Vihollisia = 10; 22 26 int vihollisiaV2 = 0; 23 27 int vihollisiaV3 = 0; 24 28 25 public override void Begin() 26 { 27 // Kirjoita ohjelmakoodisi tähän 28 29 LuoKenttä (); 30 Pelaaja (); 31 Aseet(); 32 LisääOhjaimet(); 33 LuoKierrosLaskuri(); 34 35 if (DataStorage.Exists("pisteet.xml")) 36 TopLista = DataStorage.Load<ScoreList>(TopLista, "pisteet.xml"); 37 38 int i = 0; 39 while (i < Vihollisia) 40 { 41 vihollinenV1 (Level.Right - 30, RandomGen.NextDouble(Level.Bottom + 30, Level.Top - 30)); 42 i++; 43 } 44 45 PhoneBackButton.Listen(ConfirmExit, "Lopeta peli"); 46 Keyboard.Listen(Key.Escape, ButtonState.Pressed, ConfirmExit, "Lopeta peli"); 47 } 48 49 void LuoKenttä() 50 { 51 Level.Background.CreateStars(); 52 Level.CreateBorders(); 53 Camera.ZoomToLevel(); 54 VihollisiaJaljella = new IntMeter(Vihollisia); 55 VihollisiaTuhottu = new IntMeter(0); 56 VihollisiaJaljella.LowerLimit += KaikkiVihollisetTuhottu; 57 58 Label Pistenaytto = new Label(); 59 Pistenaytto.X = Level.Right - 30; 60 Pistenaytto.Y = Level.Top - 5; 61 Pistenaytto.TextColor = Color.White; 62 Pistenaytto.Color = Color.Red; 63 64 Pistenaytto.BindTo(VihollisiaTuhottu); 65 Add(Pistenaytto); 66 67 Label Pisteteksti = new Label("Tuhottu:"); 68 Pisteteksti.X = Level.Right - 98; 69 Pisteteksti.Y = Level.Top - 5; 70 Pisteteksti.TextColor = Color.White; 71 Pisteteksti.Color = Color.Red; 72 Add(Pisteteksti); 73 } 74 75 PhysicsObject vihollinenV1 76 (double x, double y) 77 { 78 FollowerBrain SeuraajanAivot = new FollowerBrain(pelaaja); 79 SeuraajanAivot.Speed = 100; 29 PhysicsObject vihollinenV1(double x, double y) 30 31 { 32 TagFollowerBrain SeuraajanAivot = new TagFollowerBrain("pelaaja", 20000); 80 33 PhysicsObject enemy = new PhysicsObject (30, 30); 81 34 enemy.Brain = SeuraajanAivot; … … 86 39 enemy.Tag = "vihollinen1"; 87 40 Add (enemy); 41 viholliset.Add(enemy); 88 42 return enemy; 89 43 } 90 91 44 PhysicsObject vihollinenV2(double x, double y) 92 45 { 93 FollowerBrain SeuraajanAivot = new FollowerBrain(pelaaja);94 SeuraajanAivot.Speed = 100;46 TagFollowerBrain SeuraajanAivot = new TagFollowerBrain("pelaaja", 400); 47 SeuraajanAivot.Speed = 300; 95 48 PhysicsObject enemy = new PhysicsObject(30, 30); 96 49 enemy.Brain = SeuraajanAivot; … … 101 54 enemy.Tag = "vihollinen2"; 102 55 Add(enemy); 56 viholliset.Add(enemy); 103 57 return enemy; 104 58 } 105 59 PhysicsObject vihollinenV3(double x, double y) 106 60 { 107 FollowerBrain SeuraajanAivot = new FollowerBrain(pelaaja);108 SeuraajanAivot.Speed = 100;61 TagFollowerBrain SeuraajanAivot = new TagFollowerBrain("pelaaja", 400); 62 SeuraajanAivot.Speed = 200; 109 63 PhysicsObject enemy = new PhysicsObject(30, 30); 110 64 enemy.Brain = SeuraajanAivot; … … 115 69 enemy.Tag = "vihollinen3"; 116 70 Add(enemy); 71 viholliset.Add(enemy); 117 72 return enemy; 118 73 } 119 74 120 121 75 76 public override void Begin() 77 { 78 MultiSelectWindow AlkuValikko = new MultiSelectWindow("Tervetuloa peliin", 79 "Aloita", "Ohje", "Poistu"); 80 AlkuValikko.ItemSelected += PainettiinValikonNappia; 81 Level.Background.CreateStars(); 82 Add(AlkuValikko); 83 } 84 85 void PainettiinValikonNappia(int valinta) 86 { 87 switch (valinta) 88 { 89 case 0: 90 //aloita peli 91 Timer.SingleShot(0.0, YksinVaiKaksinPeli); 92 break; 93 case 1: 94 //miten peliä pelataan 95 Ohje(); 96 break; 97 case 2: 98 Exit(); 99 break; 100 } 101 } 102 void YksinVaiKaksinPeli() 103 { 104 MultiSelectWindow PelaajienMaara = new MultiSelectWindow("Yksin- vai kaksinpeli?", 105 "Yksinpeli", "Kaksinpeli", "Takaisin"); 106 PelaajienMaara.ItemSelected += PainettiinValikon2Nappia; 107 Add (PelaajienMaara); 108 } 109 void PainettiinValikon2Nappia(int valinta2) 110 { 111 switch (valinta2) 112 { 113 case 0: 114 Timer.SingleShot(0.5, AlustaPeli); //Peli alkaa normaalisti. 115 break; 116 case 1: 117 Timer.SingleShot(0.5, AlustaPeli2); //Kaksinpeli 118 break; 119 case 2: 120 Timer.SingleShot(0.0, Begin); 121 break; 122 } 123 } 124 void AlustaPeli() 125 { 126 LuoKenttä (); 127 Pelaaja (); 128 Aseet(); 129 LisääOhjaimet(); 130 LuoKierrosLaskuri(); 131 LuoPowerUpit(); 132 133 if (DataStorage.Exists("pisteet.xml")) 134 TopLista = DataStorage.Load<ScoreList>(TopLista, "pisteet.xml"); 135 136 int i = 0; 137 while (i < Vihollisia) 138 { 139 vihollinenV1 (Level.Right - 30, RandomGen.NextDouble(Level.Bottom + 30, Level.Top - 30)); 140 i++; 141 } 142 143 144 } 145 void AlustaPeli2() 146 { 147 LuoKenttä(); 148 Pelaaja(); 149 Pelaaja2(); 150 Aseet(); 151 Aseet2(); 152 LisääOhjaimet(); 153 LisääOhjaimet2(); 154 LuoKierrosLaskuri(); 155 LuoPowerUpit(); 156 157 if (DataStorage.Exists("pisteet.xml")) 158 TopLista = DataStorage.Load<ScoreList>(TopLista, "pisteet.xml"); 159 160 int i = 0; 161 while (i < Vihollisia) 162 { 163 vihollinenV1(Level.Right - 30, RandomGen.NextDouble(Level.Bottom + 30, Level.Top - 30)); 164 i++; 165 } 166 167 168 } 169 void Ohje() 170 { 171 172 MessageWindow Ohje = new MessageWindow("Ohjaimen analogisauvalla tai nuolinäp-päimillä liikutat pelihahmoa. X:llä tai S:llä ammut. Kierroksilla 1-5 vastaan tulee vain vihollisia jotka kuolevat yh- destä iskusta. Levelistä viisi eteenpäin vastaan tulee myös vihollisia jotka kuo-levat 2 osumasta. Levelillä 10 tulee 3:n osuman vihollisia."); 173 Ohje.OKButton.Text = "Takaisin"; 174 Ohje.Closed += delegate { Begin(); }; 175 Add(Ohje); 176 177 } 178 void LuoKenttä() 179 { 180 Level.Background.CreateStars(); 181 Level.CreateBorders(); 182 Camera.ZoomToLevel(); 183 VihollisiaJaljella = new IntMeter(Vihollisia); 184 VihollisiaTuhottu = new IntMeter(0); 185 VihollisiaJaljella.LowerLimit += KaikkiVihollisetTuhottu; 186 187 Label Pistenaytto = new Label(); 188 Pistenaytto.X = Level.Right + 7; 189 Pistenaytto.Y = Level.Top - 30; 190 Pistenaytto.TextColor = Color.White; 191 Pistenaytto.Color = Color.Red; 192 193 Pistenaytto.BindTo(VihollisiaTuhottu); 194 Add(Pistenaytto); 195 196 Label Pisteteksti = new Label("Tuhottu:"); 197 Pisteteksti.X = Level.Right + 7; 198 Pisteteksti.Y = Level.Top - 5; 199 Pisteteksti.TextColor = Color.White; 200 Pisteteksti.Color = Color.Red; 201 Add(Pisteteksti); 202 203 204 } 122 205 void Pelaaja() 123 206 { … … 126 209 pelaaja.Color = Color.Blue; 127 210 pelaaja.X = -400; 128 pelaaja.Y = 0; 211 pelaaja.Y = -30; 212 pelaaja.Tag = "pelaaja"; 129 213 Add (pelaaja); 130 214 pelaaja.LinearDamping = 0.9; … … 144 228 Add(ElämäPalkki); 145 229 146 Elamat.Value = 101;147 148 230 AddCollisionHandler(pelaaja, "vihollinen1", VihollinenOsuuPelaajaan); 149 231 AddCollisionHandler(pelaaja, "vihollinen2", VihollinenOsuuPelaajaan); 150 } 151 232 AddCollisionHandler(pelaaja, "vihollinen3", VihollinenOsuuPelaajaan); 233 AddCollisionHandler(pelaaja, "PowerUp", PowerUpit); 234 } 235 void Pelaaja2() 236 { 237 pelaaja2 = new PhysicsObject(30, 30); 238 pelaaja2.Shape = Shape.Circle; 239 pelaaja2.Color = Color.Green; 240 pelaaja2.X = -400; 241 pelaaja2.Y = 30; 242 pelaaja2.Tag = "pelaaja"; 243 Add(pelaaja2); 244 pelaaja2.LinearDamping = 0.9; 245 pelaaja2.Restitution = 1.0; 246 pelaaja2.CanRotate = false; 247 248 Elamat = new DoubleMeter(100); 249 Elamat.MaxValue = 100; 250 Elamat.LowerLimit += GameOver; 251 252 ProgressBar ElämäPalkki = new ProgressBar(150, 10); 253 ElämäPalkki.BindTo(Elamat); 254 ElämäPalkki.X = Level.Left + 200; 255 ElämäPalkki.Y = Level.Top - 5; 256 ElämäPalkki.BarColor = Color.Red; 257 ElämäPalkki.BorderColor = Color.Green; 258 Add(ElämäPalkki); 259 260 AddCollisionHandler(pelaaja2, "vihollinen1", VihollinenOsuuPelaajaan); 261 AddCollisionHandler(pelaaja2, "vihollinen2", VihollinenOsuuPelaajaan); 262 AddCollisionHandler(pelaaja2, "vihollinen3", VihollinenOsuuPelaajaan); 263 AddCollisionHandler(pelaaja2, "PowerUp", PowerUpit); 264 } 152 265 void LisääOhjaimet() 153 266 { 154 ControllerOne.ListenAnalog(AnalogControl.LeftStick, 0.1, LiikutaPelaajaa, 155 "Liikuta pelaajaa tattia pyörittämällä"); 156 ControllerOne.Listen(Button.X, ButtonState.Pressed, Ampuminen, "ammu"); 157 158 } 159 void LiikutaPelaajaa (AnalogState TatinTila) 267 ControllerOne.ListenAnalog(AnalogControl.LeftStick, 0.1, LiikutaPelaajaa2, "Liikuta pelaajaa tattia pyörittämällä", pelaaja); 268 ControllerOne.Listen(Button.X, ButtonState.Down, Ampuminen, "ammu", pelaaja, Ase); 269 ControllerOne.Listen(Button.Start, ButtonState.Pressed, ConfirmExit, null); 270 271 272 273 274 Keyboard.Listen(Key.Left, ButtonState.Down, LiikutaPelaajaa, null, new Vector( -5000, 0 ), pelaaja); 275 Keyboard.Listen(Key.Right, ButtonState.Down, LiikutaPelaajaa, null, new Vector( 5000, 0 ), pelaaja); 276 Keyboard.Listen(Key.Up, ButtonState.Down, LiikutaPelaajaa, null, new Vector( 0, 5000 ), pelaaja); 277 Keyboard.Listen(Key.Down, ButtonState.Down, LiikutaPelaajaa, null, new Vector( 0, -5000 ), pelaaja); 278 Keyboard.Listen(Key.L, ButtonState.Down, Ampuminen, "ammu", pelaaja, Ase); 279 Keyboard.Listen(Key.Escape, ButtonState.Pressed, ConfirmExit, null); 280 281 282 } 283 void LisääOhjaimet2() 284 { 285 ControllerTwo.ListenAnalog(AnalogControl.LeftStick, 0.1, LiikutaPelaajaa2, "Liikuta pelaajaa tattia pyörittämällä", pelaaja2); 286 ControllerTwo.Listen(Button.X, ButtonState.Down, Ampuminen, "ammu", pelaaja2, Ase2); 287 ControllerTwo.Listen(Button.Start, ButtonState.Pressed, ConfirmExit, null); 288 289 290 291 Keyboard.Listen(Key.A, ButtonState.Down, LiikutaPelaajaa, null, new Vector(-5000, 0), pelaaja2); 292 Keyboard.Listen(Key.D, ButtonState.Down, LiikutaPelaajaa, null, new Vector(5000, 0), pelaaja2); 293 Keyboard.Listen(Key.W, ButtonState.Down, LiikutaPelaajaa, null, new Vector(0, 5000), pelaaja2); 294 Keyboard.Listen(Key.S, ButtonState.Down, LiikutaPelaajaa, null, new Vector(0, -5000), pelaaja2); 295 Keyboard.Listen(Key.G, ButtonState.Down, Ampuminen, "ammu", pelaaja2, Ase2); 296 Keyboard.Listen(Key.Escape, ButtonState.Pressed, ConfirmExit, null); 297 298 299 } 300 void LiikutaPelaajaa(Vector vektori, PhysicsObject pelaaja) 301 { 302 pelaaja.Push(vektori); 303 } 304 void LiikutaPelaajaa2 (AnalogState TatinTila, PhysicsObject pelaaja) 160 305 { 161 306 Vector tatinAsento = TatinTila.StateVector; … … 167 312 pelaaja.Add(pyssy); 168 313 pyssy.Ammo.Value = 99999999; 314 pyssy.IsVisible = false; 315 pyssy.Power.Value = 500; 316 pyssy.Power.DefaultValue = 500; 169 317 Ase = pyssy; 170 318 171 319 } 172 320 void Aseet2() 321 { 322 AssaultRifle pyssy = new AssaultRifle(20, 5); 323 pelaaja2.Add(pyssy); 324 pyssy.Ammo.Value = 99999999; 325 pyssy.IsVisible = false; 326 pyssy.Power.Value = 500; 327 pyssy.Power.DefaultValue = 500; 328 Ase2 = pyssy; 329 330 } 173 331 void LuotiOsuuViholliseen(PhysicsObject ammus, PhysicsObject kohde) 174 332 { … … 189 347 VihollisiaJaljella.Value--; 190 348 VihollisiaTuhottu.Value++; 349 viholliset.Remove(kohde); 191 350 } 192 351 else … … 198 357 199 358 } 200 201 359 void KaikkiVihollisetTuhottu(int vihollisia) 202 360 { … … 206 364 207 365 } 208 209 void Ampuminen() 366 void Ampuminen(PhysicsObject pelaaja, Weapon Ase) 210 367 { 211 368 PhysicsObject panos = Ase.Shoot(); … … 213 370 { 214 371 AddCollisionHandler(panos, LuotiOsuuViholliseen); 215 } 216 } 217 void VihollinenOsuuPelaajaan(IPhysicsObject pelaaja, IPhysicsObject enemy) 218 { 219 if (enemy.Tag == "vihollinenV3") 372 panos.Shape = Shape.Diamond; 373 panos.Color = Color.Gray; 374 panos.Width *= 2; 375 panos.Image = null; 376 panos.X = pelaaja.X + 30; 377 } 378 } 379 void VihollinenOsuuPelaajaan(PhysicsObject pelaaja, PhysicsObject enemy) 380 { 381 if (enemy.Tag == "vihollinen3") 220 382 { 221 383 Elamat.Value -= 30; 222 384 } 223 else if (enemy.Tag == "vihollinen V2")385 else if (enemy.Tag == "vihollinen2") 224 386 { 225 387 Elamat.Value -= 20; 226 388 } 227 else if (enemy.Tag == "vihollinen V1")389 else if (enemy.Tag == "vihollinen1") 228 390 { 229 391 Elamat.Value -= 10; 230 392 } 231 } 232 393 394 ControllerOne.Vibrate(1.0, 1.0, 1.0, 1.0, 0.2); 395 396 } 233 397 void GameOver(double Elämät) 234 398 { 235 399 if (peliLoppui) return; 236 237 MessageDisplay.Add("Hävisit pelin"); 238 HighScoreWindow topIkkuna = new HighScoreWindow( 400 { 401 MultiSelectWindow PeliLoppui = new MultiSelectWindow ("Kuolit", 402 "Uudestaan", "Poistu"); 403 PeliLoppui.ItemSelected += PainettiinValikon3Nappia; 404 Add (PeliLoppui); 405 } 406 } 407 void PainettiinValikon3Nappia(int valinta3) 408 { 409 switch (valinta3) 410 { 411 case 0: 412 Timer.SingleShot(1.0, Begin); 413 break; 414 case 1: 415 Exit(); 416 break; 417 } 418 } 419 void HighScoreWindow() 420 { 421 HighScoreWindow topIkkuna = new HighScoreWindow( 239 422 "Parhaat pisteet", 240 423 "Onneksi olkoon, pääsit listalle tapoilla %p! Syötä nimesi:", … … 243 426 Add(topIkkuna); 244 427 peliLoppui = true; 245 246 247 } 428 } 248 429 void TallennaPisteet(Window sender) 249 430 { … … 257 438 Vihollisia = Vihollisia + 20; 258 439 259 if (KierrosLaskuri.Value >= 10)440 if (KierrosLaskuri.Value >= 9) 260 441 { 261 442 vihollisiaV3 = vihollisiaV3 + 5; 262 443 } 263 444 264 if (KierrosLaskuri.Value >= 5)445 if (KierrosLaskuri.Value >= 4) 265 446 { 266 447 vihollisiaV2 = vihollisiaV2 + 10; … … 297 478 Add (KierrosNaytto); 298 479 } 480 void PowerUpit(PhysicsObject tormaaja, PhysicsObject kohde) 481 { 482 kohde.Destroy(); 483 484 int v = 0; 485 while(v<viholliset.Count) 486 { 487 viholliset[v].Destroy(); 488 v++; 489 VihollisiaJaljella.Value--; 490 VihollisiaTuhottu.Value++; 491 } 492 viholliset.Clear(); 493 } 494 void Tormaykset() 495 { 496 AddCollisionHandler(pelaaja, "PowerUp", PowerUpit); 497 498 } 499 void LuoPowerUpit() 500 { 501 PhysicsObject PowerUp = new PhysicsObject(20, 20); 502 PowerUp.Tag = "PowerUp"; 503 PowerUp.Shape = Shape.Star; 504 PowerUp.Color = Color.Yellow; 505 PowerUp.Mass= 0; 506 PowerUp.X = RandomGen.NextDouble(Level.Left + 30, Level.Right - 30); 507 PowerUp.Y = RandomGen.NextDouble(Level.Bottom + 30, Level.Top - 30); 508 Add(PowerUp); 509 Timer.SingleShot(RandomGen.NextDouble(0, 20), LuoPowerUpit); 510 } 299 511 300 512 -
2012/24/AtteJ/Räiskintä-mättöpeli/Räiskintä-mättöpeli/Räiskintä-mättöpeli/bin/x86/Debug/Data/pisteet.xml
r3009 r3028 1 1 <?xml version="1.0" encoding="utf-8"?> 2 2 <State> 3 <Object Name="default" TypeAssembly="Jypeli4, Version=4.2.1.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=null" Type="ScoreList"> 4 <Field Name="_scores" Type="Jypeli.ScoreItem[], Jypeli4, Version=4.2.1.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=null"> 5 <Array Type="Jypeli.ScoreItem[], Jypeli4, Version=4.2.1.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=null"> 6 <Item Index="0" Type="Jypeli.ScoreItem, Jypeli4, Version=4.2.1.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=null"> 7 <Field Name="Name" Type="System.String, mscorlib, Version=4.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=b77a5c561934e089"> 8 <Value>troll</Value> 9 </Field> 10 <Field Name="Score" Type="System.Double, mscorlib, Version=4.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=b77a5c561934e089"> 11 <Value>938</Value> 12 </Field> 13 </Item> 14 <Item Index="1" Type="Jypeli.ScoreItem, Jypeli4, Version=4.2.1.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=null"> 15 <Field Name="Name" Type="System.String, mscorlib, Version=4.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=b77a5c561934e089"> 16 <Value>Atte</Value> 17 </Field> 18 <Field Name="Score" Type="System.Double, mscorlib, Version=4.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=b77a5c561934e089"> 19 <Value>9</Value> 20 </Field> 21 </Item> 22 <Item Index="2" Type="Jypeli.ScoreItem, Jypeli4, Version=4.2.1.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=null"> 23 <Field Name="Name" Type="System.String, mscorlib, Version=4.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=b77a5c561934e089"> 24 <Value>Atte</Value> 25 </Field> 26 <Field Name="Score" Type="System.Double, mscorlib, Version=4.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=b77a5c561934e089"> 27 <Value>2</Value> 28 </Field> 29 </Item> 30 <Item Index="3" Type="Jypeli.ScoreItem, Jypeli4, Version=4.2.1.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=null"> 31 <Field Name="Name" Type="System.String, mscorlib, Version=4.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=b77a5c561934e089"> 32 <Value>Atte</Value> 33 </Field> 34 <Field Name="Score" Type="System.Double, mscorlib, Version=4.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=b77a5c561934e089"> 35 <Value>2</Value> 36 </Field> 37 </Item> 38 <Item Index="4" Type="Jypeli.ScoreItem, Jypeli4, Version=4.2.1.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=null"> 39 <Field Name="Name" Type="System.String, mscorlib, Version=4.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=b77a5c561934e089"> 40 <Value>Atte</Value> 41 </Field> 42 <Field Name="Score" Type="System.Double, mscorlib, Version=4.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=b77a5c561934e089"> 43 <Value>1</Value> 44 </Field> 45 </Item> 46 <Item Index="5" Type="Jypeli.ScoreItem, Jypeli4, Version=4.2.1.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=null"> 47 <Field Name="Name" Type="System.String, mscorlib, Version=4.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=b77a5c561934e089"> 48 <Value>Atte</Value> 49 </Field> 50 <Field Name="Score" Type="System.Double, mscorlib, Version=4.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=b77a5c561934e089"> 51 <Value>1</Value> 52 </Field> 53 </Item> 54 <Item Index="6" Type="Jypeli.ScoreItem, Jypeli4, Version=4.2.1.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=null"> 55 <Field Name="Name" Type="System.String, mscorlib, Version=4.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=b77a5c561934e089"> 56 <Value>Atte</Value> 57 </Field> 58 <Field Name="Score" Type="System.Double, mscorlib, Version=4.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=b77a5c561934e089"> 59 <Value>1</Value> 60 </Field> 61 </Item> 62 <Item Index="7" Type="Jypeli.ScoreItem, Jypeli4, Version=4.2.1.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=null"> 63 <Field Name="Name" Type="System.String, mscorlib, Version=4.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=b77a5c561934e089"> 64 <Value>Atte</Value> 65 </Field> 66 <Field Name="Score" Type="System.Double, mscorlib, Version=4.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=b77a5c561934e089"> 67 <Value>1</Value> 68 </Field> 69 </Item> 70 <Item Index="8" Type="Jypeli.ScoreItem, Jypeli4, Version=4.2.1.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=null"> 3 <Object Name="default" TypeAssembly="Jypeli, Version=5.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=null" Type="ScoreList"> 4 <Field Name="_scores" Type="Jypeli.ScoreItem[], Jypeli, Version=5.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=null"> 5 <Array Type="Jypeli.ScoreItem[], Jypeli, Version=5.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=null"> 6 <Item Index="0" Type="Jypeli.ScoreItem, Jypeli, Version=5.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=null"> 71 7 <Field Name="Name" Type="System.String, mscorlib, Version=4.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=b77a5c561934e089"> 72 8 <Value>-</Value> … … 76 12 </Field> 77 13 </Item> 78 <Item Index="9" Type="Jypeli.ScoreItem, Jypeli4, Version=4.2.1.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=null"> 14 <Item Index="1" Type="Jypeli.ScoreItem, Jypeli, Version=5.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=null"> 15 <Field Name="Name" Type="System.String, mscorlib, Version=4.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=b77a5c561934e089"> 16 <Value>-</Value> 17 </Field> 18 <Field Name="Score" Type="System.Double, mscorlib, Version=4.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=b77a5c561934e089"> 19 <Value>0</Value> 20 </Field> 21 </Item> 22 <Item Index="2" Type="Jypeli.ScoreItem, Jypeli, Version=5.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=null"> 23 <Field Name="Name" Type="System.String, mscorlib, Version=4.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=b77a5c561934e089"> 24 <Value>-</Value> 25 </Field> 26 <Field Name="Score" Type="System.Double, mscorlib, Version=4.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=b77a5c561934e089"> 27 <Value>0</Value> 28 </Field> 29 </Item> 30 <Item Index="3" Type="Jypeli.ScoreItem, Jypeli, Version=5.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=null"> 31 <Field Name="Name" Type="System.String, mscorlib, Version=4.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=b77a5c561934e089"> 32 <Value>-</Value> 33 </Field> 34 <Field Name="Score" Type="System.Double, mscorlib, Version=4.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=b77a5c561934e089"> 35 <Value>0</Value> 36 </Field> 37 </Item> 38 <Item Index="4" Type="Jypeli.ScoreItem, Jypeli, Version=5.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=null"> 39 <Field Name="Name" Type="System.String, mscorlib, Version=4.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=b77a5c561934e089"> 40 <Value>-</Value> 41 </Field> 42 <Field Name="Score" Type="System.Double, mscorlib, Version=4.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=b77a5c561934e089"> 43 <Value>0</Value> 44 </Field> 45 </Item> 46 <Item Index="5" Type="Jypeli.ScoreItem, Jypeli, Version=5.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=null"> 47 <Field Name="Name" Type="System.String, mscorlib, Version=4.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=b77a5c561934e089"> 48 <Value>-</Value> 49 </Field> 50 <Field Name="Score" Type="System.Double, mscorlib, Version=4.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=b77a5c561934e089"> 51 <Value>0</Value> 52 </Field> 53 </Item> 54 <Item Index="6" Type="Jypeli.ScoreItem, Jypeli, Version=5.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=null"> 55 <Field Name="Name" Type="System.String, mscorlib, Version=4.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=b77a5c561934e089"> 56 <Value>-</Value> 57 </Field> 58 <Field Name="Score" Type="System.Double, mscorlib, Version=4.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=b77a5c561934e089"> 59 <Value>0</Value> 60 </Field> 61 </Item> 62 <Item Index="7" Type="Jypeli.ScoreItem, Jypeli, Version=5.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=null"> 63 <Field Name="Name" Type="System.String, mscorlib, Version=4.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=b77a5c561934e089"> 64 <Value>-</Value> 65 </Field> 66 <Field Name="Score" Type="System.Double, mscorlib, Version=4.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=b77a5c561934e089"> 67 <Value>0</Value> 68 </Field> 69 </Item> 70 <Item Index="8" Type="Jypeli.ScoreItem, Jypeli, Version=5.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=null"> 71 <Field Name="Name" Type="System.String, mscorlib, Version=4.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=b77a5c561934e089"> 72 <Value>-</Value> 73 </Field> 74 <Field Name="Score" Type="System.Double, mscorlib, Version=4.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=b77a5c561934e089"> 75 <Value>0</Value> 76 </Field> 77 </Item> 78 <Item Index="9" Type="Jypeli.ScoreItem, Jypeli, Version=5.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=null"> 79 79 <Field Name="Name" Type="System.String, mscorlib, Version=4.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=b77a5c561934e089"> 80 80 <Value>-</Value> … … 87 87 </Field> 88 88 <Field Name="LastEnteredName" Type="System.String, mscorlib, Version=4.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=b77a5c561934e089"> 89 <Value >troll</Value>89 <Value /> 90 90 </Field> 91 91 </Object> -
2012/24/AtteJ/Räiskintä-mättöpeli/Räiskintä-mättöpeli/Räiskintä-mättöpeli/obj/x86/Debug/ContentPipeline-{34B90C05-A2F7-4BF1-8E3B-141662067F5D}.xml
r2952 r3028 26 26 <Assembly> 27 27 <Key>C:\Program Files (x86)\Jypeli\lib\ContentExtensions\TextFileContentExtension.dll</Key> 28 <Value>2012-0 4-23T14:23:36+03:00</Value>28 <Value>2012-06-13T10:59:54+03:00</Value> 29 29 </Assembly> 30 30 <Assembly> -
2012/24/AtteJ/Räiskintä-mättöpeli/Räiskintä-mättöpeli/Räiskintä-mättöpeli/obj/x86/Debug/Räiskintä-mättöpeli.csproj.FileListAbsolute.txt
r2952 r3028 1 1 C:\MyTemp\AtteJ\RÀiskintÀ-mÀttöpeli\RÀiskintÀ-mÀttöpeli\RÀiskintÀ-mÀttöpeli\bin\x86\Debug\RÀiskintÀ-mÀttöpeli.exe 2 2 C:\MyTemp\AtteJ\RÀiskintÀ-mÀttöpeli\RÀiskintÀ-mÀttöpeli\RÀiskintÀ-mÀttöpeli\bin\x86\Debug\RÀiskintÀ-mÀttöpeli.pdb 3 C:\MyTemp\AtteJ\RÀiskintÀ-mÀttöpeli\RÀiskintÀ-mÀttöpeli\RÀiskintÀ-mÀttöpeli\bin\x86\Debug\Jypeli4.dll4 C:\MyTemp\AtteJ\RÀiskintÀ-mÀttöpeli\RÀiskintÀ-mÀttöpeli\RÀiskintÀ-mÀttöpeli\bin\x86\Debug\Jypeli4.xml5 3 C:\MyTemp\AtteJ\RÀiskintÀ-mÀttöpeli\RÀiskintÀ-mÀttöpeli\RÀiskintÀ-mÀttöpeli\obj\x86\Debug\ResolveAssemblyReference.cache 6 4 C:\MyTemp\AtteJ\RÀiskintÀ-mÀttöpeli\RÀiskintÀ-mÀttöpeli\RÀiskintÀ-mÀttöpeli\obj\x86\Debug\Microsoft.Xna.Framework.RuntimeProfile.txt … … 8 6 C:\MyTemp\AtteJ\RÀiskintÀ-mÀttöpeli\RÀiskintÀ-mÀttöpeli\RÀiskintÀ-mÀttöpeli\obj\x86\Debug\RÀiskintÀ-mÀttöpeli.pdb 9 7 C:\MyTemp\AtteJ\RÀiskintÀ-mÀttöpeli\RÀiskintÀ-mÀttöpeli\RÀiskintÀ-mÀttöpeli\bin\x86\Debug\Content\TAUSTAKUVA.xnb 8 C:\MyTemp\AtteJ\RÀiskintÀ-mÀttöpeli\RÀiskintÀ-mÀttöpeli\RÀiskintÀ-mÀttöpeli\bin\x86\Debug\Jypeli.dll 9 C:\MyTemp\AtteJ\RÀiskintÀ-mÀttöpeli\RÀiskintÀ-mÀttöpeli\RÀiskintÀ-mÀttöpeli\bin\x86\Debug\Jypeli.xml
Note: See TracChangeset
for help on using the changeset viewer.