Changeset 3028


Ignore:
Timestamp:
2012-06-14 15:04:17 (11 years ago)
Author:
atjokine
Message:

Talletus.

Location:
2012/24/AtteJ/Räiskintä-mättöpeli
Files:
2 added
12 edited

Legend:

Unmodified
Added
Removed
  • 2012/24/AtteJ/Räiskintä-mättöpeli/Räiskintä-mättöpeli/Räiskintä-mättöpeli/Räiskintä-mättöpeli.csproj

    r2952 r3028  
    6262  </PropertyGroup> 
    6363  <ItemGroup> 
    64     <Reference Include="Jypeli4"> 
     64    <Reference Include="Jypeli, Version=5.0.0.0, Culture=neutral, processorArchitecture=x86"> 
     65      <SpecificVersion>False</SpecificVersion> 
     66      <HintPath>..\..\..\..\lib\Jypeli.dll</HintPath> 
    6567    </Reference> 
    6668    <Reference Include="Microsoft.Xna.Framework, Version=4.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=842cf8be1de50553, processorArchitecture=x86"> 
  • 2012/24/AtteJ/Räiskintä-mättöpeli/Räiskintä-mättöpeli/Räiskintä-mättöpeli/Räiskintä_mättöpeli.cs

    r3009 r3028  
    1212    Vector liikuYlös = new Vector(0.0, 250.0); 
    1313    PhysicsObject pelaaja; 
     14    PhysicsObject pelaaja2; 
     15    List<PhysicsObject> viholliset = new List<PhysicsObject>(); 
    1416    Weapon Ase; 
     17    Weapon Ase2; 
    1518    IntMeter VihollisiaJaljella; 
    1619    IntMeter VihollisiaTuhottu; 
     
    1922    ScoreList TopLista = new ScoreList(10, false, 0); 
    2023    bool peliLoppui = false; 
     24 
    2125    int Vihollisia = 10; 
    2226    int vihollisiaV2 = 0; 
    2327    int vihollisiaV3 = 0; 
    2428 
    25     public override void Begin() 
    26     { 
    27         //  Kirjoita ohjelmakoodisi tähän 
    28  
    29         LuoKenttä  (); 
    30         Pelaaja (); 
    31         Aseet(); 
    32         LisääOhjaimet(); 
    33         LuoKierrosLaskuri(); 
    34  
    35         if (DataStorage.Exists("pisteet.xml")) 
    36             TopLista = DataStorage.Load<ScoreList>(TopLista, "pisteet.xml"); 
    37  
    38         int i = 0; 
    39         while (i < Vihollisia) 
    40         { 
    41             vihollinenV1 (Level.Right - 30, RandomGen.NextDouble(Level.Bottom + 30, Level.Top - 30)); 
    42             i++; 
    43         } 
    44  
    45         PhoneBackButton.Listen(ConfirmExit, "Lopeta peli"); 
    46         Keyboard.Listen(Key.Escape, ButtonState.Pressed, ConfirmExit, "Lopeta peli"); 
    47     } 
    48  
    49     void LuoKenttä() 
    50     { 
    51         Level.Background.CreateStars(); 
    52         Level.CreateBorders(); 
    53         Camera.ZoomToLevel(); 
    54         VihollisiaJaljella = new IntMeter(Vihollisia); 
    55         VihollisiaTuhottu = new IntMeter(0); 
    56         VihollisiaJaljella.LowerLimit += KaikkiVihollisetTuhottu; 
    57  
    58         Label Pistenaytto = new Label(); 
    59         Pistenaytto.X = Level.Right - 30; 
    60         Pistenaytto.Y = Level.Top - 5; 
    61         Pistenaytto.TextColor = Color.White; 
    62         Pistenaytto.Color = Color.Red; 
    63  
    64         Pistenaytto.BindTo(VihollisiaTuhottu); 
    65         Add(Pistenaytto); 
    66  
    67         Label Pisteteksti = new Label("Tuhottu:"); 
    68         Pisteteksti.X = Level.Right - 98; 
    69         Pisteteksti.Y = Level.Top - 5; 
    70         Pisteteksti.TextColor = Color.White; 
    71         Pisteteksti.Color = Color.Red; 
    72         Add(Pisteteksti); 
    73     } 
    74  
    75     PhysicsObject vihollinenV1 
    76         (double x, double y) 
    77     { 
    78         FollowerBrain SeuraajanAivot = new FollowerBrain(pelaaja); 
    79         SeuraajanAivot.Speed = 100; 
     29    PhysicsObject vihollinenV1(double x, double y) 
     30         
     31    { 
     32        TagFollowerBrain SeuraajanAivot = new TagFollowerBrain("pelaaja", 20000); 
    8033        PhysicsObject enemy = new PhysicsObject (30, 30); 
    8134        enemy.Brain = SeuraajanAivot; 
     
    8639        enemy.Tag = "vihollinen1"; 
    8740        Add (enemy); 
     41        viholliset.Add(enemy); 
    8842        return enemy; 
    8943    } 
    90  
    9144    PhysicsObject vihollinenV2(double x, double y) 
    9245    { 
    93         FollowerBrain SeuraajanAivot = new FollowerBrain(pelaaja); 
    94         SeuraajanAivot.Speed = 100; 
     46        TagFollowerBrain SeuraajanAivot = new TagFollowerBrain("pelaaja", 400); 
     47        SeuraajanAivot.Speed = 300; 
    9548        PhysicsObject enemy = new PhysicsObject(30, 30); 
    9649        enemy.Brain = SeuraajanAivot; 
     
    10154        enemy.Tag = "vihollinen2"; 
    10255        Add(enemy); 
     56        viholliset.Add(enemy); 
    10357        return enemy; 
    10458    } 
    10559    PhysicsObject vihollinenV3(double x, double y) 
    10660    { 
    107         FollowerBrain SeuraajanAivot = new FollowerBrain(pelaaja); 
    108         SeuraajanAivot.Speed = 100; 
     61        TagFollowerBrain SeuraajanAivot = new TagFollowerBrain("pelaaja", 400); 
     62        SeuraajanAivot.Speed = 200; 
    10963        PhysicsObject enemy = new PhysicsObject(30, 30); 
    11064        enemy.Brain = SeuraajanAivot; 
     
    11569        enemy.Tag = "vihollinen3"; 
    11670        Add(enemy); 
     71        viholliset.Add(enemy); 
    11772        return enemy; 
    11873    } 
    11974 
    120         
    121      
     75 
     76    public override void Begin() 
     77    { 
     78        MultiSelectWindow AlkuValikko = new MultiSelectWindow("Tervetuloa peliin", 
     79            "Aloita", "Ohje", "Poistu"); 
     80        AlkuValikko.ItemSelected += PainettiinValikonNappia; 
     81        Level.Background.CreateStars(); 
     82        Add(AlkuValikko); 
     83    } 
     84 
     85    void PainettiinValikonNappia(int valinta) 
     86    { 
     87        switch (valinta) 
     88        { 
     89            case 0: 
     90                //aloita peli 
     91                Timer.SingleShot(0.0, YksinVaiKaksinPeli); 
     92                break; 
     93            case 1: 
     94                //miten peliä pelataan 
     95                Ohje(); 
     96                break; 
     97            case 2: 
     98                Exit(); 
     99                break; 
     100        } 
     101    } 
     102    void YksinVaiKaksinPeli() 
     103    { 
     104        MultiSelectWindow PelaajienMaara = new MultiSelectWindow("Yksin- vai kaksinpeli?",  
     105            "Yksinpeli", "Kaksinpeli", "Takaisin"); 
     106        PelaajienMaara.ItemSelected += PainettiinValikon2Nappia; 
     107        Add (PelaajienMaara); 
     108    } 
     109    void PainettiinValikon2Nappia(int valinta2) 
     110    { 
     111        switch (valinta2) 
     112        { 
     113            case 0: 
     114                Timer.SingleShot(0.5, AlustaPeli);  //Peli alkaa normaalisti. 
     115                break; 
     116            case 1: 
     117                Timer.SingleShot(0.5, AlustaPeli2); //Kaksinpeli 
     118                break; 
     119            case 2: 
     120                Timer.SingleShot(0.0, Begin); 
     121                break; 
     122        } 
     123    } 
     124    void AlustaPeli() 
     125    { 
     126        LuoKenttä  (); 
     127        Pelaaja (); 
     128        Aseet(); 
     129        LisääOhjaimet(); 
     130        LuoKierrosLaskuri(); 
     131        LuoPowerUpit(); 
     132 
     133        if (DataStorage.Exists("pisteet.xml")) 
     134            TopLista = DataStorage.Load<ScoreList>(TopLista, "pisteet.xml"); 
     135 
     136        int i = 0; 
     137        while (i < Vihollisia) 
     138        { 
     139            vihollinenV1 (Level.Right - 30, RandomGen.NextDouble(Level.Bottom + 30, Level.Top - 30)); 
     140            i++; 
     141        } 
     142 
     143         
     144    } 
     145    void AlustaPeli2() 
     146    { 
     147        LuoKenttä(); 
     148        Pelaaja(); 
     149        Pelaaja2(); 
     150        Aseet(); 
     151        Aseet2(); 
     152        LisääOhjaimet(); 
     153        LisääOhjaimet2(); 
     154        LuoKierrosLaskuri(); 
     155        LuoPowerUpit(); 
     156 
     157        if (DataStorage.Exists("pisteet.xml")) 
     158            TopLista = DataStorage.Load<ScoreList>(TopLista, "pisteet.xml"); 
     159 
     160        int i = 0; 
     161        while (i < Vihollisia) 
     162        { 
     163            vihollinenV1(Level.Right - 30, RandomGen.NextDouble(Level.Bottom + 30, Level.Top - 30)); 
     164            i++; 
     165        } 
     166 
     167 
     168    } 
     169    void Ohje() 
     170    { 
     171 
     172        MessageWindow Ohje = new MessageWindow("Ohjaimen analogisauvalla tai nuolinäp-päimillä liikutat pelihahmoa. X:llä tai S:llä ammut. Kierroksilla 1-5 vastaan tulee vain vihollisia jotka kuolevat yh- destä iskusta. Levelistä viisi eteenpäin vastaan tulee myös vihollisia jotka kuo-levat 2 osumasta. Levelillä 10 tulee 3:n osuman vihollisia."); 
     173        Ohje.OKButton.Text = "Takaisin"; 
     174        Ohje.Closed += delegate { Begin(); }; 
     175        Add(Ohje); 
     176 
     177    } 
     178    void LuoKenttä() 
     179    { 
     180        Level.Background.CreateStars(); 
     181        Level.CreateBorders(); 
     182        Camera.ZoomToLevel(); 
     183        VihollisiaJaljella = new IntMeter(Vihollisia); 
     184        VihollisiaTuhottu = new IntMeter(0); 
     185        VihollisiaJaljella.LowerLimit += KaikkiVihollisetTuhottu; 
     186 
     187        Label Pistenaytto = new Label(); 
     188        Pistenaytto.X = Level.Right + 7; 
     189        Pistenaytto.Y = Level.Top - 30; 
     190        Pistenaytto.TextColor = Color.White; 
     191        Pistenaytto.Color = Color.Red; 
     192 
     193        Pistenaytto.BindTo(VihollisiaTuhottu); 
     194        Add(Pistenaytto); 
     195 
     196        Label Pisteteksti = new Label("Tuhottu:"); 
     197        Pisteteksti.X = Level.Right + 7; 
     198        Pisteteksti.Y = Level.Top - 5; 
     199        Pisteteksti.TextColor = Color.White; 
     200        Pisteteksti.Color = Color.Red; 
     201        Add(Pisteteksti); 
     202 
     203 
     204    } 
    122205    void Pelaaja() 
    123206    { 
     
    126209        pelaaja.Color = Color.Blue; 
    127210        pelaaja.X = -400; 
    128         pelaaja.Y = 0; 
     211        pelaaja.Y = -30; 
     212        pelaaja.Tag = "pelaaja"; 
    129213        Add (pelaaja); 
    130214        pelaaja.LinearDamping = 0.9; 
     
    144228        Add(ElämäPalkki); 
    145229 
    146         Elamat.Value = 101; 
    147  
    148230        AddCollisionHandler(pelaaja, "vihollinen1", VihollinenOsuuPelaajaan); 
    149231        AddCollisionHandler(pelaaja, "vihollinen2", VihollinenOsuuPelaajaan); 
    150     } 
    151      
     232        AddCollisionHandler(pelaaja, "vihollinen3", VihollinenOsuuPelaajaan); 
     233        AddCollisionHandler(pelaaja, "PowerUp", PowerUpit); 
     234    } 
     235    void Pelaaja2() 
     236    { 
     237        pelaaja2 = new PhysicsObject(30, 30); 
     238        pelaaja2.Shape = Shape.Circle; 
     239        pelaaja2.Color = Color.Green; 
     240        pelaaja2.X = -400; 
     241        pelaaja2.Y = 30; 
     242        pelaaja2.Tag = "pelaaja"; 
     243        Add(pelaaja2); 
     244        pelaaja2.LinearDamping = 0.9; 
     245        pelaaja2.Restitution = 1.0; 
     246        pelaaja2.CanRotate = false; 
     247 
     248        Elamat = new DoubleMeter(100); 
     249        Elamat.MaxValue = 100; 
     250        Elamat.LowerLimit += GameOver; 
     251 
     252        ProgressBar ElämäPalkki = new ProgressBar(150, 10); 
     253        ElämäPalkki.BindTo(Elamat); 
     254        ElämäPalkki.X = Level.Left + 200; 
     255        ElämäPalkki.Y = Level.Top - 5; 
     256        ElämäPalkki.BarColor = Color.Red; 
     257        ElämäPalkki.BorderColor = Color.Green; 
     258        Add(ElämäPalkki); 
     259 
     260        AddCollisionHandler(pelaaja2, "vihollinen1", VihollinenOsuuPelaajaan); 
     261        AddCollisionHandler(pelaaja2, "vihollinen2", VihollinenOsuuPelaajaan); 
     262        AddCollisionHandler(pelaaja2, "vihollinen3", VihollinenOsuuPelaajaan); 
     263        AddCollisionHandler(pelaaja2, "PowerUp", PowerUpit); 
     264    } 
    152265    void LisääOhjaimet() 
    153266    { 
    154         ControllerOne.ListenAnalog(AnalogControl.LeftStick, 0.1, LiikutaPelaajaa,  
    155         "Liikuta pelaajaa tattia pyörittämällä"); 
    156         ControllerOne.Listen(Button.X, ButtonState.Pressed, Ampuminen, "ammu"); 
    157  
    158     } 
    159     void LiikutaPelaajaa (AnalogState TatinTila) 
     267        ControllerOne.ListenAnalog(AnalogControl.LeftStick, 0.1, LiikutaPelaajaa2, "Liikuta pelaajaa tattia pyörittämällä", pelaaja); 
     268        ControllerOne.Listen(Button.X, ButtonState.Down, Ampuminen, "ammu", pelaaja, Ase); 
     269        ControllerOne.Listen(Button.Start, ButtonState.Pressed, ConfirmExit, null); 
     270        
     271 
     272  
     273   
     274  Keyboard.Listen(Key.Left,  ButtonState.Down, LiikutaPelaajaa, null, new Vector( -5000, 0 ), pelaaja); 
     275  Keyboard.Listen(Key.Right, ButtonState.Down, LiikutaPelaajaa, null, new Vector( 5000, 0 ), pelaaja); 
     276  Keyboard.Listen(Key.Up,    ButtonState.Down, LiikutaPelaajaa, null, new Vector( 0, 5000 ), pelaaja); 
     277  Keyboard.Listen(Key.Down,  ButtonState.Down, LiikutaPelaajaa, null, new Vector( 0, -5000 ), pelaaja); 
     278  Keyboard.Listen(Key.L, ButtonState.Down, Ampuminen, "ammu", pelaaja, Ase); 
     279  Keyboard.Listen(Key.Escape, ButtonState.Pressed, ConfirmExit, null); 
     280 
     281 
     282    } 
     283    void LisääOhjaimet2() 
     284    { 
     285        ControllerTwo.ListenAnalog(AnalogControl.LeftStick, 0.1, LiikutaPelaajaa2, "Liikuta pelaajaa tattia pyörittämällä", pelaaja2); 
     286        ControllerTwo.Listen(Button.X, ButtonState.Down, Ampuminen, "ammu", pelaaja2, Ase2); 
     287        ControllerTwo.Listen(Button.Start, ButtonState.Pressed, ConfirmExit, null); 
     288 
     289 
     290 
     291        Keyboard.Listen(Key.A, ButtonState.Down, LiikutaPelaajaa, null, new Vector(-5000, 0), pelaaja2); 
     292        Keyboard.Listen(Key.D, ButtonState.Down, LiikutaPelaajaa, null, new Vector(5000, 0), pelaaja2); 
     293        Keyboard.Listen(Key.W, ButtonState.Down, LiikutaPelaajaa, null, new Vector(0, 5000), pelaaja2); 
     294        Keyboard.Listen(Key.S, ButtonState.Down, LiikutaPelaajaa, null, new Vector(0, -5000), pelaaja2); 
     295        Keyboard.Listen(Key.G, ButtonState.Down, Ampuminen, "ammu", pelaaja2, Ase2); 
     296        Keyboard.Listen(Key.Escape, ButtonState.Pressed, ConfirmExit, null); 
     297 
     298 
     299    } 
     300    void LiikutaPelaajaa(Vector vektori, PhysicsObject pelaaja) 
     301    { 
     302        pelaaja.Push(vektori); 
     303    } 
     304    void LiikutaPelaajaa2 (AnalogState TatinTila, PhysicsObject pelaaja) 
    160305    { 
    161306        Vector tatinAsento = TatinTila.StateVector; 
     
    167312        pelaaja.Add(pyssy); 
    168313        pyssy.Ammo.Value = 99999999; 
     314        pyssy.IsVisible = false; 
     315        pyssy.Power.Value = 500; 
     316        pyssy.Power.DefaultValue = 500; 
    169317        Ase = pyssy; 
    170318         
    171319    } 
    172  
     320    void Aseet2() 
     321    { 
     322        AssaultRifle pyssy = new AssaultRifle(20, 5); 
     323        pelaaja2.Add(pyssy); 
     324        pyssy.Ammo.Value = 99999999; 
     325        pyssy.IsVisible = false; 
     326        pyssy.Power.Value = 500; 
     327        pyssy.Power.DefaultValue = 500; 
     328        Ase2 = pyssy; 
     329 
     330    } 
    173331    void LuotiOsuuViholliseen(PhysicsObject ammus, PhysicsObject kohde) 
    174332    { 
     
    189347                VihollisiaJaljella.Value--; 
    190348                VihollisiaTuhottu.Value++; 
     349                viholliset.Remove(kohde); 
    191350            } 
    192351            else 
     
    198357         
    199358    } 
    200  
    201359    void KaikkiVihollisetTuhottu(int vihollisia) 
    202360    { 
     
    206364 
    207365    } 
    208  
    209     void Ampuminen() 
     366    void Ampuminen(PhysicsObject pelaaja, Weapon Ase) 
    210367    { 
    211368        PhysicsObject panos = Ase.Shoot(); 
     
    213370        { 
    214371            AddCollisionHandler(panos, LuotiOsuuViholliseen); 
    215         } 
    216     } 
    217     void VihollinenOsuuPelaajaan(IPhysicsObject pelaaja, IPhysicsObject enemy) 
    218     { 
    219         if (enemy.Tag == "vihollinenV3") 
     372            panos.Shape = Shape.Diamond; 
     373            panos.Color = Color.Gray; 
     374            panos.Width *= 2; 
     375            panos.Image = null; 
     376            panos.X = pelaaja.X + 30; 
     377        } 
     378    } 
     379    void VihollinenOsuuPelaajaan(PhysicsObject pelaaja, PhysicsObject enemy) 
     380    { 
     381        if (enemy.Tag == "vihollinen3") 
    220382        { 
    221383            Elamat.Value -= 30; 
    222384        } 
    223         else if (enemy.Tag == "vihollinenV2") 
     385        else if (enemy.Tag == "vihollinen2") 
    224386        { 
    225387            Elamat.Value -= 20; 
    226388        } 
    227         else if (enemy.Tag == "vihollinenV1") 
     389        else if (enemy.Tag == "vihollinen1") 
    228390        { 
    229391            Elamat.Value -= 10; 
    230392        } 
    231     } 
    232  
     393 
     394        ControllerOne.Vibrate(1.0, 1.0, 1.0, 1.0, 0.2); 
     395        
     396    } 
    233397    void GameOver(double Elämät) 
    234398    { 
    235399        if (peliLoppui) return; 
    236  
    237         MessageDisplay.Add("Hävisit pelin"); 
    238         HighScoreWindow topIkkuna = new HighScoreWindow( 
     400        { 
     401MultiSelectWindow PeliLoppui = new MultiSelectWindow ("Kuolit", 
     402    "Uudestaan", "Poistu"); 
     403            PeliLoppui.ItemSelected += PainettiinValikon3Nappia; 
     404            Add (PeliLoppui); 
     405    }    
     406        } 
     407    void PainettiinValikon3Nappia(int valinta3) 
     408    { 
     409        switch (valinta3) 
     410        { 
     411            case 0: 
     412                Timer.SingleShot(1.0, Begin); 
     413                break; 
     414            case 1: 
     415                Exit(); 
     416                break; 
     417        } 
     418    } 
     419    void HighScoreWindow() 
     420            { 
     421                HighScoreWindow topIkkuna = new HighScoreWindow( 
    239422                             "Parhaat pisteet", 
    240423                             "Onneksi olkoon, pääsit listalle tapoilla %p! Syötä nimesi:", 
     
    243426        Add(topIkkuna); 
    244427        peliLoppui = true; 
    245         
    246  
    247     } 
     428            } 
    248429    void TallennaPisteet(Window sender) 
    249430    { 
     
    257438        Vihollisia = Vihollisia + 20; 
    258439 
    259         if (KierrosLaskuri.Value >= 10) 
     440        if (KierrosLaskuri.Value >= 9) 
    260441        { 
    261442            vihollisiaV3 = vihollisiaV3 + 5; 
    262443        } 
    263444         
    264         if (KierrosLaskuri.Value >= 5) 
     445        if (KierrosLaskuri.Value >= 4) 
    265446        { 
    266447            vihollisiaV2 = vihollisiaV2 + 10; 
     
    297478        Add (KierrosNaytto); 
    298479    } 
     480    void PowerUpit(PhysicsObject tormaaja, PhysicsObject kohde) 
     481    { 
     482        kohde.Destroy(); 
     483         
     484        int v = 0; 
     485        while(v<viholliset.Count) 
     486        { 
     487            viholliset[v].Destroy(); 
     488            v++; 
     489            VihollisiaJaljella.Value--; 
     490            VihollisiaTuhottu.Value++; 
     491        } 
     492        viholliset.Clear(); 
     493    } 
     494    void Tormaykset() 
     495    { 
     496        AddCollisionHandler(pelaaja, "PowerUp", PowerUpit); 
     497 
     498    } 
     499    void LuoPowerUpit() 
     500    { 
     501        PhysicsObject PowerUp = new PhysicsObject(20, 20); 
     502        PowerUp.Tag = "PowerUp"; 
     503        PowerUp.Shape = Shape.Star; 
     504        PowerUp.Color = Color.Yellow; 
     505        PowerUp.Mass= 0; 
     506        PowerUp.X = RandomGen.NextDouble(Level.Left + 30, Level.Right - 30); 
     507        PowerUp.Y = RandomGen.NextDouble(Level.Bottom + 30, Level.Top - 30); 
     508        Add(PowerUp); 
     509        Timer.SingleShot(RandomGen.NextDouble(0, 20), LuoPowerUpit);  
     510    } 
    299511 
    300512 
  • 2012/24/AtteJ/Räiskintä-mättöpeli/Räiskintä-mättöpeli/Räiskintä-mättöpeli/bin/x86/Debug/Data/pisteet.xml

    r3009 r3028  
    11<?xml version="1.0" encoding="utf-8"?> 
    22<State> 
    3   <Object Name="default" TypeAssembly="Jypeli4, Version=4.2.1.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=null" Type="ScoreList"> 
    4     <Field Name="_scores" Type="Jypeli.ScoreItem[], Jypeli4, Version=4.2.1.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=null"> 
    5       <Array Type="Jypeli.ScoreItem[], Jypeli4, Version=4.2.1.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=null"> 
    6         <Item Index="0" Type="Jypeli.ScoreItem, Jypeli4, Version=4.2.1.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=null"> 
    7           <Field Name="Name" Type="System.String, mscorlib, Version=4.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=b77a5c561934e089"> 
    8             <Value>troll</Value> 
    9           </Field> 
    10           <Field Name="Score" Type="System.Double, mscorlib, Version=4.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=b77a5c561934e089"> 
    11             <Value>938</Value> 
    12           </Field> 
    13         </Item> 
    14         <Item Index="1" Type="Jypeli.ScoreItem, Jypeli4, Version=4.2.1.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=null"> 
    15           <Field Name="Name" Type="System.String, mscorlib, Version=4.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=b77a5c561934e089"> 
    16             <Value>Atte</Value> 
    17           </Field> 
    18           <Field Name="Score" Type="System.Double, mscorlib, Version=4.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=b77a5c561934e089"> 
    19             <Value>9</Value> 
    20           </Field> 
    21         </Item> 
    22         <Item Index="2" Type="Jypeli.ScoreItem, Jypeli4, Version=4.2.1.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=null"> 
    23           <Field Name="Name" Type="System.String, mscorlib, Version=4.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=b77a5c561934e089"> 
    24             <Value>Atte</Value> 
    25           </Field> 
    26           <Field Name="Score" Type="System.Double, mscorlib, Version=4.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=b77a5c561934e089"> 
    27             <Value>2</Value> 
    28           </Field> 
    29         </Item> 
    30         <Item Index="3" Type="Jypeli.ScoreItem, Jypeli4, Version=4.2.1.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=null"> 
    31           <Field Name="Name" Type="System.String, mscorlib, Version=4.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=b77a5c561934e089"> 
    32             <Value>Atte</Value> 
    33           </Field> 
    34           <Field Name="Score" Type="System.Double, mscorlib, Version=4.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=b77a5c561934e089"> 
    35             <Value>2</Value> 
    36           </Field> 
    37         </Item> 
    38         <Item Index="4" Type="Jypeli.ScoreItem, Jypeli4, Version=4.2.1.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=null"> 
    39           <Field Name="Name" Type="System.String, mscorlib, Version=4.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=b77a5c561934e089"> 
    40             <Value>Atte</Value> 
    41           </Field> 
    42           <Field Name="Score" Type="System.Double, mscorlib, Version=4.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=b77a5c561934e089"> 
    43             <Value>1</Value> 
    44           </Field> 
    45         </Item> 
    46         <Item Index="5" Type="Jypeli.ScoreItem, Jypeli4, Version=4.2.1.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=null"> 
    47           <Field Name="Name" Type="System.String, mscorlib, Version=4.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=b77a5c561934e089"> 
    48             <Value>Atte</Value> 
    49           </Field> 
    50           <Field Name="Score" Type="System.Double, mscorlib, Version=4.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=b77a5c561934e089"> 
    51             <Value>1</Value> 
    52           </Field> 
    53         </Item> 
    54         <Item Index="6" Type="Jypeli.ScoreItem, Jypeli4, Version=4.2.1.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=null"> 
    55           <Field Name="Name" Type="System.String, mscorlib, Version=4.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=b77a5c561934e089"> 
    56             <Value>Atte</Value> 
    57           </Field> 
    58           <Field Name="Score" Type="System.Double, mscorlib, Version=4.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=b77a5c561934e089"> 
    59             <Value>1</Value> 
    60           </Field> 
    61         </Item> 
    62         <Item Index="7" Type="Jypeli.ScoreItem, Jypeli4, Version=4.2.1.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=null"> 
    63           <Field Name="Name" Type="System.String, mscorlib, Version=4.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=b77a5c561934e089"> 
    64             <Value>Atte</Value> 
    65           </Field> 
    66           <Field Name="Score" Type="System.Double, mscorlib, Version=4.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=b77a5c561934e089"> 
    67             <Value>1</Value> 
    68           </Field> 
    69         </Item> 
    70         <Item Index="8" Type="Jypeli.ScoreItem, Jypeli4, Version=4.2.1.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=null"> 
     3  <Object Name="default" TypeAssembly="Jypeli, Version=5.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=null" Type="ScoreList"> 
     4    <Field Name="_scores" Type="Jypeli.ScoreItem[], Jypeli, Version=5.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=null"> 
     5      <Array Type="Jypeli.ScoreItem[], Jypeli, Version=5.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=null"> 
     6        <Item Index="0" Type="Jypeli.ScoreItem, Jypeli, Version=5.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=null"> 
    717          <Field Name="Name" Type="System.String, mscorlib, Version=4.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=b77a5c561934e089"> 
    728            <Value>-</Value> 
     
    7612          </Field> 
    7713        </Item> 
    78         <Item Index="9" Type="Jypeli.ScoreItem, Jypeli4, Version=4.2.1.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=null"> 
     14        <Item Index="1" Type="Jypeli.ScoreItem, Jypeli, Version=5.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=null"> 
     15          <Field Name="Name" Type="System.String, mscorlib, Version=4.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=b77a5c561934e089"> 
     16            <Value>-</Value> 
     17          </Field> 
     18          <Field Name="Score" Type="System.Double, mscorlib, Version=4.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=b77a5c561934e089"> 
     19            <Value>0</Value> 
     20          </Field> 
     21        </Item> 
     22        <Item Index="2" Type="Jypeli.ScoreItem, Jypeli, Version=5.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=null"> 
     23          <Field Name="Name" Type="System.String, mscorlib, Version=4.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=b77a5c561934e089"> 
     24            <Value>-</Value> 
     25          </Field> 
     26          <Field Name="Score" Type="System.Double, mscorlib, Version=4.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=b77a5c561934e089"> 
     27            <Value>0</Value> 
     28          </Field> 
     29        </Item> 
     30        <Item Index="3" Type="Jypeli.ScoreItem, Jypeli, Version=5.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=null"> 
     31          <Field Name="Name" Type="System.String, mscorlib, Version=4.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=b77a5c561934e089"> 
     32            <Value>-</Value> 
     33          </Field> 
     34          <Field Name="Score" Type="System.Double, mscorlib, Version=4.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=b77a5c561934e089"> 
     35            <Value>0</Value> 
     36          </Field> 
     37        </Item> 
     38        <Item Index="4" Type="Jypeli.ScoreItem, Jypeli, Version=5.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=null"> 
     39          <Field Name="Name" Type="System.String, mscorlib, Version=4.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=b77a5c561934e089"> 
     40            <Value>-</Value> 
     41          </Field> 
     42          <Field Name="Score" Type="System.Double, mscorlib, Version=4.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=b77a5c561934e089"> 
     43            <Value>0</Value> 
     44          </Field> 
     45        </Item> 
     46        <Item Index="5" Type="Jypeli.ScoreItem, Jypeli, Version=5.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=null"> 
     47          <Field Name="Name" Type="System.String, mscorlib, Version=4.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=b77a5c561934e089"> 
     48            <Value>-</Value> 
     49          </Field> 
     50          <Field Name="Score" Type="System.Double, mscorlib, Version=4.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=b77a5c561934e089"> 
     51            <Value>0</Value> 
     52          </Field> 
     53        </Item> 
     54        <Item Index="6" Type="Jypeli.ScoreItem, Jypeli, Version=5.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=null"> 
     55          <Field Name="Name" Type="System.String, mscorlib, Version=4.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=b77a5c561934e089"> 
     56            <Value>-</Value> 
     57          </Field> 
     58          <Field Name="Score" Type="System.Double, mscorlib, Version=4.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=b77a5c561934e089"> 
     59            <Value>0</Value> 
     60          </Field> 
     61        </Item> 
     62        <Item Index="7" Type="Jypeli.ScoreItem, Jypeli, Version=5.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=null"> 
     63          <Field Name="Name" Type="System.String, mscorlib, Version=4.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=b77a5c561934e089"> 
     64            <Value>-</Value> 
     65          </Field> 
     66          <Field Name="Score" Type="System.Double, mscorlib, Version=4.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=b77a5c561934e089"> 
     67            <Value>0</Value> 
     68          </Field> 
     69        </Item> 
     70        <Item Index="8" Type="Jypeli.ScoreItem, Jypeli, Version=5.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=null"> 
     71          <Field Name="Name" Type="System.String, mscorlib, Version=4.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=b77a5c561934e089"> 
     72            <Value>-</Value> 
     73          </Field> 
     74          <Field Name="Score" Type="System.Double, mscorlib, Version=4.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=b77a5c561934e089"> 
     75            <Value>0</Value> 
     76          </Field> 
     77        </Item> 
     78        <Item Index="9" Type="Jypeli.ScoreItem, Jypeli, Version=5.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=null"> 
    7979          <Field Name="Name" Type="System.String, mscorlib, Version=4.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=b77a5c561934e089"> 
    8080            <Value>-</Value> 
     
    8787    </Field> 
    8888    <Field Name="LastEnteredName" Type="System.String, mscorlib, Version=4.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=b77a5c561934e089"> 
    89       <Value>troll</Value> 
     89      <Value /> 
    9090    </Field> 
    9191  </Object> 
  • 2012/24/AtteJ/Räiskintä-mättöpeli/Räiskintä-mättöpeli/Räiskintä-mättöpeli/obj/x86/Debug/ContentPipeline-{34B90C05-A2F7-4BF1-8E3B-141662067F5D}.xml

    r2952 r3028  
    2626      <Assembly> 
    2727        <Key>C:\Program Files (x86)\Jypeli\lib\ContentExtensions\TextFileContentExtension.dll</Key> 
    28         <Value>2012-04-23T14:23:36+03:00</Value> 
     28        <Value>2012-06-13T10:59:54+03:00</Value> 
    2929      </Assembly> 
    3030      <Assembly> 
  • 2012/24/AtteJ/Räiskintä-mättöpeli/Räiskintä-mättöpeli/Räiskintä-mättöpeli/obj/x86/Debug/Räiskintä-mättöpeli.csproj.FileListAbsolute.txt

    r2952 r3028  
    11C:\MyTemp\AtteJ\RÀiskintÀ-mÀttöpeli\RÀiskintÀ-mÀttöpeli\RÀiskintÀ-mÀttöpeli\bin\x86\Debug\RÀiskintÀ-mÀttöpeli.exe 
    22C:\MyTemp\AtteJ\RÀiskintÀ-mÀttöpeli\RÀiskintÀ-mÀttöpeli\RÀiskintÀ-mÀttöpeli\bin\x86\Debug\RÀiskintÀ-mÀttöpeli.pdb 
    3 C:\MyTemp\AtteJ\RÀiskintÀ-mÀttöpeli\RÀiskintÀ-mÀttöpeli\RÀiskintÀ-mÀttöpeli\bin\x86\Debug\Jypeli4.dll 
    4 C:\MyTemp\AtteJ\RÀiskintÀ-mÀttöpeli\RÀiskintÀ-mÀttöpeli\RÀiskintÀ-mÀttöpeli\bin\x86\Debug\Jypeli4.xml 
    53C:\MyTemp\AtteJ\RÀiskintÀ-mÀttöpeli\RÀiskintÀ-mÀttöpeli\RÀiskintÀ-mÀttöpeli\obj\x86\Debug\ResolveAssemblyReference.cache 
    64C:\MyTemp\AtteJ\RÀiskintÀ-mÀttöpeli\RÀiskintÀ-mÀttöpeli\RÀiskintÀ-mÀttöpeli\obj\x86\Debug\Microsoft.Xna.Framework.RuntimeProfile.txt 
     
    86C:\MyTemp\AtteJ\RÀiskintÀ-mÀttöpeli\RÀiskintÀ-mÀttöpeli\RÀiskintÀ-mÀttöpeli\obj\x86\Debug\RÀiskintÀ-mÀttöpeli.pdb 
    97C:\MyTemp\AtteJ\RÀiskintÀ-mÀttöpeli\RÀiskintÀ-mÀttöpeli\RÀiskintÀ-mÀttöpeli\bin\x86\Debug\Content\TAUSTAKUVA.xnb 
     8C:\MyTemp\AtteJ\RÀiskintÀ-mÀttöpeli\RÀiskintÀ-mÀttöpeli\RÀiskintÀ-mÀttöpeli\bin\x86\Debug\Jypeli.dll 
     9C:\MyTemp\AtteJ\RÀiskintÀ-mÀttöpeli\RÀiskintÀ-mÀttöpeli\RÀiskintÀ-mÀttöpeli\bin\x86\Debug\Jypeli.xml 
Note: See TracChangeset for help on using the changeset viewer.