Changeset 3000 for 2012/24/TeemuT


Ignore:
Timestamp:
2012-06-13 15:04:05 (8 years ago)
Author:
tenituun
Message:

Talletus.

Location:
2012/24/TeemuT/Horde
Files:
22 added
10 edited

Legend:

Unmodified
Added
Removed
  • 2012/24/TeemuT/Horde/Horde/Horde/Horde.cs

    r2950 r3000  
    1010{ 
    1111    PhysicsObject pelaaja1; 
     12 
    1213    PhysicsObject pelaaja2; 
    1314    Weapon ase1; 
    1415    Weapon ase2; 
     16    Image lattia = LoadImage(""); 
    1517 
    1618    public override void Begin() 
    1719    { 
    1820        // TODO: Kirjoita ohjelmakoodisi tähän 
     21        LuoAlkuVAlikko(); 
    1922        LuoKentta(); 
    2023        Camera.Zoom(1.5); 
    2124        Camera.Follow(pelaaja1, pelaaja2); 
     25         
    2226        IsFullScreen = true; 
    2327        LuoAse(); 
    2428        LuoAse2(); 
    2529 
    26         LuoVihollinen(300, 40); 
    27         LuoVihollinen(-300, -40); 
     30 
     31        int i = 0; 
     32 
     33        while (i < 10) 
     34        { 
     35 
     36 
     37            PhysicsObject zomboli = new PhysicsObject(10, 10); 
     38            zomboli.Shape = Shape.Circle; 
     39            zomboli.Color = Color.Red; 
     40            zomboli.Restitution = 0.1; 
     41            zomboli.X = RandomGen.NextDouble(-500, 500); 
     42             
     43             
     44            TagFollowerBrain zomboilnAivot = new TagFollowerBrain("pelaaja", 1000); 
     45            zomboli.Brain = zomboilnAivot; 
     46            zomboilnAivot.TargetFollowDistance = 300; 
     47            Add(zomboli); 
     48            i++; 
     49 
     50        } 
     51 
    2852 
    2953        PhoneBackButton.Listen(ConfirmExit, "Lopeta peli"); 
    3054        Keyboard.Listen(Key.Escape, ButtonState.Pressed, ConfirmExit, "Lopeta peli"); 
    3155        LisaaOhjaimet(); 
    32         LisaaOhjaimet2(); 
    33  
    34     } 
     56    } 
     57 
     58     
    3559 
    3660 
     
    3862    { 
    3963        Level.BackgroundColor = Color.DarkGray; 
     64        Level.Background.FitToLevel(); 
    4065        TileMap kentta1 = TileMap.FromFile("kenttä1.txt"); 
    4166        kentta1.SetTileMethod ('0', LuoSeina); 
     
    5176        seina.Shape = Shape.Rectangle; 
    5277        seina.Color = Color.Gray; 
     78        Image SeinanKuva = LoadImage("kiviseinä"); 
     79        seina.Image = SeinanKuva; 
    5380        Add(seina); 
    5481 
     
    6087        pelaaja1.Shape = Shape.Circle; 
    6188        pelaaja1.Color = Color.Beige; 
     89        pelaaja1.Restitution = 0.1; 
     90        pelaaja1.Tag = "pelaaja"; 
     91         
    6292        Add(pelaaja1); 
    6393 
     
    6999        pelaaja2.Shape = Shape.Circle; 
    70100        pelaaja2.Color = Color.Wheat; 
     101        pelaaja2.Restitution = 0.1; 
    71102        pelaaja2.X = 10; 
     103        pelaaja2.Tag = "pelaaja"; 
     104            
    72105        Add(pelaaja2); 
    73106    } 
     
    77110        ControllerOne.ListenAnalog(AnalogControl.LeftStick, 0.1, LiikutaPelaajaa, "Liikuta pelaajaa tattia pyörittämällä.", pelaaja1); 
    78111        ControllerOne.ListenAnalog(AnalogControl.RightTrigger, 0.1, AmmuAseella, "Käytä oikeaa liipasinta ampumiseen.", ase1); 
     112       // ControllerOne.ListenAnalog(AnalogControl.RightStick, 0.1, KäännäPelaajaa, "Käytä oikeaa tattia hahmon kääntämiseen", pelaaja1); 
    79113        ControllerTwo.ListenAnalog(AnalogControl.LeftStick, 0.1, LiikutaPelaajaa2, "Liikuta pelaajaa tattia pyörittämällä.", pelaaja2); 
    80114        ControllerTwo.ListenAnalog(AnalogControl.RightTrigger, 0.1, AmmuAseella, "Käytä oikeaa liipasinta ampumiseen.", ase2); 
     115       // ControllerTwo.ListenAnalog(AnalogControl.RightStick, 0.1, KäännäPelaajaa2, "Käytä oikeaa tattia hahmon kääntämiseen", pelaaja2); 
     116 
    81117    } 
    82118 
     
    85121    { 
    86122        Vector tatinAsento = tatinTila.StateVector; 
    87         pelaaja1.Hit(0.4 * tatinAsento); 
    88     } 
    89  
    90  
    91     void LisaaOhjaimet2() 
    92     { 
    93          
    94     } 
     123        pelaaja1.Hit(0.3 * tatinAsento); 
     124         
     125    } 
     126 
     127 
    95128 
    96129 
     
    98131    { 
    99132        Vector tatinAsento = tatinTila.StateVector; 
    100         pelaaja2.Hit(0.4 * tatinAsento); 
     133        pelaaja2.Hit(0.3 * tatinAsento); 
    101134    } 
    102135 
     
    106139    { 
    107140        ase1 = new AssaultRifle(20, 5); 
    108         ase1.Ammo.Value = 10000; 
     141        ase1.Ammo.Value = 1000000000; 
    109142        ase1.ProjectileCollision = LuotiOsuu; 
    110143        pelaaja1.Add(ase1); 
     
    131164    { 
    132165        ase2 = new AssaultRifle(20, 5); 
    133         ase2.Ammo.Value = 10000; 
     166        ase2.Ammo.Value = 1000000000; 
    134167        ase2.ProjectileCollision = LuotiOsuu; 
    135168        pelaaja2.Add(ase2); 
     
    165198 
    166199 
    167     void LuoVihollinen(double x, double y) 
    168     { 
    169         PhysicsObject zomboli = new PhysicsObject(10, 10); 
    170         zomboli.Shape = Shape.Circle; 
    171         zomboli.Color = Color.Red; 
    172          
    173         Add(zomboli); 
    174     } 
    175  
    176  
    177  
     200 
     201 
     202    void KäännäPelaajaa(AnalogState tatinTila) 
     203    { 
     204        Vector tatinAsento = tatinTila.StateVector; 
     205         
     206    } 
     207 
     208    void KäännäPelaajaa2(AnalogState tatinTila) 
     209    { 
     210        Vector tatinAsento = tatinTila.StateVector; 
     211 
     212    } 
    178213 
    179214 
  • 2012/24/TeemuT/Horde/Horde/Horde/Horde.csproj.Debug.cachefile

    r2950 r3000  
     1Content\seina.xnb 
     2Content\luodinosuma.xnb 
     3Content\kiviseinÀ.xnb 
     4Content\splat.xnb 
     5Content\beige_laatta.xnb 
     6Content\seina.png 
    17kenttÀ1.txt 
  • 2012/24/TeemuT/Horde/Horde/Horde/obj/x86/Debug/ContentPipeline-{C7CE1857-DA82-43CC-B006-78024AC1E058}.xml

    r2950 r3000  
    22<XnaContent xmlns:Pipeline="Microsoft.Xna.Framework.Content.Pipeline"> 
    33  <Asset Type="Pipeline:BuildItemCollection"> 
     4    <Item> 
     5      <Source>seina.png</Source> 
     6      <Name>seina</Name> 
     7      <Importer>TextureImporter</Importer> 
     8      <Processor>TextureProcessor</Processor> 
     9      <Options>None</Options> 
     10      <Output>c:\MyTemp\TeemuT\Horde\Horde\Horde\bin\x86\Debug\Content\seina.xnb</Output> 
     11      <Time>2012-06-13T10:39:32.4691462+03:00</Time> 
     12    </Item> 
     13    <Item> 
     14      <Source>luodinosuma.png</Source> 
     15      <Name>luodinosuma</Name> 
     16      <Importer>TextureImporter</Importer> 
     17      <Processor>TextureProcessor</Processor> 
     18      <Options>None</Options> 
     19      <Output>c:\MyTemp\TeemuT\Horde\Horde\Horde\bin\x86\Debug\Content\luodinosuma.xnb</Output> 
     20      <Time>2012-06-13T10:49:18.5075463+03:00</Time> 
     21    </Item> 
     22    <Item> 
     23      <Source>kiviseinä.png</Source> 
     24      <Name>kiviseinä</Name> 
     25      <Importer>TextureImporter</Importer> 
     26      <Processor>TextureProcessor</Processor> 
     27      <Options>None</Options> 
     28      <Output>c:\MyTemp\TeemuT\Horde\Horde\Horde\bin\x86\Debug\Content\kiviseinä.xnb</Output> 
     29      <Time>2012-06-13T12:11:43.8502408+03:00</Time> 
     30    </Item> 
     31    <Item> 
     32      <Source>splat.png</Source> 
     33      <Name>splat</Name> 
     34      <Importer>TextureImporter</Importer> 
     35      <Processor>TextureProcessor</Processor> 
     36      <Options>None</Options> 
     37      <Output>c:\MyTemp\TeemuT\Horde\Horde\Horde\bin\x86\Debug\Content\splat.xnb</Output> 
     38      <Time>2012-06-13T12:16:13.7075716+03:00</Time> 
     39    </Item> 
    440    <BuildSuccessful>true</BuildSuccessful> 
    541    <Settings> 
     
    1652    <Assemblies> 
    1753      <Assembly> 
     54        <Key>C:\Program Files (x86)\Jypeli\lib\ContentExtensions\TextFileContentExtension.dll</Key> 
     55        <Value>2012-04-23T14:23:36+03:00</Value> 
     56      </Assembly> 
     57      <Assembly> 
     58        <Key>C:\Program Files (x86)\Microsoft XNA\XNA Game Studio\v4.0\References\Windows\x86\Microsoft.Xna.Framework.Content.Pipeline.XImporter.dll</Key> 
     59        <Value>2011-09-01T17:22:30+03:00</Value> 
     60      </Assembly> 
     61      <Assembly> 
     62        <Key>C:\Program Files (x86)\Microsoft XNA\XNA Game Studio\v4.0\References\Windows\x86\Microsoft.Xna.Framework.Content.Pipeline.VideoImporters.dll</Key> 
     63        <Value>2011-09-01T17:22:30+03:00</Value> 
     64      </Assembly> 
     65      <Assembly> 
     66        <Key>C:\Program Files (x86)\Microsoft XNA\XNA Game Studio\v4.0\References\Windows\x86\Microsoft.Xna.Framework.Content.Pipeline.TextureImporter.dll</Key> 
     67        <Value>2011-09-01T17:22:30+03:00</Value> 
     68      </Assembly> 
     69      <Assembly> 
     70        <Key>C:\Program Files (x86)\Microsoft XNA\XNA Game Studio\v4.0\References\Windows\x86\Microsoft.Xna.Framework.Content.Pipeline.FBXImporter.dll</Key> 
     71        <Value>2011-09-01T17:22:30+03:00</Value> 
     72      </Assembly> 
     73      <Assembly> 
     74        <Key>C:\Program Files (x86)\Microsoft XNA\XNA Game Studio\v4.0\References\Windows\x86\Microsoft.Xna.Framework.Content.Pipeline.EffectImporter.dll</Key> 
     75        <Value>2011-09-01T17:22:30+03:00</Value> 
     76      </Assembly> 
     77      <Assembly> 
     78        <Key>C:\Program Files (x86)\Microsoft XNA\XNA Game Studio\v4.0\References\Windows\x86\Microsoft.Xna.Framework.Content.Pipeline.AudioImporters.dll</Key> 
     79        <Value>2011-09-01T17:22:30+03:00</Value> 
     80      </Assembly> 
     81      <Assembly> 
    1882        <Key>C:\Windows\Microsoft.Net\assembly\GAC_32\Microsoft.Xna.Framework.Content.Pipeline\v4.0_4.0.0.0__842cf8be1de50553\Microsoft.Xna.Framework.Content.Pipeline.dll</Key> 
    1983        <Value>2012-03-12T12:38:02.9297905+02:00</Value> 
  • 2012/24/TeemuT/Horde/Horde/Horde/obj/x86/Debug/Horde.csproj.FileListAbsolute.txt

    r2950 r3000  
    88c:\MyTemp\TeemuT\Horde\Horde\Horde\obj\x86\Debug\Horde.pdb 
    99c:\MyTemp\TeemuT\Horde\Horde\Horde\bin\x86\Debug\kenttÀ1.txt 
     10c:\MyTemp\TeemuT\Horde\Horde\Horde\bin\x86\Debug\Content\seina.xnb 
     11c:\MyTemp\TeemuT\Horde\Horde\Horde\bin\x86\Debug\Content\seina.png 
     12c:\MyTemp\TeemuT\Horde\Horde\Horde\bin\x86\Debug\Content\luodinosuma.xnb 
     13c:\MyTemp\TeemuT\Horde\Horde\Horde\bin\x86\Debug\Content\kiviseinÀ.xnb 
     14c:\MyTemp\TeemuT\Horde\Horde\Horde\bin\x86\Debug\Content\splat.xnb 
  • 2012/24/TeemuT/Horde/Horde/HordeContent/HordeContent.contentproj

    r2950 r3000  
    4444    <Reference Include="TextFileContentExtension" /> 
    4545  </ItemGroup> 
     46  <ItemGroup> 
     47    <Compile Include="seina.png"> 
     48      <Name>seina</Name> 
     49      <Importer>TextureImporter</Importer> 
     50      <Processor>TextureProcessor</Processor> 
     51      <CopyToOutputDirectory>PreserveNewest</CopyToOutputDirectory> 
     52    </Compile> 
     53  </ItemGroup> 
     54  <ItemGroup> 
     55    <Compile Include="luodinosuma.png"> 
     56      <Name>luodinosuma</Name> 
     57      <Importer>TextureImporter</Importer> 
     58      <Processor>TextureProcessor</Processor> 
     59    </Compile> 
     60  </ItemGroup> 
     61  <ItemGroup> 
     62    <Compile Include="kiviseinä.png"> 
     63      <Name>kiviseinä</Name> 
     64      <Importer>TextureImporter</Importer> 
     65      <Processor>TextureProcessor</Processor> 
     66    </Compile> 
     67  </ItemGroup> 
     68  <ItemGroup> 
     69    <Compile Include="splat.png"> 
     70      <Name>splat</Name> 
     71      <Importer>TextureImporter</Importer> 
     72      <Processor>TextureProcessor</Processor> 
     73    </Compile> 
     74  </ItemGroup> 
    4675  <Import Project="$(MSBuildExtensionsPath)\Microsoft\XNA Game Studio\$(XnaFrameworkVersion)\Microsoft.Xna.GameStudio.ContentPipeline.targets" /> 
    4776  <!--  To modify your build process, add your task inside one of the targets below and uncomment it.  
Note: See TracChangeset for help on using the changeset viewer.