Changeset 2951
- Timestamp:
- 2012-06-12 14:38:00 (11 years ago)
- Location:
- 2012/24/MattiV
- Files:
-
- 11 added
- 1 edited
Legend:
- Unmodified
- Added
- Removed
-
2012/24/MattiV/Space Battle/Space Battle/Space Battle/Space_Battle.cs
r2945 r2951 9 9 public class Space_Battle : PhysicsGame 10 10 { 11 PhysicsObject alus1; 12 PhysicsObject alus2; 13 Vector nopeusYlos = new Vector(0, 200); 14 Vector nopeusAlas = new Vector(0, -200); 15 double Pyoriminen = 5.0; 11 16 public override void Begin() 12 17 { 13 // TODO: Kirjoita ohjelmakoodisi tähän 18 Alukset(); 19 AsetaOhjaimet(); 20 21 14 22 23 24 } 25 void AsetaOhjaimet() 26 { 27 Keyboard.Listen(Key.W, ButtonState.Down, AsetaNopeus, "Pelaaja 1: Liikuta mailaa ylös", alus1, nopeusYlos); 28 Keyboard.Listen(Key.W, ButtonState.Released, AsetaNopeus, null, alus1, Vector.Zero); 29 Keyboard.Listen(Key.S, ButtonState.Down, AsetaNopeus, "Pelaaja 1: Liikuta mailaa alas", alus1, nopeusAlas); 30 Keyboard.Listen(Key.S, ButtonState.Released, AsetaNopeus, null, alus1, Vector.Zero); 31 Keyboard.Listen(Key.D, ButtonState.Down, Kaanto, "Pelaaja 1: Liikuta mailaa ", alus1, -Pyoriminen); 32 Keyboard.Listen(Key.D, ButtonState.Released, Kaanto, null, alus1, 0.0); 33 Keyboard.Listen(Key.A, ButtonState.Down, Kaanto, "Pelaaja 1: Liikuta mailaa alas", alus1, Pyoriminen); 34 Keyboard.Listen(Key.A, ButtonState.Released, Kaanto, null, alus1, 0.0); 35 36 Keyboard.Listen(Key.Up, ButtonState.Down, AsetaNopeus, "Pelaaja 2: Liikuta mailaa ylös", alus2, nopeusYlos); 37 Keyboard.Listen(Key.Up, ButtonState.Released, AsetaNopeus, null, alus2, Vector.Zero); 38 Keyboard.Listen(Key.Down, ButtonState.Down, AsetaNopeus, "Pelaaja 2: Liikuta mailaa alas", alus2, nopeusAlas); 39 Keyboard.Listen(Key.Down, ButtonState.Released, AsetaNopeus, null, alus2, Vector.Zero); 40 Keyboard.Listen(Key.Right, ButtonState.Down, Kaanto, "Pelaaja 2: Liikuta mailaa ylös", alus2, -Pyoriminen); 41 Keyboard.Listen(Key.Right, ButtonState.Released, Kaanto, null, alus2, 0.0); 42 Keyboard.Listen(Key.Left, ButtonState.Down, Kaanto, "Pelaaja 2: Liikuta mailaa alas", alus2, Pyoriminen); 43 Keyboard.Listen(Key.Left, ButtonState.Released, Kaanto, null, alus2, 0.0); 44 15 45 PhoneBackButton.Listen(ConfirmExit, "Lopeta peli"); 16 46 Keyboard.Listen(Key.Escape, ButtonState.Pressed, ConfirmExit, "Lopeta peli"); 17 47 } 48 void AsetaNopeus(PhysicsObject alus, Vector nopeus) 49 { 50 alus.Push(Vector.FromLengthAndAngle(100, alus.Angle)); 51 } 52 void Kaanto(PhysicsObject alus, double Pyoriminen) 53 { 54 alus.AngularVelocity = Pyoriminen; 55 56 } 57 58 59 void Alukset() 60 { 61 alus1 = new PhysicsObject(20, 30); 62 alus1.Shape = Shape.Triangle; 63 alus1.Color = Color.DarkBlue; 64 alus1.X = -400; 65 alus1.Y = -300; 66 alus1.Restitution = 1.0; 67 68 Add(alus1); 69 70 alus2 = new PhysicsObject(20, 30); 71 alus2.Shape = Shape.Triangle; 72 alus2.Color = Color.DarkRed; 73 alus2.X = 400; 74 alus2.Y = 300; 75 alus2.Restitution = 1.0; 76 77 Add(alus2); 78 Level.CreateBorders(1.0, false); 79 Camera.ZoomToLevel(); 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 } 158 159 160 161 18 162 }
Note: See TracChangeset
for help on using the changeset viewer.