Ignore:
Timestamp:
2012-06-08 20:04:00 (11 years ago)
Author:
jijoback
Message:

Parannuksia FUllScreeniin.. Bugaa vielläkin hieman.

File:
1 edited

Legend:

Unmodified
Added
Removed
  • 2012/23/JimB/FPS/FPS/FPS/FPS/FPS.cs

    r2888 r2897  
    4343        NaattiPoks = new ExplosionSystem(LoadImage("naattishard"), 1500); //määritetään räjähdyksen partikkelikuva ja niiden maximi määrä 
    4444        Add(NaattiPoks); //lisätään räjähdys peliin (ei näkyviin, mutta niin että se on olemassa) 
    45         SetWindowSize(1024, 768, false); //false=ei Full, true = full 
     45        if (onkoPeliFullS == false) 
     46        { 
     47            SetWindowSize(1024, 768, false); //false=ei Full, true = full 
     48        } 
    4649        LuoKentta(); //kutsutaan kentänluonti 
    4750        Veri(); //kutsutaan veripartikkelit 
     
    6164        { 
    6265            SetWindowSize(1024, 768, false); onkoPeliFullS = false; 
     66         //   Camera.ZoomToLevel(); 
    6367            return; 
    6468        } 
     
    6670        int h = Microsoft.Xna.Framework.Graphics.GraphicsAdapter.DefaultAdapter.CurrentDisplayMode.Height; 
    6771        SetWindowSize(w, h, true); onkoPeliFullS = true; 
     72       // Camera.ZoomToLevel(); 
    6873    } 
    6974    void Ohjeet() 
Note: See TracChangeset for help on using the changeset viewer.