Changeset 2857
- Timestamp:
- 2012-06-08 09:49:53 (11 years ago)
- Location:
- 2012/23/HannesM/The Game of Rooms/The Game of Rooms
- Files:
-
- 3 edited
Legend:
- Unmodified
- Added
- Removed
-
2012/23/HannesM/The Game of Rooms/The Game of Rooms/The Game of Rooms/The_Game_of_Rooms.cs
r2847 r2857 12 12 PlatformCharacter pelaaja; 13 13 bool onTikkaat = false; 14 DoubleMeter ammusmittari; 14 15 15 16 public override void Begin() … … 47 48 ruudut.SetTileMethod('Y', luoseina12); 48 49 ruudut.SetTileMethod('8', luoseina13); 50 ruudut.SetTileMethod('9', luoseina14); 51 ruudut.SetTileMethod('7', luoseina15); 52 ruudut.SetTileMethod('1', luoseina16); 53 ruudut.SetTileMethod('2', luoseina17); 54 ruudut.SetTileMethod('B', luoseina18); 49 55 ruudut.Execute(); 50 56 … … 217 223 } 218 224 225 void luoseina14(Vector paikka, double leveys, double korkeus) 226 { 227 PhysicsObject seina14 = PhysicsObject.CreateStaticObject(leveys, korkeus); 228 seina14.Position = paikka; 229 seina14.Shape = Shape.Rectangle; 230 seina14.Image = LoadImage("seinapöö"); 231 Add(seina14); 232 } 233 234 void luoseina15(Vector paikka, double leveys, double korkeus) 235 { 236 PhysicsObject seina15 = PhysicsObject.CreateStaticObject(leveys, korkeus); 237 seina15.Position = paikka; 238 seina15.Shape = Shape.Rectangle; 239 seina15.Image = LoadImage("seinavain"); 240 Add(seina15); 241 } 242 243 void luoseina16(Vector paikka, double leveys, double korkeus) 244 { 245 PhysicsObject seina16 = PhysicsObject.CreateStaticObject(leveys, korkeus); 246 seina16.Position = paikka; 247 seina16.Shape = Shape.Rectangle; 248 seina16.Image = LoadImage("seinamuutos"); 249 Add(seina16); 250 } 251 252 void luoseina17(Vector paikka, double leveys, double korkeus) 253 { 254 PhysicsObject seina17 = PhysicsObject.CreateStaticObject(leveys, korkeus); 255 seina17.Position = paikka; 256 seina17.Shape = Shape.Rectangle; 257 seina17.Image = LoadImage("seinapaljon"); 258 Add(seina17); 259 } 260 261 void luoseina18(Vector paikka, double leveys, double korkeus) 262 { 263 PhysicsObject seina18 = PhysicsObject.CreateStaticObject(leveys, korkeus); 264 seina18.Position = paikka; 265 seina18.Shape = Shape.Rectangle; 266 seina18.Image = LoadImage("seinakello"); 267 Add(seina18); 268 } 269 219 270 void luotikkaat(Vector paikka, double leveys, double korkeus) 220 271 { … … 358 409 void ammusmittari() 359 410 { 360 411 ammusMittari = new DoubleMeter(5); 412 ammusMittari.MaxValue = 5; 413 ProgressBar ammusMittari = new ProgressBar(100, 10); 414 ammusMittari.BindTo(ammusMittari); 415 Add(ammusMittari); 416 417 ammusPalkki.X = Screen.Left -100; 418 ammusPalkki.Y = Screen.Top + -100; 419 ammusPalkki.Angle = Angle.RightAngle; 420 ammusPalkki.BarColor = Color.Red; 421 ammusPalkki.BorderColor = Color.Black; 422 ammusPalkki.Angle = Angle.FromDegrees(90); 423 ammusMittari.LowerLimit += AmmuksetLoppui; 424 } 425 426 void VahennaAmmuksia() 427 { 428 ammusmittari.Value--; 429 } 430 431 void AmmuksetLoppui(double mittarinArvo) 432 { 433 MessageDisplay.Add("No more bullets!"); 361 434 } 362 435 -
2012/23/HannesM/The Game of Rooms/The Game of Rooms/The Game of RoomsContent/The Game Of Rooms (map1).txt
r2847 r2857 11 11 Rttt R R tttR 12 12 Rttt H A R R tttR 13 *============Y R E==R14 R O O E===88R15 R D D E===88888R16 R H A P D V V V D E===88888888R13 *============Y R 1BBR 14 R O O 1BB788R 15 R D D 1BB788888R 16 R H A P D V V V D 1BB788888888R 17 17 >================================================& -
2012/23/HannesM/The Game of Rooms/The Game of Rooms/The Game of RoomsContent/The Game of RoomsContent.contentproj
r2847 r2857 192 192 </Compile> 193 193 </ItemGroup> 194 <ItemGroup> 195 <Compile Include="seinapöö.png"> 196 <Name>seinapöö</Name> 197 <Importer>TextureImporter</Importer> 198 <Processor>TextureProcessor</Processor> 199 </Compile> 200 </ItemGroup> 201 <ItemGroup> 202 <Compile Include="seinavain.png"> 203 <Name>seinavain</Name> 204 <Importer>TextureImporter</Importer> 205 <Processor>TextureProcessor</Processor> 206 </Compile> 207 </ItemGroup> 208 <ItemGroup> 209 <Compile Include="seinamuutos.png"> 210 <Name>seinamuutos</Name> 211 <Importer>TextureImporter</Importer> 212 <Processor>TextureProcessor</Processor> 213 </Compile> 214 </ItemGroup> 215 <ItemGroup> 216 <Compile Include="seinapaljon.png"> 217 <Name>seinapaljon</Name> 218 <Importer>TextureImporter</Importer> 219 <Processor>TextureProcessor</Processor> 220 </Compile> 221 </ItemGroup> 222 <ItemGroup> 223 <Compile Include="seinakello.png"> 224 <Name>seinakello</Name> 225 <Importer>TextureImporter</Importer> 226 <Processor>TextureProcessor</Processor> 227 </Compile> 228 </ItemGroup> 229 <ItemGroup> 230 <Compile Include="seinareuna.png"> 231 <Name>seinareuna</Name> 232 <Importer>TextureImporter</Importer> 233 <Processor>TextureProcessor</Processor> 234 </Compile> 235 </ItemGroup> 194 236 <Import Project="$(MSBuildExtensionsPath)\Microsoft\XNA Game Studio\$(XnaFrameworkVersion)\Microsoft.Xna.GameStudio.ContentPipeline.targets" /> 195 237 <!-- To modify your build process, add your task inside one of the targets below and uncomment it.
Note: See TracChangeset
for help on using the changeset viewer.