Changeset 2855


Ignore:
Timestamp:
2012-06-08 09:41:45 (11 years ago)
Author:
anlakane
Message:
 
Location:
2012/23/LeoL
Files:
115 added
1 edited

Legend:

Unmodified
Added
Removed
  • 2012/23/LeoL/Tasohyppelypeli1.cs

    r2853 r2855  
    145145        Keyboard.Listen(Key.D, ButtonState.Down, AsetaNopeus, "Pelaaja 1: Pelaaja Liikkuu Oikealle", pelaaja, nopeusOikea); 
    146146        Keyboard.Listen(Key.D, ButtonState.Released, AsetaNopeus, null, pelaaja, Vector.Zero); 
    147         Keyboard.Listen(Key.E, ButtonState.Pressed, PelaajaLyo, null); 
    148         Keyboard.Listen(Key.Q, ButtonState.Pressed, PelaajaLyo2, null); 
     147        Keyboard.Listen(Key.E, ButtonState.Pressed, PelaajaLyo, null, pelaajanAnim, new Vector(20, 0)); 
     148        Keyboard.Listen(Key.Q, ButtonState.Pressed, PelaajaLyo, null, pelaajanAnimPeilattu, new Vector(-20, 0)); 
    149149  
    150150         
     
    166166        Keyboard.Listen(Key.D, ButtonState.Down, AsetaNopeus3, "Pelaaja 1: Pelaaja Liikkuu Oikealle", pelaaja3, nopeusOikea); 
    167167        Keyboard.Listen(Key.D, ButtonState.Released, AsetaNopeus3, null, pelaaja3, Vector.Zero); 
    168         Keyboard.Listen(Key.E, ButtonState.Pressed, PelaajaLyo4, null); 
    169         Keyboard.Listen(Key.Q, ButtonState.Pressed, PelaajaLyo3, null); 
     168        Keyboard.Listen(Key.E, ButtonState.Pressed, PelaajaLyo, null, pelaajanAnim, new Vector(20, 0)); 
     169        Keyboard.Listen(Key.Q, ButtonState.Pressed, PelaajaLyo, null, pelaajanAnimPeilattu, new Vector(-20, 0)); 
    170170    } 
    171171 
     
    497497    } 
    498498 
    499     void PelaajaLyo() 
    500     { 
    501         PhysicsObject Miekka = new PhysicsObject(5, 5); 
    502         Miekka.IsVisible = false; 
    503         Miekka.Position = pelaaja.Position; 
    504         Miekka.Tag = "ase"; 
    505         AddCollisionHandler(Miekka, "Demoni", DemoniKuolee); 
    506         AddCollisionHandler(Miekka, "Ampuja", DemoniKuolee); 
    507         AddCollisionHandler(Miekka, "mage", DemoniKuolee); 
    508         Miekka.Push(new Vector(20, 0)); 
    509         Add(Miekka); 
    510         pelaaja.Animation = new Animation(pelaajanAnim); 
    511         pelaaja.Animation.Start(); 
    512         pelaaja.Animation.Played += new Action(AnimValm); 
    513         pelaaja.Animation.FPS = 10; 
    514  
    515  
    516     } 
    517  
    518     void AnimValm() 
    519     { 
    520         pelaaja.Animation.Stop(); 
    521     } 
    522  
    523     void PelaajaLyo2() 
    524     { 
    525         PhysicsObject Miekka2 = new PhysicsObject(5, 5); 
    526         Miekka2.IsVisible = false; 
    527         Miekka2.Position = pelaaja.Position; 
    528         Miekka2.Tag = "ase"; 
    529         Miekka2.Push(new Vector(-20, 0)); 
    530         AddCollisionHandler(Miekka2, "Demoni", DemoniKuolee); 
    531         AddCollisionHandler(Miekka2, "Ampuja", DemoniKuolee); 
    532         AddCollisionHandler(Miekka2, "mage", DemoniKuolee); 
    533         Add(Miekka2); 
    534  
    535         pelaaja.Animation = new Animation(pelaajanAnimPeilattu); 
    536         pelaaja.Animation.Start(); 
    537         pelaaja.Animation.Played += new Action(AnimValm2); 
    538         pelaaja.Animation.FPS = 10; 
    539  
    540     } 
    541  
    542     void AnimValm2() 
    543     { 
    544         pelaaja.Animation.Stop(); 
    545     } 
    546     void PelaajaLyo4() 
     499    //void PelaajaLyo() 
     500    //{ 
     501    //    PhysicsObject Miekka = new PhysicsObject(5, 5); 
     502    //    Miekka.IsVisible = false; 
     503    //    Miekka.Position = pelaaja.Position; 
     504    //    Miekka.Tag = "ase"; 
     505    //    AddCollisionHandler(Miekka, "Demoni", DemoniKuolee); 
     506    //    AddCollisionHandler(Miekka, "Ampuja", DemoniKuolee); 
     507    //    AddCollisionHandler(Miekka, "mage", DemoniKuolee); 
     508    //    Miekka.Push(new Vector(20, 0)); 
     509    //    Add(Miekka); 
     510    //    pelaaja.Animation = new Animation(pelaajanAnim); 
     511    //    pelaaja.Animation.Start(); 
     512    //    pelaaja.Animation.Played += new Action(AnimValm); 
     513    //    pelaaja.Animation.FPS = 10; 
     514 
     515 
     516    //} 
     517 
     518    //void AnimValm() 
     519    //{ 
     520    //    pelaaja.Animation.Stop(); 
     521    //} 
     522 
     523    //void PelaajaLyo2() 
     524    //{ 
     525    //    PhysicsObject Miekka2 = new PhysicsObject(5, 5); 
     526    //    Miekka2.IsVisible = false; 
     527    //    Miekka2.Position = pelaaja.Position; 
     528    //    Miekka2.Tag = "ase"; 
     529    //    Miekka2.Push(new Vector(-20, 0)); 
     530    //    AddCollisionHandler(Miekka2, "Demoni", DemoniKuolee); 
     531    //    AddCollisionHandler(Miekka2, "Ampuja", DemoniKuolee); 
     532    //    AddCollisionHandler(Miekka2, "mage", DemoniKuolee); 
     533    //    Add(Miekka2); 
     534 
     535    //    pelaaja.Animation = new Animation(pelaajanAnimPeilattu); 
     536    //    pelaaja.Animation.Start(); 
     537    //    pelaaja.Animation.Played += new Action(AnimValm2); 
     538    //    pelaaja.Animation.FPS = 10; 
     539 
     540    //} 
     541 
     542    //void AnimValm2() 
     543    //{ 
     544    //    pelaaja.Animation.Stop(); 
     545    //} 
     546 
     547    void PelaajaLyo(Image[] animaatio, Vector miekanSuunta) 
    547548    { 
    548549        PhysicsObject Miekka3 = new PhysicsObject(5, 5); 
     
    553554        AddCollisionHandler(Miekka3, "Ampuja", DemoniKuolee); 
    554555        AddCollisionHandler(Miekka3, "mage", DemoniKuolee); 
    555         Miekka3.Push(new Vector(20, 0)); 
     556        Miekka3.Push(miekanSuunta); 
    556557        Add(Miekka3); 
    557         pelaaja3.Animation = new Animation(pelaajanAnim); 
    558         pelaaja3.Animation.Start(); 
    559         pelaaja3.Animation.Played += new Action(AnimValm3); 
     558        pelaaja3.Animation = new Animation(animaatio); 
     559        pelaaja3.Animation.Start(1); 
    560560        pelaaja3.Animation.FPS = 10; 
    561  
    562  
    563     } 
    564  
    565     void AnimValm3() 
    566     { 
    567         pelaaja3.Animation.Stop(); 
    568     } 
    569  
    570     void PelaajaLyo3() 
    571     { 
    572         PhysicsObject Miekka4 = new PhysicsObject(5, 5); 
    573         Miekka4.IsVisible = false; 
    574         Miekka4.Position = pelaaja3.Position; 
    575         Miekka4.Tag = "ase"; 
    576         Miekka4.Push(new Vector(-20, 0)); 
    577         AddCollisionHandler(Miekka4, "Demoni", DemoniKuolee); 
    578         AddCollisionHandler(Miekka4, "Ampuja", DemoniKuolee); 
    579         AddCollisionHandler(Miekka4, "mage", DemoniKuolee); 
    580         Add(Miekka4); 
    581  
    582         pelaaja.Animation = new Animation(pelaajanAnimPeilattu); 
    583         pelaaja.Animation.Start(); 
    584         pelaaja.Animation.Played += new Action(AnimValm5); 
    585         pelaaja.Animation.FPS = 10; 
    586  
    587     } 
    588  
    589     void AnimValm5() 
    590     { 
    591         pelaaja3.Animation.Stop(); 
    592     } 
    593  
     561    } 
     562 
     563    //void PelaajaLyo3() 
     564    //{ 
     565    //    PhysicsObject Miekka4 = new PhysicsObject(5, 5); 
     566    //    Miekka4.IsVisible = false; 
     567    //    Miekka4.Position = pelaaja3.Position; 
     568    //    Miekka4.Tag = "ase"; 
     569    //    Miekka4.Push(new Vector(-20, 0)); 
     570    //    AddCollisionHandler(Miekka4, "Demoni", DemoniKuolee); 
     571    //    AddCollisionHandler(Miekka4, "Ampuja", DemoniKuolee); 
     572    //    AddCollisionHandler(Miekka4, "mage", DemoniKuolee); 
     573    //    Add(Miekka4); 
     574 
     575    //    pelaaja3.Animation = new Animation(pelaajanAnimPeilattu); 
     576    //    pelaaja3.Animation.Start(1);      
     577    //    pelaaja3.Animation.FPS = 10; 
     578 
     579    //} 
    594580 
    595581    void PainettiinValikonNappiaP1(int valinta) 
     
    794780        pelaajanAnimPeilattu = Image.Mirror(pelaajanAnim); 
    795781        LuoKenttä2(CurrentLevelFile); 
    796         AsetaOhjaimet(); 
     782        AsetaOhjaimet2(); 
    797783    } 
    798784 
Note: See TracChangeset for help on using the changeset viewer.