Changeset 2855
- Timestamp:
- 2012-06-08 09:41:45 (11 years ago)
- Location:
- 2012/23/LeoL
- Files:
-
- 115 added
- 1 edited
Legend:
- Unmodified
- Added
- Removed
-
2012/23/LeoL/Tasohyppelypeli1.cs
r2853 r2855 145 145 Keyboard.Listen(Key.D, ButtonState.Down, AsetaNopeus, "Pelaaja 1: Pelaaja Liikkuu Oikealle", pelaaja, nopeusOikea); 146 146 Keyboard.Listen(Key.D, ButtonState.Released, AsetaNopeus, null, pelaaja, Vector.Zero); 147 Keyboard.Listen(Key.E, ButtonState.Pressed, PelaajaLyo, null );148 Keyboard.Listen(Key.Q, ButtonState.Pressed, PelaajaLyo 2, null);147 Keyboard.Listen(Key.E, ButtonState.Pressed, PelaajaLyo, null, pelaajanAnim, new Vector(20, 0)); 148 Keyboard.Listen(Key.Q, ButtonState.Pressed, PelaajaLyo, null, pelaajanAnimPeilattu, new Vector(-20, 0)); 149 149 150 150 … … 166 166 Keyboard.Listen(Key.D, ButtonState.Down, AsetaNopeus3, "Pelaaja 1: Pelaaja Liikkuu Oikealle", pelaaja3, nopeusOikea); 167 167 Keyboard.Listen(Key.D, ButtonState.Released, AsetaNopeus3, null, pelaaja3, Vector.Zero); 168 Keyboard.Listen(Key.E, ButtonState.Pressed, PelaajaLyo 4, null);169 Keyboard.Listen(Key.Q, ButtonState.Pressed, PelaajaLyo 3, null);168 Keyboard.Listen(Key.E, ButtonState.Pressed, PelaajaLyo, null, pelaajanAnim, new Vector(20, 0)); 169 Keyboard.Listen(Key.Q, ButtonState.Pressed, PelaajaLyo, null, pelaajanAnimPeilattu, new Vector(-20, 0)); 170 170 } 171 171 … … 497 497 } 498 498 499 void PelaajaLyo() 500 { 501 PhysicsObject Miekka = new PhysicsObject(5, 5); 502 Miekka.IsVisible = false; 503 Miekka.Position = pelaaja.Position; 504 Miekka.Tag = "ase"; 505 AddCollisionHandler(Miekka, "Demoni", DemoniKuolee); 506 AddCollisionHandler(Miekka, "Ampuja", DemoniKuolee); 507 AddCollisionHandler(Miekka, "mage", DemoniKuolee); 508 Miekka.Push(new Vector(20, 0)); 509 Add(Miekka); 510 pelaaja.Animation = new Animation(pelaajanAnim); 511 pelaaja.Animation.Start(); 512 pelaaja.Animation.Played += new Action(AnimValm); 513 pelaaja.Animation.FPS = 10; 514 515 516 } 517 518 void AnimValm() 519 { 520 pelaaja.Animation.Stop(); 521 } 522 523 void PelaajaLyo2() 524 { 525 PhysicsObject Miekka2 = new PhysicsObject(5, 5); 526 Miekka2.IsVisible = false; 527 Miekka2.Position = pelaaja.Position; 528 Miekka2.Tag = "ase"; 529 Miekka2.Push(new Vector(-20, 0)); 530 AddCollisionHandler(Miekka2, "Demoni", DemoniKuolee); 531 AddCollisionHandler(Miekka2, "Ampuja", DemoniKuolee); 532 AddCollisionHandler(Miekka2, "mage", DemoniKuolee); 533 Add(Miekka2); 534 535 pelaaja.Animation = new Animation(pelaajanAnimPeilattu); 536 pelaaja.Animation.Start(); 537 pelaaja.Animation.Played += new Action(AnimValm2); 538 pelaaja.Animation.FPS = 10; 539 540 } 541 542 void AnimValm2() 543 { 544 pelaaja.Animation.Stop(); 545 } 546 void PelaajaLyo4() 499 //void PelaajaLyo() 500 //{ 501 // PhysicsObject Miekka = new PhysicsObject(5, 5); 502 // Miekka.IsVisible = false; 503 // Miekka.Position = pelaaja.Position; 504 // Miekka.Tag = "ase"; 505 // AddCollisionHandler(Miekka, "Demoni", DemoniKuolee); 506 // AddCollisionHandler(Miekka, "Ampuja", DemoniKuolee); 507 // AddCollisionHandler(Miekka, "mage", DemoniKuolee); 508 // Miekka.Push(new Vector(20, 0)); 509 // Add(Miekka); 510 // pelaaja.Animation = new Animation(pelaajanAnim); 511 // pelaaja.Animation.Start(); 512 // pelaaja.Animation.Played += new Action(AnimValm); 513 // pelaaja.Animation.FPS = 10; 514 515 516 //} 517 518 //void AnimValm() 519 //{ 520 // pelaaja.Animation.Stop(); 521 //} 522 523 //void PelaajaLyo2() 524 //{ 525 // PhysicsObject Miekka2 = new PhysicsObject(5, 5); 526 // Miekka2.IsVisible = false; 527 // Miekka2.Position = pelaaja.Position; 528 // Miekka2.Tag = "ase"; 529 // Miekka2.Push(new Vector(-20, 0)); 530 // AddCollisionHandler(Miekka2, "Demoni", DemoniKuolee); 531 // AddCollisionHandler(Miekka2, "Ampuja", DemoniKuolee); 532 // AddCollisionHandler(Miekka2, "mage", DemoniKuolee); 533 // Add(Miekka2); 534 535 // pelaaja.Animation = new Animation(pelaajanAnimPeilattu); 536 // pelaaja.Animation.Start(); 537 // pelaaja.Animation.Played += new Action(AnimValm2); 538 // pelaaja.Animation.FPS = 10; 539 540 //} 541 542 //void AnimValm2() 543 //{ 544 // pelaaja.Animation.Stop(); 545 //} 546 547 void PelaajaLyo(Image[] animaatio, Vector miekanSuunta) 547 548 { 548 549 PhysicsObject Miekka3 = new PhysicsObject(5, 5); … … 553 554 AddCollisionHandler(Miekka3, "Ampuja", DemoniKuolee); 554 555 AddCollisionHandler(Miekka3, "mage", DemoniKuolee); 555 Miekka3.Push( new Vector(20, 0));556 Miekka3.Push(miekanSuunta); 556 557 Add(Miekka3); 557 pelaaja3.Animation = new Animation(pelaajanAnim); 558 pelaaja3.Animation.Start(); 559 pelaaja3.Animation.Played += new Action(AnimValm3); 558 pelaaja3.Animation = new Animation(animaatio); 559 pelaaja3.Animation.Start(1); 560 560 pelaaja3.Animation.FPS = 10; 561 562 563 } 564 565 void AnimValm3() 566 { 567 pelaaja3.Animation.Stop(); 568 } 569 570 void PelaajaLyo3() 571 { 572 PhysicsObject Miekka4 = new PhysicsObject(5, 5); 573 Miekka4.IsVisible = false; 574 Miekka4.Position = pelaaja3.Position; 575 Miekka4.Tag = "ase"; 576 Miekka4.Push(new Vector(-20, 0)); 577 AddCollisionHandler(Miekka4, "Demoni", DemoniKuolee); 578 AddCollisionHandler(Miekka4, "Ampuja", DemoniKuolee); 579 AddCollisionHandler(Miekka4, "mage", DemoniKuolee); 580 Add(Miekka4); 581 582 pelaaja.Animation = new Animation(pelaajanAnimPeilattu); 583 pelaaja.Animation.Start(); 584 pelaaja.Animation.Played += new Action(AnimValm5); 585 pelaaja.Animation.FPS = 10; 586 587 } 588 589 void AnimValm5() 590 { 591 pelaaja3.Animation.Stop(); 592 } 593 561 } 562 563 //void PelaajaLyo3() 564 //{ 565 // PhysicsObject Miekka4 = new PhysicsObject(5, 5); 566 // Miekka4.IsVisible = false; 567 // Miekka4.Position = pelaaja3.Position; 568 // Miekka4.Tag = "ase"; 569 // Miekka4.Push(new Vector(-20, 0)); 570 // AddCollisionHandler(Miekka4, "Demoni", DemoniKuolee); 571 // AddCollisionHandler(Miekka4, "Ampuja", DemoniKuolee); 572 // AddCollisionHandler(Miekka4, "mage", DemoniKuolee); 573 // Add(Miekka4); 574 575 // pelaaja3.Animation = new Animation(pelaajanAnimPeilattu); 576 // pelaaja3.Animation.Start(1); 577 // pelaaja3.Animation.FPS = 10; 578 579 //} 594 580 595 581 void PainettiinValikonNappiaP1(int valinta) … … 794 780 pelaajanAnimPeilattu = Image.Mirror(pelaajanAnim); 795 781 LuoKenttä2(CurrentLevelFile); 796 AsetaOhjaimet ();782 AsetaOhjaimet2(); 797 783 } 798 784
Note: See TracChangeset
for help on using the changeset viewer.