Changeset 2814 for 2012/23/JimB/NameInPending/NameinPending/NameinPending/NameinPending/NameinPending.cs
- Timestamp:
- 2012-06-06 15:39:01 (11 years ago)
- File:
-
- 1 edited
Legend:
- Unmodified
- Added
- Removed
-
2012/23/JimB/NameInPending/NameinPending/NameinPending/NameinPending/NameinPending.cs
r2813 r2814 29 29 double ampumisnopeus = 450; 30 30 ExplosionSystem NaattiPoks; 31 PhysicsObject naatti; 31 IntMeter Pelaajat = new IntMeter (4); 32 //PhysicsObject naatti; 32 33 33 34 34 35 public override void Begin() 35 36 { 36 NaattiPoks = new ExplosionSystem(LoadImage("naattishard"), 375);37 NaattiPoks = new ExplosionSystem(LoadImage("naattishard"), 1500); 37 38 Add(NaattiPoks); 38 39 // TODO: Kirjoita ohjelmakoodisi tähän 39 40 LuoKentta(); 40 41 42 MessageDisplay.Add("F1 - Näytä Ohjaimet"); 43 Keyboard.Listen(Key.F1, ButtonState.Pressed, Ohjeet, "Näytä ohjaimet"); 44 41 45 Keyboard.Listen(Key.Escape, ButtonState.Pressed, ConfirmExit, "Lopeta peli"); 42 46 } 43 47 void Ohjeet() 48 { 49 MessageDisplay.Add("Pelaaja 1 - WASD - Q ampuminen - E Kranaatti"); 50 MessageDisplay.Add("Pelaaja 2 - Nuolet - Numpad0 ampuminen - CTRL Kranaatti"); 51 MessageDisplay.Add("Pelaaja 3 - TFGH - R ampuminen - Y Kranaatti"); 52 MessageDisplay.Add("Pelaaja 4 - IJKL - U ampuminen - O Kranaatti"); 53 } 44 54 void LuoKentta() 45 55 { … … 57 67 Camera.ZoomToLevel(); 58 68 } 59 60 69 void LuoPelaaja1(Vector paikka, double leveys, double korkeus) 61 70 { … … 96 105 Keyboard.Listen(Key.Up, ButtonState.Released, Liike, null, pelaaja2, new Vector(0, 0)); 97 106 Keyboard.Listen(Key.NumPad0, ButtonState.Down, Ammu, null, pelaaja2); 107 Keyboard.Listen(Key.RightControl, ButtonState.Down, Heita, null, pelaaja2); 98 108 } 99 109 void LuoPelaaja3(Vector paikka, double leveys, double korkeus) … … 115 125 Keyboard.Listen(Key.T, ButtonState.Released, Liike, null, pelaaja3, new Vector(0, 0)); 116 126 Keyboard.Listen(Key.R, ButtonState.Down, Ammu, null, pelaaja3); 127 Keyboard.Listen(Key.Y, ButtonState.Down, Heita, null, pelaaja3); 117 128 } 118 129 void LuoPelaaja4(Vector paikka, double leveys, double korkeus) … … 136 147 Keyboard.Listen(Key.I, ButtonState.Released, Liike, null, pelaaja4, new Vector(0, 0)); 137 148 Keyboard.Listen(Key.U, ButtonState.Down, Ammu, null, pelaaja4); 138 }139 149 Keyboard.Listen(Key.O, ButtonState.Down, Heita, null, pelaaja4); 150 } 140 151 PeliUkko LuoPelaaja(Vector paikka) 141 152 { … … 151 162 152 163 } 153 164 void KukaKuoli(PeliUkko ukko) 165 { 166 int PelaajanNumero = 0; 167 Pelaajat.Value -= 1; 168 if (ukko == pelaaja1) 169 { 170 MessageDisplay.Add("Pelaaja 1 kuoli!"); 171 } 172 else if (ukko == pelaaja2) 173 { 174 MessageDisplay.Add("Pelaaja 2 kuoli!"); 175 } 176 else if (ukko == pelaaja3) 177 { 178 MessageDisplay.Add("Pelaaja 3 kuoli!"); 179 } 180 else if (ukko == pelaaja4) 181 { 182 MessageDisplay.Add("Pelaaja 4 kuoli!"); 183 } 184 else MessageDisplay.Add("WTF?"); 185 186 if (Pelaajat.Value <= 1) 187 188 { 189 if (!pelaaja1.IsDestroyed) PelaajanNumero = 1; 190 else if (!pelaaja2.IsDestroyed) PelaajanNumero = 2; 191 else if (!pelaaja3.IsDestroyed) PelaajanNumero = 3; 192 else if (!pelaaja4.IsDestroyed) PelaajanNumero = 4; 193 Label Voitto = new Label("Pelaaja" + PelaajanNumero + "Voittaa"); 194 Add(Voitto); 195 196 } 197 } 154 198 void LuoHPNaytto(double x, double y, IntMeter sidottavaMittari, Color taustavari) 155 199 { … … 160 204 Add(hp); 161 205 } 162 163 206 void Osuma(PeliUkko tormaaja, PhysicsObject ammus) 164 207 { … … 167 210 { 168 211 tormaaja.Destroy(); 212 KukaKuoli(tormaaja); 169 213 } 170 214 ammus.Destroy(); 171 215 } 172 173 216 void Ammu(PeliUkko pelaaja) 174 217 { … … 194 237 if (pelaaja.naattiValmiina) 195 238 { 196 naatti = new PhysicsObject(LoadImage("naatti"));239 PhysicsObject naatti = new PhysicsObject(LoadImage("naatti")); 197 240 Add(naatti); 198 241 naatti.Tag = "naatti"; … … 221 264 e.ShockwaveReachesObject += delegate(IPhysicsObject kohde, Vector suunta) { ShockHit(kohde, suunta, e); }; 222 265 } 223 224 266 void ShockHit(IPhysicsObject kohde, Vector suunta, Explosion rajahdys) 225 267 { … … 229 271 230 272 double etaisyys = Vector.Distance(ukko.Position, rajahdys.Position); 231 ukko.Elamat.Value -= (int) Math.Floor( 1500/etaisyys); 273 ukko.Elamat.Value -= (int)Math.Floor(1500 / etaisyys); 274 if (ukko.Elamat.Value <= 0) 275 { 276 ukko.Destroy(); 277 KukaKuoli(ukko); 278 } 232 279 ukko.ViimeisinRajahdys = rajahdys; 233 280 } 234 235 281 void Liike(PeliUkko pelaaja, Vector nopeus) 236 282 {
Note: See TracChangeset
for help on using the changeset viewer.