Changeset 2805
- Timestamp:
- 2012-06-05 20:01:23 (11 years ago)
- Location:
- 2012/23/LeoL
- Files:
-
- 3 added
- 2 edited
Legend:
- Unmodified
- Added
- Removed
-
2012/23/LeoL/ThePeli.cs
r2804 r2805 12 12 Vector nopeusOikea = new Vector(500, 0); 13 13 Vector nopeusVasen = new Vector(-500, 0); 14 //Image[] pelaajanKuvat = LoadImages("an4", "An1", "an3", "na2", "an5");15 //Image[] pelaajanKuvatPeilattu;14 Image[] pelaajanKuvat = LoadImages("anm1", "Anm2", "anm3", "anm2", "anm3"); 15 Image[] pelaajanKuvatPeilattu; 16 16 PhysicsObject pelaaja; 17 17 18 18 public override void Begin() 19 19 { 20 //pelaajanKuvatPeilattu = Image.Mirror(pelaajanKuvat);20 pelaajanKuvatPeilattu = Image.Mirror(pelaajanKuvat); 21 21 22 22 LuoKenttä(); … … 24 24 AsetaOhjaimet(); 25 25 //Aloitapeli(); 26 //animaatio();27 //pelaaja.Animation.Start();26 animaatio(); 27 pelaaja.Animation.Start(); 28 28 } 29 29 … … 39 39 ruudut.SetTileMethod('"', LuoPiikki); 40 40 ruudut.SetTileMethod('!', LuoPelaaja); 41 ruudut.SetTileMethod('(', LuoCelestiaali); 42 ruudut.SetTileMethod('-', LuoAmpuja); 43 ruudut.SetTileMethod('=', LuoMaali); 44 ruudut.SetTileMethod('#', LuoDemoni); 45 ruudut.SetTileMethod(';', LuoVartija); 46 // ruudut.SetTileMethod('+', LuoCafgar); 41 47 ruudut.Execute(20, 20); 42 48 Level.Background.Color = Color.ForestGreen; … … 69 75 piikki.Shape = Shape.Triangle; 70 76 piikki.Color = Color.Black; 77 piikki.Tag = "piikki"; 71 78 Add(piikki); 72 79 } … … 78 85 Keyboard.Listen(Key.A, ButtonState.Down, AsetaNopeus, "Pelaaja liikkuu vasemmalle", pelaaja, nopeusVasen); 79 86 Keyboard.Listen(Key.A, ButtonState.Released, AsetaNopeus, null, pelaaja, Vector.Zero); 80 Keyboard.Listen(Key.W, ButtonState. Down, AsetaNopeus, "Pelaaja 1: Pelaaaja hyppää ylös", pelaaja, nopeusYlos);87 Keyboard.Listen(Key.W, ButtonState.pressed, AsetaNopeus, "Pelaaja 1: Pelaaaja hyppää ylös", pelaaja, nopeusYlos); 81 88 Keyboard.Listen(Key.W, ButtonState.Released, AsetaNopeus, null, pelaaja, Vector.Zero); 82 89 Keyboard.Listen(Key.D, ButtonState.Down, AsetaNopeus, "Pelaaja 1: Pelaaja Liikkuu Oikealle", pelaaja, nopeusOikea); … … 87 94 void LuoPelaaja(Vector paikka, double leveys, double korkeus) 88 95 { 89 pelaaja = new PhysicsObject( 50, 100);96 pelaaja = new PhysicsObject(20, 40); 90 97 pelaaja.Position = paikka; 91 pelaaja.Shape = Shape. Star;98 pelaaja.Shape = Shape.anm1; 92 99 pelaaja.Color = Color.Aquamarine; 93 100 pelaaja.CanRotate = false; … … 101 108 } 102 109 103 //void animaatio() 104 //{ 105 // pelaaja.Animation = new Animation(pelaajanKuvat); 106 // pelaaja.Animation = new Animation(pelaajanKuvatPeilattu); 107 //} 110 void animaatio() 111 { 112 pelaaja.Animation = new Animation(pelaajanKuvat); 113 pelaaja.Animation = new Animation(pelaajanKuvatPeilattu); 114 115 116 } 117 void JokuTormasi(PhysicsObject pelaaja, PhysicsObject Piikki) 118 { 119 AddCollisionHandler(pelaaja, "piikki", PelaajaOsuu); 120 pelaaja.destroy(); 121 } 122 108 123 } 109 124
Note: See TracChangeset
for help on using the changeset viewer.