Changeset 2734 for 2012/JAO


Ignore:
Timestamp:
2012-04-20 11:39:43 (8 years ago)
Author:
anonymous
Message:
 
Location:
2012/JAO/Miiro/Tykkipeli/Tykkipeli
Files:
11 edited

Legend:

Unmodified
Added
Removed
  • 2012/JAO/Miiro/Tykkipeli/Tykkipeli/Tykkipeli/Tykkipeli.cs

    r2726 r2734  
    1414 
    1515    Image pelaajakuva = LoadImage("cartman"); 
     16    Image tukinkuva = LoadImage("tukki"); 
    1617    List<Label> valikonKohdat; 
    1718    int rajahdykset = 0; 
     
    3536     
    3637    void  LuoKentta() 
    37     {         
    38             pallo = new PhysicsObject(20.0, 20.0);         
    39             pallo.Shape = Shape.Star; 
     38    { 
     39        CollisionShapeParameters parametres = new CollisionShapeParameters(); 
     40         
     41        parametres.DistanceGridSpacing = 3; 
     42        parametres.MaxVertexDistance = 3; 
     43 
     44            pallo = new PhysicsObject(20.0, 20.0,Shape.Rectangle,parametres);         
    4045            pallo.X = -Level.Width * 3 + 150;        
    4146            pallo.Y = 300.0;         
     
    4550            pallo.Image = pelaajakuva;  
    4651            pallo.Collided += JokuTormasi; 
    47  
     52            pallo.Mass = 100; 
    4853            Add(pallo); 
    4954    } 
     
    5762        tukkilaskuri.Start(); 
    5863        tukkilaskuri.Timeout += Pysaytatukki; 
    59          
     64        Camera.Zoom(0.7); 
    6065        //tukki.Hit(new Vector(1000, 200)); 
    6166        //Vector paikkaKentalla = Mouse.PositionOnWorld; 
     
    7883            { 
    7984                double aikaaKulunut = aikaLaskuri.SecondCounter.Value; 
     85                double matka = 0; 
     86                if (pallo.X >= 0) { matka = Level.Width * 3 + pallo.X; } 
     87                else matka = Level.Width * 3 + pallo.X; 
    8088                ClearAll(); 
    8189                HighScoreWindow topIkkuna = new HighScoreWindow( 
    8290                             "Parhaat pisteet", 
    8391                             "Onneksi olkoon, pääsit listalle pisteillä %p! Syötä nimesi:", 
    84                              topLista, aikaaKulunut); 
     92                             topLista, matka); 
    8593                topIkkuna.Closed += TallennaPisteet; 
    8694                Add(topIkkuna); 
     
    9098 
    9199            Add(rajahdys); 
     100            Camera.Zoom(Camera.ZoomFactor + 0.2); 
    92101        } 
    93102    } 
     
    117126 
    118127        //Level.CreateBorders(false); 
    119         PhysicsObject vasen = PhysicsObject.CreateStaticObject(10, 500); 
     128        PhysicsObject vasen = PhysicsObject.CreateStaticObject(10, 1500); 
    120129        vasen.X = -Level.Width * 3; 
    121130        Add(vasen); 
    122  
     131        PhysicsObject oikea = PhysicsObject.CreateStaticObject(10, 1500); 
     132        oikea.X = Level.Width * 3; 
     133        Add(oikea); 
    123134        PhysicsObject lahto = PhysicsObject.CreateStaticObject(500, 10); 
    124135        lahto.X = -Level.Width * 3 + 250; 
     
    140151 
    141152        tukki = new PhysicsObject(100,25); 
    142         tukki.Angle = Angle.FromDegrees(45); 
     153        tukki.Angle = Angle.FromDegrees(40); 
    143154        tukki.X = -Level.Width * 3 + 100; 
    144155        tukki.IgnoresGravity = true; 
    145156        tukki.Mass = 1000; 
     157        tukki.Image = tukinkuva; 
    146158        tukki.CanRotate = false; 
    147159        Add(tukki); 
  • 2012/JAO/Miiro/Tykkipeli/Tykkipeli/Tykkipeli/Tykkipeli.csproj.Debug.cachefile

    r2715 r2734  
    11Content\cartman.xnb 
     2Content\tukki.xnb 
  • 2012/JAO/Miiro/Tykkipeli/Tykkipeli/Tykkipeli/obj/x86/Debug/Tykkipeli.csproj.FileListAbsolute.txt

    r2721 r2734  
    1717D:\peli\Tykkipeli\Tykkipeli\Tykkipeli\obj\x86\Debug\Tykkipeli.exe 
    1818D:\peli\Tykkipeli\Tykkipeli\Tykkipeli\obj\x86\Debug\Tykkipeli.pdb 
     19D:\tykki\Tykkipeli\Tykkipeli\bin\x86\Debug\Content\cartman.xnb 
     20D:\tykki\Tykkipeli\Tykkipeli\bin\x86\Debug\Content\tukki.xnb 
     21D:\tykki\Tykkipeli\Tykkipeli\bin\x86\Debug\Tykkipeli.exe 
     22D:\tykki\Tykkipeli\Tykkipeli\bin\x86\Debug\Tykkipeli.pdb 
     23D:\tykki\Tykkipeli\Tykkipeli\bin\x86\Debug\Jypeli4.dll 
     24D:\tykki\Tykkipeli\Tykkipeli\bin\x86\Debug\Jypeli4.xml 
     25D:\tykki\Tykkipeli\Tykkipeli\obj\x86\Debug\ResolveAssemblyReference.cache 
     26D:\tykki\Tykkipeli\Tykkipeli\obj\x86\Debug\Microsoft.Xna.Framework.RuntimeProfile.txt 
     27D:\tykki\Tykkipeli\Tykkipeli\obj\x86\Debug\Tykkipeli.exe 
     28D:\tykki\Tykkipeli\Tykkipeli\obj\x86\Debug\Tykkipeli.pdb 
  • 2012/JAO/Miiro/Tykkipeli/Tykkipeli/Tykkipeli/obj/x86/Debug/cachefile-{9E696D24-3E3F-4237-892C-2022E0ADA9E7}-targetpath.txt

    r2715 r2734  
    11Content\cartman.xnb 
     2Content\tukki.xnb 
  • 2012/JAO/Miiro/Tykkipeli/Tykkipeli/TykkipeliContent/TykkipeliContent.contentproj

    r2715 r2734  
    5151    </Compile> 
    5252  </ItemGroup> 
     53  <ItemGroup> 
     54    <Compile Include="tukki.PNG"> 
     55      <Name>tukki</Name> 
     56      <Importer>TextureImporter</Importer> 
     57      <Processor>TextureProcessor</Processor> 
     58    </Compile> 
     59  </ItemGroup> 
    5360  <Import Project="$(MSBuildExtensionsPath)\Microsoft\XNA Game Studio\$(XnaFrameworkVersion)\Microsoft.Xna.GameStudio.ContentPipeline.targets" /> 
    5461  <!--  To modify your build process, add your task inside one of the targets below and uncomment it.  
  • 2012/JAO/Miiro/Tykkipeli/Tykkipeli/TykkipeliContent/obj/x86/Debug/ContentPipeline.xml

    r2721 r2734  
    88      <Processor>TextureProcessor</Processor> 
    99      <Options>None</Options> 
    10       <Output>D:\peli\Tykkipeli\Tykkipeli\Tykkipeli\bin\x86\Debug\Content\cartman.xnb</Output> 
    11       <Time>2012-04-17T13:40:48.4880022+03:00</Time> 
     10      <Output>D:\tykki\Tykkipeli\Tykkipeli\bin\x86\Debug\Content\cartman.xnb</Output> 
     11      <Time>2012-04-19T11:48:34.125+03:00</Time> 
     12    </Item> 
     13    <Item> 
     14      <Source>tukki.PNG</Source> 
     15      <Name>tukki</Name> 
     16      <Importer>TextureImporter</Importer> 
     17      <Processor>TextureProcessor</Processor> 
     18      <Options>None</Options> 
     19      <Output>D:\tykki\Tykkipeli\Tykkipeli\bin\x86\Debug\Content\tukki.xnb</Output> 
     20      <Time>2012-04-19T11:49:18.515625+03:00</Time> 
    1221    </Item> 
    1322    <BuildSuccessful>true</BuildSuccessful> 
     
    1726      <BuildConfiguration>Debug</BuildConfiguration> 
    1827      <CompressContent>false</CompressContent> 
    19       <RootDirectory>D:\peli\Tykkipeli\Tykkipeli\TykkipeliContent\</RootDirectory> 
    20       <LoggerRootDirectory>D:\peli\Tykkipeli\Tykkipeli\Tykkipeli\</LoggerRootDirectory> 
    21       <IntermediateDirectory>D:\peli\Tykkipeli\Tykkipeli\TykkipeliContent\obj\x86\Debug\</IntermediateDirectory> 
    22       <OutputDirectory>D:\peli\Tykkipeli\Tykkipeli\Tykkipeli\bin\x86\Debug\Content\</OutputDirectory> 
     28      <RootDirectory>D:\tykki\Tykkipeli\TykkipeliContent\</RootDirectory> 
     29      <LoggerRootDirectory>D:\tykki\Tykkipeli\Tykkipeli\</LoggerRootDirectory> 
     30      <IntermediateDirectory>D:\tykki\Tykkipeli\TykkipeliContent\obj\x86\Debug\</IntermediateDirectory> 
     31      <OutputDirectory>D:\tykki\Tykkipeli\Tykkipeli\bin\x86\Debug\Content\</OutputDirectory> 
    2332    </Settings> 
    2433    <Assemblies> 
     
    5362      <Assembly> 
    5463        <Key>C:\WINDOWS\Microsoft.Net\assembly\GAC_32\Microsoft.Xna.Framework.Content.Pipeline\v4.0_4.0.0.0__842cf8be1de50553\Microsoft.Xna.Framework.Content.Pipeline.dll</Key> 
    55         <Value>2012-04-02T16:46:16.8125+03:00</Value> 
     64        <Value>2012-04-02T16:46:22.03125+03:00</Value> 
    5665      </Assembly> 
    5766    </Assemblies> 
  • 2012/JAO/Miiro/Tykkipeli/Tykkipeli/TykkipeliContent/obj/x86/Debug/TykkipeliContent.contentproj.FileListAbsolute.txt

    r2721 r2734  
    11D:\pelikurssi\Tykkipeli\Tykkipeli\TykkipeliContent\obj\x86\Debug\ResolveAssemblyReference.cache 
    22D:\peli\Tykkipeli\Tykkipeli\TykkipeliContent\obj\x86\Debug\ResolveAssemblyReference.cache 
     3D:\tykki\Tykkipeli\TykkipeliContent\obj\x86\Debug\ResolveAssemblyReference.cache 
Note: See TracChangeset for help on using the changeset viewer.