- Timestamp:
- 2012-04-16 14:48:01 (11 years ago)
- File:
-
- 1 edited
Legend:
- Unmodified
- Added
- Removed
-
2012/JAO/Sonja venäläinen/pong/pong/pong/pong.cs
r2697 r2702 9 9 public class pong : PhysicsGame 10 10 { 11 PhysicsObject pallo; 12 Vector nopeusYlos = new Vector(0, 200); 13 Vector nopeusAlas = new Vector(0, -200); 14 PhysicsObject maila1; 15 PhysicsObject maila2; 16 17 11 18 public override void Begin() 12 19 { 13 14 Vector impulssi = new Vector(500.0, 100); 15 pallo.Hit(impulssi); 20 LuoKentta(); 21 AsetaOhjaimet(); 22 23 Vector impulssi = new Vector(500.0, 100); 24 pallo.Hit(impulssi); 16 25 17 26 18 27 19 20 21 22 23 28 // TODO: Kirjoita ohjelmakoodisi tähän 24 29 … … 29 34 void LuoKentta() 30 35 { 31 PhysicsObjectpallo = new PhysicsObject(40.0, 40.0);36 pallo = new PhysicsObject(40.0, 40.0); 32 37 pallo.Shape = Shape.Circle; 33 38 pallo.X = -200.0; … … 38 43 Level.BackgroundColor = Color.Black; 39 44 Camera.ZoomToLevel(); 45 MessageDisplay.TextColor = Color.White; 46 maila1= LuoMaila(Level.Left + 20.0, 0.0); 47 maila2= LuoMaila(Level.Right - 20.0, 0.0); 48 49 } 50 PhysicsObject LuoMaila( double x, double y ) 51 { 52 PhysicsObject maila = PhysicsObject.CreateStaticObject(20.0, 100.0); 53 maila.Shape = Shape.Rectangle; 54 maila.X = x; 55 maila.Y = y; 56 maila.Restitution = 1.0; 57 Add(maila); 40 58 59 return maila; 60 41 61 } 62 63 64 void AloitaPeli() 65 { 66 Vector impulssi = new Vector(500.0, 0.0); 67 pallo.Hit(impulssi); 68 69 } 70 71 72 73 74 void AsetaOhjaimet() 75 { 76 Keyboard.Listen(Key.A, ButtonState.Down, AsetaNopeus, "Pelaaja 1: Liikuta mailaa ylös", maila1, nopeusYlos); 77 Keyboard.Listen(Key.A, ButtonState.Released, AsetaNopeus, null, maila1, Vector.Zero); 78 Keyboard.Listen( Key.Escape, ButtonState.Pressed, Exit, "Poistu" ); 79 Keyboard.Listen( Key.Z, ButtonState.Down, AsetaNopeus, "Pelaaja 1: Liikuta mailaa alas", maila1, nopeusAlas ); 80 Keyboard.Listen( Key.Z, ButtonState.Released, AsetaNopeus, null, maila1, Vector.Zero ); 81 Keyboard.Listen( Key.Up, ButtonState.Down, AsetaNopeus, "Pelaaja 2: Liikuta mailaa ylös", maila2, nopeusYlos ); 82 Keyboard.Listen( Key.Up, ButtonState.Released, AsetaNopeus, null, maila2, Vector.Zero ); 83 Keyboard.Listen( Key.Down, ButtonState.Down, AsetaNopeus, "Pelaaja 2: Liikuta mailaa alas", maila2, nopeusAlas ); 84 Keyboard.Listen( Key.Down, ButtonState.Released, AsetaNopeus, null, maila2, Vector.Zero ); 85 86 Keyboard.Listen( Key.F1, ButtonState.Pressed, ShowControlHelp, "Näytä ohjeet" ); 87 88 } 89 90 91 void AsetaNopeus(PhysicsObject maila, Vector nopeus) 92 { 93 maila.Velocity = nopeus; 94 } 95 96 97 98 99 42 100 }
Note: See TracChangeset
for help on using the changeset viewer.