- Timestamp:
- 2012-04-16 10:58:13 (11 years ago)
- File:
-
- 1 edited
Legend:
- Unmodified
- Added
- Removed
-
2012/JAO/Miiro/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1.cs
r2672 r2681 10 10 { 11 11 public override void Begin() 12 {PhoneBackButton.Listen(ConfirmExit, "Lopeta peli"); 13 Keyboard.Listen(Key.Escape, ButtonState.Pressed, ConfirmExit, "Lopeta peli"); 14 LuoKentta(); 15 16 17 Vector impulssi = new Vector(300.0, 0.0); 18 PhysicsObject pallo.Hit(impulssi); 19 20 } 21 22 void LuoKentta() 12 23 { 13 // TODO: Kirjoita ohjelmakoodisi tähän 24 PhysicsObject pallo = new PhysicsObject(40.0, 40.0); 25 pallo.Shape = Shape.Circle; 26 pallo.X = -200.0; 27 pallo.Y = 0.0; 28 pallo.Restitution = 1.0; 29 Add(pallo); 30 Level.CreateBorders(1.0, false); 14 31 15 PhoneBackButton.Listen(ConfirmExit, "Lopeta peli"); 16 Keyboard.Listen(Key.Escape, ButtonState.Pressed, ConfirmExit, "Lopeta peli"); 32 pallo.Restitution = 1.0; 33 Level.BackgroundColor = Color.Pink; 34 Camera.ZoomToLevel(); 35 17 36 } 37 38 39 40 41 18 42 }
Note: See TracChangeset
for help on using the changeset viewer.