Changeset 2588
- Timestamp:
- 2011-08-05 12:08:35 (11 years ago)
- Location:
- 2011/31/JoonasM/TankSurvival/TankSurvival
- Files:
-
- 1 added
- 3 edited
Legend:
- Unmodified
- Added
- Removed
-
2011/31/JoonasM/TankSurvival/TankSurvival/TankSurvival/Peli.cs
r2568 r2588 23 23 int kenttaNro = 1; 24 24 25 Vector pelaajan_aloitus_paikka = new Vector(0, 0); 25 26 26 27 public override void Begin() … … 92 93 { 93 94 ClearAll(); 94 LuoKenttä(); 95 LuoPelaaja(); 95 ValitseKenttä(kenttaNro); 96 96 asetaOhjaimet(); 97 97 98 98 } 99 99 100 void LuoKenttä() 101 { 102 TileMap ruudut = TileMap.FromLevelAsset("level1"); 100 void ValitseKenttä(int kentanNro) 101 { 102 if (kentanNro == 1) LuoKentta("level1"); 103 else if (kentanNro == 2) LuoKentta("level2"); 104 else if (kentanNro > 2) tulos(); 105 } 106 107 void LuoKentta(string kenttaTiedostonNimi) 108 { 109 TileMap ruudut = TileMap.FromLevelAsset(kenttaTiedostonNimi); 103 110 ruudut.SetTileMethod('=', LuoPalikka); 104 111 ruudut.SetTileMethod('v', Luovihu); 105 112 ruudut.SetTileMethod('m', LuoMaali); 106 ruudut.Execute(); 113 ruudut.SetTileMethod('p', LuoPelaaja); 114 ruudut.Execute(60, 60); 107 115 LuoLaskuri(); 108 116 Luoelämät(); 109 117 } 110 118 111 void LuoPelaaja() 112 { 119 void LuoPelaaja(Vector paikka, double leveys, double korkeus) 120 { 121 pelaajan_aloitus_paikka = paikka; 113 122 Camera.StayInLevel = true; 114 123 Camera.ZoomFactor = 4; 115 124 Level.BackgroundColor = Color.ForestGreen; 116 125 pelaaja = new PhysicsObject(29, 50); 117 pelaaja.X = -420.0; 118 pelaaja.Y = 290.0; 126 pelaaja.Position = paikka; 119 127 pelaaja.Image = olionKuva; 120 128 pelaaja.Restitution = 1.0; … … 241 249 AloitaAlusta(); 242 250 } 251 if (kohde.Tag.ToString() == "maali") 252 { 253 kenttaNro++; 254 AloitaPeli(); 255 } 243 256 } 244 257 … … 249 262 250 263 { 251 ClearAll();264 252 265 HighScoreWindow topIkkuna = new HighScoreWindow("TankSurvival", 253 266 "Parhaat pisteet", … … 256 269 topIkkuna.Closed += TallennaPisteet; 257 270 Add(topIkkuna); 258 ClearAll(); 259 Valikko(); 260 } 261 262 pelaaja.X = -420.0; 263 pelaaja.Y = 290.0; 271 272 273 } 274 275 pelaaja.Position = pelaajan_aloitus_paikka; 264 276 } 265 277 … … 267 279 { 268 280 DataStorage.Save<ScoreList>(topLista, "pisteet.xml"); 269 } 270 271 281 Valikko(); 282 } 272 283 273 284 void AmmuAseella() … … 351 362 } 352 363 364 void tulos() 365 { 366 367 HighScoreWindow topIkkuna = new HighScoreWindow("TankSurvival", 368 "Parhaat pisteet", 369 "Onneksi olkoon, pääsit listalle pisteillä %p! Syötä nimesi:", 370 topLista, pisteLaskuri.Value + elämäLaskuri.Value); 371 topIkkuna.Closed += TallennaPisteet; 372 Add(topIkkuna); 373 374 Valikko(); 375 } 376 353 377 } -
2011/31/JoonasM/TankSurvival/TankSurvival/TankSurvivalContent/TankSurvivalContent.contentproj
r2554 r2588 82 82 </Compile> 83 83 </ItemGroup> 84 <ItemGroup> 85 <Compile Include="level2.txt"> 86 <Name>level2</Name> 87 <Importer>TextFileImporter</Importer> 88 <Processor>TextFileContentProcessor</Processor> 89 </Compile> 90 </ItemGroup> 84 91 <Import Project="$(MSBuildExtensionsPath)\Microsoft\XNA Game Studio\$(XnaFrameworkVersion)\Microsoft.Xna.GameStudio.ContentPipeline.targets" /> 85 92 <!-- To modify your build process, add your task inside one of the targets below and uncomment it. -
2011/31/JoonasM/TankSurvival/TankSurvival/TankSurvivalContent/level1.txt
r2554 r2588 1 1 =================== 2 = 2 =p= = = 3 3 = = ==v==v== =mv= = 4 4 = = v ==== =
Note: See TracChangeset
for help on using the changeset viewer.