Changeset 2425 for 2011/26/JimiL/Pelit/pelit22/world of Chuckland fix fix/world of Chuckland fix fix/Peli.cs
- Timestamp:
- 2011-07-01 12:36:58 (10 years ago)
- File:
-
- 1 edited
Legend:
- Unmodified
- Added
- Removed
-
2011/26/JimiL/Pelit/pelit22/world of Chuckland fix fix/world of Chuckland fix fix/Peli.cs
r2405 r2425 6 6 using Jypeli.Effects; 7 7 using Jypeli.Widgets; 8 9 10 11 12 class PeliHahmo : PhysicsObject 13 { 14 public int Elamat = 3; 15 16 public Vector RespausKoordinaatit = Vector.Zero; 17 18 public PeliHahmo(double width, double height) 19 : base(width, height) 20 { 21 } 22 23 } 24 25 26 8 27 9 28 public class Peli : PhysicsGame … … 142 161 } 143 162 144 PhysicsObject lisaavesi()145 { 146 PhysicsObject vesi = PhysicsObject.CreateStaticObject(50, 50);163 GameObject lisaavesi() 164 { 165 GameObject vesi = new GameObject(50, 50); 147 166 vesi.Image = vesiKuva; 148 167 vesi.Tag = "kerattava6"; 149 168 150 169 151 Add(vesi);170 152 171 return vesi; 153 172 … … 163 182 return lehti; 164 183 } 165 PhysicsObject lisaapuu()166 { 167 PhysicsObject puu = PhysicsObject.CreateStaticObject(50, 50);184 GameObject lisaapuu() 185 { 186 GameObject puu = new GameObject(50, 50); 168 187 puu.Image = puuKuva; 169 188 puu.Tag = "kerattava8"; 170 189 171 Add(puu);190 172 191 return puu; 173 192 } 174 PhysicsObject lisaakivi()175 { 176 PhysicsObject kivi = PhysicsObject.CreateStaticObject(50, 50);193 GameObject lisaakivi() 194 { 195 GameObject kivi = new GameObject(50, 50); 177 196 kivi.Image = kiviKuva; 178 197 kivi.Tag = "kerattava9"; 179 Add(kivi);198 180 199 return kivi; 181 200 } … … 239 258 pelaaja2 = new PlatformCharacter(50, 100); 240 259 pelaaja2.Mass = 4.0; 241 pelaaja2.Image = pelaajanKuva;260 pelaaja2.Image = heppukuva; 242 261 pelaaja2.Tag = "pelaaja2"; 243 262 pelaaja2.Weapon = new PlasmaCannon(50, 20); 244 263 pelaaja2.Weapon.ProjectileCollision = AmmusOsui; 245 264 265 266 246 267 247 268 … … 272 293 Keyboard.Listen(Key.E, ButtonState.Released, sulkeeinventory, "sulkee inventoryn"); 273 294 Keyboard.Listen(Key.G, ButtonState.Pressed, kranaatti, "heittää kranata"); 295 Keyboard.Listen(Key.Right, ButtonState.Down, liikuta, "Liikkuu oikelalle", pelaaja1, nopeus); 274 296 Keyboard.Listen(Key.Left, ButtonState.Down, liikuta, "Liikkuu vasemmalle", pelaaja1, -nopeus); 275 Keyboard.Listen(Key.Right, ButtonState.Down, liikuta, "Liikkuu vasemmalle", pelaaja1, nopeus);276 297 Keyboard.Listen(Key.Up, ButtonState.Pressed, hyppaa, "Pelaaja hyppää", pelaaja1, hyppyNopeus); 277 298 Keyboard.Listen(Key.Space, ButtonState.Down, AmmuAseella, "Ammu"); 278 299 279 300 ControllerOne.Listen(Button.Back, ButtonState.Pressed, Exit, "Poistu pelistä"); 280 ControllerOne.ListenAnalog(AnalogControl.RightTrigger, 0.1, AmmuAseella2, "omg lol wtf");301 ControllerOne. ListenAnalog(AnalogControl.RightTrigger , 0.1, AmmuAseella2, "omg lol wtf"); 281 302 ControllerOne.Listen(Button.DPadLeft, ButtonState.Down, liikuta, "Pelaaja liikkuu vasemmalle", pelaaja2, -nopeus); 282 303 ControllerOne.Listen(Button.DPadRight, ButtonState.Down, liikuta, "Pelaaja liikkuu oikealle", pelaaja2, nopeus);
Note: See TracChangeset
for help on using the changeset viewer.