Ignore:
Timestamp:
2011-06-15 15:00:50 (9 years ago)
Author:
paaaanro
Message:
 
File:
1 edited

Legend:

Unmodified
Added
Removed
  • 2011/24/JuusoP/green Peace/green Peace/green Peace/Peli.cs

    r1990 r2028  
    1 using System; 
    2 using System.Collections.Generic; 
    3 using Jypeli; 
    4 using Jypeli.Assets; 
     1using Jypeli; 
    52using Jypeli.Controls; 
    6 using Jypeli.Effects; 
    7 using Jypeli.Widgets; 
    83 
    94public class Peli : PhysicsGame 
    105{ 
     6    Vector nopeusYlos = new Vector(0, 200); 
     7    Vector nopeusAlas = new Vector(0, -200); 
     8    Vector nopeusVasemmalle = new Vector(-200, 0); 
     9    Vector nopeusOikealle = new Vector(200, 0); 
     10 
     11    PhysicsObject hiirulainen; 
     12 
     13    Image hiiru = LoadImage("Hiiru"); 
    1114 
    1215    public override void Begin() 
    1316    { 
    14          
    1517        LuoKenttä(); 
     18        AsetaOhjaimet(); 
    1619    } 
    1720 
    1821    void LuoKenttä() 
    1922    { 
    20         //PhysicsObject hiirulainen = new PhysicsObject(20, 35); 
    21         //hiirulainen.Shape = Shape.Triangle; 
    22         //hiirulainen.Color = Color.Gray; 
    23         //hiirulainen.X = 20; 
    24         //hiirulainen.Y = 80; 
    25         //Add(hiirulainen); 
     23        hiirulainen = new PhysicsObject(20, 50); 
     24        hiirulainen.X = 0; 
     25        hiirulainen.Y = 0; 
     26        hiirulainen.Image = hiiru; 
     27        hiirulainen.CanRotate = false; 
     28        hiirulainen.Restitution = 0; 
    2629 
    27         Luoseina(-170, -280); 
    28         Luoseina(170, -280); 
    29         Luoseina(170, 280); 
    30         Luoseina(-170, 280); 
     30        Add(hiirulainen); 
    3131 
    32         Luoseina2(230, -170); 
    33         Luoseina2(-230, -170); 
    34         Luoseina2(230, 170); 
    35         Luoseina2(-230, 170); 
     32        AddCollisionHandler(hiirulainen, KasitteleHiirulaisenTormays); 
     33 
     34        Luoseina(-170, Level.Top - 300); 
     35        Luoseina(170, Level.Top - 300); 
     36        Luoseina(170, Level.Bottom + 300); 
     37        Luoseina(-170, Level.Bottom + 300); 
     38 
     39        Luoseina2(200, -170); 
     40        Luoseina2(-200, -170); 
     41        Luoseina2(200, 170); 
     42        Luoseina2(-200, 170); 
     43        Luoseina2(Level.Left + 50, 0); 
     44        Luoseina2(Level.Right - 50, 0); 
     45 
    3646         
    37  
    38         //PhysicsObject mato = new PhysicsObject(10, 150); 
    39         //mato.Shape = Shape.Rectangle; 
    40         //mato.Color = Color.LimeGreen; 
    41         //Add(mato); 
    42  
    43         Level.CreateBorders(isVisible: true); 
     47        Level.CreateBorders(); 
    4448        Level.BackgroundColor = Color.Pink; 
    4549 
    46         Camera.ZoomToLevel(+5); 
     50        Camera.Zoom(1.25); 
    4751         
    4852    } 
     53 
     54 
    4955 
    5056    void Luoseina(double x, double y) 
     
    6066    void Luoseina2(double x, double y) 
    6167    { 
    62         PhysicsObject seina2 = PhysicsObject.CreateStaticObject(400, 50); 
     68        PhysicsObject seina2 = PhysicsObject.CreateStaticObject(300, 50); 
    6369        seina2.X = x; 
    6470        seina2.Y = y; 
     
    6773        Add(seina2); 
    6874    } 
     75 
     76    void AsetaOhjaimet() 
     77    { 
     78        Keyboard.Listen(Key.Escape, ButtonState.Pressed, Exit, "Poistu"); 
     79        Keyboard.Listen(Key.Up, ButtonState.Pressed, AsetaNopeus, "Pelaaja 1: Käännä hiirtä ylös", hiirulainen, nopeusYlos); 
     80        Keyboard.Listen(Key.Down, ButtonState.Pressed, AsetaNopeus, "Pelaaja 1: Käännä hiirtä alas", hiirulainen, nopeusAlas); 
     81        Keyboard.Listen(Key.Left, ButtonState.Pressed, AsetaNopeus, "Pelaaja 1: Käännä hiirtä vasemmalle", hiirulainen, nopeusVasemmalle); 
     82        Keyboard.Listen(Key.Right, ButtonState.Pressed, AsetaNopeus, "Pelaaja 1: Käännä hiirtä oikealle", hiirulainen, nopeusOikealle); 
     83     
     84     
     85    } 
     86 
     87 
     88    void AsetaNopeus(PhysicsObject hiirulainen, Vector nopeus) 
     89    { 
     90        hiirulainen.Velocity = nopeus; 
     91    } 
     92 
     93    void KasitteleHiirulaisenTormays(PhysicsObject hiirulainen, PhysicsObject kohde) 
     94    { 
     95         
     96    } 
    6997} 
Note: See TracChangeset for help on using the changeset viewer.