Ignore:
Timestamp:
2011-06-15 15:00:33 (8 years ago)
Author:
eejoprit
Message:

ukkojen liikkuminen valmis:DD

Location:
2011/24/EeroP/ZOMBIE RUNNER/ZOMBIE RUNNER
Files:
8 added
4 edited

Legend:

Unmodified
Added
Removed
  • 2011/24/EeroP/ZOMBIE RUNNER/ZOMBIE RUNNER/ZOMBIE RUNNER/Peli.cs

    r1992 r2026  
    77using Jypeli.Widgets; 
    88 
     9 
    910public class Peli : PhysicsGame 
    1011{ 
    11     PhysicsObject sankari1; 
     12    Double nopeus = 200; 
     13    Double katse = 100; 
     14     
     15    Image pelaaja1kuva = LoadImage("vihreäukko"); 
     16    Image pelaaja2kuva = LoadImage("punainenukko"); 
     17     
     18     
     19    PhysicsObject pelaaja1; 
     20    PhysicsObject pelaaja2; 
     21 
     22 
    1223    public override void Begin() 
    1324    { 
    1425        // TODO: Kirjoita ohjelmakoodisi tähän 
    15         luopelaajat(); 
     26        luokentta(); 
     27         
     28 
     29        ohjaimet(); 
     30        Camera.Zoom(2.0); 
     31    } 
     32 
     33     
     34     
     35    void luokentta() 
     36    { 
     37        Level.BackgroundColor = Color.Gray; 
     38         
     39        //kenttä 1 
     40        TileMap ruudut = TileMap.FromFile ("kentta1.txt"); 
     41        ruudut.SetTileMethod('1', luopelaaja1); 
     42        ruudut.SetTileMethod('2', luopelaaja2); 
     43 
     44        ruudut.Execute(64, 64); 
    1645    } 
    1746     
    18     void luopelaajat() 
     47     
     48    void luopelaaja1(Vector paikka, double x, double y) 
     49    { 
     50        pelaaja1 = new PhysicsObject (64.0, 64.0); 
     51        pelaaja1.Image = pelaaja1kuva; 
     52        pelaaja1.Color = Level.BackgroundColor; 
     53        pelaaja2.Position = paikka; 
     54        pelaaja1.Shape = Shape.Circle; 
     55 
     56        Add(pelaaja1); 
     57        
     58    } 
     59 
     60    void luopelaaja2 (Vector paikka, double x, double y) 
     61    { 
     62        pelaaja2 = new PhysicsObject (64.0, 64.0); 
     63        pelaaja2.Image = pelaaja2kuva; 
     64        pelaaja2.Color = Level.BackgroundColor; 
     65        pelaaja2.Position = paikka; 
     66        pelaaja2.Shape = Shape.Circle; 
     67        Add(pelaaja2); 
     68         
     69    } 
     70     
     71 
     72    void ohjaimet() 
     73    { 
     74        ControllerOne.ListenAnalog(AnalogControl.LeftStick, -1, pelaaja0liike, ("liikutelaan pelaajaa numero 1"), pelaaja1); 
     75        ControllerOne.ListenAnalog(AnalogControl.RightStick, 0.01, pelaaja0katse, "katsotaan pelaajalla numero 1",pelaaja1); 
     76        ControllerOne.Listen(Button.Back, ButtonState.Down, Exit, ("poistu pelistä")); 
     77 
     78        ControllerTwo.ListenAnalog(AnalogControl.LeftStick, -1, pelaaja0liike, ("liikutelaan pelaajaa numero 1"), pelaaja2); 
     79        ControllerTwo.ListenAnalog(AnalogControl.RightStick, 0.01, pelaaja0katse, "katsotaan pelaajalla numero 1", pelaaja2); 
     80        ControllerTwo.Listen(Button.Back, ButtonState.Down, Exit, ("poistu pelistä")); 
     81    } 
     82     
     83     
     84    void pelaaja0liike(AnalogState vasen_tatintila, PhysicsObject pelaaja0) 
     85    { 
     86        if (vasen_tatintila.StateVector.Magnitude < 0.1) 
     87        { 
     88            pelaaja0.Stop(); 
     89        } 
     90        else 
     91        { 
     92            Vector tatinasento = vasen_tatintila.StateVector; 
     93            Vector pelaaja1nopeus = nopeus * tatinasento; 
     94            pelaaja0.Velocity = pelaaja1nopeus; 
     95        } 
     96 
     97 
     98    } 
     99 
     100    void pelaaja0katse(AnalogState oikea_tatintila, PhysicsObject pelaaja0) 
    19101    {  
    20         sankari1 = new PhysicsObject(64.0, 64.0); 
    21         Add(sankari1); 
     102        Vector tatin2asento = oikea_tatintila.StateVector; 
     103        Vector pelaaja1katse = katse * tatin2asento ; 
     104        pelaaja0.Angle = pelaaja1katse.Angle - Angle.RightAngle; 
    22105    } 
    23 } 
     106 
     107  } 
  • 2011/24/EeroP/ZOMBIE RUNNER/ZOMBIE RUNNER/ZOMBIE RUNNER/ZOMBIE RUNNER.csproj

    r1992 r2026  
    118118    <Content Include="Game.ico" /> 
    119119    <Content Include="GameThumbnail.png" /> 
     120    <Content Include="kentta1.txt"> 
     121      <CopyToOutputDirectory>PreserveNewest</CopyToOutputDirectory> 
     122    </Content> 
    120123  </ItemGroup> 
    121124  <ItemGroup> 
  • 2011/24/EeroP/ZOMBIE RUNNER/ZOMBIE RUNNER/ZOMBIE RUNNERContent/ZOMBIE RUNNERContent.contentproj

    r1992 r2026  
    4242    </Reference> 
    4343  </ItemGroup> 
     44  <ItemGroup> 
     45    <Compile Include="vihreäukko.png"> 
     46      <Name>vihreäukko</Name> 
     47      <Importer>TextureImporter</Importer> 
     48      <Processor>TextureProcessor</Processor> 
     49    </Compile> 
     50  </ItemGroup> 
     51  <ItemGroup> 
     52    <Compile Include="keltainenukko.png"> 
     53      <Name>keltainenukko</Name> 
     54      <Importer>TextureImporter</Importer> 
     55      <Processor>TextureProcessor</Processor> 
     56    </Compile> 
     57    <Compile Include="punainenukko.png"> 
     58      <Name>punainenukko</Name> 
     59      <Importer>TextureImporter</Importer> 
     60      <Processor>TextureProcessor</Processor> 
     61    </Compile> 
     62    <Compile Include="sininenukko.png"> 
     63      <Name>sininenukko</Name> 
     64      <Importer>TextureImporter</Importer> 
     65      <Processor>TextureProcessor</Processor> 
     66    </Compile> 
     67  </ItemGroup> 
    4468  <Import Project="$(MSBuildExtensionsPath)\Microsoft\XNA Game Studio\$(XnaFrameworkVersion)\Microsoft.Xna.GameStudio.ContentPipeline.targets" /> 
    4569  <!--  To modify your build process, add your task inside one of the targets below and uncomment it.  
Note: See TracChangeset for help on using the changeset viewer.