Ignore:
Timestamp:
2010-08-06 12:59:59 (10 years ago)
Author:
rimapuha
Message:

Muokkasin NorsuPeliä?

File:
1 edited

Legend:

Unmodified
Added
Removed
  • 2010/31/rimapuha/NorsuPeli/NorsuPeli/Peli.cs

    r1631 r1663  
    106106        lisaaNappaimet(); 
    107107        Camera.Follow(pelaaja1); 
    108         Camera.ZoomFactor = 1.0; 
     108        Camera.ZoomFactor = 1.5; 
    109109        Camera.StayInLevel = true; 
    110110 
     
    117117    } 
    118118 
    119     HighScoreList topLista; 
     119    //HighScoreList dddtopLista; 
    120120    protected override void Begin() 
    121121    { 
     122        /* 
    122123        topLista = HighScoreList.LoadOrCreate("topten.dat", 10); 
    123         //topLista.Show(pistemaara); 
     124        topLista.Show(pistemaara); 
    124125        topLista.ScreenList.ItemColor = Color.Red; 
    125126        topLista.ScreenList.BackGroundColor = Color.Black; 
     127         * */ 
    126128        Valikko(); 
    127129 
     
    134136        kranaatti.X = pelaaja.X + 10; 
    135137        kranaatti.Y = pelaaja.Y + 10; 
     138        kranaatti.Image = LoadImage("kranaatti2"); 
    136139        Add(kranaatti); 
    137140        Vector heittoVoima = Vector.FromLengthAndAngle(4000, Angle.Degrees(45)); 
     
    144147        ruudut['='] = LuoPalikka; 
    145148        ruudut['*'] = LuoTahti; 
     149        ruudut['+'] = LuoValeseina; 
    146150        ruudut['1'] = LuoPelaaja1; 
    147151        //ruudut['2'] = LuoPelaaja2; 
     
    153157    { 
    154158        PhysicsObject palikka = PhysicsObject.CreateStaticObject(50, 50); 
     159        palikka.Image = LoadImage ("seina"); 
    155160        return palikka; 
     161    } 
     162 
     163    GameObject LuoValeseina() 
     164    { 
     165        GameObject valeseina = new GameObject(50, 50); 
     166        valeseina.Image = LoadImage("valeseina"); 
     167        return valeseina; 
    156168    } 
    157169 
     
    174186 
    175187 
    176  
    177  // PhysicsObject LuoMaali() 
    178  // { 
    179  //     PhysicsObject maali = PhysicsObject.CreateStaticObject(); 
    180  //     maali.Image = Load.Image ("maali"); 
    181  // } 
    182  
    183188    void Tormays(PhysicsObject tahti, PhysicsObject kohde) 
    184189    { 
     
    191196    void Tormays2(PhysicsObject maali, PhysicsObject kohde) 
    192197    { 
    193         if (kohde == pelaaja1 && pisteLaskuri.Value == 9) 
    194  
    195         ClearAll(); 
    196         MessageDisplay.Add("Voitit pelin!!!"); 
     198        if (kohde == pelaaja1 && pisteLaskuri.Value >= 80) 
     199        { 
     200            ClearAll(); 
     201            MessageDisplay.Add("Voitit pelin!!!"); 
     202            Valikko(); 
     203        } 
    197204    } 
    198205 
     
    239246        ControllerOne.Listen(Button.DPadLeft, ButtonState.Down, liikuta, "Pelaaja liikkuu vasemmalle", pelaaja1, -nopeus); 
    240247        ControllerOne.Listen(Button.DPadRight, ButtonState.Down, liikuta, "Pelaaja liikkuu oikealle", pelaaja1, nopeus); 
    241         ControllerOne.Listen(Button.A, ButtonState.Pressed, hyppaa, "Pelaaja hyppää", pelaaja1, hyppyVoima); 
     248        ControllerOne.Listen(Button.LeftTrigger, ButtonState.Pressed, hyppaa, "Pelaaja hyppää", pelaaja1, hyppyVoima); 
     249        ControllerOne.Listen(Button.RightTrigger, ButtonState.Pressed, HeitaKranaatti, "heittää kranaatin", pelaaja1); 
    242250    } 
    243251 
Note: See TracChangeset for help on using the changeset viewer.