Changeset 1596


Ignore:
Timestamp:
2010-08-04 14:57:04 (9 years ago)
Author:
eelaeepu
Message:
 
Location:
2010/31/eelaeepu/space defense 1.0
Files:
13 added
1 deleted
2 edited

Legend:

Unmodified
Added
Removed
  • 2010/31/eelaeepu/space defense 1.0/Content/Content.contentproj

    r1590 r1596  
    3333    </Compile> 
    3434  </ItemGroup> 
     35  <ItemGroup> 
     36    <Compile Include="vihollis alus1.png"> 
     37      <Name>vihollis alus1</Name> 
     38      <Importer>TextureImporter</Importer> 
     39      <Processor>TextureProcessor</Processor> 
     40    </Compile> 
     41  </ItemGroup> 
    3542  <Import Project="$(MSBuildExtensionsPath)\Microsoft\XNA Game Studio\$(XnaFrameworkVersion)\Microsoft.Xna.GameStudio.ContentPipeline.targets" /> 
    3643  <!-- To modify your build process, add your task inside one of the targets below and uncomment it.  
  • 2010/31/eelaeepu/space defense 1.0/Peli.cs

    r1590 r1596  
    2121        Valikko(); 
    2222 
     23 
    2324        MessageDisplay.TextColor = Color.White; 
    2425    } 
     
    2930        Level.CreateBorders(0.2, false); 
    3031        Mouse.IsCursorVisible = true; 
    31  
     32        LuoVihollisAlukset(); 
    3233 
    3334 
     
    4445    void AsetaOhjaimet() 
    4546    { 
    46         Mouse.Listen(MouseButton.Left, ButtonState.Pressed, AmmuAseella, "Ammu aseella."); 
     47        Mouse.Listen(MouseButton.Left, ButtonState.Down, AmmuAseella, "Ammu aseella."); 
    4748        Keyboard.Listen(Key.F1, ButtonState.Pressed, ShowControlHelp, "Näytä ohjeet"); 
    4849        Keyboard.Listen(Key.Escape, ButtonState.Pressed, Exit, "Poistu"); 
    49         Keyboard.Listen(Key.RightShift, ButtonState.Pressed, VaihdaAse, "VaihtaaAseen"); 
    50  
    51         Keyboard.Listen(Key.Right, ButtonState.Pressed, LiikutaAlusta, "liikuta alusta oikeaan", alus, new Vector(aluksennopeus, 0.0)); 
    52         Keyboard.Listen(Key.Left, ButtonState.Pressed, LiikutaAlusta, "liikuta alusta vasenmpaan", alus, new Vector(-aluksennopeus, 0.0)); 
    53         Keyboard.Listen(Key.Down, ButtonState.Pressed, LiikutaAlusta, "liikuta alusta alas", alus, new Vector(0.0, -aluksennopeus)); 
    54         Keyboard.Listen(Key.Up, ButtonState.Pressed, LiikutaAlusta, "Liikuta alusta ylös.", alus, new Vector(0.0, aluksennopeus)); 
     50        Keyboard.Listen(Key.LeftShift, ButtonState.Pressed, VaihdaAse, "VaihtaaAseen"); 
     51 
     52        Keyboard.Listen(Key.D, ButtonState.Pressed, LiikutaAlusta, "liikuta alusta oikeaan", alus, new Vector(aluksennopeus, 0.0)); 
     53        Keyboard.Listen(Key.A, ButtonState.Pressed, LiikutaAlusta, "liikuta alusta vasenmpaan", alus, new Vector(-aluksennopeus, 0.0)); 
     54        Keyboard.Listen(Key.S, ButtonState.Pressed, LiikutaAlusta, "liikuta alusta alas", alus, new Vector(0.0, -aluksennopeus)); 
     55        Keyboard.Listen(Key.W, ButtonState.Pressed, LiikutaAlusta, "Liikuta alusta ylös.", alus, new Vector(0.0, aluksennopeus)); 
    5556    } 
    5657 
     
    220221        } 
    221222    } 
    222  
    223  
    224  
    225 } 
     223        void LuoVihollisAlukset() 
     224        { 
     225            PhysicsObject vihollisalus1 = new PhysicsObject (100, 80); 
     226            vihollisalus1.Image = LoadImage ("vihollis alus1"); 
     227            Add(vihollisalus1);           
     228        } 
     229 
     230    } 
     231 
Note: See TracChangeset for help on using the changeset viewer.