Changeset 1447 for 2010/30/samipunn/Misle Launch/Peli.cs
- Timestamp:
- 2010-07-30 12:51:01 (13 years ago)
- File:
-
- 1 edited
Legend:
- Unmodified
- Added
- Removed
-
2010/30/samipunn/Misle Launch/Peli.cs
r1412 r1447 4 4 using Jypeli.Assets; 5 5 using Jypeli.Effects; 6 using System.Collections.Generic; 6 7 7 8 public class Peli : PhysicsGame … … 40 41 Image OhjuksenKuva = LoadImage("Ohjus"); 41 42 Image SavunKuva = LoadImage("Savu"); 43 Image HaarmaanSavunKuva = LoadImage("Savu_harmaa"); 42 44 Image LiekinKuva = LoadImage("Liekki"); 43 45 46 List<Flames> Liekit; 47 44 48 protected override void Begin() 45 49 { 46 47 50 Camera.ZoomToLevel(); 51 48 52 voimaMittari1 = new DoubleMeter(10000); 49 53 voimaMittari1.MaxValue = 10000; 50 54 voimaPalkki1 = new BarGauge(13, 150); 51 55 voimaPalkki1.BindTo(voimaMittari1); 52 voimaPalkki1.X = -3 20;53 voimaPalkki1.Y = - 500;56 voimaPalkki1.X = -300; 57 voimaPalkki1.Y = -440; 54 58 voimaPalkki1.Angle = Angle.Degrees(90); 55 59 Add(voimaPalkki1); … … 59 63 voimaPalkki2 = new BarGauge(13, 150); 60 64 voimaPalkki2.BindTo(voimaMittari2); 61 voimaPalkki2.X = 3 20;62 voimaPalkki2.Y = - 500;65 voimaPalkki2.X = 300; 66 voimaPalkki2.Y = -440; 63 67 voimaPalkki2.Angle = Angle.Degrees(90); 64 68 Add(voimaPalkki2); 65 69 66 70 71 Liekit = new List<Flames>(); 67 72 68 73 testikentta1 = new Label(); … … 78 83 79 84 80 81 85 Laskuri1 = LuoAikaLaskuri(-150, 0); 82 86 Laskuri2 = LuoAikaLaskuri(150, 0); 83 84 87 85 88 laukaisualusta1 = PhysicsObject.CreateStaticObject (60, 20); … … 89 92 laukaisualusta1.Color = Color.Black; 90 93 Add(laukaisualusta1); 91 92 94 93 95 laukaisualusta2 = PhysicsObject.CreateStaticObject(60, 20); … … 267 269 if (voimaMittari1.Value<= 0 ) 268 270 { 269 Exit(); 271 // Pysäytetään olioiden liike, poistetaan kontrollit käytöstä 272 // Sen jälkeen tulee teksti "Pelaaja 2 voitti" 273 ClearTimers(); 274 ClearControls(); 275 PysaytaOhjukset(); 276 Label lopetusteksti = new Label("Pelaaja 2 voitti! Paina Esc lopettaaksesi."); 277 Add(lopetusteksti); 278 Keyboard.Listen(Key.Escape, ButtonState.Pressed, Exit, "Poistu"); 279 280 270 281 } 271 282 272 283 if (voimaMittari2.Value <= 0) 273 284 { 274 Exit(); 285 ClearTimers(); 286 ClearControls(); 287 PysaytaOhjukset(); 288 Label lopetusteksti = new Label("Pelaaja 1 voitti! Paina Esc lopettaaksesi."); 289 Add(lopetusteksti); 290 Keyboard.Listen(Key.Escape, ButtonState.Pressed, Exit, "Poistu"); 291 } 292 293 if (voimaMittari1.Value <= 2000) 294 { 295 296 Flames liekki1 = new Flames(SavunKuva, 500, Angle.Degrees(-90)); 297 liekki1.Position = new Vector(-400, -370); 298 Add(liekki1); 299 Liekit.Add(liekki1); 300 } 301 302 if (voimaMittari2.Value <= 2000) 303 { 304 Flames liekki2 = new Flames(SavunKuva, 500, Angle.Degrees(-90)); 305 liekki2.Position = new Vector(400, -370); 306 Add(liekki2); 307 Liekit.Add(liekki2); 275 308 } 276 309 277 310 if (voimaMittari1.Value <= 5000) 278 311 { 279 280 Flames liekki = new Flames(SavunKuva, 50, Angle.Degrees(-90));281 liekki.Position = new Vector(-400, -370);282 Add(liekki);283 312 Flames liekki3 = new Flames(HaarmaanSavunKuva, 50, Angle.Degrees(-90)); 313 liekki3.Position = new Vector(-395, -370); 314 Add(liekki3); 315 Liekit.Add(liekki3); 316 284 317 } 285 318 286 319 if (voimaMittari2.Value <= 5000) 287 320 { 288 289 Flames liekki = new Flames(SavunKuva, 50, Angle.Degrees(-90)); 290 liekki.Position = new Vector(400, -370); 291 Add(liekki); 292 293 } 294 295 if (voimaMittari1.Value <= 2000) 296 { 297 298 Flames liekki = new Flames(LiekinKuva, 50, Angle.Degrees(-90)); 299 liekki.Position = new Vector(-395, -370); 300 Add(liekki); 301 302 } 303 304 if (voimaMittari2.Value <= 2000) 305 { 306 307 Flames liekki = new Flames(LiekinKuva, 50, Angle.Degrees(-90)); 308 liekki.Position = new Vector(395, -370); 309 Add(liekki); 310 311 } 312 313 314 315 316 } 317 318 319 320 321 Flames liekki4 = new Flames(HaarmaanSavunKuva, 50, Angle.Degrees(-90)); 322 liekki4.Position = new Vector(395, -370); 323 Add(liekki4); 324 Liekit.Add(liekki4); 325 } 326 327 328 329 330 331 if (voimaMittari1.Value <= 0) 332 { 333 Explosion rajahdys2 = new Explosion(10000); 334 rajahdys2.Position = laukaisualusta1.Position; 335 rajahdys2.Speed = 100.0; 336 rajahdys2.Force = 0; 337 Add(rajahdys2); 338 laukaisualusta1.Destroy(); 339 } 340 341 if (voimaMittari2.Value <= 0) 342 { 343 Explosion rajahdys3 = new Explosion(10000); 344 rajahdys3.Position = laukaisualusta2.Position; 345 rajahdys3.Speed = 100.0; 346 rajahdys3.Force = 0; 347 Add(rajahdys3); 348 laukaisualusta2.Destroy(); 349 } 350 351 if (laukaisualusta1.IsDestroyed() || laukaisualusta2.IsDestroyed()) 352 { 353 foreach (Flames liekki in Liekit) 354 { 355 liekki.Destroy(); 356 } 357 } 358 } 359 360 361 362 void PysaytaOhjukset() 363 { 364 ohjus1.IgnoresGravity = true; 365 ohjus2.IgnoresGravity = true; 366 ohjus1sammutettu = true; 367 ohjus2sammutettu = true; 368 369 ohjus1.Velocity = Vector.Zero; 370 ohjus1.Stop(); 371 ohjus2.Velocity = Vector.Zero; 372 ohjus2.Stop(); 373 } 321 374 322 375 Timer LuoPolttoaineLaskuri(PhysicsObject ohjus) … … 372 425 if (timer == Laskuri1) 373 426 { 374 nollaaOhjus(ohjus1, - 400, OhjuksenAloitusKorkeus);427 nollaaOhjus(ohjus1, -390, OhjuksenAloitusKorkeus); 375 428 polttoaine1.Reset(); 376 429 polttoaine1.Start(); … … 386 439 387 440 } 388 }389 390 441 391 392 442 } 393 443 } 394
Note: See TracChangeset
for help on using the changeset viewer.